Goed zittende en kwalitatief hoogwaardige boxer

Zit als gegoten...... Min puntje.......Dat ik niet eerder on that ass boxers heb gekocht 🙈

Fijne boxers, mooie designs voor een relatief nette prijs

Prima boxer, pijpen hadden voor mij een 3tot 4 cm langer gemogen. Voor de rest, prima pasvorm, mooie designs en een lekker aanvoelende stof. Ga zeker meer van deze boxers bestellen!

Zit goed en lekker, met een leuk kleurtje!

Zie hierboven bij mijn reactie. Niks meer en niks minder, gewoon goed.

past perfect.

het is mijn eerste keer dat ik besteld heb , maar hij past perfect , leuke print.

Zit heerlijk en mooie print

Past perfect en voelt lekker blijft lang goed stevige onderbroek

Prima goed zittende boxer

Prima boxer. Zit goed en zakt niet af. Zeker vergelijkbaar met veel duurdere merken. Beter zelfs!

Leuke boxers met prima pasvorm

Leuke boxers met prima pasvorm en de eerste bestelling is ook nog eens gratis. Top!

Goede pasvorm, leuke designs.

Prima kwaliteit, prijs ruimschoots waard.

Top Product van On That Ass

Was eerlijk gezegd erg terughoudend om ze te kopen in eerste instantie, dit gewoonweg omdat ik dacht daar is weer zo een merk en er zijn er al 100... Echter dmv de reclame waarin ze wel erge leuke prints op de shorts hadden toch overstag gegaan. En daar heb ik zeker geen spijt van. De boxers zitten heerlijk, mooie kwaliteit en dat voor een zeer schappelijke prijs..

Zit heerlijk. Aanrader

De boxers zitten perfect. Je merkt nauwelijks dat je ze draagt

Fijne box

Je voelt M niet maar je ziet M wel

Helemaal super

Goede pasvorm, leuke print

Pasvorm, kwaliteit, design en uitstraling top!

Zeer tevreden met de kwaliteit en exlusiviteit.

Mooie boxer van goede kwaliteit ook na een keer wassen blijft deze mooi! Zijn geld zeker waard, gelijk ook een membership voor mijn zoontje aangemaakt

Hele fijne boxershorts!

Mooi design Sluit heel goed aan Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Helaas, slechte ervaring 1e levering

Ben al 3 weken bezig om de eerste gratis levering te ontvangen. Ze zeggen dat hij 2x verstuurd is... maar ik heb niets gekregen. Woon in een rustig dorp, nog nooit een pakje kwijtgeraakt hier. Of zou de postbode nodig aan nieuwe boxershorts toe zijn? Ben zelf ondernemer, als dit een nieuwe klant was zou ik er persoonlijk voor zorgen dat de boxershort morgen afgeleverd werd met een excuusbrief.

Leek goed en mooi tot er 3 maand voorbij was

Ik heb op 26 april 2019 mijn eerste testboxershort ontvangen, deze is vorige week de prullenbak in gegaan. 1e boxershort was mooi en kwaliteit lijkt allemaal erg goed. Ik heb maat L dus een XL besteld op aanraden van de FAQ pagina. Na 3 maand viel mij op dat de boxers begonnen te lubberen in het elastiek. Hier diverse mails over heen en weer gestuurd. Klantenservice heeft 1 boxershort uit een webshop bestelling gewisseld en toen ik (de door hun gevraagde foto's ) opstuurde van de andere boxershorts. Kreeg ik van een ander medewerker (ene quincy) te horen dat de 30dagen retour termijn voorbij was en ik er 1 kon ruilen en de rest niet. Hierop reactie gestuurd waarom dit ineens zo is omdat één andere uit dezelfde bestelling al geruild was (Allemaal op dezelfde datum gekocht in webshop) toen kreeg ik weer een ander die het leek op te lossen tot ik vroeg naar een maattabel (niet die van de website, maar eentje met centimeters) om samen tot een oplossing te komen en het echt goed te kunnen nameten. Ik kreeg weer diezelfde (quincy) medewerker en die leest de mails maar half en verwijst mij naar de faq pagina na een tabel waar we het in de reactie ervoor al over hadden. Hier staat netjes dat jeansmaat 32 een L nodig heeft, terwijl ze mij al een xxl aanraden inmiddels. Nou daar zakt mij met gemak de broek en onderbroek letterlijk van af. Ik zit hier met stuk of 8 boxershorts die allemaal beginnend of lelijk gelubberde banden hebben. Ik had de hoop dat ze allemaal geruild konden worden want ze zitten prima. Als dit met een XXL of desnoods een XXXXXXL wel goed zou zijn dan maakt mij dat niks uit als die maar niet lubbert. Om snel de la te vullen had ik 2 abonnementen maar ik ben er wel klaar mee, ik vul de prullenbak straks nog sneller dan de la.

Perfecte pasvorm

Goede service en concept

Cool design and real good fitting.

Cool design and real good fitting. can't wait for the next order

Fijne pasvorm en leuke prints op goede kwaliteit boxer

Pasvorm is fijn. Ben blij maat L te hebben gepakt, want ik zit altijd tussen M en L in. De pijpen rollen niet op en de band knelt of snijdt niet. De leuke prints maken dat mijn liaan zich de ene dag in een jungle waant en de andere dag als een een kaktus in de woestijnprint. Ik blijf nog even 'hangen'.

Eerste broekie is mooi en zit lekker!

Het is echt een mooie boxer en hij zit lekker. Vraag me alleen af of een maatje groter nog lekkerder zit. Meteen een 2e membership aangevraagd!

Super fijn super sexy

Snel geleverd. Mooi design en zit heerlijk. Mooie kwaliteit.

👍

Hallo Ik wil betalen maar visa geschrapt Zend reknr en referentie aub Ik betaal direct via overschrijving Dank u

Snel en mooi

Snel en mooi