Goede pasvorm

Snel geleverd, goede pasvorm. Moet alleen even kijken of hij na een aantal keer wassen ook nog goed zit. Prijs is wat hoger dan elders, waarschijnlijk kwaliteitsverschil. Moet zich even uitwijzen.

Slecht

Moeizaam. Nu twee boxer gehad en tweemaal betaald. Dus nog een boxer tegoed. Een gratis en twee betaald, maar nu alweer een aanmaning dat we nog moeten betalen tot de volgende komt. Nu laat maar zitten dan, een was gratis twee gehad en twee betaald?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hi Roy, Dit lijkt niet helemaal goed te gaan. Neem even contact op met de klantenservice dan kijken ze even met je mee en lossen het voor je op. Team ON THAT ASS

Geluksmomentjes

Ik ontvang al bijna 2 jaar iedere maand de boxershorts, ik heb er nu zoveel dat ik geen andere meer draag. Iedere keer als er weer eentje in de brievenbus krijg voelt het als een cadeautje en ik draag ze dan ook met trots. De eerste boxershorts beginnen nu wel een beetje te slijten maar niet zo gek want ik draag ze iedere dag! Sommige vette designs zou ik eigenlijk wel opnieuw willen bestellen maar dat kan helaas niet. Ik ben super blij met mijn On that ass onderbroeken verzameling haha! Al mijn postzegels maar verkocht ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goede service met kwaliteitsboxers.

Ik heb de eerste boxer nu een kleine twee weken binnen. Hij is natuurlijk een aantal keer gewassen en verbazingswekkend blijven de kleuren goed. Zolang je aan de wasvoorschriften houd natuurlijk. Ook de pasvorm is voor mij perfect en daar ben ik blij mee, want ik heb een actief beroep. Kortom erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kleur, zit heerlijk.

Snelle levering, mooie kwaliteit, zit super!

Mooie boxers, vlot geleverd

Mooie boxershorts, van hoogstaande kwaliteit. Vlot geleverd!

Mooie kwaliteit, goede pasvorm

Prima boxers, goede verkoop formule

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs kwaliteit verhouding, nette service.

Erg nette omruil service als je over je maat twijfelt. Verder erg leuke designs. En een fijne prijs/ kwaliteitsverhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik durf hem niet aan. Zeker niet met al die mooie jongens met die strakke kontjes in de commercials Hans

goeie kwaliteit, goeie pasvorm

Mijn man is heel blij met deze boxers. Leuke prints. Goeie stevige stof. De pasvorm is prima. En dat voor zo'n prijsje. Super! Hij heeft dus een abonnement genomen. Het enige minpunt is dat de band zo hoog zit bij hem. Daar houd hij niet van. Gelukkig kan ik naaien en heb ik een covermachine, dus ik haal de band eraf en zet die 5 cm lager weer eraan. Elke keer weer even werk, maar dat heb ik er wel voor over.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Great service, fantastic product

More variety!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, lekker zittende onderbroeken en ze zien er dope uit!

Nog niks, top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne boxers waarvan de pijpjes blojven zitten en niet oprollen. Verder komt OTA exact zijn beloftes na, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onlangs aangemeld, eerste bestelling ontvangen en bevalt tot heden goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige designs. Mooie kleuren.zit erg lekker. Blijf mooi na het wassen.!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantenservice is makkelijk en snel te bereiken. Duidelijk wanneer een incasso plaats zal vinden en wanneer je levering zal arriveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige designs. Mooie kleuren. En goed service. Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld en kreeg direct een nieuwe toegestuurd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne boxers gaan lang mee, en volgens onze zoon de beste boxers ever!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tot nu toe positief. Boxershort is prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super leuke boxershort! Maat valt ook goed, gewoon opgemeten en het schema van de website aangehouden. Kwam overeen met de maat die normaal ook gedragen word. Nu een keer of 3 gewassen en de stof ziet er nog prima uit, printje nog heel mooi en levendig. Hopelijk is dat ook nog zo na vaker wassen!

Webshop waar je ze gewoon los kan bestellen, zónder abonnement, zou ook leuk zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aanmelden was appeltje eitje, boxer was zeer snel binnen en tevens ook zeer snel aangetrokken. Zat als gegoten zo lekker op naar de volgende

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De gratis eerste boxer viel al snel op de mat, fijne pasvorm en leuke kleuren! Ik laat mijn proefabonnement doorlopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering!! Leuk design (tot nu toe alleen nog de probeer versie)

tja....eigenlijk geen verbeterpunt, maar de boxers zijn zo leuk dat mijn zoon ze eigenlijk ook wel wil ;-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over ON THAT ASS Nederland B.V.

Filter op Taal