Zulke vrolijke onderbroeken

De onderbroeken zijn zo vrolijk kwa kleur! En zitten echt super!

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit!

Ziet er prachtig uit en zit erg comfortabel

Binnen een paar dagen al mijn boxershort in de brievenbus aangetroffen. Het mooie gratis exemplaar van mijn keuze. de stof is zeer zacht en daarmee zit hij erg comfortabel.

De boxershort zit zeer fijn en heeft hele leuke kleuren

Zonder duidelijke info aan een abonnement vast gepind zijn!!! ;(

ik bestelde een bosje bloemen, kom 2 bonnen selecteren als bedanktje, waaronder een wijnbon en een gratis boxer als try-out. Leek me leuk, totdat ik vandaag ineens een mail krijg dat ze zo maar 9,99 af gaan schrijven en er een boxer wordt opgestuurd. Lekker hoor. Ik heb niks gelezen over een vast abonnement en toch gaan ze meteen automatisch geld afschrijven ... Nooit meer ON THAT ASS en als je hier wil reageren mag dat alleen maar als je al je gegevens beschikbaar stelt!! Lekkere organisatie daar ...

Hi, bedankt voor je review. De try out boxershort is bedoeld om te testen of de kwaliteit van de boxershort naar wens is. Zodra je met je gegevens een account hebt aangemaakt, en je bank gegevens hebt gekoppelt wordt de gratis boxershort naar je toe gestuurd. Ruim voor tijd stuurt ON THAT ASS een e-mail om na te gaan wat je van de boxershort vindt, en of je er mee door wil gaan. Mocht er niks gebeuren, zal het systeem uiteindelijk bij je afschrijven en leveren. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Voor dit soort vragen zijn wij uiteraard daar om je verder te helpen!

Top zit goed een genot om aan te hebben

Heb de eerste boxer binnen en voelt gelijk lekker comfortabel

Zit super lekker Goede kwaliteit Leuke ontwerpen Duidelijkheid over was voorschriften Geef duidelijk aan wanneer afgeschreven word Kortom aan aanrader heb hem ook al 2 vrienden aanbevolen en lid laten maken

Gratis boxer?

Beetje jammer ik heb mijn gratis boxershort nooit binnen gekregen maar wel de boxer die ik betaald heb...

Hi Max, Bedankt voor je review. Goed om te zien dat jij de Masou al in huis hebt, maar vervelend dat je de gratis boxershort nog niet hebt ontvangen. Wij gaan deze direct nasturen zodat je ook je eerste boxershort snel mag ontvangen. Groeten, Team ON THAT ASS

Mijn opzegging wordt genegeerd

Ik heb mij 'abonnement' al twee maanden geleden opgezegd maar de boxershorts blijven komen (en ik blijf betalen). Vorige maand dacht ik "nou ja, misschien even een opzegperiode" maar vandaag kreeg ik weer een exemplaar door de bus. Opnieuw via de site opgezegd, maar jullie zijn ook niet benaderbaar voor dit soort zaken. ben nitrauw

TOP

Richtig gute Qualität und Designs schauen echt cool aus! Werde in Zukunft fast nur mehr „On That Ass“-Unterhosen anziehen!

Super tevreden past goed zit fijn en ziet er goed uit

Netjes verpakt. Blijft netjes na wassen. Ziet er goed uit en fijne pasform

Past perfect 👌

hij zit heerlijk en wil niks anders meer helemaal perfect

had hem gelijk aan getrokken en wilde hem niet uittrekken ,maar eens dan moet je het doen ,dus vandaar maar moet hem nog wel uitwassen ,komt goed Xxxxxx

inloggen om lidmaatschap stop te zetten, groot probleem

Al jaren lid van On that Ass en bevalt goed, maar elke keer als ik een tijdje stop wil zetten door middel van inloggen, lukt dit niet. Ontvang elke maand onderbroek, betaling gaat elke maand goed, maar tijdelijk stop zetten, nu al voor de vierde keer een probleem. Dat lijkt alsof ze het er om doen, want 1x ? Oke, maar nu al voor de vierde keer niet stop kunnen zetten? En ineens kan ik ook geen telefoonnummer meer vinden op hun site, want dan belde ik maar weeeeer! Ik ervaar dit nu als erg vervelend, eens klant, altijd klant? Waarom kan ik niet stop zetten? Inloggen lukt niet, terwijl ik absoluut zeker weet dat de inloggegevens goed zijn! En dat op drie emailadressen, dan geloof je er toch niet meer in, dat de inloggegevens verkeerd zijn? Vindt dit list en bedrog!

Hi Marja, bedankt voor je review. Dat lijkt dan inderdaad niet helemaal goed te gaan en lossen wij graag voor je op. Je kan ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00-17:00 uur op het telefoonnummer: 073 - 303 4175 Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Top kwaliteit

Mijn 3 mannen hebben ze allemaal en bevalt super goed.goede pasvorm. Blijft mooi in de was en elastische tijd is super

Great Customer Service, great product

The free trial delivery never happened, so contacted them via phone and got the delivery sent the day after. Awesome customer service, even had a laugh about it and the underwear design is really good. Looks like a promising brand :).

Top service en Kwaliteit

Goede prijs , top kwaliteit en altijd optijd geleverd en als je vragen hebt krijg je ten alle tijden een vriendelijk iemand aan de telefoon. Ga zo door er zijn veel bedrijven die van jullie kunnen leren.

Zit erg fijn en goede service

De boxershorts zitten erg fijn. Goede kwaliteit, dit merk je meteen. Na het wassen blijven de kleuren erg mooi. Ik ben erg blij met de boxershorts en service van On That Ass.

GEWELDIG!

Mijn broer en ik worden super gelukkig van het dragen van de ON THAT ASS onderbroeken. Zelfs moeders is blij, want ook bij veelvuldig wassen (30 gr.) blijven pasvorm en print goed.

Waardeloze klantenservice

Verkopen kunnen ze wel, maar als je iets wilt veranderen en in ons geval 1 lidmaatschap Vd 2...dan reageren ze niet en blijven ze facturen sturen. Boxers zijn ook niet van langdurige kwaliteit.

Hi, bedankt voor je review en goed dat je al contact met onze klantenservice hebt opgenomen. Je kan wijzigen gemakkelijk doorvoeren via je account onder het kopje 'mijn gegevens'. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Leuke onderbroeken goede service

Leuke onderbroeken snelle bezorging zorging veel duidelijkheid geen onverwachte incassos

Muy buena

Excelente

• ¿Nos recomendarías?

Awesome

the boxers are ultra comfortable, and the designs are just amazing, i will only improve the comunication with the clients. cheers mates

• ¿Nos recomendarías?

Prima onderbroek!

Toffe prints en zit lekker! Ben nog wel benieuwd Hoelang ze meegaan!

Super kwaliteit!!!!!

Wat een fijne boxers, Zitten perfect en wat we het meest opvalt en voor mij het belangrijkste is hij kruipt niet omhoog bij de benen . Waar ik me bij andere aan irriteer wordt ik hier alleen maar blij van !!! Kom maar op met de volgende!!!!!