Zie titel

Beste James, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben de schoenen met plezier opgestuurd graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Uitstekend!

Snelle verzending en een leuk handgeschreven kaartje erbij! Hartstikke leuk!

Beste Marjon, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben de schoenen met plezier opgestuurd naar Nijverdal graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Snelle en verzorgde levering

Schoenen besteld op overzichtelijke website. Zeer snelle en verzorgde verzending.

Beste Nancy, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben de schoenen met plezier opgestuurd naar Wechelderzande graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Leuk babyschoentje voor mijn kleinzoon, zat een lief briefje bij de bestelling, goede service en snelle levering

Beste Nicole, Euzen daank voor uw bestèlling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw fiducie en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben de schoenen met plezier opgestuurd naar Mestreech! De allermooiste en gezelligste plaats in Nederlander uiteraard :) Mocht u in de buurt zijn dan bent u natuurlijk ook van harte welkom in onze winkel in Maastricht. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Fijne webshop

Mooie schoenen voor een goede prijs. Ook snelle verzending, binnen 2 dagen hadden we de schoenen in huis.

Beste Chantal, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben de schoenen met plezier opgestuurd naar Beverwijk graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Binnen 24 uur had ik de bestelde schoenen voor mijn zoontje binnen. Verder goed verpakt en een persoonlijk geschreven kaartje erbij, top service !

Mooie schoenen!

Schoenen snel geleverd met een leuk persoonlijk kaartje erbij!

Beste Anique, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. Graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Perfect en snel geleverd!

Ik vond het helemaal leuk, dat er een persoonlijk berichtje bijzat! Heel leuk!

Beste Mirjam, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review en dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. Graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Tevreden!

Erg leuke schoenen. Snelle bezorging en op de factuur stond nog een lieve tekst bij. Erg attent. Ik ben tevreden!

Beste Sanae, Super bedankt voor uw bestelling en beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review dank voor uw vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. Graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Fijn bedrijf een aanrader.

Prettige communicatie en prachtige schoenen.

Beste Judith, Super bedankt voor uw positieve beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijk dank voor uw vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Veel keuze en super service

Onze kids slagen altijd bij Maxime schoenen. Groot aanbod, vriendelijk personeel en schoenen van super kwaliteit.

Beste Lin, Super bedankt voor uw beoordeling wij waarderen dit enorm! Hartelijke dank voor uw positieve review dank voor uw vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Heel vriendelijk en snelle antwoord

Snelle levering. Juist zoals beschreven is.

Beste Raisy, Super bedankt voor uw beoordeling wij waarderen dit enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen dank voor uw vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Bedelen om je geld terug te krijgen

27-12 een bestelling geplaatst, 28-12 ontvangen (keurig verzonden, niks mis mee). Helaas terug moeten sturen vanwege pasvorm. Op verzoek van de schoenenwinkel met spoed geretourneerd, op 29-12.. Vervolgens is het nu 21 januari en wacht ik, zelfs na twee tussentijdse telefoontjes op 8 januari en vandaag) en een mailtje, nog altijd op mijn geld. Het zou er nu binnen 2 werkdagen aan moeten komen, met een vandaag benoemd excuus over een kapotte pallet waardoor de gegevens niet leesbaar zouden zijn, maar het is naar mijn mening schandalig dat ik zo achter mijn geld aan moet zeuren...

Beste Noor, Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten op het terug storten van uw bestelling dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling we zijn bang dat dit door de enorme drukte is gekomen. Het was behoorlijk spitsuur bij ons achter de schermen door wat zieke werknemers, en sommige pakketten hadden bij de koerier in de regen gestaan waardoor er bij uw retourboeking de verwerking langer heeft geduurd dan normaal onze excuses hiervoor! Ik wil u toch graag bedanken voor het snelle terug sturen en voor uw reactie, we hebben dit intern besproken. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Enorm behulpzaam en snelle levering

Het telefonische contact tijdens de online aankoop heb ik als prettig ervaren. Deskundig advies. Ook het retourneren van een te groot paar ging vlotjes.

Beste Julie, Cas en Joris Super bedankt voor jullie beoordeling wij waarderen dit enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending en retour gelukkig snel kunnen verwerken dank voor het vertrouwen en dank voor het delen van uw ervaring! Heel veel plezier met jullie schoenen! Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Prachtige schoenen en heel snelle verzending!

Heel tevreden

Gemakkelijker site, snelle levering, veel keuze

Goede service, snelle verzending, aardig handgeschreven kaartje.

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen dank voor uw vertrouwen! en dankt dat u dit met ons heeft gedeeld. Vriendelijke groet Lisanne | Team www.maximeschoenen.nl schoenen Maastricht

Geweldige service!

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen dank voor uw vertrouwen! Vriendelijke groet Lisanne | Team www.maximeschoenen.nl schoenen Maastricht

Vlotte levering!

Vlotte verzending

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Ondanks de drukte hebben we uw verzending gelukkig snel kunnen versturen. Team Maxime schoenen Maastricht

Top geregeld

Goede kwaliteit schoenen

Super bedankt voor uw beoordeling dit waarderen wij enorm! Team Maxime schoenen Maastricht

goed en snel geleverd

Super bedankt voor uw beoordeling namens het gehele team Maxime schoenen Maastricht

Super snel en erg klantgericht!

Snelle levering en zelfs een persoonlijke, geschreven boodschap op de bestelbon! Wat attent en super klantvriendelijk.

Beste Mel, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Breda graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Beste Lieke, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Sweikhuizen graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Verzending is netjes verzorgd!

Beste Esther, Hartelijke dank voor uw bestelling en positieve review, dank voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. We hebben uw schoenen met veel plezier opgestuurd naar Well graag tot de volgende keer... Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Altijd goede en vriendelijke service!!!!

Via de site besteld opgehaald in de winkel samen met mijn kleindochter die toch mocht passen wel met alle RIVM regels in acht maar o zo leuk,

Beste Xavi, Hartelijke dank voor uw bezoek aan onze winkel in Maastricht en wat leuk om te horen dat u dit zo positief heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier met de schoenen tot de volgende keer! Vriendelijke groet Pauline | Team www.maximeschoenen.nl Maastricht

Achter Het Vleeshuis 31

6211 GR Maastricht