Super zaak!

Fijne service, ruim assortiment en goede kwaliteit!

Slecht

Leveren niet wat ze online aanbieden.

Response from the business owner

Beste Ilona, Onze oprechte excuses voor het feit dat we de Adidas slippers uit de Final Sale helaas niet konden leveren vanwege onvoldoende voorraad. Het komt zelden voor, maar soms kunnen de fysieke en online voorraad elkaar kruisen, vooral tijdens deze drukke periode. Met vriendelijke groet, Pauline

Aanrader!

Heel tevreden over de communicatie, levertijd en kwaliteit!

Hele fijne schoenenwinkel!

Zowel in de winkel als ook online goede ervaring! Vriendelijk, je wordt prettig geholpen en vlotte service. Mooie collectie schoenen. Wij hebben onze schoenenwinkel gevonden!

Ze hebben mij goed behandeld, de schoenen zijn van goede kwaliteit en de prijzen zijn betaalbaar.

goede kinderschoenen

Naast goede schoenen, zijn ze ook nog leuk en hip en krijg je goed advies voor de voeten van je kids.

Bestelde schoenen bleken niet op voorraad

Ik zou het waarderen als de actuele voorraad op de website werd bijgewerkt. Nu werd mijn bestelling achteraf met een mailtje geannuleerd en de betaling via Klarna word maar niet bijgewerkt….

Response from the business owner

Beste Danielle, Wanneer de kortingen tijdens de final sale op 70% staan worden deze artikelen zodanig snel verkocht dat het wel eens kan voorkomen dat er een overlapping in verkoop kan plaatsvinden, aangezien wij naast een online webshop ook een fysieke winkel hebben. Het gebeurd zelden maar kan helaas gebeuren, waarvoor onze excuses. Uw bestelling van de 6e wordt komend weekend automatisch door Klarna gecrediteerd. Met vriendelijke groet Team Maxime schoenen

Geweldige schoenen!!!

Geweldige schoenen voor kinderen! Ik koop alleen bij maximeschoenen!Zeer goede kwaliteit!

Zeer snelle levering van mijn prachtige schoenen

Niet doen slechte ervaring

Je koopt iets is op voorraad. Betaald. Dan gelijk melding product niet leverbaar. Zou mijn geld terug krijgen. Gebeld ja hoor storten het terug. Nog steeds niks gehad. Echt slecht.

Response from the business owner

Beste Henri, Het komt helaas wel eens voor dat een maatje, in dit geval een slipper in de sale al is uitverkocht. De voorraden van de winkel en online staan met elkaar gekoppeld en dan kan er wel eens overlap plaatsvinden waarvoor onze excuses. De creditering heeft gelukkig al reeds plaatsgevonden. Team Webcare Maxime Fabienne

Vriendelijke snelle levering!

Leuk dat er een hand geschreven kaartje bij zat!

De schoenen zijn echt mooi, maar helaas te klein, zijn dus retour gezonden.

Wacht nu op de terugbetaling.

Juiste schoenen geleverd

Mooie schoenen voor leuke prijs, helaas duurde levering wat langer, maar lag aan DHL

Prima service!

Ik ben heel tevreden

Snelle levering en klantvriendelijk

Correcte en snelle levering.

Snelle en correcte levering. Leuk dat er een hand geschreven kaartje bij zat!

Snelle en nette levering

snelle levering, netjes verpakt en mooi product. Ook retour proces werkte goed voor een paar dat te groot was

Zeer mooie schoenen voor n mooie prijs!

Online bestelling gedaan, prijs was goed, bezorgen was snel en de persoonlijke boodschap was ook erg vriendelijk dus helemaal top.

Mijn ervaring met Maxime schoenen is zeer positief. Wat ik fijn vind is dat ze elke mail, die je stuurt altijd beantwoorden. Echt een pluspunt

Onwijs leuke sneakers voor mijn dochtertje besteld. Ze werden snel en keurig verpakt geleverd. Op de pakbon stond ook nog een super lief, handgeschreven berichtje, heel erg leuk!!

Slecht!

Hoe is het mogelijk dat mijn retourzending na twee weken nog steeds niet is verwerkt?

Response from the business owner

Beste Mr Aarts, Hartelijk dank voor uw review. Al onze retouren worden automatisch binnen termijn van 14 dagen na ontvangst van de retouren worden gecrediteerd. uw retour van afgelopen week zal dan ook automatisch komende dinsdag worden afgeschreven bij uw Klarna account. Vriendelijke groet, Fabienne

Belofte wordt waargemaakt!

Snelle service! Top