Perfecte service!

Het blijft voor mij een uitdaging om op afstand de juiste maat te kiezen en dus heb ik de voetmaat van mijn dochter in cm doorgegeven en zo kwam daar weloverwogen de juiste schoenmaat. Dank!

Alles perfect

Alles perfect verzorgd !! Goede service!!

Snel en heldere webshop, Ben heel tevreden!

Nog een leuk paar schoenen gevonden!

Snelle levering, top service.

Zondag besteld, maandag aangekregen! Én dit in tijden van corona en wonende in België... Bedankt!

Prima schoenen, snelle levering

Eerste loopschoentjes in maat 23 kan je niet in de winkel vinden. Hier gelukkig wel, super fijn!

Heel tevreden over mijn aankoop. En wat een klantvriendelijkheid! Echt top!

Levering tot aan de deur!

Hoewel het voor mij niet belangrijk was wanneer de schoenen zouden binnenkomen, werd ik verrast doordat de dag na mijn bestelling als iemand op de stoep stond. “Moest toch deze kant op.” Wat een verfrissende service! Daarnaast zijn de schoenen niet alleen geweldig leuk en van mooie kwalitatieve stof, ze hebben ook een stevige zool, waardoor mijn dochter van 1,5 er stevig op loopt en danst :D Erg tevreden, ga zeker terug voor nog een paar!

geweldig!!!!

mooie schoenen voor mijn kleindochter en ook nog een persoonlijk geschreven briefje erbij......wat een service in deze corona tijd!!!!

Zeer degelijke schoentjes

Mooie klassieke sandaaltjes voor m’n dochtertje gekocht. Bedankt nog voor de extra service 😉

Kinder schoenenzaak met uitstekende service!

Leuk betaalbaar assortiment kwaliteits kinderschoenen, vriendelijke medewerkers en uitstekende service! Heel blij met aankoop komen zeker terug!

Snelle inlevering, klant vriendelijk

Service is uitstekend, website kan beter

De website werkt niet helemaal goed. Zoeken is niet heel makkelijk. Verder zoals altijd heel tevreden!

Zoals altijd goed.

Normaal alles gekocht in de winkel nu voor de eerste keer online besteld Alles goed verzorgd ook nog een persoonlijk geschreven briefje erbij.

Net dat stapje extra

Nadat ik sandalen had besteld was de juiste maat in eerste instantie niet leverbaar, hierna werd na hetvontvangrn van t retour telefonisch contact opgenomen omdat de juiste maat er toch was. Daarbij ook een persoonlijk berichtje in de doos maakt de bestelling een feestje op zich.

Zeer klantvriendelijk

Schoenen werden speciaal voor ons opgemeten We mochten de schoenen gratis terugzenden toen die niet de juiste pasvorm bleken te hebben. Zeer vriendelijk geholpen.

prima service

fijn dat het zo snel aan huis werd geleverd

Vriendelijke service en goede afhandeling

Na een bestelling via internet kwam ik erachter dat ik toch beter een ander paar had kunnen bestellen. Telefonisch contact opgenomen en ze hebben meteen het juiste paar opgestuurd en alles netjes afgehandeld. Erg goede service dus! :-)

Snel geleverd! De schoentjes (vans dierenprint) waren overal uitverkocht en jullie hadden ze wel. Super blij mee dus!

Supersnelle levering

Mooie duidelijk foto’s van de schoenen op de site, snelle levering! Zeer tevreden!!

Snelle levering en een leuke prijs!

De laarsjes voor mijn dochter waren binnen een dag in huis. Zij blij, wij blij :)

Vriendelijke mensen

Snelle levering,goede prijs.

Snel

Fijne bestelling, snel geleverd. En mooie schoenen😁

Heel klantvriendelijk. Mijn bestelling gaf een foutmelding, maar er werd snel een oplossing geboden om de bestelling alsnog af te ronden. Buitengewoon top! Alsook de mooie schoenen van Chérie die ik kocht:-)

Snelle levering! Bij ontvangst ook nog een persoonlijke boodschap erbij! Zeer attent!

Heel tevreden!

Hele gave Schoenen voor mijn zoontje gekocht van goede kwaliteit, en een mooie prijs voor een kleine onderneming. Snelle levering was ook super! en bij ontvangst ook nog eens een hele lieve persoonlijke boodschap erbij! ik had dit niet verwacht maar ik waardeer dit zeker wel! super dit!!