Tevreden!

Erg leuke schoenen. Snelle bezorging en op de factuur stond nog een lieve tekst bij. Erg attent. Ik ben tevreden!

Fijn bedrijf een aanrader.

Prettige communicatie en prachtige schoenen.

Veel keuze en super service

Onze kids slagen altijd bij Maxime schoenen. Groot aanbod, vriendelijk personeel en schoenen van super kwaliteit.

Heel vriendelijk en snelle antwoord

Snelle levering. Juist zoals beschreven is.

Beste Raisy, Super bedankt voor uw beoordeling wij waarderen dit enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen dank voor uw vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Bedelen om je geld terug te krijgen

27-12 een bestelling geplaatst, 28-12 ontvangen (keurig verzonden, niks mis mee). Helaas terug moeten sturen vanwege pasvorm. Op verzoek van de schoenenwinkel met spoed geretourneerd, op 29-12.. Vervolgens is het nu 21 januari en wacht ik, zelfs na twee tussentijdse telefoontjes op 8 januari en vandaag) en een mailtje, nog altijd op mijn geld. Het zou er nu binnen 2 werkdagen aan moeten komen, met een vandaag benoemd excuus over een kapotte pallet waardoor de gegevens niet leesbaar zouden zijn, maar het is naar mijn mening schandalig dat ik zo achter mijn geld aan moet zeuren...

Beste Noor, Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten op het terug storten van uw bestelling dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling we zijn bang dat dit door de enorme drukte is gekomen. Het was behoorlijk spitsuur bij ons achter de schermen door wat zieke werknemers, en sommige pakketten hadden bij de koerier in de regen gestaan waardoor er bij uw retourboeking de verwerking langer heeft geduurd dan normaal onze excuses hiervoor! Ik wil u toch graag bedanken voor het snelle terug sturen en voor uw reactie, we hebben dit intern besproken. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Enorm behulpzaam en snelle levering

Het telefonische contact tijdens de online aankoop heb ik als prettig ervaren. Deskundig advies. Ook het retourneren van een te groot paar ging vlotjes.

Beste Julie, Cas en Joris Super bedankt voor jullie beoordeling wij waarderen dit enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending en retour gelukkig snel kunnen verwerken dank voor het vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Heel veel plezier met jullie schoenen! Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Prachtige schoenen en heel snelle verzending!

Heel tevreden

Gemakkelijker site, snelle levering, veel keuze

Goede service, snelle verzending, aardig handgeschreven kaartje.

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen dank voor uw vertrouwen! en dankt dat u dit met ons heeft gedeeld. Vriendelijke groet Lisanne | Team www.maximeschoenen.nl schoenen Maastricht

Geweldige service!

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen dank voor uw vertrouwen! Vriendelijke groet Lisanne | Team www.maximeschoenen.nl schoenen Maastricht

Vlotte levering!

Vlotte verzending

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen. Team Maxime schoenen Maastricht

Top geregeld

Goede kwaliteit schoenen

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Team Maxime schoenen Maastricht

goed en snel geleverd

Super bedankt voor uw beoordeling namens het gehele team Maxime schoenen Maastricht

Super snel en erg klantgericht!

Snelle levering en zelfs een persoonlijke, geschreven boodschap op de bestelbon! Wat attent en super klantvriendelijk.

Verzending is netjes verzorgd!

Altijd goede en vriendelijke service!!!!

Via de site besteld opgehaald in de winkel samen met mijn kleindochter die toch mocht passen wel met alle RIVM regels in acht maar o zo leuk,

Perfect!

Daags na de bestelling waren de schoentjes al geleverd in het postpunt! Snelle levering en schoentjes van topkwaliteit!

Geen voorraad

Teleurgesteld omdat het toch niet op voorraad bleek na de bestelling. Dat werd te simpel afgedaan met een mail "jammer maar helaas". In de 2e mail pas uitleg met excuses. Was netter geweest als dat in de 1e mail al was uitgelegd.

Persoonlijk

Nette en snelle levering met een leuke persoonlijke tekst erbij.

Uitstekende service!

De service was heel fijn en dan ook nog een lief briefje er bij krijgen ondanks de kerst drukte en tijd van lockdown. Ik zal hier vaker kopen.

Prachtige schoenencollectie

Prachtige laarzen gekocht online helaas paste ze niet.Geld netjes retour gestort.

Beste Nicole, Zou u naar aanleiding van onze mailing de geplaatste beoordeling willen aanpassen. Alvast bedankt hiervoor en een fijne jaarwisseling gewenst. Vriendelijke groeten, Alexander Van: Nicole Krijt <nicole---@gmail.com> Verzonden: woensdag 15 december 2021 17:53 Aan: Maxime Schoenen B.V. <info@maximeschoenen.nl> Onderwerp: Re: U heeft een nieuwe (onvoldoende) beoordeling ontvangen voor Maximeschoenen.nl Goedemiddag Alexander, Bedankt voor je snelle reactie en fijn dat het nu zo snel is opgelost. Mijn review kan dan als ter niet worden beschouwd. Vriendelijke groeten, Nicole Op 15 dec. 2021 om 17:46 heeft Maxime Schoenen B.V. <info@maximeschoenen.nl> het volgende geschreven: Goedemiddag Mevrouw Krijt, Bedankt voor het zenden van het nummer van postnl, hiermee kunnen wij achterhalen dat 9 december een retour correct bij is binnengekomen. Omdat deze per postnl is verzonden heeft u inderdaad hiervan geen bevestiging ontvangen en begrijpen wij de verwarring. Wij hebben deze automatische creditering nu direct handmatig verwerkt en u kunt het bedrag normaal gesproken morgen terug op de rekening verwachten, hieronder vindt u een bevestiging hiervan. Wij hopen u hiermee voldoende en naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet / Best Regards Alexander Maxime Schoenen BV Achter het Vleeshuis 31 6211GR Maastricht

Zowel de bestelling als de aflevering in België verliep heel vlot.

Alles verliep super vlot

Goed werkende zoek functie eenvoudige bestelling en vlotte levering