Snelle levering en een persoonlijk berichtje erg leuk!

Alles perfect geregeld

Supersnelle levering

Supersnelle levering van schoentjes in de sale. Ondanks de saleprijs was het jammer dat 1 schoentje erg van kleur was verschoten, was fijn geweest als dat vermeld zou worden. Maar ondanks dít een mooi rondinellaschoentje voor een mooie prijs.

Goede, snelle service

Prima aanbod op de website. Makkelijk om te bestellen. Persoonlijke levering aan de deur de volgende dag! Wij hebben ze niet hoeven te ruilen/deur te brengen, maar dat had zowel via de post als via de winkel gekund.

Snelle levering leuke korting bij inschrijven voor nieuwsbrief. Goeie communicatie!

TOP, met hoofdletters

Geweldige, snelle en zeer vriendelijke service!!! Schoenen van kwaliteit!!

Perfecte service!

Het blijft voor mij een uitdaging om op afstand de juiste maat te kiezen en dus heb ik de voetmaat van mijn dochter in cm doorgegeven en zo kwam daar weloverwogen de juiste schoenmaat. Dank!

Alles perfect

Alles perfect verzorgd !! Goede service!!

Snel en heldere webshop, Ben heel tevreden!

Nog een leuk paar schoenen gevonden!

Snelle levering, top service.

Zondag besteld, maandag aangekregen! Én dit in tijden van corona en wonende in België... Bedankt!

Prima schoenen, snelle levering

Eerste loopschoentjes in maat 23 kan je niet in de winkel vinden. Hier gelukkig wel, super fijn!

Heel tevreden over mijn aankoop. En wat een klantvriendelijkheid! Echt top!

Levering tot aan de deur!

Hoewel het voor mij niet belangrijk was wanneer de schoenen zouden binnenkomen, werd ik verrast doordat de dag na mijn bestelling als iemand op de stoep stond. “Moest toch deze kant op.” Wat een verfrissende service! Daarnaast zijn de schoenen niet alleen geweldig leuk en van mooie kwalitatieve stof, ze hebben ook een stevige zool, waardoor mijn dochter van 1,5 er stevig op loopt en danst :D Erg tevreden, ga zeker terug voor nog een paar!

geweldig!!!!

mooie schoenen voor mijn kleindochter en ook nog een persoonlijk geschreven briefje erbij......wat een service in deze corona tijd!!!!

Zeer degelijke schoentjes

Mooie klassieke sandaaltjes voor m’n dochtertje gekocht. Bedankt nog voor de extra service 😉

Kinder schoenenzaak met uitstekende service!

Leuk betaalbaar assortiment kwaliteits kinderschoenen, vriendelijke medewerkers en uitstekende service! Heel blij met aankoop komen zeker terug!

Snelle inlevering, klant vriendelijk

Service is uitstekend, website kan beter

De website werkt niet helemaal goed. Zoeken is niet heel makkelijk. Verder zoals altijd heel tevreden!

Zoals altijd goed.

Normaal alles gekocht in de winkel nu voor de eerste keer online besteld Alles goed verzorgd ook nog een persoonlijk geschreven briefje erbij.

Net dat stapje extra

Nadat ik sandalen had besteld was de juiste maat in eerste instantie niet leverbaar, hierna werd na hetvontvangrn van t retour telefonisch contact opgenomen omdat de juiste maat er toch was. Daarbij ook een persoonlijk berichtje in de doos maakt de bestelling een feestje op zich.

Zeer klantvriendelijk

Schoenen werden speciaal voor ons opgemeten We mochten de schoenen gratis terugzenden toen die niet de juiste pasvorm bleken te hebben. Zeer vriendelijk geholpen.

prima service

fijn dat het zo snel aan huis werd geleverd

Vriendelijke service en goede afhandeling

Na een bestelling via internet kwam ik erachter dat ik toch beter een ander paar had kunnen bestellen. Telefonisch contact opgenomen en ze hebben meteen het juiste paar opgestuurd en alles netjes afgehandeld. Erg goede service dus! :-)

Snel geleverd! De schoentjes (vans dierenprint) waren overal uitverkocht en jullie hadden ze wel. Super blij mee dus!

Supersnelle levering

Mooie duidelijk foto’s van de schoenen op de site, snelle levering! Zeer tevreden!!