Onderbroeken worden niet/veel te laat geleverd

Wacht al dik een week op de 'nieuwe' onderbroek... contact opnemen met OnThatAss is lastig. Het idee vond ik leuk, uitvoering is heel slecht.

Hi, Bedankt voor je review. Wij gaan er direct voor zorgen dat je een nieuwe boxershort ontvangt. Je kunt ons bereiken per mail via hello-nl@onthatass.com of telefonisch contact opnemen via 073 - 303 41 75. Groeten, Team ON THAT ASS

Eerste gratis boxershort moet ik voor betalen

Ik heb mijn eerste gratis boxershort voor mijn zoontje willen bestellen. Omdat Ik niet kon inzoomen, probeerde ik 1 te selecteren om hem beter te kunnen zien. Nadat ik de keuze had willen maken kon ik alleen nog gaan voor degene die ik heb aangetikt. Nou, ik had er wel vrede mee en mijn zoon er over verteld. Woensdag zou hij komen, maar kwam niet. Toen ik op de site keek stond dat ik nog niet had betaald. Jammer dat het daar al mis gaat.

Hi Loes, Bedankt voor je review. Zo te lezen ben jij nog 1 stap verwijderd van een actief membership, daar gaan we je natuurlijk bij helpen! Wil je even contact opnemen met onze klantenservice via onthatass.com/contact? Dan maken we het in orde voor je. Groeten, Team ON THAT ASS

Nooit ontvangen

Gratis boxer aangevraagd . Niks ontvangen. Daarover gebeld, geregeld meneer nieuwe komt eraan. Niks ontvangen. Dan maar lidmaarschap opgezegd stel het gaat ook zo met de betaalde boxers. Jammer vind ze erg mooi.

Hi Leen, bedankt voor je review en feedback! Wat jammer dat jij je eerste ON THAT ASS niet hebt ontvangen. Doorgaans gaan de leveringen altijd goed, maar vanwege COVID-19 zijn ook wij wat meer afhankelijk van een langere levertijd. Wij lossen het natuurlijk alsnog graag voor je op. Zou je nogmaals contact met onze klantenservice willen opnemen? Groeten, Team ON THAT ASS

Wat een vieze spullen - Bah!

Ik bestelde een probeer boxer, leek me handig. De levering van de eerste boxer was vergeven van het "weer" dus een dikke schimmel over de boxer en in de verpakking. Natuurlijk wil ik mijn membership als probeersel direct opzeggen. Helaas wordt ik gedwongen om tot eind november het lidmaatschap vol te houden. Er is geen manier om de probeer periode te cancellen. Mooi business model! Oude rommel opsturen en vervolgens de betaling doordrukken. Daarmee kun je hoe dan ook niet verliezen als ondernemer :)

Goed design, redelijke kwaliteit, leuke ervaring, hoge prijs

Leuk concept maar ook zeer prijzig. Ik vind de kwaliteit die je krijgt geen 10tje per onderbroek waart. Wel erg leuk hoe je het ontvangt en leuk merk. Heb je genoeg geld dan is het zeker een aanrader maar als student met weinig geld ga ik niet zoveel per maand betalen.

GEWELDIG ONDERGOED, nooit meer met kapot ondergoed lopen

GEWELDIG ONDERGOED, nooit meer met kapot ondergoed lopen

Het zit super lekker. Had ik er maar meer... Super goede kwaliteit!

Boxershort zitten goed

Deze boxershorts zitten goed, geweldig die verschillende kleuren en afbeeldingen. Het enige jammer is dat de kleur snel vaal word. Ik was ze op 30 graden en ze gaan niet de droger in. De 1e proef boxershort was rood en is zelfs roze achtig geworden. Ik had het abonnement stop gezet en wilde het toch nog 1 keer proberen. Ik wacht het af wat er in november gaat komen en ga ze vergelijken met andere die ik online gekocht heb.

Fijn zittende boxer met elke maand een nieuwe print!

In het begin vond ik de naam niet geweldig en dacht ze nooit te dragen. Totdat ik het toch een kans wilde geven. Mooi concept met ieder maand een nieuwe print wat het ook weer leuk maakt als hij weer in de bus valt. Alweer ruim 1,5 jaar lid. Heb een extra kast gekocht voor On That Ass...kijken of ik hem gevuld krijg. Kwaliteit is fijn en goed maar vind de opdruk vrij snel vervagen ivm muchacho. Verder heel tevreden en mooi hoe jullie heren zoiets opgezet hebben!! Top. Hoeveel klanten zijn er nu inmiddels (nieuwsgierig vraagje)

Goede boxer, zit als gegoten

Ben niet snel tevreden over boxershorts, maar deze zit als gegoten. De maat klopt en de stof zit fijn.

Gewoon goed

Gewoon goed

Perfecte gender neutraal boxer

Ideaal ook voor trans en non-binair mensen

Fijn ondergoed, zit goed, knelt niet, snel geleverd. Dik tevreden.

Zit heerlijk en zweet niet.

De boxers stroopt door de langere pijpjes niet op en zit heerlijk. Het materiaal is erg fijn, kriebelt en schuurt niet.

Beter dan verwacht

Zitten beter dan andere merken. Hoop dat de kwaliteit het zelfde blijft. Zeker een aanrader!

Top product

Zit heerlijk, jammer alleen dat ze best prijzig zijn per stuk.

Alles klopt!

Communicatie is goed. Marketingconcept met een gouden griffel. En de short zit lekker. Ik had een proef abonnement maar ga het nu verlengen.

Super slecht bedrijf, je kan je niet eens uitschrijven

Heb nu al meerdere malen laten weten dat ik niets meer wil hebben maar blijkbaar schrijven ze je telkens weer zelf in en krijg je weer die zooi binnen en schrijven ze zelf het geld van je rekening. Je kunt het blijkbaar alleen pauzeren i.p.v. uitschrijven en dan activeren ze het na een tijdje weer

Hi Maarten, bedankt voor je review! Je kan je account gemakkelijk zelf pauzeren of opzeggen. Kies je voor pauzeren dan zal je account automatisch weer geheractiveerd worden op de door jou doorgegeven datum. Natuurlijk helpen wij je nu wel graag verder, zou je contact met ons willen opnemen via de mail (hello-nl@onthatass.com) of even willen bellen naar: 073 - 303 41 75 dan lossen wij het direct voor je op. Groeten, Team ON THAT ASS

Fijne stof en sluit goed aan

Hele fijne boxershort die goed aansluit en ook nog in mooie modellen te verkrijgen zijn echt een aanrader dit te doen voor €10 per maand inplaats van in een keer €120 uitgeven voor 6 boxers van een bepaald merk

Al meer dan 2 jaar tevreden!!!!

Heb al meer dan 2 jaar een abonnement, dus al heel wat boxers ontvangen. Vandaag wijziging gedaan van Orginals naar One. Als man van middelbare leeftijd heb ik nu genoeg prints, hoewel heel kleurrijk ben ik nu benieuwd maar de One serie. Ook ik kijk iedere maand weer uit naar een nieuwe boxer. Ik hoop dat de kwaliteit hetzelfde blijft, dan hoop ik lang lid te blijven van On that ass.

Super makkelijk aan te vragen, overzichtelijke site. Vooral na je eerste gratis boxer gelijk een duidelijke mail hoe het dan verder gaat met lidmaatschap. Kwaliteit van de boxers zijn prima, tip is om binnenste buiten te wassen, voor langer kleurbehoud. Ideaal dat je elke maand een nieuwe krijgt. Enige kleine minpunt is dat je maar uit een zeer beperkte selectie je eerste boxer kan kiezen. Had verwacht dat je uit het hele lookboek eentje mocht kiezen. In algemeen uitstekend!

Comfortabele boxers met een leuke print

De boxershort zit ontzettend fijn, de prints zijn erg leuk. Zie het een beetje als de 'happy socks' van boxershorts. Voor een paar euro per maand heb je altijd een nieuwe in huis, scheelt weer gedoe om. Ik kan op dit moment niks zeggen over kwaliteit, de stof voelt wel heel degelijk. Ik ben erg benieuwd naar de volgende die ik mag ontvangen :)

Boxershorts zitten goed maar hebben wel een korte levensduur.

Leuke modellen, en handig systeem om maandelijks shorts te ontvangen via de post. Alleen is de levensduur niet al te lang in vergelijking met bijvoorbeeld Tommy of Borg. De stof wordt veel sneller vaal en er vormen zich sneller gaatjes in de stof in vergelijking met de andere merken. Ik was overigens met een vrij nieuwe wasmachine op 40 graden maximaal.

Hi Floris, bedankt voor je review en feedback! Wij raden aan om onze boxershort op maximaal 30 graden te wassen voor het beste kleurresultaat. Meer hierover lees je in onze FAQ: https://bit.ly/2S1olqK Wat betreft de slijtage in de boxershort met gaatjes, zouden wij je willen vragen om contact met onze klantenservice op te nemen, zij kijken graag me je mee en kunnen een gepaste oplossing bieden. Groeten, Team ON THAT ASS

Tot nu toe helemaal top, snel bezorgd en zit heerlijk.

Niks anders meer on that ass.

Try it, you won't regret it

I was at first rather skeptical about the offer, a free item to test, and without any issues being able to cancel. But I must admit, it really is that simple. Aside from that I can see now why on that ass is so confident of giving a free boxershort: their boxershorts feel like a skin. My sensitive area gets the right amount of support but doesn't get squeezed of like I often experienced with cheaper brands. I also gave it a shot while doing sports because that's where most boxershorts fall short and start moving around to the places where you really don't want them. But even after 30 min it was still in the right place, right where I wanted it to be. I received the kenji design, which has a mixture of safari and tiki vibes in very bright colors. Looking at the website you might mistake that the designs are actually printed on the boxershort, but they're not. They're in the fabric itself, which is a big bonus to me as I don't want this lovely print to be washed off after a couple of washes. Last but not least the shipping. I didn't receive a tracking code as the boxershort is simply send by letter post, but that wasn't necessary either. I honestly expected the order to arrive a couple of weeks after I created my account, especially with all the COVID-19 regulations now. But I was so wrong! Only 4 days after creating my account I received my first boxershort. If you're skeptical if on that ass is something for you, I can only advise to give it a shot. You won't regret, and you can very easily cancel everything with a couple of clicks.