Goeie pasvorm

Past goed! Snel geleverd

Hij zit als gegoten

Sluit goed aan, is glad, krult niet op. Kleurrijk. Keurig

Super pasvorm

Zit goed, mooi design en snelle levering, ik ben fan!

Een mooie kwalitatief perfect uitziende boxershort!

Past perfect

Past perfect zitten lekker

Goedepasvorm en kwaliteit

Goede pasvorm en comfortabel. Lekkere stof en waxht nu op de volgende.

beste onderbroeken.

zitten lekkerder dan andere ondebroeken. en elke onderbroek heeft een mooi design vindt ik. erg tevreden!

Lekker stofje en zit super.

Mijn zoon is er helemaal blij mee, kan niet wachten dat hij zijn 2e ontvangt.

Gewoon geweldig

Na jaren lang een ander merk gekocht en gedragen te hebben is van dat merk de kwaliteit achteruit gegaan en de prijs hoger geworden. Al vaak de reclame van On That Ass gezien en dus uiteindelijk geprobeerd. Erg makkelijk, leuk design, goedkoop en goede kwaliteit.

Calçon très agréable

Bonjour, après avoir testé le calçon, j'ai remarqué qu'il était très agréable à porter. Le seul point négatif c'est qu'on ne peut le mettre au séchoir , J'espère donc ne pas le mettre au séchoir une fois sans faire attention . Sinon pour se qui est du confort et du design c'est parfait . Il faudra voir dans la durée

Goede en snelle service

Was eerst lastig om contact met jullie te leggen maar toen dat er eenmaal was top geregeld

Goed kado voor een puber

Ik heb de kleurrijke boxershort kado gedaan aan een jarige puber en die werd er heel blij van! Ik heb dus punten gescoord!

Ik ben al jaren op zoek naar en goede onderbroek. Heb eindelijk en super site gevonden die heel goede kwaliteit levert voor en nette prijs die ik graag over heb ervoor . Het design is super elke maand en ander motiv ,en je voel ook bijna niet dat je se aan hebt echt geweldig Hoop nog jaren plezier van jullie de hebben Heel groot compliment ervoor Mvg marco

Heerlijke boxershort

De boxershort Haag de juiste maat, door gebruik te maken van de maattabel. Hij zit heerlijk en is van goede kwaliteit! Snelle bezorging. Al met al... Ik wacht met smart op de volgende. Ga zo door!

Fijne pasvorm. Fijne stof.

Fijne pasvorm. Fijne stof.

Lang gezocht nu eindelijk gevonden

Goed draagcomfort en modern design

Goedkoop nee, goed product ja! Modern design en kwaliteit...

Heerlijk zittende boxers goede kwaliteit.

Geweldig ondergoed.

On my ass, never replace underpants again ...

Echt en fantastische ervaring, dankzij mijn zonen en schoonzoon. Zit echt fantastisch, wil nooit meer iets anders, blijf de rest van mijn leven (ik ben inmiddels 67) hangen in en bij OTA !!!

Goede kwaliteit en zit erg lekker

Gewoon een goede boxer zoals t hoort te zijn!

Alles volgens afspraak

Goed geleverd op de goede dag en in goede staat

Zit goed

Zit prima

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, mooie prints

Hij zit uitstekend

Goede onderbroek die lekker en confortabel zit

Goede pasvorm en kwaliteit

Leuke prints en goede kwalitieit stof