Belofte wordt waargemaakt!

Snelle service! Top

Superfijne service

Ik heb voor mijn zoons mooie schoenen bij Maxime besteld. Ze werden geleverd met een handgeschreven briefje, echt heel attent!

weinig communicatie wbt retournering

Online bestelling geplaatst. Helaas was 1 artikel niet op voorraad .geld zou retour gestuurd worden Andere artikel paste niet en daarom retour. Helaas nog geen bevestiging van de retour en terugbetaling gekregen.

Response from the business owner

Beste Liset, De retouren en crediteringen worden uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen verwerkt, wij sturen zodra deze zijn uitgevoerd hiervoor altijd een bevestiging toe per mail. Met vriendelijke groet, Fabienne Team Maxime

Fantastische service

Snelle service en een persoonlijk geschreven bedankje. Erg leuk!

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Sehr nette und erfahrene Verkäuferinnen

Die Auswahl und das Fachwissen sind sehr gut. Wir fahren extra von Herzogenrath aus nach Maastricht, weil wir uns dort so gut aufgehoben fühlen. Sehr nette Verkäuferinnen, die mit ihrer großen Erfahrung geduldig die perfekten Schuhe aussuchen, in denen sich unser Sohn am wohlsten fühlt.

Schoenen kunnen kopen die niet op voorraad waren

Helaas schoenen gekocht die na 3 dagen, zelf gemaild te hebben dat ik nog geen verzending had gekregen, te horen gekregen dat ze niet op voorraad meer waren… oke kán een keer gebeuren… Maarnu zou het geld binnen die 14 dagen gestort worden… na de 16e dag nog niets ontvangen…

Response from the business owner

Beste Laura, Hierbij de bevestiging dat de creditering heeft plaatsgevonden. Door vakanties heeft dit helaas niet voor het weekend plaatsgevonden. Het bedrag dat van onze rekening is afgeschreven zal spoedig zijn bijgeschreven. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet / Best Regards Martijn Team Maxime

Vlotte levering

Superfijn dat het pakketje zo vlug onze richting uitkwam. Met nog een briefje erbij voelt zo persoonlijk aan!!!

Keurig

Ik heb sandaaltjes gekocht. Keurig netjes verpakt en snel bezorgd Er zat zelfs een persoonlijk berichtje bij. Ik zou Maxime zeker kunnen aanraden.

Goede servive, mooie schoenen voor een goede prijs.

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling. Dit is heel snel en netjes opgelost. Bedankt!

Advies op maat, vriendelijk personeel, mooie kinderschoenen, aanrader!

We hebben al meerdere keren schoenen voor mijn dochtertje gekocht bij 'Maxime'. Altijd vriendelijk geholpen, deskundig personeel en mijn dochter loopt altijd weer met een brede glimlach met haar nieuwe schoenen (en soms met ballon) weer naar buiten :)

Heel tevreden

Schoenen besteld voor mijn dochter en de volgende dag al in huis, prima service !

Top, snelle levering en lief handgeschreven berichtje :)

Helemaal top! levering was snel! product top voor een leuke prijs en het handgeschreven kaartje maakte het af. Hier wil ik best vaker bestellen :)

Snelle levering, Prachtige Kinderschoenen

Schoenen online besteld via de overzichtelijke webshop, grote kinderschoenen collectie waar wij altijd super goed slagen! Snelle levering en wat het extra persoonlijk maakt een handgeschreven kaartje.. Kortom een echte aanrader om online kinderschoenen te kopen van super gave merken!

Fijne ervaring

Grote keuze en snelle verzending. Er ging iets mis met de bezorging. gebeld en er werd direct een nieuwe zending aangemaakt en verstuurd.

Goed en snel

Maxime bood de schoenen die ik zocht voor de laagste prijs, daarom besteld! Afhandeling ging vlot en probleemloos!

Alles snel en vriendelijk

Ik bestelde online maar werd ook via de telefoon goed en snel geholpen, er was iets verkeerd gegaan maar dit werd binnen de twee dagen geregeld ( met opnieuw verzenden inbegrepen!)

Steeds een goede service. Snelle reactie op vragen.

Slechte klantenservice en terugbetsling

Slechte klantenservice en bij retourneren pas na twee weken geld terug

Response from the business owner

Beste Angie, Bedankt voor uw bericht, we zien dat uw retour de 15e is binnengekomen en de 23ste is gecrediteerd. Wij proberen altijd uw retouren zo snel mogelijk te verwerken maar in een zeer drukke decembermaand moet er altijd rekening gehouden met een verwerkingstijd tot 14 dagen. We nemen uw feedback ter harte en zullen deze meenemen in de optimalisatie van de klantenservice. Groetjes, Martijn Maxime Webcare

Topservice

Super service!

Snel verstuurd, goed afgeprijsd. Een persoonlijke groet erbij.

Snel verzonden en mooie schoenen

Mooie laars en heel snel verzonden

Goede service, snelle levering.

Duitdijke site. Netjes en snel geleverd.

Goed geholpen maar niet op actie gewezeb

We zijn in de winkel goed geholpen. Dame was vooral vriendelijk voor mijn dochtertje. Echter blijken de schoentjes in de zelfde maat op de webwinkel van maxime op dezelfde dag maarliefst 30 euro goedkoper te zijn. Ook zijn we in de winkel niet gewezen op de actie waarbij het tweede paar 1 euro zou kosten.

31 Achter Het Vleeshuis Maastricht 6211 GR