GOOD

GOOD BETHER BEST

correct

snelle service, correcte afhandeling, steeds correct

Raar, betrouwbaar?

Omwille van mijn bewindvoering, kan ik geen bankoverschrijvingen doen, noch betalingen via paypal of dergelijke. Ik moet toestemming krijgen en dat is niet altijd even gemakkelijk om een ja te krijgen voor zoiets als fytostar egcg line te bestellen. Ik heb telefon8sch contact opfenomen met het bedrijf. Ze waren erg vriendelijk en wilden samen zoeken naar een oplossing voor de betaling van de goederen. Helaas wegens mijn epelepsie, mag ik niet met de auto rijden, dus het komen ophalen lukt ook moeilijk. DUS hun voorstel was om het geld in een envelope op te sturen naar hen. Maar is dit niet riskant? Maken andere bedrijven ook zo'n uitzonderingen? Ondertussen pntvang ik een mail met de vraag om de betaling uit te voeren. Klinkt raar, niet?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle leveringen.

(1) Ik was verbaasd dat ik na de bestellingen van 15 en 16 maart een bericht kreeg dat die nog niet betaald waren, terwijl dat wel het geval is geweest. Heb over een email gestuurd met de 2 betaalbewijzen....Zeer merkwaardige ervaring.!! Was er niet blij mee. Men dient zich eerst goed van te verwittigen alvorens een dergelike email uit te sturen. (2) bij de tweede bestelling expliciet gevraagd om mbt mijn vraag over de bestelde tandenborstels eerst met mij in contact te treden alvorens de bestelling te verwerken. Is helaas niet gebeurd. Pas bij een email naderhand is er op gereageerd

Pluspunten

Correct en vlugge levering

Pluspunten

alles verloopt vlot , prijs valt mee

Pluspunten

Duidelijke afspraken die gevolgd worden, Goede prijssetting

Pluspunten

SNEL , GOEDE PRIJS , KORTING

Pluspunten

snelle bezorging

Pluspunten

Goede prijzen extra korting

Meer extra kortingen :-D

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levert goeie producten af.

Pluspunten

Hele snelle levering, alles duidelijk op de website.

Voor mij zou het handig zijn om de prijs van gratis verzending naar beneden te halen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Onberispelijke en snelle levering

Bestelling wordt door B-post niet meer thuis afgeleverd, doch wel in afhaa'lpunt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

psitieve punten ? Vorige week besteld , vandaag, 5 dagen later, nog steeds geen levering maar wel betaald !

Pluspunten

Goed en duidelij communicatie, snelle levering