Geweldig kleertjes en snelle levering!!

Leuke kleertjes en snelle levering. Hierdoor kon mijn kleine ventje toch wat kleertjes aan in de couveuse.

Top service, super kwaliteit en gauw geleverd

Mevrouw is heel vriendelijk !

Snelle levering en nette kleertjes.

Ik ben tevreden :) Dankjewel voor kleine kleertjes

Voldoet aan verwachting

Makkelijk bestellen en snel binnen

Makkelijk bestellen en snel binnen

Aanbevolen

De kleertjes zijn van goede kwaliteit en netjes afgewerkt.

Vlugge service en mooi materiaal

zeer vlotte service

Twee mooie jassen gekocht voor mijn tweeling erg mooi zacht en dik jasjes

Positief

Wordt heel prettig gecommuniceerd en mooie kleding

Ziet er goed uit/passend

Niet prematuur vriendelijk

Het mutsje leek okee, maar was stug met aantrekken. Ik trok al wat kapot met wijd maken ervan en na het buidelen had ons meisje een mega druk plek rondom haar hoofd die pas uren later wegtrok☹️ niet fijn als je een meisje hebt wat van 600gram komt en al genoeg nare dingen aan haar liefje heeft gehad.

Response from the business owner

Beste Linda. Wat vervelend dat je zo ontevreden bent met het mutsje. Ik vind het wel jammer dat je dit via de review kenbaar maakt en ons niet rechtstreeks benaderd. Op deze manier komen we niet tot een oplossing.

Vriendelijke communicatie en vlotte verzending.

Kleertjes vlug geleverd en van zeer goede kwaliteit.

Verkeerde maat en nu ineens mijn schuld

Ik had een setje besteld maat 44 voor mijn vriendin, komt maat 40 binnen. Krijg ik als reactie terug dat alleen maat 50 nog beschikbaar was. Dit was niet het geval tijden bestellen!

Response from the business owner

Beste Zerina. We betreuren het dat u ontevreden bent over uw bestelling, maar er stond duidelijk in de beschrijving dat het setje alleen nog in maat 40 verkrijgbaar was. Ondanks dat het setje gewassen was, wilden we samen tot een oplossing komen. Tot op heden heeft u hier geen gebruik van gemaakt. groet,lenie

Mooie kwalteit en persoonlijk door een handgeschrevem envelop

De jas was precies als op de foto en de kwaliteit van de jas was heel goed. Ik kreeg het pakketje binnen in een met de handgeschreven envelop. Iets dat je tegenwoordig niet meer ziet, heel leuk! Ik geef een 8 omdat de levertijd wat langer is dan je tegenwoordig gewend bent.

Response from the business owner

Beste Joke. Goed om te horen dat het jasje voldoet aan de verwachtingen. We zijn helaas afhankelijk van de verzendpartij, post.nl. Deze zijn in de maand December erg druk geweest, dus de verzending zal langer geduurd hebben. Excuses hiervoor.

Super pro actief dat ze mij op eigen initiatief belde om te vragen welke afdeling ons kleintje ligt zodat het pakketje goed aan zou komen.

Prettig

Het ‘ veld ‘ opmerkingen waar ik de kleur van een mutsje Jan aangeven is lastig te vinden, pas na het invullen van mijn persoons gegeven. Prettiger om dit na het aangeven van de maat de tien, is volgens mij een logische volgorde

Wat een mooie kleding en snel thuis bezorgt

Snelle levering en product komt overeen met afbeelding

Goede, snelle service

Snelle levering. Helaas was het mooie pakje voor ons kleintje alweer te klein. Aanbod gehad om er een groter te laten maken. Retourneren was snel afgehandeld. Zeker een aanrader.

Prachtig knuffelpopje en een hele snelle levering.

Prachtig!

Snel en mooi verpakt!

Uitstekend!!

Vind het geweldig en supersnel geleverd top