slechte ervaring.

er worden nu 7,50 eur kosten aangerekend voor afhalen in afhaalpunt en vroeger was dat niet het geval via B Post. Geen verbetering, integendeel!

Beste klant, We zijn zopas overgeschakeld naar PostNL, maar de verzendkosten voor een servicepunt zijn nog niet aangepast. Het vraagt wat programmeerwerk voor dit aan te passen. De prijs voor levering in een servicepunt is hetzelfde als leveren op een thuisadres. in dit geval gratis, bedrag is terugbetaald. Onze excuses voorongemak mvg stefan callens

steeds op tijd op de vooropgestelde datum

• Zou u ons aanbevelen? Yes

geweldige ervaring

Altijd goede prijzen, mooie kortingen, flexibel en snel geleverd.

Super snel en goedkoop.

Heel positief, een aanrader.

Steeds opnieuw een perfecte ervaring!

Nog nooit enig probleem gehad met bestellen noch levering. Ruim assortiment (mag best nog ruimer, ik vind nog niet alles wat ik wil) tegen volgens mij de allerscherpste prijzen online. Topsite!

Interessante prijzen en snelle levering

Het zijn interessante prijzen en kortingen. Een snelle levering en extra staaltjes gekregen wat zeer interessant is om deze uit te testen.

fantastisch

spoedige en correcte levering, producten aan voordelige prijs!

zeer uitstekende service en zeer snelle levering!

Zelfs in coronatijdperk altijd zeer snelle levering en service! Zeer goede producten en niet duur! Staan ook bij met raad en daad! Kris Luyckx

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles naar wens

Doe zo verder

Snelle correcte levering

Ik kan alleen maar complimenten geven voor de snelheid van levering, keurig verpakt en verstuurd naar een afhaalpunt bij mij in de buurt. Ik heb besteld vanuit Nederland. Volgende benodigdheden zal ik zeker weer bij Viatapharma bestellen.

Good prices, fast delivery and perfect service

I am a regular and satisfied client that recently forgot to input the rebate code. After logging a message I got a refund within 2 days. That's what I call perfect service.

Online bestelling

Prima service, eerlijk en snel. Ik had een product online besteld, een verpakking van 180 stuks. De dag nadien kreeg ik een mail of ik enkele dagen kon wachten daar hij kortelings verpakkingen zou ontvangen van 180 stuks + 30 stuks gratis. Top service.

Goede en snelle levering

De producten en leveringen zijn steeds ok

Prima doe zo verder

Alles zoals het hoort, bedankt

Verkeerd product geleverd, moeizame communicatie maar uiteindelijk wel correct opgelost

Ik kreeg een heel ander product geleverd dan hetgeen besteld was. Na meerdere telefoons en e-mails heb ik uiteindelijk na 3 weken wel een volledige terugbetaling gekregen. Het verkeerd geleverde product diende niet terug te zenden.

Goede prijs,snelle levering. Via mail goed op de hoogte gehouden i.v.b.m. levering. 9/12/2020 Kristel

GOOD

GOOD BETHER BEST

correct

snelle service, correcte afhandeling, steeds correct

Raar, betrouwbaar?

Omwille van mijn bewindvoering, kan ik geen bankoverschrijvingen doen, noch betalingen via paypal of dergelijke. Ik moet toestemming krijgen en dat is niet altijd even gemakkelijk om een ja te krijgen voor zoiets als fytostar egcg line te bestellen. Ik heb telefon8sch contact opfenomen met het bedrijf. Ze waren erg vriendelijk en wilden samen zoeken naar een oplossing voor de betaling van de goederen. Helaas wegens mijn epelepsie, mag ik niet met de auto rijden, dus het komen ophalen lukt ook moeilijk. DUS hun voorstel was om het geld in een envelope op te sturen naar hen. Maar is dit niet riskant? Maken andere bedrijven ook zo'n uitzonderingen? Ondertussen pntvang ik een mail met de vraag om de betaling uit te voeren. Klinkt raar, niet?

Pluspunten

Snelle leveringen.

(1) Ik was verbaasd dat ik na de bestellingen van 15 en 16 maart een bericht kreeg dat die nog niet betaald waren, terwijl dat wel het geval is geweest. Heb over een email gestuurd met de 2 betaalbewijzen....Zeer merkwaardige ervaring.!! Was er niet blij mee. Men dient zich eerst goed van te verwittigen alvorens een dergelike email uit te sturen. (2) bij de tweede bestelling expliciet gevraagd om mbt mijn vraag over de bestelde tandenborstels eerst met mij in contact te treden alvorens de bestelling te verwerken. Is helaas niet gebeurd. Pas bij een email naderhand is er op gereageerd

Pluspunten

Correct en vlugge levering

Pluspunten

alles verloopt vlot , prijs valt mee

Pluspunten

Duidelijke afspraken die gevolgd worden, Goede prijssetting

Pluspunten

SNEL , GOEDE PRIJS , KORTING