Fantastisch bedrijf echt top

Mijn ervaring met VP deco is helemaal top of je ze nu belt voor wat informatie of je doet een bestelling ,je wordt er echt fantastisch geholpen. Bij bestellingen is de levertijd heel erg vlot, en je wordt helemaal op de hoogte gehouden Een dikke 10

supersnel!

Ook deze keer weer een heel snelle levering van de transferfilms. Juist nu willen we het rouwbloemwerk zo mooi mogelijk maken, met mooi geprint lint. En dan is je transferfilm weleens ineens op. En dan ook nog Koningsdag ertussen door. Maar geen nood: donderdagavond besteld en zaterdagochtend bezorgd! Hartelijk dank weer (en ook bedankt voor het bijgevoegde notitieblokje)!

altijd snel en prima service!

Zijn altijd snel met verzenden én met antwoorden als het een keer niet meer gaat omdat ik te laat ben met bestellen ;). Ook als het een keer fout gaat (zelden!) wordt het snel opgelost en meegedacht naar een directe oplossing. Voor ons een perfecte leverancier!

Pluspunten

jeanka.nl

jeanka.nl

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

vriendelijk,snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zijn zeer goed telefonisch bereikbaar. Denken met je mee en een super service. Zijn zeer vriendelijk. Blij dat ik als ondernemer voor hen gekozen heb.

Makkelijker keuze menu.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijk overleg gehad aan de telefoon.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Dit vind ik heel moeilijk te beoordelen omdat we nog maar 1x zaken hebben gedaan. Als het over het product gaat dan heb ik nog wel iets. Wij zouden het fijn vinden als je een lint print van bijvoorbeeld 20 letters en het volgende lint mee/minder letters dat het zich automatisch aan gaat passen aan de letter grootte. Daar worstelen we wel mee. Als u daar een tip over heeft ; heel graag ! Bvd, Annie

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle reactie Snelle levering Complete levering Prima producten

Weet (nog) niet

Pluspunten

Vriendelijke telefoniste die belt voor extra service om te mogen kiezen welk kleur lint je wil van de aanbieding. Duidelijke afspraken.

Iets modernere website of minder dubbele keuzemenu zoals nu bij transferlint het geval is. Als je op de linkermenu transferlint kiest zit daar niet de aanbieding van gold bij. Dat is jammer voor de klant die snel wil vinden. Verder prima service!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service. Prima kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed te woord gestaan en snel verzonden. Pakket al de volgende dag ontvangen.

Weet ik niet.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

super snelle service en zeer prettige mensen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service, zeer tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Scherpe prijzen , no nonsens bedrijfsvoering die gewoon simpel doet wat er afgesproken wordt . Pluspunt is ook de korte lijnen , heb he een vraag wordt er bijna direct beantwoord

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle service en ruime keuze aan linten. Altijd behulpzaam en geeft een goed advies. Zeer blij met de aanschaf van de lintenprinter.

graag donker groene en donker rode druk voor op de linten.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service snelle levering erg behulpzaam.

Prijs kan lager, kreeg laatst een aanbieding van lint en transfer in een en dan was het echt veel goedkoper en kwaliteit was hetzelfde.

• Snelheid/Levertijd

Beste Monica, Wij zijn de enige die 50 meter lint op 1 rol heeft zitten andere leveranciers maar 25 meter. Met 1 rol transferfilm kan je 3 rollen van 50 meter Vp Lint printen. (gemiddelde verbruik) Als je dan goed telt kom je aan een kostprijs van € 0.55 voor graflint van 1 meter.