Prima onderbroek.

Een beetje aan de dure kant, maar desondanks al jaren een klant. Fijne onderbroeken.

Ik moet niet klagen.

Grotendeels tevreden

Heerlijke strakke boxer

De pasvorm is perfect, zit lekker strak met een mooi design.

Mooi ondergoed en ieder maand een ander

Vind het fijn ondegoed genruik ook als zwembroek.

Goed zittende onderbroek met een leuk design

Enkele dagen geleden mijn eerste boxer ontvangen en onmiddellijk uitgetest! Het design ziet er zeer leuk uit (als je fan bent van wat specialere motieven), de onderbroek zit zeer comfortabel en wordt geleverd in een leuke verpakking. Een pluspunt voor mij was dat ik totaal geen last had van het labeltje aan de achterkant, wat bij andere merken wel eens voor irritaties kan zorgen met het nodige knipwerk achteraf ;) Het maatlabel is wel niet helemaal correct dus ik raad aan om 1 maatje groter te nemen dan zij voorstellen. Hopelijk blijven de boxers intact na veelvuldig wassen, wat ik tot nu toe nog niet heb kunnen testen. Maar algemeen een zeer goede eerste indruk!

Waardeloze kwaliteit.

Printjes zijn super kinderachtig. je lijkt wel een jongen van 14 als je ze draagt. Kwaliteit voelt op eerste zicht goed aan, stevig. Maar na 5x wassen is de kleur eruit en vallen de gaten erin, altijd op dezelfde plek. heb 14 Boxers van on that ass. En 1 voor 1 vallen er gaten in op dezelfde plek. heb er nog 2 over. Koop gewoon Bjorn Borg of Calvin Klein. 2 a 3 euro meer per boxer maar daar kan je gewoon een jaar mee doen. inplaats van maanden. Leuk dat je een date heb en je komt daar af met je kinderonderbroek met 4 gaten.

Mooie pasvorm, goede kwaliteit

Goede service en kwaliteit, zeer fijne pasvorm. Meteen na binnenkomst in de was gedaan om hem zo snel mogelijk aan te kunnen. Vriendelijke en heel duidelijke berichten ontvangen. HELEMAAL TOP

Zit perfect en comfortabel

Ik heb altijd een probleem met mijn bovenbenen. Dat de onderbroek omhoog komt. En Die van on that ass heb ik dat niet .Eindelijk na al die jaren een goeie merk onderbroek gevonden

Meteen "hooked"

Ik heb via via vernomen dat het hele fijne boxers waren en heb dit een hele tijd genegeerd. Nu ik toe was aan nieuwe boxers dacht ik dit eens te proberen. En jawel hele fijne stof, prettige elastiek en lekker strak om de benen. Ben zelf altijd van de armani, calvinklein en diesel boxers geweest maar deze zijn minstens even fijn. Zeker een aanrader dus.

Goede kwaliteit

Mooie boxers met uitstekende en creatieve prints

Geen perfecte pasvorm!!!

De pasvorm om je zaakjes op te houden is niet fijn. Er is geen rekening gehouden om de voorkant iets boller te maken zodat het hele klokkenspel ondersteund wordt. Dit is wel het geval bij Kelvin Klein of Bjorn Borg! Neem een maat groter als je er toch voor gaat want de pijpjes zijn vrij strak.

Zit geweldig en mooie designs

Lekker zittende boxershort met verassend mooi design. Snelle levering en leuk verpakt, nu al zin om de volgende binnen te krijgen.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Ideaal! En mooie prijs kwaliteitverhouding

Prima pasvorm en blijvend elastisch.

Het abonnement is lekker makkelijk voor een luie shopper zoals ik.

goede kwaliteit zit lekker en ziet er gewoon goed uit!

snelle levering en het verschil is duidelijk merkbaar als het gaat om kwaliteit en comfort vergeleken met andere onderbroeken.

Goede kwaliteit

Fijne onderbroek voor een mooie prijs! Binnen paar dagen in huis, ideaal!

Top!!!

Nadat ik de reclame van On That Ass al diverse keren had gezien, toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een kijkje genomen op de internetsite. Alles overzichtelijk en duidelijk uitgelegd, wat je kunt verwachten en wat de werkwijze is. De eerste short mag je gratis bestellen. Na het aanmaken van mijn profiel/account, heb ik mijn account bevestigd met de overboeking van 1 cent. Daarna had ik al heel snel mijn eerste On That Ass in huis. Verrassend leuk, mooie kleuren en geheel zoals beloofd, helemaal gratis. Short zit lekker, voelt lekker aan en wederhelft vond ‘m ook erg leuk. Hoe het vervolg gaat, kan ik nog niet beoordelen, maar gezien deze eerste positieve ervaring, ben ik zeer nieuwsgierig naar de vervolgzendingen. Ik kijk er nu al enorm naar uit!!

Goed ondergoed. Zit erg lekker!

De onderbroekken zitten erg comfortabel en zien er ook nog eens mooi uit! Top!

Mooie boxer, makkelijk besteld, snel geleverd.

Mooie boxer uit de Men One serie. Goede kwaliteit, zit lekker door platte naden en geen grote labels. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Mooie pasvoorm en een geweldig disgn.

Snel geleverd, Goede kwaliteit zit fijn.

Zeer snel geleverd. Past goed en zit ook lekker.

Zeer fijn stofje

Passen goed, Zitten goed, En zijn nog mooi ook

Goedzittende onderbroek die wel een beetje te klein is maar toch goed zit.

Onderbroek zit goed maar. De maat is wel een beetje aan de kleine kant.

Kwaliteit die ik gewend ben voor een mooie en eerlijke prijs.