Prima wasmachine

Wasmachine werd netjes geleverd en aangesloten. Goed apparaat met voldoende opties. Heeft in mijn 2 jaar gebruik nooit problemen gegeven. Samen met 2 huisgenoten goed betaalbaar. Persoon die lease betaalt was tevens makkelijk over te zetten via de website.

Erg blij met de apparatuur

Erg fijne service, reparatie of een aanvraag voor nieuwe apparatuur wordt binnen enkele dagen geleverd. Super fijn voor ons als sutudenten met relatief lage rente per maand. We hebben al jaren de abonnementen van Splash met zeer goede wasmachine en een droger en zeker gaan mijn huisgenoten verder met de abonnementen door.

Goede en sneller service

Goede en hele snelle service! De volgende dag stond de wasmachine al bij ons, aangesloten en wel! Wij zijn heel tevreden!

Fijne service. De medewerkers waren vriendelijk en namen ook nog eens de oude wasmachine mee!

Zeer snel en goed geholpen

Snel, adequaat en goed geholpen!

Gemakkelijk en snel

Goed geregeld allemaal, je hoeft zelf niks te doen. Ik had weliswaar graag gekozen wat voor wasmachine ik kreeg, maar dat ze die voor je kiezen scheelt ook weer moeite

Snel, betrouwbaar en goedkoop

Ik werd goed en snel geholpen

Een goed georganiseerd bedrijf

Goede producten Goed geregeld qua overname

Goede service en vriendelijk personeel

Bij levering helemaal naar boven gebracht naar de 4e verdieping en meteen aangesloten. Zeer tevreden over de service

Makkelijke site waarbij het snel geregeld is

Bij het overzetten van de hoofd beheerder, was het met een paar klikken geregeld! Erg fijn. Daarnaast vind ik splash lease ook een handig bedrijf wat goed geregeld is.

Snel & makkelijk

Wasmachine werd snel geleverd, heeft zonder problemen in ons studentenhuis gestaan en werd na opheffing studentenhuis gewoon kosteloos weer opgehaald, top!

Snel contact en geholpen

Jaren abonnement gehad bij Splash. Snel geholpen wanneer nodig en fijne service.

Overall I’m satisfied with the service

Good, high quality machine, fair price.

everything was good!

The guys call me 15 minutes befor, so i got time to prepare my self. the installation procedure take 15 minutes. i got brend now washing machine and dryer. thank you!

Snel en gemakkelijk geregeled

Wasmachines werden netjes geleverd en er was altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de service desk, gelukkig niet vaak gebruikt omdat de wasmachines naar behoren werkten

Alles goed geregeld, geen gedoe

Erg fijn bedrijf. Wasmachine werd op tijd gebracht, en aangesloten en deed het meteen. Was een keer iets kapot, maar met een paar dagen gerepareerd. Wasmachines zelf zijn van hoge kwaliteit, en zijn vaak nieuw. Kan het iedereen aanbevelen

Goede service en machines, ideaal voor woningdelers

Voor slechts een klein bedrag per maand heb je zekerheid op een goedwerkende wasmachine. Ook de service en installatie wordt volledig gedaan. Ideaal!

Een hele prettige huurperiode gehad. Overzetten van het contract is ook erg makkelijk.

Erg prettig contact en snelle reacties

Ik heb altijd erg snel contact gehad met Splash. Ook het overnemen/overgeven van het contract is super makkelijk gegaan!

Great!

Never had any trouble. The installation of the maschine was fast and without problems. They took the old maschine with them which was great, too.

Hele goede service!

Fijne communicatie en goede service. Ik heb onze wasmachine en droger gratis om kunnen ruilen. Dit gebeurde ook snel. Heel erg fijn! Ik ben zeer tevreden!

Goede service, snel geinstalleerd en het werkt goed

HEEL FIJN

Niet duur, heel fijn dat ze hebben geholpen hem neer te zetten in het huis en alles aan te sluiten. Na 3,5 jaar mijn contract doorgepaast omdat ik ging verhuizen en dat was binnen 5 minuutjes gefixt!

Goed en snel geholpen!

Onze wasmachine was kapot en hierom hadden wij snel een nieuwe nodig… uiteindelijk bij Splash terechtgekomen. Twee mannen kwamen de wasmachine gisteren installeren. We hebben een nieuwe wasmachine gekregen en de twee mannen waren vriendelijk. Tot nu toe zeer tevreden!

Erg veel gemak van het huren van een wasmachine. Wasmachine werd boven gebracht en geïnstalleerd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.