Goede ervaring!

Er kon snel een afspraak gemaakt worden, waardoor we niet te lang met een kapotte droger hoefde te zitten. De oude droger werd ook opgehaald wat top was en de nieuwe is snel geïnstalleerd!

Goed service!

Wij zijn erg blij met de wasmachine en droger! Hebben de service als erg fijn ervaren! Ze bellen als ze voor de deur staan en installeren alles gelijk!

Makkelijk en betaalbaar

Ons huis is geswitched van wasmachine die we hadden bij Splash. Was heel gemakkelijk en we hoefden geen installatiekosten te betalen omdat we al klant waren!

heel goed

Good service and everything was very uncomplicated.

Prima service en deal!

Jarenlang als student een wasmachine geleased voor een studentenhuis. Dit werkte prima. Met de huisgenoten die meededen het maandelijks bedrag gedeeld. Zo hadden we voor een spotprijs een goede wasmachine, en vertrek is het contract heel makkelijk over te nemen door een huisgenoot. Ik heb niks te klagen gehad, goede service, redelijke prijzen!

Excellent service for students

Excellent service.

Goede service en snelle reactie

Als er iets aan de hand is wordt er snel gereageerd. Daarnaast wordt er naar de wasmachine gekeken als er iets mis mee is en zo nodig vervangen. De medewerkers zijn vriendelijk.

Fijne ervaring

Goed geholpen en relatief snel

We hadden storing en ik werd binnen een uur gebeld. Goed

Snelle en goede service

Mijn klacht werd serieus opgepakt en de voorgelegde keuzes waren duidelijk. Toen ze zagen dat de droger ook al wat ouder was, kwamen ze zelf met het idee om deze ook te wisselen. Daarnaast konden ze de week erop direct langskomen om de boel te wisselen. Alles werd netjes aangesloten en de wasmachine hebben ze nog extra stabiel neergezet (vanwege de krakende vloer)

Ideaal systeem, uitvoering liet af en toe te wensen over.

De wasmachine heeft altijd een beetje problemen gehad met kleding goed droog te krijgen. Hier ben ik vaak bij geholpen door reparateurs en instucties waarmee ik het probleem zelf kon oplossen. Richting het einde hielpen beide niet. Een reparateur is langsgekomen en er verandere niks. Toen heb ik het verder maar voor lief genomen dat de droger niet perfect werkte, want de prijs was goed en ik verwachtte toch binnen korte tijd te verhuizen. Nogmaals de prijs was altijd goed, en we kregen voor dat geld ook echt een goede wasmachine.

Heel fijn, kregen gelijk een nieuwe vaatwasser. Doet het heel goed! Wij zijn weer blij en kunnen weer een tijdje vooruit

Goede prijs voor studenten als wij en vooral goede service bij het omhoog tillen van de wasmachine en droger al onze trappen op!

Altijd heel fijn contact en goede service

Jarenlang gebruik gemaakt van Splash lease. Uitstekend product en service

Fijne service

Ik ben erg tevreden over splash lease. Onze droger werd snel bezorgd, er was vooraf fijn contact en ons oude apparaat werd meegenomen. Top dus!

Erg vriendelijke service

Jullie zijn goed bereikbaar en duidelijk in de communicatie.

Great service, swift and useful

I have gotten the lease from someone else and had no trouble setting up an account. now that I have moved I ended my contract. They were quick and very efficient

Heel erg goed ervaring gehad met splash

Mijn ervaring was goed omdat ik nooit problemen heb gehad met het bedrijf en het contract opbouw was erg gemakkelijk begrepen en over te nemen door een huisgenoot

Enorm goed geregeld en heel blij met onze wasmachine!

Wij zijn erg tevreden over de service! Voor ons studentenhuis op de tweede verdieping hebben we een wasmachine besteld. Een uur na het plaatsen werden we gebeld om de bestelling door te nemen en gevraagd of alles duidelijk was. Heel netjes! Twee dagen later werd de wasmachine geleverd. Ook dit ging probleemloos. De bezorgers waren erg vriendelijk en de installatie ging erg snel, zodat wij in een mum van tijd konden genieten van een werkende wasmachine. Heel blij mee!

Heel erg goed

Als student is dit de ideale oplossing voor een wasmachine. Hij wordt aangesloten en naar boven getild en als er wat mis is wordt het gemaakt. Ideaal in een studentenhuis!

Heel goed.

Heel goed.

Great!!

It was incredibly easy to work with, as a student it was a dynamic contract which allowed me to not think much about it. When moving out, it was also easy to transfer it to another tenant. Would recommend

Helaas paste de vaatwasser (nog) niet helemaal en kon daardoor nog niet helemaal aangesloten worden, maar ze waren wel op tijd en erg vriendelijk en gaven tips op wat we daarvoor nog konden doen

Goede ervaring!

Als studenten hebben we een splash lease wasmachine genomen. Dit was de perfecte oplossing! De wasmaschine werd naar boven gebracht en aangesloten en toen we het opgezegd hadden kwamen ze het netjes ophalen.

Burgemeester Reigerstraat 72

3581 KW Utrecht