Rete strak

Zit lekker strak om that ass! prima pasvorm. En Lekkere gladde stof.

Goede pasvorm, leuke print

Snelle levering, goede pasvorm

Leuk model, zit goed.

Print ziet er leuk uit, pasvorm is goed, pakje is klein dus past makkelijk in de brievenbus.

Hoge kwaliteit en leuke printjes!

De onderbroeken zijn van hoge kwaliteit en de printjes zijn nog leuk ook! Het enige waar je aan moet denken is dat je de onderbroek wast zoals ON THAT ASS aangeeft. Ik heb dit in het begin fout gedaan en dat heeft mij een paar onderbroeken gekost.

Zien er tof uit, en ze zitten echt top!

Super boxershort

Een Super Snelle levering en ze zitten heerlijk wat wil je nog meer

Super fijne boxer!

Ideaal dat hij thuis wordt bezorgd zonder dat je thuis moet blijven. Hij zit als gegoten dus ik kan niet wachten tot dat er meer komen 😁. Zeker een aanrader!

Fijne boxershorts

Ik ben heel kieskeurig wat betreft boxershorts en het merk waarvan ik ze normaal neem heeft tegenwoordig geen leuke prints meer. Toen kwam ik ON THAT ASS tegen en die zagen er leuk uit. Eerste keer geprobeerd en de boxershort zit als gegoten. Kwam netjes verpakt en past gewoon door de brievenbus. Ik kan uitkijken naar de aankomende boxershorts!

Superfijne en mooie kwaliteit. Heel erg blij mee!

Probeer het gewoon

Toen ik mijn onderbroek besteld had kon ik niet wachten tot ik hem binnen had, en 3 dagen erna was hij er inderdaad. Mijn On That Ass onderbroek was mooi verpakt in een kleurrijke verpakking. Ik heb hem natuurlijk meteen open gemaakt en aan getrokken. Wat voelde dat goed! Ik had hiervoor onderbroeken die mij net te klein waren en heb toen On That Ass maar eens een kans gegeven. Je kan super makkelijk afzeggen als je genoeg onderbroeken hebt, ook al vind ik dat zelf wel lastig aangezien er elke maand weer een nieuwe super leuke onderbroek design word uitgebracht. Blij dat ik On That Ass deze kans gegeven heb.

Zeer comfortabele onderbroek met een mooi disgin en zit erg goed

Prima pasvorm en zit als gegoten

Gewoon een lekkere en mooie onderbroek!

Besteld voor onze zoon van 13 ( en pubers zijn best kieskeurig ). Hij wil het liefst elke dag een pakketje van jullie ontvangen 😊Geen andere boxershort meer voor hem hoor ‘ on his ass’ ...

Vooral pasvorm is goed. Tot op heden zeer tevreden.

Ik ben 74 jaar, ik heb (althans dat dacht ik) nu gekozen voor een short in een bedekte kleur en zonder print. De volgende keer krijg ik een cadeau en ik weet dus niet welke kleur etc. Nu ben ik altijd wel blij met een kade, maar een boxershort met een schreeuwende kleur en print stel ik niet zo erg op prijs. Is hiervoor een oplossing?

Top pasvorm en voelt direct goed aan

Fijne brede bovenhand goede pasvorm leuke kleuren ben tot nu erg tevreden

Goede onderbroeken

Net de eerste gratis onderbroek ontvangen, de pasvorm is top! Van plan om dit nog wel even aan te houden!

In het begin goed, tot je wilt opzeggen

Ik was erg tevreden. Prima levering, onderbroekje ook redelijk maar had er nu wat veel. Abonnement opgezegd en dan kreeg je nog 1 boxer. Na opzegging na de laatste toch nog 1 gekregen. Mijn dochters hadden deze al open gemaakt dus geen retour mogelijk. Nogmaals aangeven dat ze het echt moeten opzeggen wederom bevestiging van opzegging. Zie nu net weer een afschrijving maar de klantenservice zou dit niet zien. Na sturen screenshot blijft het stil. Erg slecht allemaal en erg slecht gevoel hierover.

Hi Marcel, Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat je erg tevreden was. Fijn dat de levering als prima wordt ervaren en al heel wat boxershorts hebt ontvangen. Ik zie dat je inmiddels mijn collega over het teveel betaalde bedrag hebt gesproken. Dat is een beetje langs elkaar heen gegaan. Gelukkig is het opgelost. We willen je alsnog bedanken voor je deelname en interesse. We hopen je over enige tijd weer eens terug te zien. Team ON THAT ASS

Snel en gemakkelijk

Het is makkelijk om je aan te melden. Worden snel geleverd. Heel erg tevreden met de kwaliteit. Ook het verrassingselement is goed. Prijs kwaliteit verhouding is goed

Zitten erg goed

Enige boxers die niet omhoog kruipen bij de benen. Zitten fijn zacht en soepels.

Super past perfect zit gewoon heerlijk eerder moeten doen

Super fijne boxershort . Perfecte pasvorm . Echte aanrader

Fijne maat, Super kwaliteit!

Erg fijne boxer met fijne pasvorm en langere (broeks?)pijpjes. Perfect!

Prima product

Goede pasvorm, goede kwaliteit

Mooie en fijne boxer

Mooi design en ze zitten ook heel lekker! Ook had ik de boxer snel na het bestellen in huis.

top boxers

de kwaliteit is top en ze zitten heerlijk

Afwachten!

Ik ben al meer dan 2 jaar lid, en in het begin bezorg problemen gehad. Maar nette service! En ik wil.. wou! Niks anders meer dragen. Maar hoe langer ik lid ben/blijf hoe slechter de kwaliteit wordt heb ik het gevoel! Ondanks dat ik mij strikt aan het was voorschrift hou! Heb ik er al zn 10 stuks kunnen weggooien. Waarvan 4 van de afgelopen 8 edities!! En helaas zelfs LimitedEditions! De stiksels etc. laten gewoon los! Poef! Dat zou natuurlijk niet mogen zijn! Nog even afwachten! En anders helaas opzoek naar wat anders voor on my ass!

Hi Patrick, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je al meer dan 2 jaar member bent! Ik begrijp alleen dat je de laatste tijd minder tevreden bent over de kwaliteit en dat vinden wij natuurlijk minder leuk om te horen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken? Ik hoor het graag zodat je weer een tevreden member wordt ;) Cheers, Team ON THAT ASS

Over ON THAT ASS Nederland B.V.