comfortabal

Zit zeer comfortabel, zeer goede kwaliteit en snel geleverd besteld volgende dag al in huis.

Toppertje

Perfect zittende boxer en een fijne stof.

Een hele fijne boxershort goede stof en pasvorm!

Subliem

Fijne stof, goede snit en leuke motieven.

Fijne stof zit lekker top

Mooi ontwerp prima pasvorm Zit lekker

Gratis boxershort

Bedrogen zat vast aan een boxershort per maand voor 10 euro, doei echt niet onmyass

Hi Hugo, Dankjewel voor je review. Leuk dat je jezelf hebt aangemeld voor de gratis boxershort. Ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk is geweest dat ON THAT ASS een membership is. Hierbij is de eerste boxershort gratis en ben je niet overtuigd dan kun je in je proefperiode jouw membership per direct sluiten. Wanneer er geen opzegging bekend is dan nemen we je inderdaad mee met het membership. Ik begrijp dat dit nu het geval is maar dat dit niet de bedoeling is. Neem even contact op met onze klantenservice via WhatsApp, Facebook Messenger of mail: hello-nl@onthatass.com zodat we het met je op kunnen lossen. We horen het graag van je. Team ON THAT ASS

Top boxershort

Super snelle service en in een leuke verpakking opgestuurd en de short zit lekker

Goede kwaliteit

Zit lekker

Slechte kwaliteit en slechte service

Boxers snel kapot en snel vaag van kleur!! Geen aanrader!! Ook hebben ze onnodig geld afgeschreven, waar ik nog steeds niks van gehoord heb, na maanden lang van opzeggen?!

Hi Arjan, dank voor je review, Dat klinkt als een vervelende ervaring. Excuses, dat is niet de bedoeling. Graag zou ik even contact met je hebben zodat we dit samen kunnen nakijken en oplossen. Wellicht vallen jouw designs nog onder de retourgarantie en kunnen we deze vervangen. Anders kunnen we samen eens kijken naar een mogelijke oorzaak én oplossing. Wat betreft de betalingen; in een lopend membership schrijven we altijd de maand vooraf de lidmaatschapskosten af. Mocht er hierin iets onduidelijk zijn dan horen we het heel graag. Neem je even contact met ons op? Dan kijken we hier samen naar. Team ON THAT ASS

Super gave boxershorts

Mijn zoontje van 11 is ontzettend blij met zijn nieuwe stoere boxershort. Prima kwaliteit, blijven ook mooi na tig keer wassen. Zeer tevreden!

Jammer

Was in het begin enthousiast. Goede website, alles makkelijk geregeld, leuke boxers. Maar na 10 boxers was het genoeg. Ik wilde stoppen. En toen werd het minder makkelijk en leuk. Dacht dat ik me had afgemeld, maar niet dus en nu is de afmeldknop uit het menu in mijn account en moet ik gaan bellen. Irritatieniveau is aan het stijgen.

Hi Mark, Dank je wel voor je review. Leuk dat je enthousiast bent over ON THAT ASS! Het zijn fijne boxershorts hè! Ik zie dat we ondertussen telefonisch contact hebben gehad en dat het is opgelost. Ik begreep dat er inderdaad iets niet goed was gegaan met jouw opzegging. Excuses daarvoor. We zien jouw komende levering kosteloos retour verschijnen zodat we het voor je in orde kunnen maken. Geniet van je collectie ON THAT ASS ! Dank voor je deelname! Team ON THAT ASS

Sluiten goed aan en hebben een vrolijke leuke print!

De onderbroeken zijn leuk geprint. Handig dat je maandelijks een nieuwe krijgt, hoef je daarvoor niet meer naar de winkel. De onderbroeken sluiten mooi aan en zitten lekker.

Mooie gekleurde onderbroeken

Jonge j9ngens vinden de kleuren mooi

Mooie shorts, wel veel reclame in de mail.

Bestelling en levering ging vlot. Weinig verpakkingsmateriaal 🤘. De short sluit goed aan. Enige minpunt is de constante stroom aan aanbiedingen via de mail. Dat mag best een tandje minder. Ik krijg alleen maar de neiging om het abbo. stop te zetten daardoor.

Agressieve verkoop

Via een e-mail die ik ontving van On that ASS klikte ik door om een bepaalde print te willen zien en direct was een abonnement geactiveerd. Dat was niet de bedoeling en ik heb via whatsapp contact gezocht en verzocht dit abonnement per direct stop te zetten en evt levering en betaling uit te sluiten. Vandaag zie ik dat er bijna 10 euro is afgeschreven. Dat bedrag heb ik per ommegaande gestorneerd en per whatsapp verzocht mijn gegevens te verwijderen. Tamelijk veel gedoe om niks. Ik wilde even kijken of dat short een leuk sinterklaas presentje was voor mijn vriend.

Hi, dank je wel voor je review. We hebben inderdaad een mailtje gestuurd naar oud -members met een preview van het nieuwe design, ik neem aan dat je deze bedoelt. Wanneer je via dit mailtje naar het account gaat en drukt op 'ik doe weer mee' is het account weer geactiveerd. Dit was niet de bedoeling begrijp ik? Goed dat je direct contact hebt gezocht met de klantenservice. Je kan een membership weer stopzetten via het account, maar dan met inachtneming van de opzegtermijn. Vandaar dat er een afschrijving heeft plaats gevonden. Wanneer je even contact opneemt met ons zullen we de openstaande betaling en bijbehorende levering voor je annuleren. Geen probleem! Team ON THAT ASS

Zit als gegoten

Deze onderbroeken zitten geweldig. Je voelt dat het kwaliteit onderbroeken zijn.

Ludieke manier om aan boxershorts te komen. Want zeg nou eerlijk? Daarvoor ga je niet ‘gezellig’ winkelen. Manlief draagt normaliter de bekende merken, ook voor zijn ondergoed. Maar alles ging stuk en de kwaliteit was om te janken. Dus gaf ik hem een proefje van On that Ass! Kwaliteit is top! Zit als gegoten! Kleuren blijven perfect! En de prijs kwaliteit is meer dan prima! Hier nog drie stoere jongens in huis, die nu door papa ook aan de On that Ass gaan. Mama blij, mannen blij! En dat voor die prijs en met dat gemak!

Word na 1 keer wassen vaal!

Word na een keer wassen vaal van kleur. En als je dat meld mag je hem terug sturen en krijg je denkelijk een nieuwe. Maar de kwaliteit veranderd niet. Dus moet ik dan iedere keer blijven terug sturen ?

Hi Elly, dankjewel voor je review. Goed om te horen dat we het hebben kunnen oplossen door de boxershort te vervangen. Echter is het vaal worden van de kleur geen normale gang van zaken bij ON THAT ASS. Dat neemt niet weg dat we altijd bezig zijn met het verbeteren van ON THAT ASS. Wanneer je wast volgens onze wasvoorschriften moet de kleur een lange tijd meegaan. Mocht je snel merken dat de kleur minder wordt dan kan het een productiefout zijn en weet dan dat we binnen de garantie de boxershort altijd zullen vervangen. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, neem dan contact op met onze klantenservice en dan kijken we met je mee. Team ON THAT ASS

heel tevreden !

Heel verrast van de kwaliteit van de boxershort, hij zit heel goed en heeft een mooie unieke print

Perfect zittende onderbroek!

Perfect zittende onderbroek, draagt erg fijn. Goede kwaliteit en pasvorm is super.

Snelle en goede levering

Goede pasvorm stroopt niet op

Zit prima en zoals bij andere boxer short blijft ie zitten waar die zit.

Geweldige boxershorts en prints!

Geweldige pasvorm en dito prints!

Zonde om een jeans erover te dragen

Goede pasvorm.geweldige prints

Super broek

Leuke prints, goede pasvorm!