de boxers zijn echt super fijn

de boxers zijn echt super fijn veel beter dan de andere die ik had gehad. zacht materiaal, kleurrijk en vrolijke onderbroeken %100 aangeraden

Boven verwachting

Had niet verwacht deze kwaliteit te krijgen Wilde het eerst niet maar mijn zoon heeft mij overtuigd En daar ben ik nu erg content mee.

Positief verrast

Ik ben Onthatass op het spoor gekomen door een aanbieding. Ik was sceptisch over het bedrijf omdat ik de reclames wat 'over the top' vind. Daarnaast is de naam ook niet iets dat mij snel zou aanspreken. Echter toen ik de eerste boxer binnen kreeg door een gratis tester was ik om. De designs zijn bijzonder en doordacht. Daarnaast is het belangrijkste bij ondergoed natuurlijk hoe het zit: als gegoten!

Minder dan verwacht

Waren erg enthousiast over de shorts en vonden ze erg mooi! Maar na een keer dragen zat er al een groot gat in...

Ik heb veel merken geprobeerd maar dit is betaalbaar eerste indruk auper goed!

Mooie print en zit heel goed!

Eerste proef is goed bevallen! Ben benieuwd naar de rest! ­čśü

Goede kwaliteit mooi design en zit lekker

Zit goed blijft goed na het wassen en leuke design helemaal top een aanrader

Erg goed

Leuke maandelijkse designs goede service en een hele goede kwalitiet

Perfekt

bequem, guter stoff einfach nur geil

• W├╝rden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Kaliteit klantenservice en boxers is een stuk minder dan de marketing.

Kaliteit klantenservice en boxers is een stuk minder dan de marketing. Van een boxer gingen de naden los, slecht gestikt, foto's gemaakt, reactie is dat de boxer een gebruiksvoorwerp is en ze verder niets voor mij konden doen. Dus wanneer je een gebruiksvoorwerp koopt bij ONTHATASS heb je garantie tot aan de brievenbus.

Hi Hennie, dankjewel voor je review alleen jammer dat je ON THAT ASS klantenservice zo ervaart. Ik begrijp dat er een boxershort van enige tijd geleden kapot is gegaan. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen en dat we mee hebben gekeken. We bieden op elke boxershort een 30 dagen retourgarantie waarin we de boxershort altijd kunnen vergoeden. Valt de boxershort daar net wat buiten dan kunnen we vaak nog iets betekenen. Daarbuiten hebben we na enige tijd geen inzicht meer op je manier van dragen, wassen, kwaliteit etc. waardoor we de boxershort niet meer kunnen vervangen. Houd het wel vooral goed in de gaten. Mocht er weer iets zijn dan horen we het graag meteen zodat we opnieuw mee kunnen kijken. Heb je nog vragen dan neem even contact op via: hello-nl@onthatass.com Team ON THAT ASS

Goed product en mooi design

Na lang twijfelen en heel vaak het reclamespotje op tv voorbij te hebben zien komen toch geprobeerd. tot op heden geen spijt van gehad.

Met Knab en bung kun je geen onderbroeken bestellen

Het is onduidelijk maar het blijkt dat je met Knab en bunq rekeningen geen onderbroeken meer kan bestellen. Je vult al je gegevens in en daarna selecteer je de juiste bank, daarna zegt het systeem ga terug naar start. Waarna je het nog een keer gaat proberen. En dit is niet eens Monopoly

Het is nu niet mogelijk om te betalen via Bunq. Waarom niet? Wij hebben besloten om Bunq tijdelijk weg te halen als betaalmiddel omdat het fraude percentage bij deze bank erg hoog is. Je kunt gemakkelijk meerde betaalrekeningen openen, wat ervoor heeft gezorgd dat leden met verkeerde intenties, tientallen gratis boxershorts per adres hebben ontvangen. Ons development team is hard bezig om hier een betere oplossing voor te vinden. Wij vragen hiervoor je begrip. Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen ON THAT ASS en Bunq? Stuur dan een berichtje naar hello-nl@onthatass.com. Team ON THAT ASS

Slechte kwaliteit.

Snel vaal na een paar keer wassen. Klantenservice geeft dan standaard antwoorden. Leuk en slim marketing concept in combinatie met slim product, maar slechte kwaliteit boxershorts. Er zijn betere merken en dan betaal ik liever meer dan goedkoop duurkoop. Heb het nu 6 maanden geprobeerd en na 2 x wassen al vaal. Not my cup of tea.

Hi, dank je wel voor je review. Leuk dat je mee hebt gedaan met ON THAT ASS! Ik begrijp dat jouw boxershorts snel vaal worden, wat vervelend. We raden aan om de wasvoorschriften goed te volgen, maar na twee keer wassen is vaal worden uiteraard niet de bedoeling. Wist je dat we een retour garantie hebben? Je kan in jouw account gemakkelijk een nieuwe aanvragen. Mochten we iets voor je kunnen betekenen horen we het heel graag. Team ON THAT ASS

Goede kwaliteit en pasvorm

Goede kwaliteit, fijne pasvorm

Goede pasvorm, kwaliteit is top. Zeer tevreden

Leuke boxers

Goede pasvorm, gaaf ontwerp, geen geld, goede bezorging. Er is eigenlijk niks mis mee!

Heeerlijk

Mooie kleuren en figuren.. super kwaliteit

Zot als gegoten

Zit perfect

Prima pasvorm en gave prints

Prima spul

Het zijn super fijne onderbroeken zitten geweldig mooi spul dus

alles prima

snelle levering, goed prijs-kwaliteit relatie

Perfecte onderbroek

Hij is stevig en lubbert niet uit

Zit perfect op mijn billen

Zit perfect op mijn billen

Zit perfect.

Goede pasform

Super product met snelle levering

Goede kwaliteit, mooie kleuren en na een dag in de bus.