Amazing

Super service, friendelijk en profesioneel. Echt aanrader

Zeer onvriendelijke verkoopster eigenaar

Op de website waren de schoenen goedkoper dan in de winkel in Maastricht wel 20 euro ipv 279 euro voor 255 euro +30 % korting. Volgens eigenaar was dat een foutje maar ze hebben mij wel ermee naar de zaak gelokt. Uiteindelijk heeft ze me het verschil terug gegeven en de mededeling dat ik daar nooit meer schoenen mag kopen toch belachelijk kinderachtig..... Geen services

Beste Roger, Allereerst Hartelijke dank voor uw reactie! Wij hebben u per telefoon en in de winkel uitgelegd waarom de prijzen kunnen verschillen, dit komt omdat de prijzen per maat verschillen zoals bij de schoenen die u heeft gekocht van het Merk Dsquared model 70802 ( zie onderstaande link ) https://www.maximeschoenen.nl/kinderschoenen/sneakers/dsquared2-dsquared2-70802-veter-sneakers-born-in-canada/2378 U kunt zien dat de prijzen per maat omhoog gaan dit is bij alle kinderschoenen zo, hoe groter de schoen hoe meer materialen er in een schoen worden gebruikt tevens worden deze prijzen ook zo ongeveer door de leveranciers doorgegeven dit is geen enkele misleiding. Juist door onze webshop is er een goede prijs transparantie zodat u deze zelf kunt vergelijken. Wij hebben uit coulantie en omdat u ook helemaal naar onze winkel bent gekomen het verschil terug betaald niet omdat de prijs niet klopt, u kunt dit zelf online nakijken. Daarentegen bent u niet correct geweest tegenover onze medewerker die hierdoor geheel overrompeld was. Wij hopen u op deze manier toch enigszins uitgelegd te hebben dat de prijzen die wij hanteren correct zijn. Vriendelijke Groet Martine, Maxime Ecom

Niet de juiste gegevens online en bestelling werd verkeerdelijk bevestigd. En wij maar wachten.

Beste Jolien, Bedankt voor je bericht en feedback, Helaas was jouw bestelling binnen het kwartier in onze eigen winkel verkocht. Daar de voorraad online hetzelfde is als in de winkel is dit helaas wel eens mogelijk, de bestelling is gecrediteerd. Groetjes Martine.

Snelle levering top!

Snelle levering producten geleverd zoals ook afgebeeld, geen verschil in kleur op de site als in het echt. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zat, maakt het een stuk persoonlijker!!

Nooit ontvangen

Schoenen gekocht, bevestiging ontvangen en vervolgens krijg ik een aantal dagen later een mail dat ze niet op voorraad zijn. Geval teleurstelling en slecht voorraadbeheer

Snel bezorgd en leuke schoenen!

Prima!!

Snelle levering, juiste product. Prima prijs.

Goede ervaring .

Voor de eerste keer een zeer goede ervaring , daar komt nog een vervolg aan.

Goede prijs kwaliteit

Mooie schoenen voor een goede prijs.

Vlotte verzending van top sneakers!

Na bestelling mail ontvangen. De dag nadien geleverd. Heel tevreden met mijn koopje!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geen schoenen

Ik had schoenen voor mijn dochter besteld op de webwinkel. Twee dagen later kreeg ik een mail dat ze niet op voorraad waren.

Mooie schoenen, persoonlijk en goede service

Mooi schoenen, persoonlijke note en service

Top service!

Zeer goede service. Snelle reactie op mails. Wij komen zeker nog terug.

Heel prettig. Volgende dag al in huis

Weer mooie schoenen en netjes geleverd

Ook leuk een persoonlijke boodschap op de factuur :)

uitstekend

prima geholpen, snelle levering

Zie titel

Uitstekend!

Snelle verzending en een leuk handgeschreven kaartje erbij! Hartstikke leuk!

Snelle en verzorgde levering

Schoenen besteld op overzichtelijke website. Zeer snelle en verzorgde verzending.

Leuk babyschoentje voor mijn kleinzoon, zat een lief briefje bij de bestelling, goede service en snelle levering

Fijne webshop

Mooie schoenen voor een goede prijs. Ook snelle verzending, binnen 2 dagen hadden we de schoenen in huis.

Binnen 24 uur had ik de bestelde schoenen voor mijn zoontje binnen. Verder goed verpakt en een persoonlijk geschreven kaartje erbij, top service !

Mooie schoenen!

Schoenen snel geleverd met een leuk persoonlijk kaartje erbij!

Perfect en snel geleverd!

Ik vond het helemaal leuk, dat er een persoonlijk berichtje bijzat! Heel leuk!