Gewoon niet aan beginnen

Om that ass, wat moet ik er over zeggen. Twee mannen hier en wij hebben beide een account. Na een periode had ik er wel genoeg van. Zo mooi en stevig zijn ze namelijk helemaal niet. Ik wilde mijn "lidmaatschap" beëindigen maar ik kreeg het voorstel om te pauzeren. Dom dus. Na de zogenaamde pauze melden ze niets maar beginnen ze gewoon opnieuw met de incasso's. Nu wil ik best toegeven dat ik een domme fout gemaakt had door mij te laten verleiden tot het pauzeren ipv het beëindigen van mijn account. Ik wil zelfs dat tientje nog wel betalen, mits ik dan ook die laatste boxer ontvang. Echter ontving ik nu binnen één week twee herinneringen om binnen enkele dagen te betalen op nogal een onsympathieke toon. Ook direct maar het abonnement van mijn partner beëindigd. Gelukkig kan ik bij mijn bank zelfs bij een automatische incasso's nog bepalen of ik toestemming geef voor de incasso of niet. Voordeeltje van een Bunq account. On that ass kan mijn ass up. Geen fatsoenlijke benadering dan geen incasso. Kijk even op de berichten van hun klanten op feestboek. Het loopt niet bepaald op rolletjes daar.

Hi Andre, Excuses dat je het zo hebt ervaren, dat is niet de bedoeling natuurlijk.' Wanneer je een membership pauzeert dan selecteer je daarbij een maand waarin je weer mee wil komen doen, dit wordt aan je bevestigd per mail. Vervolgens sturen we op de 1e van die maand een welkom terug mailtje. Het membership loopt dan weer door, waarbij we weer elke maand afschrijven rond de 23e en leveren de maand daarop tussen de 11e en de 17e. Mocht de incasso niet lukken dan ontvang je van ons een betaal herinnering zodat je nog op tijd kan betalen om mee te gaan met de maandelijkse levering. Mocht je besluiten niet meer mee te willen doen na de pauze, dan helpen we je met het definitief opzeggen van jouw membership, geen enkel probleem. Ons mailadres is hello-nl@onthatass.com. Groeten, Team ON THAT ASS

Eerst gehad heel tof

Eerste boxer gehad , super kleuren en kwaliteit ook , hopen na het wassen ook maar dat zal vast. Heeel gaaf

Nefasta

Te cobran y no llega el producto.... Solo te dicen espera y espera y el producto nunca llega!!!!!!!

• ¿Nos recomendarías? No

Hola, siento mucho que no te haya llegado aún el bóxer! Te pido que te pongas en contacto con nosotros a través del correo hello-es@onthatass.com para que podamos resolverlo lo antes posible. Disculpa las molestias causadas. Saludos Cordiales, Team ON THAT ASS

Oplichters, voordat je het in de gaten hebt zit je aan een abonnement vast.

Bestel NOOIT bij on that ass. Je zit er zo aan vast en komt er zeeeeer moeilijk vanaf!!!

Hi Peter, ON THAT ASS is een maandelijks membership en na de proefperiode kan je deze maandelijks opzeggen via het account. Je kan dit zelf gemakkelijk regelen. Zo te lezen is dit niet helemaal gelukt, wat vervelend, We helpen je graag alsnog met het stopzetten. Kan je ons even bellen of mailen met jouw gegevens? Dit kan via 073-3034175 of hello-nl@onthatass.com. Dank je wel. Groeten, Team ON THAT ASS

Klote zijn oplichters sturen geen onderbroek op mijn incasseren wel geld

Rotvolk bij on that as ik betaal geld.en geef mijn bank gegevens maar ontvang geen onderbroek. En dan zeggen ze elke het spijt ons is niet de bedoeling maar gebeurt elke x weer

Hi, bedankt voor je reactie. We hebben het geprobeerd telefonisch voor je op te lossen, helaas is dit niet gelukt. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dit uiteraard graag. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Prachtige designs, slechte kwaliteit!! Nu mooie poetslappen...

Ze zien er prachtig uit, mooie ontwerpen maar helaas kleuren vervagen snel ondanks volgen van wasvoorschrift, na twee maand vallen er gaten in kruisnaad. Een x een nieuwe ontvangen, grotere maat genomen maar helaas ook daar weer hetzelfde resultaat! Na een jaar mooie stapel poetslappen in de kast....

Hi, dank je wel voor je review, wat zonde. De boxershorts met print kunnen, ondanks de beste print technieken, bij de eerste wasbeurten helaas een klein beetje kleur verliezen, daarna blijft het gelijk. De felle kleuren en prints worden gedrukt op witte stof. Onze One boxershorts zijn in één kleur, van binnen en van buiten. Je kan gerust contact met ons opnemen om te kijken of we nog een boxershort kunnen omruilen voor bijvoorbeeld een exemplaar uit de One collectie. Dan kijken we samen graag meteen mee naar de maat. Ons mailadres is hello-nl@onthatass.com. Groeten, team ON THAT ASS

Handige service, kwaliteit valt over te twisten.

Heb inmiddels 15 boxershorts in de loop van 12+ maanden van ze ontvangen. Ik, als iemand die een hekel heeft aan winkelen, is dit een ideale oplossing om maandelijks met een ander motiefje boxer weer het mannetje te kunnen uithangen bij de vriendin ;-) Echter de kwaliteit is niet echt heel goed. Van de 15 boxers, heb ik inmiddels al meer dan de helft moeten weggooien omdat ze kapot zijn gegaan. Doorslijten zitvlak en de elastische band laat los. Nu draag ik ze wel veel en moet erbij zeggen, ik fiets heel veel (woon-werk, ook in de coronatijd). De boxers lijken daar niet goed tegen te kunnen op het zitvlak / tussen de benen gedeelte. Hoewel ik de service blijf gebruiken, moet je er wel rekening mee houden dat je er of heel zuinig op moet zijn of accepteren dat ze vrij snel slijten.

Hi Yuri, Dankjewel voor je review. Tof om te horen dat je al een tijdje meedoet. We begrijpen natuurlijk heel goed dat je baalt als de boxershorts stuk gaan. Dat lossen we uiteraard graag met je op. Onze boxershorts vallen soms iets kleiner dan vergelijkbare merken, bij het dragen van een te kleine maat zal de stof sneller slijten en dat is zonde. Daarom gaan we je kosteloos een boxershort sturen in een andere maat, dan kun je eens kijken of dit iets voor je is. Mocht deze maat beter zijn, dan kun je het heel gemakkelijk aanpassen in het account. Zo niet, dan horen we het ook graag en kijken we mee naar een andere oplossing. Groeten, Team ON THAT ASS

Goed concept, moeilijk met opzeggen

Vreemd dat ik na opzegging nog 2 maanden moet betalen voor shorts. Particuliere abonnementen zijn toch altijd per maand opzegbaar?

Hi Michel, wat leuk dat je mee hebt gedaan met ON THAT ASS. Bij een opzegging hanteren we één maand opzegtermijn, wat inhoudt dat je alleen de maand afmaakt waarin je opzegt. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we het natuurlijk graag. Ons mailadres is hello-nl@onthatass.com. Groeten, team ON THAT ASS

Mijn zoon wil niks anders meer en ze blijven goed in pasvorm. Vanwege zijn sensorische overgevoeligheid geven we hem nu alleen maar jullie boxershort.

super boxers

goede kwaliteit

Jammer

Black friday actie 2 boxers voor 0.01 cent. Helaas maar 1 ontvangen. Abbo opgezegd....jammer, wel een top actie voor black friday!

Hi, wat leuk dat je mee hebt gedaan aan onze actie. De boxershorts van onze acties worden los van elkaar verzonden en kunnen daarom los van elkaar in de bus vallen. Ik ga er vanuit dat deze ondertussen beide in de bus liggen. Zo niet, dan horen we het uiteraard graag. Ons mailadres is hello-nl@onthatass.com. Groeten, team ON THAT ASS

Slecht

Ik ben opnieuw lid geworden geld is afgeboekt 23 oktober maar tot op heden nog niks ontvangen...4 e-mails gestuurd maar krijg geen reactie of wat...slechte zaak dus....ik ben benieuwd hoe ze dit oplossen..

Hi Loek, leuk dat je weer mee bent komen doen. Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan bij de bezorging. Excuses. We willen je graag een nieuwe toesturen. Heb je ons gemaild op hello-nl@onthatass.com? Dan heb je ondertussen waarschijnlijk al een antwoord. En je kan ons ook tijdens kantoor uren bellen, dan lossen we het direct voor je op. Groeten, team ON THAT ASS

Leek het proberen waard maar nooit meer

Een eerste gratis short is nooit toegekomen Annulatie voor de vereiste opzegdatum is blijkbaar niet voldoende en je wordt toch nog een tweede short aangerekend Contact gezocht, maar nooit reactie gekregen

Hi Tom, zo te horen is er onderweg iets mis gegaan met jouw levering, maar dat lossen wij natuurlijk direct voor je op. Wij doen ons uiterste best om je mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kan ons ook telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00-17:00 uur op: 073 - 303 41 75, op die manier kunnen wij je direct te woord staan. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Team ON THAT ASS

Matig

Bij de speciale onderbroeken die je voor bepaalde tijd moet kopen kom je niet door naar de pagina om de onderbroek te kopen zeer slecht vind ik dat als je op het tijdstip zelf precies aanwezig bent!! En meer dan 2 uur bezig bent zeer zeer matig vind ik dat!

Hi Quinten, wat jammer dat jij geen Special Edition hebt weten te bemachtigen. Helaas kon onze site de drukte inderdaad niet goed aan, hiermee gaan we dan ook hard aan de slag. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Team ON THAT ASS

Weer niet gelukt om de special edition te kopen.

Eerst de site over belast en als het dan lukt is mijn maat uitverkocht. Beter ontevreden klanten dan een paar broeken over.

Hi Wilco, onze oprechte excuses, de website was inderdaad erg druk tijdens de sale van onze Special Edition. De beperkte oplage was vervolgens wel erg snel uitverkocht. Er staan heel veel mooie dingen op de planning, waaraan we hard aan het werk zijn. We gaan er vanuit dat dit niet meer gebeurt. Groeten, team ON THAT ASS.

Begon goed, nu slecht

Bij special editions werkt de site voor geen meter en voordat de nieuwe boxershort in de brievenbus valt hebben ze via advertenties op Facebook het nieuwe design al bekend gemaakt. Het hele verrassings effect is hiermee weg, op whatsapp reageren ze niet eens op je berichten/klachten. Ik was ooit dik tevreden maar denk er nu echt over na om mijn abonnement op te gaan zeggen met deze slechte service.

Hi Jeremy, het was inderdaad ontzettend druk op de website tijdens de sale van onze Special, waardoor de website met momenten erg slecht bereikbaar was, onze excuses. We werken hard om dit in de toekomst te voorkomen. We leveren maandelijks tussen de 11e en de 17e en het design komt vanaf de 12e online voor nieuwe members. Tevens is Whatsapp een oud klantenservice kanaal en wordt niet meer gebruikt, maar je kan ons bereiken via hello-nl@onthatass.com of tijdens kantoor uren op 073-3034175. We helpen je via deze kanalen graag. Groeten, Team ON THAT ASS

Jammer van de kwaliteit

Leuk design, leuk concept, maar de kwaliteit van de onderbroeken laat aan de wensen over. Naar een paar keer wassen wordt de kleur super vaal, zelfs als ik ze netjes was zoals aangegeven (wat ik niet zo hygiënisch vind aangezien het om onderbroeken gaat). Heel erg jammer

Gat

Inmiddels bijna bij elke onderbroek die k heb zit in het midden op precies dezelfde plek een gat, ook al een maat groter gegaan maar het blijft steeds gebeuren.. beetje jammer want ze zeggen dat de kwaliteit (goed) is.

Supertevreden

Ben al jaren klant, altijd op tijd geleverd en super tevreden. Alleen jammer dat de kersteditie al zo snel was uitverkocht.(misschien volgend jaar wat meer produceren)

Vreselijke site

Weer zo’n kut site waar je moet graven om op te zeggen , en dan lukt het nog niet...

Hi Theo, als je contact met ons opneemt, helpen wij je hier natuurlijk graag mee. Je kan via je account opzeggen onder het kopje 'Memberships' of even mailen naar: hello-nl@onthatass.com. Bellen kan tijdens kantoor uren van 09:00-17:00 uur op 073-303 41 75. Groeten, Team ON THAT ASS

Meer al een jaar klant, super tevreden klant leveringen zijn altijd op tijd. En van super qualiteit

Al jaren klant

Al jaren klant en top service

0,0

0,0

Onderbroeken worden niet/veel te laat geleverd

Wacht al dik een week op de 'nieuwe' onderbroek... contact opnemen met OnThatAss is lastig. Het idee vond ik leuk, uitvoering is heel slecht.

Hi, Bedankt voor je review. Wij gaan er direct voor zorgen dat je een nieuwe boxershort ontvangt. Je kunt ons bereiken per mail via hello-nl@onthatass.com of telefonisch contact opnemen via 073 - 303 41 75. Groeten, Team ON THAT ASS

Eerste gratis boxershort moet ik voor betalen

Ik heb mijn eerste gratis boxershort voor mijn zoontje willen bestellen. Omdat Ik niet kon inzoomen, probeerde ik 1 te selecteren om hem beter te kunnen zien. Nadat ik de keuze had willen maken kon ik alleen nog gaan voor degene die ik heb aangetikt. Nou, ik had er wel vrede mee en mijn zoon er over verteld. Woensdag zou hij komen, maar kwam niet. Toen ik op de site keek stond dat ik nog niet had betaald. Jammer dat het daar al mis gaat.

Hi Loes, Bedankt voor je review. Zo te lezen ben jij nog 1 stap verwijderd van een actief membership, daar gaan we je natuurlijk bij helpen! Wil je even contact opnemen met onze klantenservice via onthatass.com/contact? Dan maken we het in orde voor je. Groeten, Team ON THAT ASS