Mooie schoentjes

Het duurde net iets langer dan beloofd, 2 dagen ipv 1 dag. Normaal is dat geen probleem maar nu kwam t net te laat om nog mee te nemen als cadeautje. Gewoonlijk bestel ik eerder uiteraard. Leuk was dat er een handgeschreven briefje in de doos zat. Op basis van mijn (1x) ervaring kun je hier zeker bestellen

Oprecht en snel

Een (kinder)schoenenwinkel waarbij er eerlijk verkocht wordt; is de huidige schoen nog goed wat betreft de maat dan wordt dat eerlijk gezegd en wordt er niet zomaar een nieuwe schoen verkocht! Verder snelle service (via de app)!

Uitstekende service en snelle levering

Vlotte service, aanrader

Top! Zeer klant vriendelijk, behulpzaam en super snelle service/levering!

Geweldig en ook een lieve persoonlijke touch bij de levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit wollen pantoffels voor een goede prijs. Ook nog nieuwsbriefkorting gehad. Snelle verzending. Kortom: fijne winkel!

Steeds een prima service. Snelle reactie op vragen.

Correcte en vlotte levering

Een tijdje geleden plaatste ik een bestelling van schoenen die niet op stock waren, ik werd regelmatig op de hoogte gehouden wanneer de schoenen verwacht werden en vandaag werden ze thuis bezorgd zoals beloofd. Dus hier een tevreden klant.

Snelle levering, uitstekende service

Een plezier om hier te kopen, ondanks internet toch een persoonlijke service. Denken mee. Lijkt wel of je in de schoenenzaak zelf aanwezig bent. Top.

Snelle levering en handgeschreven notitie was super.

Het handgeschreven bedankje gaf iets persoonlijks en was zeer attent. Schoenen waren goed verpakt en snel geleverd.

Snelle persoonlijke service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en we waren blij verrast met een persoonlijk briefje bij de bestelling :)

Snelle verzending. Persoonlijk

snel geleverd. Netjes verpakt. Retour gestuurd. Alleen nog geen bericht

Geweldige service!

Mooie schoenen, snelle levering en klantgericht!

Vooral de persoonlijke noot vond ik super, daarin onderscheidt het bedrijf zich

Beste Sylvia, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review! Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Hoofddorp graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Een dikke aanrader

Online een buitenkansje gekocht. Het paar is prachtig. Nog mooier dan verwacht. De bestelling is met zorg en liefde ingepakt en ook nog eens snel verzonden. Als ik in het zuiden ben, ga ik zeker naar deze winkel! Ik vind het een dikke aanrader en verwacht in de toekomst weer wat moois te bestellen.

Beste Nathalie, Hartelijke dank voor uw bestelling en leuke uitgebreide positieve review! Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met heel veel plezier opgestuurd naar Badhoevedorp graag tot de volgende keer wellicht in onze winkel in Maastricht u bent van harte welkom.. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

In de winkel al een goede service en advies op maat en ook online goede ervaring en persoonlijke touch. Voor herhaling vatbaar.

Beste W, Hartelijke dank voor uw bezoek aan onze winkel in Maastricht, en uw positieve review ook voor onze webshop wij wensen u heel veel plezier met de schoenen en zien u graag een volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Schoenen zitten goed

De schoenen zitten super . Mijn zoon vindt ze ook mooi . Alleen was er een spuitbus beloofd in het winkelmandje om ze in te spuiten tegen regen Die was er niet bij Zelf heb ik al mail gestuurd naar de winkel, maar heb geen reactie ontvangen tot nu toe wel jammer

Beste Elke, Hartelijke dank voor uw bestelling en uitgebreide review! Wij hebben u op woensdag 26-08-2022 om 14.24 een mail gestuurd waarin wij u hebben uitgelegd dat we helaas geen gratis spuitbus bij de bestelling weggeven, we zetten deze anti regen spuitbus op dezelfde pagina als de winkelmand omdat er door heel veel klanten hierom wordt gevraagd en we zo dit item makkelijk bestelbaar maken, we hebben bij de email ook een screenshot van de pagina gestuurd. Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Hasselt graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Goede prijs, levering duurt wat langer

Mijn dochter heeft erg smalle voeten en ik zoek daarvoor clic! Schoentjes. Deze waren in de aanbieding en fijn geprijsd! De verzending duurde wat langer, maar dat vond ik geen probleem. Het kan alleen iets zijn om rekening mee te houden, maar daarnaast bestelde ik ook in de zomervakantie, misschien dat dat de reden was. Ik ben tevreden, en mijn dochter is blij met haar nieuwe schoenen!

Beste Evelien, Hartelijke dank voor uw bestelling van Clic! Schoenen deze zijn inderdaad super voor smallere voetjes! Dank voor uw uitgebreide positieve review en dank u wel voor uw vertrouwen wij waarderen dit enorm! De rede van de kleine vertraging is dat er ook bij DHL heel veel bezorgers met vakantie waren en er soms een dag werd overgeslagen met het ophalen van onze webshop bestellingen... Wij wensen u veel plezier met de schoenen en hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Malden graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Prachtige Schoenen, veel keus en snelle levering !

Één van de grootste collecties kwaliteits kinderschoenen online van goede merken, al meerdere jaren klant zowel in de winkel in Maastricht als in de webshop voor onze kids en mijzelf, altijd goede en snelle service. Webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk.

Beste Tamara, Hartelijke dank voor uw bestelling en leuke uitgebreide positieve review! Dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Amsterdam graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Prachtig assortiment!!

Vanmiddag voor mijn dochter prachtige laarzen gekocht!!!! heel fijn geholpen zoals het hoort...maar niet overal meer gebruikelijk is niks was teveel gevraagd dankjewel Groetjes uit Eindhoven

Beste Elles, Hartelijke dank voor uw bezoek aan onze winkel in Maastricht en uw positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen en tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Na een vraag per mail kreeg ik snel antwoord.

Beste S, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Klantvriendelijkheid. Advies, Ruiling in winkel ondanks online bestelling zonder gedoe , probleemloos.Dus Top

Beste Mieke, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Berg en Terblijt graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht