perfect

zit perfect

Prima, maar aanschaf zonder abonnement zou mooi zijn.

Niets mis met de service, prima product.. Alleen vind ik het nog een raar idee een abonnement ondergoed te hebben.....

Prima product!

De proefshort heb ik na de aanmelding snel ontvangen. De kwaliteit is als eerste indruk prima: goed materiaal en netjes afgewerkt. De pasvorm is goed en de short voelt prima aan. Tot zover erg positief dus. Ben benieuwd naar de volgende print en de kwaliteit op langere termijn. Daar had ik nog wel wat over te klagen bij andere merken.

Zitten erg lekker

Zitten erg lekker, zien er mooi uit. Wordt ook precies gedaan wat is afgesproken dat vind ik ook fijn.

Klein cadeautje in de brievenbus

Ik heb het abonnement voor mijn zoontjes van 4 en 5 genomen. Zij passen net in de kleinste maat. Ze vonden het een feestje om het doosje uit te pakken en een boxer met een vrolijke print te krijgen.

- Goede pasvorm - Mooie designs - Vlotte levering/altijd optijd - Zitten heerlijk.

zitten echt heerlijk

goeie pasvorm, leuke prints en gaan niet irritant omhoog kruipen ;-)

snelle levering en prima pasvorm

snel geleverd en prima pasvorm. Ben benieuwd naar tweede zending

Goede snelle levering.

Pasvorm is ook goed.

Mooie kwalitatief goede boxer

Mooie boxer en leuk concept

Benieuwd wat naar de volgende!

Toch eens wat anders doen dan telkens nieuwe bestellen en dat het te laat is al eigenlijk. Zeker een periode volhouden en dan kijken hoe het bevalt.

Fijne onderbroeken

Snel geleverd goede pasvorm

Aanrader

Ben Björn borg gewent...maar on that ass zijn zeker zo fijn..enkel vallen deze een maatje kleiner uit. Maar dat merk je alleen bij de eerste. Omruilen was snel en simpel gedaan..en gratis..! Fijne stofje... nice prints.. best wel sexy boxers.. ;-)

Goede broeken

Goede broeken, mooi, en zit lekker!

Fantastish

Zeer comfortabel, hou van de prints en past echt goed

Super gaaf deze Boxershorts.

Hele mooie prints en ze zitten super lekker. De Boxershorts zijn zeker te vergelijken met de veel duurdere merk Boxershorts zoals de Björn Borg boxershorts en de Muchachomalo boxershorts. On That Ass ga vooral zo door met het leveren van deze mooie,goed zittende Boxershorts.

Meer dan tevreden met deze boxershort! 👍

Goede pasvorm, echt wel te vergelijken met Bjorn Borg. Ik wil er nog wel een paar!

Heerlijk stofje

Van zwarte saaie boxers naar toch een proefboxer met hippe kleuren, zit als gegoten, lekker zachte stof, fijne brede band. NadeelTJE dat de band nog wel eens kan dubbelvouwen aan de voorkant. Misschien komt het door mijn iets wat gevulde buik, dat voelt nier altijd prettig.

Top zitten perfect.

Mijn vrouw is jaloers op de boxer. Jammer dat er geen dames lijn is.

Goede boxershort!

Beetje jammer voor de lange wachttijd van de volgende zending.

Super fijne boxers

De boxers zitten erg prettig en blijven goed zitten om de benen. De designs zijn ook mooi en de kleuren zijn helder. Echt een fijne boxer en voorlopig ga ik nog even door met mijn abonnement. Alleen jammer dat je geen back isuues kan bestellen had graag nog wat "oude" designs willen hebben.

This is what every man needs with class, underwear on that ass!

Wow wow wow There are a lot of companies out there lately trying to loore you into signing up with them and committing yourself to poor quality product. This is different, this has class, is comfortable and very excellent fit and quality product. I would advise anyone to at least try it and it will sell itself to you! You have class? Try on that ass!

zitten goed en zien er prima uit

Om my Ass

Yeah..On my A**😍😍 when I received the package I thought its just like other underwear. But when I opened it, first look itself was great. Rich colors made it look even more better. Material is also too good. it just best fit on my a*s🤩. Oh ho ho.. amazing fit. No negative points till now with my first On that Ass underwear On my A*s. My partner loved the color of On that a** like anything Waiting for second one n many more.

Goede pasvorm, mooi design en blijft mooi in de was!

Perfecte boxer! Ook geweldig hoe ze verpakt zijn. Echt een aanrader.