Mijn ervaring met On That Ass is nog pril

De éérste boxershort dat gratis heb gekregen zit zeer goed. Van kwaliteit is moeilijk te zeggen om dat het nog maar 2 x gedragen heb, maar hoop ook dat, goed is.

Slechte bezorging

De boxershorts zijn mooi en redelijke kwaliteit, jammer dat de verzending op dit moment te wensen over laat. De meeste bedrijven hebben het verzenden goed opgepakt en als je wat besteld heb je het binnen 2 dagen in huis maar on that ass kan dit kennelijk niet oppakken. Er is nu al 3 maanden bekend dat er een crisis is dan kun je daar op in spelen wat betreft de verzending en er voor zorgen dat de boxershorts op tijd bezorgd worden.

Hi Geralda, Bedankt voor je review. Ondanks de omstandigheden doen wij onze uiterste best om zo snel mogelijk te bezorgen, echter zijn wij hierin ook afhankelijk van onze leverancier in het buitenland. Hierdoor neemt de verzending op dit moment een wat langere tijd in beslag. Gelukkig mag jij aankomende maand de boxershort weer tussen de 11e en 17e van de maand verwachten zoals je van ons gewend bent. Bedankt voor je begrip. Vriendelijke groeten, Team ON THAT ASS

Perfect aansluitende boxershort

Boxershort zit perfect. Sluit goed aan en heeft mooie print.

Great on MY Ass

Snelle verzending, geweldige verpakking en een grandioze short ! Comfortabel, uitstekende pasvorm door voldoende elastine !! En de design, samen met de kleuren...: subliem !!

Super service en fijne boxers!

Lukte niet helemaal met aanmelden. Vervolgens snel geholpen en 2 dagen later lag de boxer in de bus! Zitten super, nu al benieuwd naar de volgende!

Super vet design en zit geweldig!!!

Super vet design en zit geweldig!!!

In de On That Ass boxer vind me man zich heel prettig. Het zit heel lekker en we kijken uit naar de volgende.

Top pasvorm en draagcomfort

Ik heb pas mijn eerste boxer ontvangen, op basis van de maattabel een goede maat kunnen kiezen en ondanks dat ik gewend was om "seamless" te dragen bevalt dit erg goed. De verwachting dat de naden voelbaar zouden zijn is niet uitgekomen. Leuke designs en ook het concept is leuk. Geen idee of ik ook kan kiezen in print voor de volgende levering overigens. Wordt vervolgd zou ik zeggen...

Goede levering. Fijne onderbroek. Goed!

Perfecte boxershort

Hij heeft een goede pasvorm en de langere pijpjes is een pre.

Like the idea of subscription, definitely worth trying out.

Mooie onderbroek, snelle levering en alles is zoals verwacht. Fijne actie dat je nu een gratis onderbroek mag bestellen!

Wauw, mooie sexy boxershort!

Ik bestelde hem voor mijn man en hij was blij verrast! Hij zit perfect! En als ik uit zijn naam mag spreken; alles blijft op de plek zitten waar het hoort ;-) Ik heb wel de keuze aangepast omdat de volgende wel zo'n gave print mag hebben. Ook dat was zo geregeld! Tenslotte wil het oog ook wat! Complimenten voor jullie website en sfeerbeelden! Heel gaaf gedaan!

Zit lekker en comfortabel

Zitten en en comfortabel dus voortaan on that ass voor mij

Perfecte boxershort

Boxershort zit goed, fijne stof en een keurige verschijning

Super fijne boxershort

Toen de boxer op de mat viel heb ik hem direct aangetrokken😄 Hij zit als gegoten en ik kan niet wachten tot de volgende op de mat valt👌😉

Top boxer. Goede pasvorm

Heel fijn

Mooie onderbroeken voor een leuke maandelijkse prijs.

Snelle levering en service

Abonnement was zo afgesloten en een snelle levering waardoor ik het product in notime had.

Snelle levering en kwalitatief goede boxer💪🏿

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit

Fijne boxers

Mooi design en zitten erg comfortabel.

Goed zitcomfort, leuke designs en prima kwaliteit

De onderbroeken zitten goed, je merkt dat ze een prima pasvorm hebben en minder omhoog kruipen dan goedkoper ondergoed. Verder hebben ze leuke prints en designs. De kwaliteit is ook prima in orde. En fijn dat je ze elke maand opgestuurd krijgt. Als ik negatiefs moet noemen is het de prijs. Zelf vind ik bijna €9,00 voor een onderbroek aan de hoge kant. Net 2 á 3 euro minder had een leukere prijs geweest.

Top kwaliteit

Top kwaliteit, zit fijn en ziet er goed uit

Zit goed

Om echt tot een besluit te komen zou ik graag nog 1 willen ontvangen. Ik zou zeker iedereen aanbevelen dit te proberen. Alleen als je je moet verschonen, heb je geen 2e meer. Dan val je terug in de oude. Ik beveel dit zeker aan.