Snel maar beun

Het omwisselen van de wasmachine via Splash gebeurd in maar liefst 8 minuten. Enorm fijn dat het zo snel kon alleen gebeurde dit iets te gehaast. Hierdoor hebben we wat strepen en krassen op de vloer zitten, voorzichtig ging het niet. Daarnaast rook de nieuwe wasmachine erg sterk. De eerste week ging deze geur helaas niet weg. Nu 6 wasjes op 90 graden verder met azijn, is het al stukken minder.

Altijd goede ervaring gehad, nooit problemen

Snel en goed geregeld!

Ze namen de oude wasmachine mee en hebben de nieuwe geïnstalleerd, was met 10 minuutjes klaar voor gebruik, top!

Vriendelijk!

Goede service en de mannen die de levering deden waren super aardig en hebben super goed geholpen

Heel positief

Hele positieve ervaring. Vriendelijke service en snel geregeld. Ik maakte in mijn vorige huis ook al gebruik van Splash en toen was het ook goed.

Fijne service, goed bereikbaar en erg goede prijs-kwaliteitverhouding

Altijd goed bereikbaar en snel met reactie, ook als er problemen met de machine zijn. Goede ‘value for money’ zeker bij een langetermijncontract. Uitstekend overdraagbeleid wanneer je met huisgenoten woont en zelf gaat verhuizen. Makkelijk te regelen en fijn dat dit geen impact op het gecontracteerde tarief heeft.

Heel fijn en makkelijk

Fijn ervaring zeker aan te raden

Parels

Man was voor Feyenoord wat jammer is maar verder mooie gasten, soepele levering en goed werkend materiaal. Al 3 jaar een wasmachine zonder problemen en nu een droger erbij voor samen €30 in de maand. Topspul!

Gelijk maandag na het sturen van een berichtje een belletje en daarna gelijk donderdag een wasmachine ruil. Erg fijn contact.

Snelle levering en goede kwaliteit

Onze vaatwasser was toe aan vernieuwing. Een nieuw contract afsluiten ging gemakkelijk. Ik werd binnen 10 minuten gebeld om de bestelling door te nemen. De levering verliep vlot en we zijn erg blij met het nieuwe product!

Snelle levering en fijne contactpersonen

Ik vind het heel klantvriendelijk dat we gelijk een gratis nieuwe wasmachine mochten wisselen. Ik heb alleen een feedback comment, ik had van tevoren gebeld om te melden dat om 11:00 de straat bij ons wordt afgesloten (wij wonen in de binnenstad). Dit is echter niet goed doorgegeven aan de levering en die waren niet echt te spreken hierover. Ze namen het ons niet kwalijk maar ze vroegen me wel hier iets over te melden. Vooral omdat er aan de telefoon tegen mij werd gezegd dat ze dit zouden meenemen in de planning. Verder heb ik een fijne ervaring met Splash gehad en zijn we erg blij met onze nieuwe wasmachine!

Beste Ines, hartelijk dank voor je feedback. Vervelend dat de indicatie voor de bezoektijden niet goed was doorgekomen bij onze vervoerder. Fijn te horen dat de nieuwe wasmachine goed bevalt.

Top voor studenten!

Het is makkelijk te regelen, over te dragen aan een ander en goedkoop!

Weinig zorgen voor een goed machina

Weinig gedoe, makkelijk geregeld. Doen gewoon wat gedaan moet worden.

Goed!

Makkelijk om een wasmachine in huis te hebben en kosten eerlijk met huisgenoten te verdelen.

Snelle en goedkope service!

Telefonisch contact was goed en vriendelijk. Ook het instaleren ging erg soepel.

Snel en vriendelijk

De wasmachine was kapot. Onze huisgenoot vertelde ons over jullie bedrijf en we waren er al gauw over uit om bij jullie te gaan leasen. We hebben een wasmachine besteld en deze werd snel geleverd en meteen aangesloten. We hebben inmiddels een paar keer gewassen en we zijn erg tevreden.

Niks op aan te merken

Was wordt schoon

Goed, snel en makkelijk

binnen een paar drukken op de knop, een gepland belletje en eventjes wachten heb ik een goedwerkende wasmachine in mijn studentenhuis staan!

Goede producten

Makkelijke omruil service indien de wasmachine niet naar wens is.

Fijne, snelle service!

We zijn super tevreden over de service van Splash Lease. Toen er na een aantal jaar intensief gebruik iets kapot ging aan de wasmachine werd er meteen binnen een week een afspraak ingepland waarbij de hele wasmachine vervangen werd, zonder extra kosten. Heel vriendelijke en snelle service!

Prima, niks op aan te merken

Goeed

De service van Splash Lease is goed. als er iets kapot is, komen ze het snel maken. Wij hebben de goedkoopste abonnementen voor vaatwasser en wasmachine en dat merk je ook wel aan de kwaliteit van de apparatuur. Er zitten weinig functies op, met name de wasmachine is erg ouderwets. Alles doet het echter wel naar behoren!

Snel, fijn en duidelijk

De levering van de wasmachine was snel geregeld en hij werd ook meteen aangesloten. Ook het overnemen van het contract van een huisgenoot en het wisselen van wasmachines ging allemaal snel en duidelijk.

Vriendelijk en snel

De monteur was vriendelijk en ging vlug te werk. Voor ik het wist was hij weer weg en hij liet een mooi geïnstalleerde vaatwasser achter.

Burgemeester Reigerstraat 72 3581 KW Utrecht

088-1990111