Snel geleverd en goede kwaliteit

Mijn enige opmerking is dat de winter editie toch nog een beetje dun aanvoelt.

2 setjes besteld als kafo en daar ook laten bezorgen. Ontvangers zijn erg tevreden over de kwaliteit en maat. Ikzelf ben erg tevreden over de bezorging en dat de factuur niet bij de bestelling is gedaan, maar digitaal naar mij verzonden is.

Voor mijn kleinzoon set Mats. Zo klein mt 42 maar zo goed over de afwerking nagedacht. Geen dikke naden of metalen drukknopen maar zachte soepele stoffen met platte naden en klittenband. Zeer comfortabel en makkelijk aan te doen. Zo enthousiast dat ik nog 2 sets heb gekocht.

Snelle verzending top

Mooie spulletjes, snelle levering

Wat fijn dat dit bestaat.

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Mooie geur doekjes besteld voor onze kleine man. Goede kwaliteit, mooi compact en super snel geleverd. Erg blij mee.

Mooie mutsjes, fijn materiaal en snel ontvangen.

Mooi product, geweldig dat dit er is.

Ik kocht een hemdje met bijpassend mutsje, zag er keurig uit, mooi dessin en fijne stof.

Super goede service en advies

Erg fijne snelle verzorging van producten en informatie/ hulp bij de juiste maat. Bestel hier nu voor de 2de keer als kraam cadeautje. Wat zijn de jonge gezinnen blij verrast met de mooie kleertjes.

Ziet er prachtig uit

Ik heb een setje besteld voor mijn kleinzoon, maar twijfelde toch aan de maat . Was geen enkel probleem mocht het gewoon ruilen voor een maatje groter. Kleding ziet er keurig netjes uit .

Blij met Neomaatje

Ik ben heel blij dat Neomaatje er is. Voor mijn pas geboren kindje met maatje 42/44 is bijna geen passende kleding te vinden, Neomaatje lost dit probleem goed op.

Ruime keuze, snelle levering. Heel goed geholpen door klantenservice.

De maat klopt niet veel toe strak

Ik heb van iemand anders een pakje gehad vanuit het ziekhuis Stuk goedkoper ook en veel meer printjes Daar staat maar 40 a 42 op En bij jullie is het 42 Die van die andere kan hij nog wel een aantal keren aan maar mutje en broekje is echt strak helaas kan hij niet meer aan Dure pakjes weinig keus voor jongen en veel te smal als ik dat had geweten had ik ze nooit besteld Als alleen staande moeder kan ik het geld goed gebruiken en nu voor niks besteld eigelijk door teklein formaatje

Beste Natasja. Wij betreuren het dat u niet tevreden was met de maat. Er is echter altijd, mits ongedragen, de mogelijkheid tot ruiling. Jammer dat u daar geen gebruik van heeft kunnen maken. Onze maattabel is uniek voor neomaatje; de pasvorm komt ons inziens goed overeen met de maten die wij hanteren. Onze kleertjes zijn daarom niet te vergelijken met andere maattabellen. Groet,lenie

Supersnelle levering

Helemaal tevreden!

Goed om te horen! Groet, lenie

Prachtige mooi op maat passende mutsjes voor de allerkleinsten!

Bedankt voor uw mooi reactie

Fijn dat dit bestaat

Vooral het slaapzakje en de sokjes die ik nergens anders zo klein kon vinden.

Snel binnen!

Hele snelle levering en contact via mail

Aanrader

Mijn dochter is met 35 weken geboren en had nog wat moeite met zichzelf warm te houden. Door het boxpakje van neomaatje heeft ze altijd een goede temperatuur. Ook in de nacht op onze slaapkamer, die toch wat kouder is dan de woonkamer.

U had inderdaad een heerlijk warm pakje uitgekozen. Groet,lenie

Snelle levering en mooi product

Topwinkel

Bestelde kledij was top en de levertijd kort.

Mooi pakje

Het is een mooi pakje maar de verpakking en verzending vond ik echt waardeloos. De verpakking een zipzakje in gewone enveloppe vond ik erg armzalig. Ik zou iets meer aandacht geven aan die presentatie. Mijn pakje was een cadeautje maar je hebt ook mensen die misschien wel hun kindje hebben verloren. Als je zulke kleine maatjes besteld is er altijd iets niet goed gegaan. Ik zou daar iets zorgvuldiger mee omgaan. Ook vind ik de naam Neomaatje erg klinisch. Sorry voor deze reactie maar ik hoop dat je de feedback op prijs stelt. Want het pakje was echt super mooi en de ouders waren er heel blij mee.

Beste Annelies. We zijn verheugd dat u het setje mooi vond. Wat betreft de verpakking , is er de mogelijkheid om aan te geven of het een cadeau is. Het wordt dan passend verzonden. Groet, lenie

leuke kleren en goede service

Kleren voor de baby van de buurvrouw gekocht. Ben er erg blij mee. De bestelling was snel geleverd.

Uitgebreide keuze en snelle levering

Ik vond het fijn dat er veel keuze was, in meerdere kleine maatjes. De snelle levering is in deze omstandigheden ook fijn.

Goed om te horen dat u tevreden bent. Groet,lenie

Behulpzaam en snelle levering