Snelle en nette levering van het bed

Goede klantenservice. Wilde zeker weten dat een stapelbed op tijd geleverd kon worden en alles was top geregeld. Stapelbed Gaius is netjes en stevig. Alleen onhandige trap want hebt geen punten om jezelf aan vast te houden met klimmen want de trap is smal en het hout glad. Dus daar moeten we nog iets op bedenken. In elkaar zetten ging top. Wel 2 uurtjes met 3 aan gewerkt maar de beschrijving was prima. Aanrader dus kwa bed en bedrijf.

Alles is top!

Van begin tot eind goed. Het bestellen gaat makkelijk, je word goed op de hoogte gehouden. De bezorging was super, ook hierbij echt netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorging gepland staat. Hier kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen! Het bed was beter dan gehoopt. Lastig om online te zien wat de kwaliteit is, maar dat is bij dit bed gewoon hartstikke goed! Hij is mooi, functioneel en ligt heerlijk.

Goede kwaliteit en een super klantenservice

Bed besteld en daarna super voorlichting over levering, eenmaal geleverd, super bed en na monteren een enorm blij en trots kind met zijn nieuwe bed. PS Slapen, bedankt!

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Na 3 werkdagen geleverd. Alle vragen die ik had zijn heel netjes beantwoord.

Duidelijke site en snelle levering.

Snelle bezorging en goede service!

Top bed!

Wat n fijne site, goede service en alles volgens planning! T zou wel fijn zijn geweest dat de onderdelen ook genummerd zouden zijn, maar t bed staat!

Goede ervaring

Vlotte afhandeling vanaf bestelling tot levering. Duidelijk en goede mailwisseling

Snel en volgens afspraak geleverd

Het bestelde bed is snel en volgens afspraak geleverd. Alles compleet en zonder moeite te monteren

Super goede service, en hele aardige man

Snelle levering, een hele mooie kwaliteit hout. Zijn erg blij met het bed.

Toppie

Van alles op de hoogte gebracht m.b.t de bezorging etc. Snel bezorgd zonder problemen.

Snelle levering en goede service

Zeer prettig en vakkundig geholpen

Goed en overtuigend advies gekregen. Ben zeer positief over ons bezoek en de aankoop bij PSslapen

Zeer tevreden over product en levering

Zeer tevreden over het product en de levering! Afspraak maken ging zeer soepel en werd zelfs de avond van te voren (na telefonisch overleg door vervoerder) al geleverd.

Snelle service en perfect product!

Zeer tevreden er was storing met bestellen via wwhatsapp contact gehad en het werd ter plekke geregeld bestelling zou 4 weken duren maar was er al met 3 weken we hebben het game bed hoogslaper besteld en zijn er zeer tevreden mee goede kwaliteit we hebben ook een game vitrine kast er bij besteld daar zaten wat krasjes op gelijk foto's gestuurd we kregen of korting of nieuwe onder delen wij kozen voor nieuwe onderdelen deze zijn besteld en worden nog zelfs persoonlijk afgeleverd dus de service en contact zijn zeker 5 sterren waard raad aan om hier te bestellen super site

Top winkel

Snelle levering super leuke producten

_

Super klantvriendelijk

Wat een klantvriendelijk en service gericht bedrijf. Kunnen andere organisaties nog een voorbeeld aan nemen.

Mooie halfhoogslaper voor mijn dochter besteld. Alles volgens afspraak. Een aantal beugels ontbraken maar na 1 bericht de volgende dag geleverd. Bedankt!

Super blij !

De levering was op tijd , telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk. En het personeel is erg attent

Mooi stevig bed geleverd, het enige wat jammer is, is dat het bed letterlijk achter de 1e deur word bezorgd.. in mijn geval woon ik op de 2e verdieping. En waren de pakketen 35 kg per stuk.

Geweldige service en prima bedden

Voor ons nieuwe huis 3 bedden besteld. Wij werden zelfs gebeld dat de lattenbodem die wij hadden mee besteld niet door het trappengat zou passen. De medewerker had ons huis op Funda bekeken en ons daar over opgebeld. Wat een service is dat! Ook het leveren op een een door ons aangegeven datum is precies zo gegaan zoals besproken. Waren alle (web)winkels maar zo service gericht als PSslapen.nl

Snelle levering, stevig product

We hebben een halfhoogslaper voor onze dochter gekocht. Hij is zelf goed in elkaar te zetten. Heb dit voor een groot gedeelte alleen gedaan, maar je bent dan wel even bezig. Verder is het bed heel stevig! Hij kan ook het gewicht van mij en mijn man aan. Als onze dochter overstuur is, is het toch fijn als je er even bij kan gaan liggen om te troosten.

Goede snelle service

Fijne site met mooi scherp geprijsde producten. Wordt goed op de hoogte gehouden rondom de bestelling met een leuke manier van communiceren. We zijn blij mer het bed. En dochterlief helemaal!

Punterweg 3d 3d

8042 PB Zwolle

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor (half-) hoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Manis-H, Cool Kids, Gami, Diagone, Vipack, Parisot, CBA voorheen Demeijere Meubles, Begabino, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.