Perfect!

Netjes, goede passing straalt luxe uit! In 1 woord PERFECT

Hi Jelle, Wat een ontzettend leuke reactie :) Laat je verassen door ons nieuwe design ! Groetjes, Meike | Team On That Ass

Leuke onderbroeken voor mij M te klein daar sleet ik zo doorheen maar met L slijten ze bijna niet.

Hi Bas, Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze boxershorts en dat een nieuwe maat minder slijt. We hopen je elke maand weer opnieuw blij te kunnen maken met een nieuw design:) Groetjes, Meike | Team On That Ass

Super goed

Ik ben erg tevreden met de shorts en sokken. Kwaliteit etc. prima. Had een sok met een gaatje in. kan uiteraard wel eens gebeuren. Ik kreeg nieuwe sokken! Service in prima!!

Hi Paul, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over On That Ass! Dat is altijd leuk om te horen van onze members. Veel plezier met het nieuwe paar sokken en laat je verassen door het nieuwe design van deze maand. Groetjes, Sofie | team On That Ass

Super mooi

zit lekker en niet duur en super mooi

Hi Richard, Wat leuk om te horen dat de boxershorts als prettig worden ervaren! En dat de designs als mooi worden ervaren. Onze designers werken hard aan een nieuw en verassende print. Laat je verassen door de nieuwe boxershort van de maand Mei! Groetjes, Sofie | Team On That Ass

Prachtige boxershort!

Snel ontvangen na aanmelding bij ON THAT ASS en van een uitstekende kwaliteit. Top spul!

Hi Erik, Wat leuk om te horen dat je je hebt aangemeld bij On That Ass! Wat fijn om te horen dat de levering zo snel is ontvangen. Geniet van je trial boxershorts en hopelijk sluit je aan bij onze vaste members, voor zo nog meer maandelijks plezier :) Groetjes, Sofie | Team On That Ass

Heb niks aan

Zeer fijn ondergoed dat geweldig zit een gat niet voelt dat je het aan hebt. Blijft goed na het wassen.

Hi Monique, Leuk om te horen dat de boxershorts als gegoten zitten. Geniet van de nieuwe print "Boxer" van April en laat je alvast verassen door de boxershort van komende maand! :) Groetjes, Sofie | Team On That Ass

Omdat k de degines mooi vind

Hi Jordy, Wat leuk om te horen dat de designs van de On That Ass boxershort goed bevallen. Onze designers werken hard voor een verassend nieuw design iedere maand weer! Geniet van de nieuwe boxershort! En laat je alvast verassen voor de boxershort van Mei. Voordat je het weet ligt deze in de brievenbus ;) Groetjes, Sofie | Team On That Ass!

Het is iedere maand echt leuk om ze te krijgen en zeker de designs zijn leuk..mijn zoontje verheugd zich er echt iedere maand op...

Hi Hendriks, Leuk om te horen dat je zoontje enthousiast is over de designs van de boxershorts! Hopelijk is hij net zo enthousiast over de nieuwe boxershort van April dan wij zijn! Geniet van het nieuwe design en laat je verassen voor het design van Mei :) Groetjes, Sofie | Team On That Ass

Matige boxershort

De eerste liggen al weer in de vuilnisbak, waren langs de rand gescheurd, en in het midden langs de naad, groot gat erin. Design is mooi verder. Mvg a. Smulders

Hi Andre, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je een beschadigde boxershort hebt ontvangen. Ik heb dit gelijk voor je opgelost door een nieuw exemplaar naar je te sturen! Verwacht deze binnen enkele werkdagen te ontvangen. Hopelijk dat je dan toch nog van onze producten kan genieten;) Groeten, Piero | Team ON THAT ASS |

Lekker strak en leuke designs

De boxershorts van On That Ass zitten lekker en ze zijn gewoon erg mooi. Verzending verloopt prima. Slechts 1 keer kwam de zending niet aan, maar na melding hiervan op de website had ik twee dagen later een nieuwe. Goed geregeld. Ik ben tevreden.

Hi Roelf, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Als klantenservice staan wij altijd paraat om onze members zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk heb je ons niet nodig ;) maar mocht er toch iets niet helemaal goed zijn gegaan dan helpen wij je uiteraard graag! Geniet van de nieuwe boxershort! En voordat je weet ligt het nieuwe design van Mei alweer in de bus :) Groetjes, Sofie | Team On That Ass

Geweldige, heerlijk zittende boxer. Hij zit goed om de lichaam heen. Past lekker. Kan er goed in bewegen. En me vrouwtje is er helemaal weg van. Pluspunt!!!

Hi Jarionne, Wat fijn om te horen dat de boxershorts van On That Ass zo goed bevallen! Dat horen wij uiteraard graag. En natuurlijk pluspunten dat je vrouw er ook vrolijk van wordt ;) Mogelijk kunnen jullie binnenkort matchend in de ondermode van On That Ass de straat over want het nieuwe vrouwen membership is live! Groetjes, Sofie | Team On That Ass

Dupla dinamica: qualidade e designer!

Realmente muito agradavel, Até o momento sem problemas, seja relacao a entrega, com a qualidade de embalagem e principalmente qualidade do produto! Tem sido uma experiencia muito boa! A unica observacao é: gostaria de meias com a mesma opcao da cueca, com designer limpo. Esse ultimo modelo muito interessante, mas dos outros meses, nao me agradou muito. Mas enfim, esse ponto é uma observacao apenas.

• Você nos recomendaria? sim

ik heb inderdaad dezelfde avond de nieuwste onderbroek aangedaan

Fijne broeken, ook na 10 keer wassen. Leuke kleuren.

super blij mee

ik ben super blij met jullie onderbroeken zitten heerlijk wil niet meer anders

Kwaliteit

Scheurt redelijk snel langs de onderste naad. Prijs kwaliteit, vrij duur voor wat je krijgt

Hi Remko, Wat vervelend dat dit gebeurd. Meestal als we deze klacht krijgen adviseren we een maatje groter en vaak helpt dit. Onze boxershorts hebben een unieke pasvorm en vallen vaak een maatje kleiner uit. Ook is het belangrijk om je aan onze wasvoorschriften te houden. Ik heb je vast een exemplaar gestuurd in een andere maat zodat je hem kan uitproberen. Mocht je boxershort binnen de garantie periode van 90 dagen kapot gaan, dan kan je gemakkelijk via je account een nieuwe afvragen! Fijne dag nog! Groeten, Lieke | Team ON THAT ASS |

Goede kwaliteit

Mijn ervaring met on that ass is erg goed het zijn echt hele goede stevige onderbroeken en zitten erg goed

Geweldig maar met de komende prijsverhoging wordt het veel te duur

Super fijne boxers Alleen met de aankomende prijsverhoging in mei van 9,99 naar 11,99 euro wordt het wel een hele dure aangelegenheid Ik vind het ook heel vreemd dat het zo kort, een maand, van te voren wordt gemeld. Het shoptegoed gaat ook niet mee omhoog dus ik zie geen voordelen van het Membership Dus ik ben van plan om het te gaan beëindigen

Hi Marcel, Wat jammer dat je ON THAT ASS gaat verlaten. De prijs zal inderdaad hoger worden. Dit is omdat we dezelfde kwaliteit en service willen blijven bieden. Ik zie dat je inmiddels al een toffe collectie hebt gespaard en we hopen dat je er veel plezier van hebt. Wellicht in de toekomst tot ziens! Groeten, Lieke | Team ON THAT ASS |

Fijne boxer shorts

Hele fijne boxer shorts blijven mooi in vorm ,heel blij mee

Prima ondergoed

Ook na diverse wasbeurten blijft de pasvorm uitstekend. Geen 'gelubber'.

perfect

Perfect qua model, design ,comfort en levensduur!

Excelent

Hello, I am very satisfied and happy with the boxes and socks, an excellent quality product with very tasteful themes. Congratulations to you all.

Vervagen snel

Het is grappig, maar de boxershorts vervagen wel heel snel van kleur. Daarbij zijn ze ook nog eens duurder geworden. Voor de 12 euro p/m die het nu kost kan je ook 3 goede boxershorts halen bij de action.

Hi Jorgen, De prijs gaat inderdaad per Mei omhoog. Dit komt omdat wij dezelfde service en kwaliteit willen bieden als dat wij altijd doen, mocht je namelijk niet tevreden zijn kan je binnen je de garantie periode gewoon kosteloos een nieuw design toegestuurd krijgen. De boxershorts mogen niet teveel vervagen, maar als je niet onze wasvoorschriften volgt kan dit natuurlijk wel voorkomen. Zorg ervoor dat je de droger en wasverzachter vermijd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Fijne dag nog! Groeten, Lieke | Team ON THAT ASS |

Fantastische boxers met goede pasvorm en kwaliteit

Nog nooit zulke goede boxers gehad voor zo'n prijs.

Prima pasvorm

Graafsebaan 135 5248NL Rosmalen