Nooit ontvangen

Schoenen gekocht, bevestiging ontvangen en vervolgens krijg ik een aantal dagen later een mail dat ze niet op voorraad zijn. Geval teleurstelling en slecht voorraadbeheer

Snel bezorgd en leuke schoenen!

Prima!!

Snelle levering, juiste product. Prima prijs.

Goede ervaring .

Voor de eerste keer een zeer goede ervaring , daar komt nog een vervolg aan.

Goede prijs kwaliteit

Mooie schoenen voor een goede prijs.

Vlotte verzending van top sneakers!

Na bestelling mail ontvangen. De dag nadien geleverd. Heel tevreden met mijn koopje!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geen schoenen

Ik had schoenen voor mijn dochter besteld op de webwinkel. Twee dagen later kreeg ik een mail dat ze niet op voorraad waren.

Mooie schoenen, persoonlijk en goede service

Mooi schoenen, persoonlijke note en service

Top service!

Zeer goede service. Snelle reactie op mails. Wij komen zeker nog terug.

Heel prettig. Volgende dag al in huis

Weer mooie schoenen en netjes geleverd

Ook leuk een persoonlijke boodschap op de factuur :)

uitstekend

prima geholpen, snelle levering

Zie titel

Uitstekend!

Snelle verzending en een leuk handgeschreven kaartje erbij! Hartstikke leuk!

Snelle en verzorgde levering

Schoenen besteld op overzichtelijke website. Zeer snelle en verzorgde verzending.

Leuk babyschoentje voor mijn kleinzoon, zat een lief briefje bij de bestelling, goede service en snelle levering

Fijne webshop

Mooie schoenen voor een goede prijs. Ook snelle verzending, binnen 2 dagen hadden we de schoenen in huis.

Binnen 24 uur had ik de bestelde schoenen voor mijn zoontje binnen. Verder goed verpakt en een persoonlijk geschreven kaartje erbij, top service !

Mooie schoenen!

Schoenen snel geleverd met een leuk persoonlijk kaartje erbij!

Perfect en snel geleverd!

Ik vond het helemaal leuk, dat er een persoonlijk berichtje bijzat! Heel leuk!

Tevreden!

Erg leuke schoenen. Snelle bezorging en op de factuur stond nog een lieve tekst bij. Erg attent. Ik ben tevreden!

Fijn bedrijf een aanrader.

Prettige communicatie en prachtige schoenen.

Veel keuze en super service

Onze kids slagen altijd bij Maxime schoenen. Groot aanbod, vriendelijk personeel en schoenen van super kwaliteit.

Heel vriendelijk en snelle antwoord

Snelle levering. Juist zoals beschreven is.

Beste Raisy, Super bedankt voor uw beoordeling wij waarderen dit enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen dank voor uw vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht