Slechte Service

Zij verkopen oud materiaal, en als je er over reclameert, willen ze er niks van horen. Ze blijven mailen dat het product ook goed is als de THT is verlopen, ongelofelijk. Ook BOL nog gevraagd te bemiddelen maar ze helpen elkaar.

Onbegrijpelijke prijsstijging

Kan niet begrijpen dat Minami Morepa Plus Caps 120 op 26 mei 2022 € 49,09 kost en op 30 augustus 2022.

De adviesprijs voor dit produkt is meer dan 75 euro. Wij bieden het aan met een zeer mooie korting voor 49.09 euro. Blijkbaar toch nog te duur voor deze klant. Begrijp niet waarom hij bij ons koopt, als hij niet tevreden is over prijs Vreemde reactie. mvg stefan callens

Zeer slechte service

Een besteld en betaald produkt werd bij levering van de overige produkten niet meegezonden zonder ook maar enige toelichting bij of separaat van de zending. Pas na schriftelijk reclameren mijnerzijds kreeg ik enkele dagen later als reactie te horen dat het produkt niet meer verkrijgbaar is. Oh ja, met 'excuses voor het ongemak'.

De beschikbare produkten zijn direct opgestuurd. Het niet meegeleverde produkt hebben we nog proberen te bekomen via collega's. Helaas heeft dit enige dagen in beslag genomen, te lang blijkbaar voor deze ongeduldige klant. We zijn al 15 jaar online en nog geen enkele klant is niet terugbetaald indien produkt niet geleverd werd. Mvg stefan callens

Geweldige service

Product heel snel geleverd. Prijzen zijn beduidend lager. Direct reactie op de mail. Super webshop die ik iedereen kan aanbevelen

zeer goede ervaring.

Prijs, service alles top.

décevante

Premier et dernier achat. J'ai reçu un tube de crème avec le capuchon endommagé. Monsieur Callens trouve cela dommage, moi aussi, car je ne sais pas ouvrir et fermer le tube. Pourtant je n'ai pas payé Monsieur Callens avec des billets déchirés .... Pas commercial

• Nous recommanderiez-vous? Non

Klant laat weten dat deksel van tube gescheurd is. Tube kan nog perfect geopend en gesloten worden. Uiteraard bezorgen we een nieuw produkt wanneer tube zelf beschadigd is, maar niet voor een scheurtje in deksel.

ervaring

Ik ben altijd tevreden geweest over de service van VitaPharma, maar bij mijn laatste bestelling is de levering door Postnl wat misgelopen; één week na aanbieding van het pakket thuis had ik nog geen bericht dat ik het mocht afhalen in het ophaalpunt. Mooi dat VitaPharma hier Postnl op gewezen heeft; hopelijk loopt het mijn volgende bestelling beter.

Klant heeft me op zondag gebeld dat zijn pakje niet was aangekomen. We hebben dezelfde dag transporteur gecontacteerd via mail met de vraag waar pakje is en wanneer het geleverd wordt. Op dinsdag is nog een herinnering naar transporteur gestuurd. Van zodra nieuws wordt klant op de hoogte gebracht. We maken geen verschil tussen een pakje van 5 euro of 250 euro. Elke klant wordt gelijk en correct behandeld. Helaas loopt het met transporteur soms fout, deze klant heeft het hier blijkbaar moeilijk mee en verschillende verwensingen hebben we al moeten aanhoren. Gelukkig worden 99% van de pakjes netjes geleverd wat je ook kan zien aan de positieve reviews.

top

snel efficiënt correcte

Goed bedrijf

Goede prijzen, correcte en keurige levering, alles werd snel behandeld en ik heb geen klachten. Zeker een aanrader!

slechte ervaring.

De kinderziekten bij het opstarten met nieuw koerierbedrijf zullen m.i. opgelost zijn en alles loopt terug goed. Correcte levering en afrekening.

Beste klant, We zijn zopas overgeschakeld naar PostNL, maar de verzendkosten voor een servicepunt zijn nog niet aangepast. Het vraagt wat programmeerwerk voor dit aan te passen. De prijs voor levering in een servicepunt is hetzelfde als leveren op een thuisadres. in dit geval gratis, bedrag is terugbetaald. Onze excuses voorongemak mvg stefan callens

steeds op tijd op de vooropgestelde datum

• Zou u ons aanbevelen? Yes

geweldige ervaring

Altijd goede prijzen, mooie kortingen, flexibel en snel geleverd.

Super snel en goedkoop.

Heel positief, een aanrader.

Steeds opnieuw een perfecte ervaring!

Nog nooit enig probleem gehad met bestellen noch levering. Ruim assortiment (mag best nog ruimer, ik vind nog niet alles wat ik wil) tegen volgens mij de allerscherpste prijzen online. Topsite!

Interessante prijzen en snelle levering

Het zijn interessante prijzen en kortingen. Een snelle levering en extra staaltjes gekregen wat zeer interessant is om deze uit te testen.

fantastisch

spoedige en correcte levering, producten aan voordelige prijs!

zeer uitstekende service en zeer snelle levering!

Zelfs in coronatijdperk altijd zeer snelle levering en service! Zeer goede producten en niet duur! Staan ook bij met raad en daad! Kris Luyckx

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles naar wens

Doe zo verder

Snelle correcte levering

Ik kan alleen maar complimenten geven voor de snelheid van levering, keurig verpakt en verstuurd naar een afhaalpunt bij mij in de buurt. Ik heb besteld vanuit Nederland. Volgende benodigdheden zal ik zeker weer bij Viatapharma bestellen.

Good prices, fast delivery and perfect service

I am a regular and satisfied client that recently forgot to input the rebate code. After logging a message I got a refund within 2 days. That's what I call perfect service.

Online bestelling

Prima service, eerlijk en snel. Ik had een product online besteld, een verpakking van 180 stuks. De dag nadien kreeg ik een mail of ik enkele dagen kon wachten daar hij kortelings verpakkingen zou ontvangen van 180 stuks + 30 stuks gratis. Top service.

Goede en snelle levering

De producten en leveringen zijn steeds ok

Prima doe zo verder

Alles zoals het hoort, bedankt

Verkeerd product geleverd, moeizame communicatie maar uiteindelijk wel correct opgelost

Ik kreeg een heel ander product geleverd dan hetgeen besteld was. Na meerdere telefoons en e-mails heb ik uiteindelijk na 3 weken wel een volledige terugbetaling gekregen. Het verkeerd geleverde product diende niet terug te zenden.

Goede prijs,snelle levering. Via mail goed op de hoogte gehouden i.v.b.m. levering. 9/12/2020 Kristel