Alles snel en vriendelijk

Ik bestelde online maar werd ook via de telefoon goed en snel geholpen, er was iets verkeerd gegaan maar dit werd binnen de twee dagen geregeld ( met opnieuw verzenden inbegrepen!)

Steeds een goede service. Snelle reactie op vragen.

Slechte klantenservice en terugbetsling

Slechte klantenservice en bij retourneren pas na twee weken geld terug

Beste Angie, Bedankt voor uw bericht, we zien dat uw retour de 15e is binnengekomen en de 23ste is gecrediteerd. Wij proberen altijd uw retouren zo snel mogelijk te verwerken maar in een zeer drukke decembermaand moet er altijd rekening gehouden met een verwerkingstijd tot 14 dagen. We nemen uw feedback ter harte en zullen deze meenemen in de optimalisatie van de klantenservice. Groetjes, Martijn Maxime Webcare

Topservice

Super service!

Snel verstuurd, goed afgeprijsd. Een persoonlijke groet erbij.

Snel verzonden en mooie schoenen

Mooie laars en heel snel verzonden

Goede service, snelle levering.

Duitdijke site. Netjes en snel geleverd.

Goed geholpen maar niet op actie gewezeb

We zijn in de winkel goed geholpen. Dame was vooral vriendelijk voor mijn dochtertje. Echter blijken de schoentjes in de zelfde maat op de webwinkel van maxime op dezelfde dag maarliefst 30 euro goedkoper te zijn. Ook zijn we in de winkel niet gewezen op de actie waarbij het tweede paar 1 euro zou kosten.

Snel geleverd en persoonlijk

De schoenen werden snel en goed verpakt geleverd. Het handgeschreven berichtje erbij, maakt het extra leuk! Bedankt!

Mooie korting, perfecte levering

Ik zal zeker opnieuw kopen bij Maximeschoenen.nl, goede ervaring over de ganse lijn!

Mooie schoentjes

Het duurde net iets langer dan beloofd, 2 dagen ipv 1 dag. Normaal is dat geen probleem maar nu kwam t net te laat om nog mee te nemen als cadeautje. Gewoonlijk bestel ik eerder uiteraard. Leuk was dat er een handgeschreven briefje in de doos zat. Op basis van mijn (1x) ervaring kun je hier zeker bestellen

Oprecht en snel

Een (kinder)schoenenwinkel waarbij er eerlijk verkocht wordt; is de huidige schoen nog goed wat betreft de maat dan wordt dat eerlijk gezegd en wordt er niet zomaar een nieuwe schoen verkocht! Verder snelle service (via de app)!

Uitstekende service en snelle levering

Vlotte service, aanrader

Top! Zeer klant vriendelijk, behulpzaam en super snelle service/levering!

Geweldig en ook een lieve persoonlijke touch bij de levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit wollen pantoffels voor een goede prijs. Ook nog nieuwsbriefkorting gehad. Snelle verzending. Kortom: fijne winkel!

Steeds een prima service. Snelle reactie op vragen.

Correcte en vlotte levering

Een tijdje geleden plaatste ik een bestelling van schoenen die niet op stock waren, ik werd regelmatig op de hoogte gehouden wanneer de schoenen verwacht werden en vandaag werden ze thuis bezorgd zoals beloofd. Dus hier een tevreden klant.

Snelle levering, uitstekende service

Een plezier om hier te kopen, ondanks internet toch een persoonlijke service. Denken mee. Lijkt wel of je in de schoenenzaak zelf aanwezig bent. Top.

Snelle levering en handgeschreven notitie was super.

Het handgeschreven bedankje gaf iets persoonlijks en was zeer attent. Schoenen waren goed verpakt en snel geleverd.

Snelle persoonlijke service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en we waren blij verrast met een persoonlijk briefje bij de bestelling :)

Snelle verzending. Persoonlijk

snel geleverd. Netjes verpakt. Retour gestuurd. Alleen nog geen bericht