Supersnel en correcte afhandeling

Zeer fijn verlopen bestelling .Had verkeerd afleveradres ingevuld en na 1 mailtje was dat verholpen en opgelost . Was ook snel binnen.

tevreden klant

Snelle afhandeling en een goede service: Ben tevreden met het ontvangen materiaal:

Handig

Fijn om mee te werken, met deze extra handeling kon ik als leek ook heel goed de tegels leggen. Verwarrend op de verpakking vond ik het aantal kegels in de doos, ik verwachtte er evenveel als de clips. De clips breken wel snel af als de vloer niet in één keer gelegd kan worden en de lijm al gedroogd is.

Sbel geleverd

Goed product en werkt heel prettig

Super levering en goeie kwaliteit;)

Super levering

Een schitterend product.

Ik hard er mijn twijfels over of het goed zou komen met arduinen tegels van 40x40x2,8 Maar is perfect gelukt, geen enkele Peygran clip heeft het begeven alhoewel ik ze soms behoorlijk “mishandeld” heb om de tegels level te krijgen wanneer de lijm wat aan het verharden was.

Super systeem

Heel leuk om mee te werken

Werk super Zijn kwaliteit clips die niet afbreken

Goede kwaliteit

Goed en snelle levering

had een vraag en binnen 30 min had ik het gewenste antwoord

Fijne,stevige levelingssysteem!!!

Heb eerst altijd gewerkt met levelings van rubi maar braken te snel af met het levellen,deze lijken onbreekbaar! Alleen hadden de wiggen wat breder gemogen van mij....

Super levering

Super levering en goeie kwaliteit;) Zeker aanbevolen

zeer goede kwaliteit.

bestelling en levering binnen de termijn, en de goederen en hetzelfde als de grote merken. Ik raad het iedereen aan.

correcte en snelle levering

kwaliteitsvolle materialen tegen een correcte prijs en levering

super

snelle levering, goed product en ze zijn zeer klantvriendelijk. ga hier zeker weer bestellen.

Snelle levering en de clips zijn van hoge kwaliteit

Clips breken niet met aanbrengen, het verwijderen ervan gaat heel makkelijk. Clips breken nagenoeg niet verkeerd af.

Goed materiaal en snel en netjes geleverd

Eerste keer wat bij besteld maar ga zeker vaker bestellen

tevreden van het geleverde materiaal

Alles is netjes op tijd geleverd en het materiaal is degelijk dus ik raad iedereen aan om bij tegellevelling te kopen.

Goed contact, snelle levering!

Goed contact, snelle levering!

Top!!!!

Top!!! Zal meer bestellen hier in de toekomt 😂

1e bestelling gedaan van gereedschap alles wordt snel afgehandeld en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail wat de status is Zal hier zeker vaker wat gaan bestellen

Goed product.

Clips breken goed weg. De 0.5 mm clips zijn sterk en kunnen goed aangetrokken worden. De keggen kunnen wel wat meer solide en vind ik het enigste verbeter punt.

Geweldig!!!!!!!

Mijn eerste ervaringen waren sceptisch, maar met het gebruik van de clips bij houtstructuurtegels een absolute must. Ga ze nu vaker gebruiken.

Top service,delivery real fast.

Top.