Mooie schoenen, snelle levering en klantgericht!

Vooral de persoonlijke noot vond ik super, daarin onderscheidt het bedrijf zich

Beste Sylvia, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review! Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Hoofddorp graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Een dikke aanrader

Online een buitenkansje gekocht. Het paar is prachtig. Nog mooier dan verwacht. De bestelling is met zorg en liefde ingepakt en ook nog eens snel verzonden. Als ik in het zuiden ben, ga ik zeker naar deze winkel! Ik vind het een dikke aanrader en verwacht in de toekomst weer wat moois te bestellen.

Beste Nathalie, Hartelijke dank voor uw bestelling en leuke uitgebreide positieve review! Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met heel veel plezier opgestuurd naar Badhoevedorp graag tot de volgende keer wellicht in onze winkel in Maastricht u bent van harte welkom.. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

In de winkel al een goede service en advies op maat en ook online goede ervaring en persoonlijke touch. Voor herhaling vatbaar.

Beste W, Hartelijke dank voor uw bezoek aan onze winkel in Maastricht, en uw positieve review ook voor onze webshop wij wensen u heel veel plezier met de schoenen en zien u graag een volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Schoenen zitten goed

De schoenen zitten super . Mijn zoon vindt ze ook mooi . Alleen was er een spuitbus beloofd in het winkelmandje om ze in te spuiten tegen regen Die was er niet bij Zelf heb ik al mail gestuurd naar de winkel, maar heb geen reactie ontvangen tot nu toe wel jammer

Beste Elke, Hartelijke dank voor uw bestelling en uitgebreide review! Wij hebben u op woensdag 26-08-2022 om 14.24 een mail gestuurd waarin wij u hebben uitgelegd dat we helaas geen gratis spuitbus bij de bestelling weggeven, we zetten deze anti regen spuitbus op dezelfde pagina als de winkelmand omdat er door heel veel klanten hierom wordt gevraagd en we zo dit item makkelijk bestelbaar maken, we hebben bij de email ook een screenshot van de pagina gestuurd. Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Hasselt graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Goede prijs, levering duurt wat langer

Mijn dochter heeft erg smalle voeten en ik zoek daarvoor clic! Schoentjes. Deze waren in de aanbieding en fijn geprijsd! De verzending duurde wat langer, maar dat vond ik geen probleem. Het kan alleen iets zijn om rekening mee te houden, maar daarnaast bestelde ik ook in de zomervakantie, misschien dat dat de reden was. Ik ben tevreden, en mijn dochter is blij met haar nieuwe schoenen!

Beste Evelien, Hartelijke dank voor uw bestelling van Clic! Schoenen deze zijn inderdaad super voor smallere voetjes! Dank voor uw uitgebreide positieve review en dank u wel voor uw vertrouwen wij waarderen dit enorm! De rede van de kleine vertraging is dat er ook bij DHL heel veel bezorgers met vakantie waren en er soms een dag werd overgeslagen met het ophalen van onze webshop bestellingen... Wij wensen u veel plezier met de schoenen en hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Malden graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Prachtige Schoenen, veel keus en snelle levering !

Één van de grootste collecties kwaliteits kinderschoenen online van goede merken, al meerdere jaren klant zowel in de winkel in Maastricht als in de webshop voor onze kids en mijzelf, altijd goede en snelle service. Webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk.

Beste Tamara, Hartelijke dank voor uw bestelling en leuke uitgebreide positieve review! Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Amsterdam graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Prachtig assortiment!!

Vanmiddag voor mijn dochter prachtige laarzen gekocht!!!! heel fijn geholpen zoals het hoort...maar niet overal meer gebruikelijk is niks was teveel gevraagd dankjewel Groetjes uit Eindhoven

Beste Elles, Hartelijke dank voor uw bezoek aan onze winkel in Maastricht en uw positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen en tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Na een vraag per mail kreeg ik snel antwoord.

Beste S, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Klantvriendelijkheid. Advies, Ruiling in winkel ondanks online bestelling zonder gedoe , probleemloos.Dus Top

Beste Mieke, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Berg en Terblijt graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

5 sterren

Mijn eerste ervaring met de winkel Maxime schoenen. Ik had online schoentjes besteld en er was iets fout gelopen met de bestelling. Ze maken dat onmiddellijk in orde. Heel tevreden over de service van hun en de webshop. Ik kom zeker nog eens kijken in winkel en ik kom zeker nog schoentjes kopen. Uitstekende service.

Beste Stephanie, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen, geduld en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Ging

Op de website staat de schoenen met korting maar met afrekenen in de winkel wordt toch de volle prijs gerekend. Dat vind ik toch erg slecht want je koopt de schoenen op de afgeprijsd prijs.

Beste Farrah, Dat klopt helemaal, wij hebben op uw verzoek alsnog laten meeprofiteren van de winkelactie 2de paar 1 euro waarmee u voordeliger uitkwam dan de totaalprijs op de website. Dat dan het duurste paar aan de normale prijs wordt verkocht en het goedkope paar aan 1 euro, dat zijn de actievoorwaarden die voor iedereen hetzelfde zijn. Extra korting geven op afgeprijsde artikelen zou oneerlijk zijn voor onze gewaardeerde klanten. Vriendelijke groet, Martine

Bestelde schoenen niet geleverd

Besteld schoenen niet geleverd geld terug gekregen

Beste Michael, Bedankt voor je bericht en feedback, Helaas was jouw bestelling vrijwel in onze eigen winkel verkocht. Daar de voorraad online hetzelfde is als in de winkel is dit door enorme drukte zeker nu in d sale helaas wel eens mogelijk, de bestelling is gecrediteerd. Groetjes Martine.

Prima service en ruim aanbod!

Groot aanbod van modieuze kinderschoenen. Geduldig en vriendelijk geholpen ondanks de drukte in de zaak.

Beste Maaike, Hartelijk dank voor uw bericht, feedback en uw geduld, het kan soms inderdaad flink druk zijn in onze winkel in Mestreech maar we helpen iedereen graag persoonlijk en zo goed mogelijk. Dank voor uw vertrouwen, wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Mestreech graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Amazing

Super service, friendelijk en profesioneel. Echt aanrader

Beste Tamara, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Rillaar graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Zeer onvriendelijke verkoopster eigenaar

Op de website waren de schoenen goedkoper dan in de winkel in Maastricht wel 20 euro ipv 279 euro voor 255 euro +30 % korting. Volgens eigenaar was dat een foutje maar ze hebben mij wel ermee naar de zaak gelokt. Uiteindelijk heeft ze me het verschil terug gegeven en de mededeling dat ik daar nooit meer schoenen mag kopen toch belachelijk kinderachtig..... Geen services

Beste Roger, Allereerst Hartelijke dank voor uw reactie! Wij hebben u per telefoon en in de winkel uitgelegd waarom de prijzen kunnen verschillen, dit komt omdat de prijzen per maat verschillen zoals bij de schoenen die u heeft gekocht van het Merk Dsquared model 70802 ( zie onderstaande link ) https://www.maximeschoenen.nl/kinderschoenen/sneakers/dsquared2-dsquared2-70802-veter-sneakers-born-in-canada/2378 U kunt zien dat de prijzen per maat omhoog gaan dit is bij alle kinderschoenen zo, hoe groter de schoen hoe meer materialen er in een schoen worden gebruikt tevens worden deze prijzen ook zo ongeveer door de leveranciers doorgegeven dit is geen enkele misleiding. Juist door onze webshop is er een goede prijs transparantie zodat u deze zelf kunt vergelijken. Wij hebben uit coulantie en omdat u ook helemaal naar onze winkel bent gekomen het verschil terug betaald niet omdat de prijs niet klopt, u kunt dit zelf online nakijken. Daarentegen bent u niet correct geweest tegenover onze medewerker die hierdoor geheel overrompeld was. Wij hopen u op deze manier toch enigszins uitgelegd te hebben dat de prijzen die wij hanteren correct zijn. Vriendelijke Groet Martine, Maxime Ecom

Niet de juiste gegevens online en bestelling werd verkeerdelijk bevestigd. En wij maar wachten.

Beste Jolien, Bedankt voor je bericht en feedback, Helaas was jouw bestelling binnen het kwartier in onze eigen winkel verkocht. Daar de voorraad online hetzelfde is als in de winkel is dit helaas wel eens mogelijk, de bestelling is gecrediteerd. Groetjes Martine.

Snelle levering top!

Snelle levering producten geleverd zoals ook afgebeeld, geen verschil in kleur op de site als in het echt. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zat, maakt het een stuk persoonlijker!!

Beste Denise, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben de schoenen met plezier opgestuurd naar Laren graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Nooit ontvangen

Schoenen gekocht, bevestiging ontvangen en vervolgens krijg ik een aantal dagen later een mail dat ze niet op voorraad zijn. Geval teleurstelling en slecht voorraadbeheer

Beste Indra, Dank voor uw review en bestelling, onze excuses voor de teleurstelling we hadden de schoenen niet meer op voorraad door de drukte in de winkel, we doen er technisch en persoonlijk alles aan om dit niet te laten voorkomen maar dit kan helaas wel eens gebeuren. We gaan ervan uit dat bij uw volgende bestelling wel alles goed gaat, meld u dan eerst even bij ons dan zorgen we voor een leuke attentie. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Snel bezorgd en leuke schoenen!

Beste Noortje, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben de schoenen met plezier opgestuurd naar Gemert graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Prima!!

Snelle levering, juiste product. Prima prijs.

Beste Simone, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met plezier opgestuurd naar Soest graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Goede ervaring .

Voor de eerste keer een zeer goede ervaring , daar komt nog een vervolg aan.

Beste Raymonde, Leuk om te horen hoe uw eerste ervaring met ons is geweest, hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Heers graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Goede prijs kwaliteit

Mooie schoenen voor een goede prijs.

Beste Lotte, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Tilburg graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Vlotte verzending van top sneakers!

Na bestelling mail ontvangen. De dag nadien geleverd. Heel tevreden met mijn koopje!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Barbara, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Etikhove graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht