Gewoon perfect!

Mooie boxers

Mooie boxers en goeie kwaliteit. Snelle levering

Helemaal Top

Heel fijn dat je gratis eentje mag uitproberen. De boxershorts hebben een hee leuke print, super goede kwaliteit en ze zitten ook super fijn. (Leuk stofje)

Zeer klantonvriendelijk

Ontvang een walgekijk design met bizarre voorstellingen. Maak dat kenbaar en krijg doodleuk te horen dat het wel eens kan gebeuren dat het "mijn smaak niet is" en dat ze hem niet terugnemen. Héél slecht

Hi Stef, Bedankt voor je review. Wij hebben je zojuist geprobeerd te bellen en zien dat onze collega je een andere boxershort heeft gestuurd om de boxershort om te ruilen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag. Team ON THAT ASS

Fijn draagcomfort, snelle en duidelijke service

Heel fijn product en top dat je er 1 gratis mag uitproberen. Daarna heb je zat tijd en herinneringen om evt af te zien van het daadwerkelijke abonnement, top!

Laatste twee orders niet ontvangen!!

Gebeld dat ik de laatste twee orders niet heb ontvangen, gebeld wordt snel afgedankt met sturen we na! Komt goed en nog steeds niets binnen. Afrader!!

Hi Marc, dankjewel voor je review alleen jammer dat je ON THAT ASS klantenservice zo ervaart. Zo te zien hebben wij wel geprobeerd het op te lossen, want het is natuurlijk altijd vervelend als je een ON THAT ASS boxershort niet ontvangt. Doordat je deze nog niet hebt ontvangen, kijken wij dan ook graag weer even met je mee. Zou je opnieuw met ons contact willen opnemen via de mail. Dit kan via: hello-nl@onthatass.com Alvast bedankt. Team ON THAT ASS

Al 1,5 jaar tevreden klant.

Top dingen. Kan ze iedereen aanraden. Ooit in 2018 mee begonnen en sindsdien verkocht. Soort van 'kind in een snoepwinkel' gevoel wanneer het ontwerp elke maand weer binnenkomt.

Top ondergoed

Inmiddels kan ik wel een kamer met de ON THAT AS behangen. Mijn man is al een paar jaar lid, en ook mijn zoon heeft inmiddels een abonnement. Mijn man kreeg deze maand als dank een paar sokken cadeau omdat hij al lang lid is. De prints zijn super leuk, en de kwaliteit ook. Ze gaan echt jaren mee zonder zijn vorm te verliezen. Hier zijn ze fan! Komt er ook een sokken lijn?

Leuke design,s passen perfect

Geweldige pasvorm.

Heel tevreden,fijn draagcomfort door goede pasvorm

Heel tevreden

Mijn zoontje is erg tevreden, zitten goed, design vind hij helemaal geweldig en kan niet wachten op een nieuwe. Heb mijn man inmiddels ook als member toegevoegt.

Oplichters!! Ik krijg al 3 maanden geen boxers maar betaal wel

Ik klaag al 3 maanden over de levering die niet komt. Wordt telkens beloofd op te lossen maar er gebeurd niets. Geld wordt wel afgeschreven! Klantenservice reageert nergens op! Wat een slecht bedrijf, bah!

Hi Frans, Zo te lezen gaat dat inderdaad niet goed en dat lossen wij natuurlijk graag op. Wij hebben je zojuist een e-mail gestuurd om het op te lossen. Team ON THAT ASS

Fijne boxer verliest veel te snel haar kleur

Met een paar wasjes op 30 graden wassen zul je al met vervaalde onderbroeken rondlopen. De boxers verliezen heel snel hun kleuren, veel sneller dan je mag verwachten van een boxer van €10,-. De boxers zitten fijn, hebben een mooi design en ik was er in eerste instantie heel blij mee. Na het een half jaar geprobeerd te hebben zeg ik toch mijn abonnement op. Voor hetzelfde bedrag heb ik ook merkboxers die langer mooi blijven, of het drievoudige aantal boxers van vergelijkbare levensduur.

Hi Daan, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je onze designs zo mooi vindt, maar wel vervelend dat de boxershorts snel zijn vervaagd. We gebruiken in de boxershorts veel kleuren. Ondanks de beste printtechnieken kan het zijn dat de boxershort vervaagd van kleur. We raden aan de boxershorts te wassen op 30 graden, niet in de droger en geen wasverzachter. Het helpt ook om kleurenwasmiddel te gebruiken en de boxershorts binnenste buiten te wassen. Heb je vragen of kunnen we mee kijken? Neem dan even contact op met onze klantenservice via: hello-nl@onthatass.com. Team ON THAT ASS

De klant op het laatste moment opzadelen met een niet bestelde onderbroek

Ik heb mij een keer aangemeld voor een gratis onderbroek, deze ook ontvangen en daarbij een brief dat ik ruim op tijd een brief of mail zou ontvangen om de volgende levering te kunnen annuleren. Dit is zeker niet gebeurd en volgens jullie schrijven zou ik aan een contract vastzitten. Wat een oplichters praktijken. Zwaar teleurgesteld!!! Vervolg......Ik heb in dat weekend een bericht gekregen waarin ze mij hebben uitgeschreven en er verder geen kosten meer waren.

Hi, dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat je jezelf hebt aangemeld bij ON THAT ASS voor de gratis boxershort. Ik begrijp dat je onze aankondiging van afschrijving op 17-01 niet hebt ontvangen waardoor je mee gaat met het membership. Stuur ons even een PB op facebook of mail naar hello-nl@onthatass.com en dan lossen we het met je op. Team ON THAT ASS

Past perfect!

Mooie onderbroek, goede kwaliteit. Eindelijk een boxer waarbij de pijpjes niet omhoog kruipen!

Zeer goede kwaliteit

Zeer goede pasvorm ook naar meerdere keren wassen.

Zeer tevreden, mooie kwaliteit!

Zit perfect en leuke prints!

Snel geleverd en zit perfect

Zit als gegoten!

Boxer binnen, gelijk aangetrokken! Cool design, fijne pasvorm. Kom maar op met de volgende

Top boxer

Mijn zoon vind hem fantastisch! Het design is leuk,fris en kleurrijk. De boxer zit heerlijk!

Zeer vriendelijke en goede klantenservice!

Mijn zoon toegevoegd aan mijn account. Gezien de maat altijd wat lastig is, hebben ze één gratis exemplaar opgestuurd om te passen. Hadden ze natuurlijk niet hoeven doen, dus zeer klantgericht en klantvriendelijk. Verder mooie boxers voor een redelijke prijs-kwaliteit verhouding. Al met al een tevreden klant! Gr. Martijn

Zéér fijne

Ik heb altijd moeiten met boxers, of fijn en lekker zitten maar deze zijn fijn!

Zeer fijne Boxers

Zeer fijne boxers, passen erg goed en zeer mooie designs, ik ben een contract aangegaan en blijf er zeker paar maanden bij en misschien wel langer.

Opgezegt maar toch word er afgescheven

Ik heb een proefperiode gestart maar komk erachter dat het niet mijn soort onderbroek is, toen heb ik het opgezegt maar toch krijg ik weer een nieuwe binnen en word er geld afgescheven van me rekening. Slecht!

Eerste bestelling goed aangekomen! Product ervaar ik als comfortabel en kwalitatief dik in orde!