Helaas paste de vaatwasser (nog) niet helemaal en kon daardoor nog niet helemaal aangesloten worden, maar ze waren wel op tijd en erg vriendelijk en gaven tips op wat we daarvoor nog konden doen

Goede ervaring!

Als studenten hebben we een splash lease wasmachine genomen. Dit was de perfecte oplossing! De wasmaschine werd naar boven gebracht en aangesloten en toen we het opgezegd hadden kwamen ze het netjes ophalen.

Erg goed!

Zeer tevreden met goedkoop witgoed en goede service

Ik had het contract van ons studentenhuis overgenomen nadat de vorige bewoner die het contract had afgesloten vertrok. Deze eerste stap was al heel makkelijk en verliep vlot. Lang geen problemen gehad met de vaatwasser en droger van Splash, totdat de wasdroger ophield met drogen :c Na contact met Splash was deze binnen een paar werkdagen vervangen en kregen we een gloednieuwe wasdroger. Al met al een top bedrijf voor studentenhuizen die toch wat meer luxe willen.

Altijd een werkende wasmachine

Goeie service en goeie wasmachines!

Goed, snel, duidelijke taal

Ik ben zeer tevreden. Er werd met mij mee gedacht. Ze bestelde meteen een nieuwe wasmachine, omdat deze ook gewoon al oud was. Gingen er niet moeilijk over doen. Helder en duidelijk in de communicatie en vriendelijk. En snelle service verleend. Het heeft mij weinig moeite gekost.

fijn!

als er iets mis is met onze droger of wasmachine komt splash altijd gelijk langs en is het probleem opgelost, bedankt!

Perfecte bezorging

Zonder enige moeite werd de wasmachine thuis bezorgd!

Goede service als iets geregeld moest worden

Wij huurden een wasmachine en droger. Toen ze kapot waren, zijn monteurs snel langs geweest en zijn nieuwe machines snel geleverd indien ze het niet konden maken. Wel aan de prijzige kant, daarom geen 5/5.

Super geregeld!

Heel makkelijke service. Contract is makkelijk overzetbaar en de droger is van goede kwaliteit.

Top ervaring geen problemen ervaren!

Van klantenservice tot aan de bezorging en installatie was alles super geregeld. Ik heb niks slechts te melden over mijn ervaring met splash lease.

generally very good

never had any issues, the website’s easy to work with. solid honestly

Snel, correct en vriendelijke service!

Ging super snel ! Was letterlijk binnen 10 minuten aangesloten en heel fijn dat de oude wasmachine mee kon, top service!

Snel en goed geregeld!

Ze waren er iets eerder dan verwacht. Verder was de service top. De wasmachine werd meteen geïnstalleerd en de oude werd meegenomen naar huis. Hele lieve en bezorgers en alles meteen goed geregeld

Snel, vriendelijk en gemakkelijk

Na een maand zonder wasmachine hebben we gekozen om er eentje te huren bij Splashlease. Na een online aanvraag, dezelfde middag gebeld over het vervolg. Binnen 3 dagen kwamen ze langs om de machine te installeren. En nu eindelijk weer wasjes draaien. Erg tevreden over het proces, hopelijk verloopt de rest van de huur net zo prettig!

Pro-actief en snel gereld

Heel fijn dat splash lease pro actief contact met mij zocht of ze iets voor me konden doen en uiteindelijk 2 dagen later op afgesproken tijdslot met nieuwe wasmachine voor de deur stonden. Super service!

Geen op- of aanmerkingen

Ik heb geen op- of aanmerkingen, dat betekent dat we niet vaak tegen dingen aanlopen

Alleen jammer dat na jaren een abonnement in een studentenhuis de optie tot overkopen niet bestaat

Beste Jadith, bedankt voor je fijne reactie. Aan het einde van de contracttermijn is het altijd mogelijk om een voorstel voor het kopen van de gehuurde machine te ontvangen. Misschien is dat niet geheel duidelijk geweest op onze site. Hartelijke groet, Splash Lease

Heel fijn

Ze hebben de wasmachine helemaal naar boven getild, dit was best een uitdaging. Daarnaast kan je heel makkelijk het contract overnemen, dit is heel handig als een van je huisgenoten verhuist. De wasmachine staat er inmiddels al bijna 4 jaar en is nog in een goede conditie.

Super ervaring

Het ging helemaal soepel allemaal! Bezorgers kwamen rond afgesproken tijdstip en de wasmachine was in no-time klaar om te gebruiken, we zijn super tevreden.

Snel

Snel

Snel geleverd en goede service

Binnen een week geleverd en nooit problemen gehad. Mannen van de levering waren erg aardig en hielpen met het installeren en hoe het allemaal werkt. Wasmachine is niet kapot gegaan dus goeie kwaliteit

Plaatsen van de bestelling en levering van de machine was top

We hebben nog geen lange-termijn ervaring met Splash, dus daar kan ik niks over zeggen, maar het plaatsen van de bestelling en de levering van de nieuwe wasmachine ging heel gesmeerd en snel. De wasmachine ziet er ook goed uit, dus tot nu toe zijn we erg tevreden.

Alles makkelijk geregeld!

Splashlease was niet alleen heel erg makkelijk om een account bij te starten, maar het was ook enorm gemakkelijk over te zetten tussen huisgenoten. Toen onze wasmachine kapot was is deze ook snel gemaakt, en het product was zeer goed voor de prijs.

topservice

Op maandag gebeld over een defect apparaat. Vriendelijk geholpen door de klantenservice. Eerst wat aanwijzingen gehad om het zelf op te lossen, maar toen bleek dat die niet werkten werd er ook snel een nieuw apparaat geleverd. Erg fijne ervaring!