Snel geleverd en het werkt goed.

Splashlease is super, al helemaal voor studenten!

Het contract is heel gemakkelijk over te nemen, dat is ten eerste al top. Ten tweede hebben wij nooit problemen gehad met de wasmachine, ook echt top. Dus niks aan op te merken, gewoon top! Oja en wij deelden de kosten door 6 dus: super goedkoop wasjes draaien!

Makkelijk een wasmachine huren, met goede service

Ik huur met mijn huis al meer dan 5 jaar een wasmachine bij splashlease en wij zijn er zeer over te spreken! Een goede wasmachine voor een goede prijs en hele fijne service. Ik ben nu verhuisd maar mijn huisgenoten houden nog steeds de service aan!

Super fijne ervaring

Heel handig voor studenten, toen ik het huis verliet kon ik het abonnement zo overzetten op een andere huisgenoot.

Fijne service

Fijne klantenservice. Eén keer een probleem gehad met vlekken op kleding na een wasbeurt. Helder advies en ik werd regelmatig teruggebeld om naar de status te vragen. Uiteindelijk was het probleem na meerdere testwasbeurten opgelost.

We zijn snel en goed geholpen door splash.

Snelle en vriendelijke service

Snelle reactie op mijn mail, vriendelijke service aan de telefoon en de deur

Heel erg blij dat dit bestaat!

Vlot geregeld, goede service, kortom heel blij mee geweest!

Nooit problemen gehad met het apparaat. Opzeggen van het abonnement ging heel soepel en dezelfde week werd de machine nog opgehaald. Vriendelijke mannen en ze waren zo klaar.

duur

duur en moeilijk op te zeggen, geld niet waard.

Uitstekend!

Snelle service, meedenken en betrouwbaar.

Super handig, en snelle communicatie!

Splash Lease is ontzettend handig. Wanneer onze producten kapot zijn of toe aan vervanging wordt hier snel op geacteerd!

Heel fijn

Hele snelle service

Goede wasmachine, snelle levering!

We konden snel een nieuwe wasmachine krijgen, nadat onze oude kapot is gegaan. Hij werkt goed!

Betrouwbare service

De droger werkte altijd en de ene keer dat de droger kapot was kwam er een nieuwe en de prijs bleef gewoon hetzelfde.

Snel, gemakkelijk en professioneel

Top service! Ben de volgende dag al gebeld over mijn aanvraag. Ook om dit in orde te maken. De leveringsvoorwaarden waren duidelijk en ook erg snel. Vriendelijke service en fijn contact ook. Zeker een aanrader!

Snel maar beun

Het omwisselen van de wasmachine via Splash gebeurd in maar liefst 8 minuten. Enorm fijn dat het zo snel kon alleen gebeurde dit iets te gehaast. Hierdoor hebben we wat strepen en krassen op de vloer zitten, voorzichtig ging het niet. Daarnaast rook de nieuwe wasmachine erg sterk. De eerste week ging deze geur helaas niet weg. Nu 6 wasjes op 90 graden verder met azijn, is het al stukken minder.

Altijd goede ervaring gehad, nooit problemen

Snel en goed geregeld!

Ze namen de oude wasmachine mee en hebben de nieuwe geïnstalleerd, was met 10 minuutjes klaar voor gebruik, top!

Vriendelijk!

Goede service en de mannen die de levering deden waren super aardig en hebben super goed geholpen

Heel positief

Hele positieve ervaring. Vriendelijke service en snel geregeld. Ik maakte in mijn vorige huis ook al gebruik van Splash en toen was het ook goed.

Fijne service, goed bereikbaar en erg goede prijs-kwaliteitverhouding

Altijd goed bereikbaar en snel met reactie, ook als er problemen met de machine zijn. Goede ‘value for money’ zeker bij een langetermijncontract. Uitstekend overdraagbeleid wanneer je met huisgenoten woont en zelf gaat verhuizen. Makkelijk te regelen en fijn dat dit geen impact op het gecontracteerde tarief heeft.

Heel fijn en makkelijk

Fijn ervaring zeker aan te raden

Parels

Man was voor Feyenoord wat jammer is maar verder mooie gasten, soepele levering en goed werkend materiaal. Al 3 jaar een wasmachine zonder problemen en nu een droger erbij voor samen €30 in de maand. Topspul!

Gelijk maandag na het sturen van een berichtje een belletje en daarna gelijk donderdag een wasmachine ruil. Erg fijn contact.