Kut

Eerste maanden prima maar toen ik had opgezegd werd er steeds gezegd eerst betalen en dan op zeggen

Hi, bedankt voor je review. Je maakt bij ons inderdaad altijd de maand af waarin je opzegt, opzeggen met een openstaande betaling is dus niet mogelijk. Alles hierover lees je hier: https://bit.ly/30lnUfF Bedankt voor je deelname. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Zit super!

De meeste boxers zitten niet helemaal lekker, kruipt omhoog of zitten te laag rondom de heupen. Maar deze van onthatass is echt een aanrader!

zit als gegoten en leuke prints

Ook goede info op site voor juiste maat. Snelle levering via brievenbus. Ik vind echter de tijd tussen afschrijving op rekening en levering wel erg ruim. Dat zou korter mogen dan 3 weken......

I'm bribed to write this review

The boxers are great. They feel nice. Haven't worn them enough to comment on the durability. By writing this positive review I can win 3 months free membership. That's why I'm giving five stars. Honestly 10 bucks for an underwear seems pricey.

Snelle levering volgens afspraak

Netjes afgeleverd. Goede pasvorm en leuke print. Je hoeft niet thuis te zijn voor de levering, ideaal.

Ja zit fantastische

voor de eerste keer dat ik dit doe. Maar ik had dit veel eerder moeten doen.

Hij zit als geschonken

Nooit verwacht dat een onderbroek zo flexibel en goed kon zitten, 1 maat per ongeluk te groot besteld en nog steeds passend

Geweldige pasvorm

als gegoten zo fijn. En leuk design

Erf fijne boxershort

Snelle levering en een erg fijne boxershort! Tijd zal het leren of ze kwalitatief ook geweldig zijn.

Zeer positief, erg duidelijk!

Fijne ervaring tot nu toe. Alles is erg overzichtelijk en duidelijk gemaakt. De kwaliteit is erg ook erg goed van de producten en de comminicatie is erg fijn.

They fit on that ass!

De ON THAT ASS onderbroeken zitten echt verrukkelijk! Zeker aanrader! Wel iets aan de dure kant maar goed ze zien er elke maand weer top uit!

Goede lekker zittende onderbroeken

Bij onthatass krijg je maandelijks 1 nieuwe onderbroek deze zit lekker en is altijd een leuk design. Als je een verkeerde msat had pas je dat heel makkelijk aan of als je wilt stoppen met jet abbonoment. Je 1e onderbroek is gratis

Geweldige pasvorm en gave prints

Zitten als gegoten, mn vrouw vindt ze ook erg mooi! Ik vind ze wel een beetje prijzig maar het is het meer dan waard!

It fits perfectly on that ass. Super kleur snel geleverd. Ik draag hem regelmatig. En zou er graag meer hebben dus kom maar op met de bonus.

everything's was great

Cute pattern, great colours, good fit, doesn't roll up, nice fabric, very fast delivery. The packaging was also very pretty and there was a cool sticker in it.

Lekker druk en sexy

ik heb eerst de gratis boxershort ontvangen (Delerium). Ik kon niet wachten om hem te proberen, dus hoppa meteen aangetrokken. Toch ietsjes strak zo rechtstreeks uit de verpakking. Maar.... na 1x wassen zat hij perfect en extreem comfortabel. Mijn vriendin zegt ook dat de boxer super sexy staat, dus ik ben sowieso verkocht! On That Ass it is!

Past goed en voelt geweldig

Snel service geleverd binnen twee dagen De broek zit als gegoten en voelt net als er geen aan hebt

Super kwaliteit

Perfecte pasvorm, niet knellend :-) leuke prints. kortom voor herhaling vatbaar.

Goeie kwaliteit, prachtige prints!

Mijn zoontje heeft vorige week voor t eerst een savage boxer gehad en he loves it !! Hij s 3 jaar oud en wil nu enkel deze onderbroek aan want hij vind hem zo mooi en fijn zitten hahah top hier blijven we wel even bij !

Super vette boxer

Onze zoon vindt de boxer heerlijk zitten en vindt de print ook super gaaf. Moest meteen aan idd. Liefst meteen wassen zodat hij hem weer aan kon doen.

Hier mag je in gezien worden.

Mooie boxers, ze zitten lekker en ze hebben een uitstraling waarin je gezien mag worden!

Zit fantastisch goed

Mooi design en zit goed

Lekker zittende boxer met een leuke print

de boxershort werd snel geleverd en zitten erg lekker. Duidelijke uitleg vanuit On That Ass hoe het abonnement verloopt via e-mail. Met een woord TOP

Zit als gegoten en leuke prints

De boxers zitten perfect en hebben vlotte moderne prints

Fantastisch!

Gewoon zoals je van een boxer verwacht. Zit prettig en voelt fijn aan. Zeker een aanrader!