mooie onderbroeken

coole designs en lekker te dragen

Zeer slechte service

Nadat ik per ongeluk een incasso terug geboekt had, heb ik deze alsnog handmatig overgeboekt. Blijkbaar zien ze dat niet in hun administratie en krijg ik meerdere mails dat ik een openstaande betaling heb. Aangezien je nergens een mail adres of telefoonnummer kunt vinden duurt het dus al lang voordat je eindelijk contact hebt. Nadat ik eindelijk contact heb stuur ik een screenshot mee van de betaling en vervolgens zeggen ze dat ik tijdens de betaling op annuleren heb gedrukt en het geld dus niet van mijn rekening af gegaan zou zijn. Op de screenshot is wel degelijk te zien dat het bedrag overgemaakt is. Ze proberen dus uit alle macht om niet aan hun verplichtingen te hoeven doen. Heel jammer want over de shorts was ik verder wel tevreden. Maar gezien het ontbreken van enige service raadt ik dit bedrijf zeker niet meer aan.

Hi Linda, Bedankt voor je review. Je kan zowel ons e-mail adres als telefoonnummer terug vinden op onze website in de FAQ of via internet. Maar wij gaan dit natuurlijk direct voor je oplossen en zullen telefonisch contact met je opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Fijne boxenshorts met moderne print

Fijne boxenshorts met moderne print. Kwaliteit is goed! Jammer dat je dan ook geen lidmaatschap per kwartaal kunt aanzetten. En ik zou graag een app willen op mijn mobiele telefoon. Verder zeer tevreden over onthatsass.

Een heel fijn dragende boxershort

Het was een heel fijne ervaring om deze ON THAT ASS te dragen.

Heel blij

Alles is duidelijk en je krijgt een goede kwaliteit boxershort heel blij

Leuke boxer die lekker comfortabel draagt

Deze boxer zit lekker en de maat komt prima overheen met de andere boxers.

Had het bericht niet gezien voor de volgende onderbroek

bericht niet gezien in mn mail maar was wel gestuurd kreeg er geen melding van. Onderbroeken zitten fijn

Mooie broeken , klantenservice top

Eindelijk een klantenservice die snel bereikbaar is en een probleempje supersnel oplost.

Redelijke kwaliteit, maar niet bijzonder

Kleur vervaagd snel. Kwaliteit niet bijzonder. Boxershorts die je per 3 voor 10 euro koopt zijn net zo goed. Een keer een vervuilde boxer ontvangen, maar ik was ze uiteraard voor eerste gebruik en hij was weer schoon na het wassen.

Slechte kwaliteit

Ondergoed verkleurd, wordt lelijk en elastiek lubbert snel. Gaat niet in de droger en wordt niet warmer dan 30 gr gewassen.

Hi Irene, bedankt voor je review. Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Meer hierover lees je in onze FAQ: https://bit.ly/3kgiSbG Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Geweldige boxers!

Zitten als gegoten deze pareltjes

Ze zitten echt heerlijk voor een betaalbare prijs

goede en zeer snelle service

Ik heb mijn eerste gratis onderbroek niet optijd gekregen, bleek een foutje te zijn en de tweede had ik 2 dagen later binnen. Top

goede en zeer snelle service

Perfecte pas maat

Ze zitten heerlijk en kruipen halverwege de dag niet omhoog. Dit is voor mij zoon dikke plus punt dat ik de abonnement blijf houden tot ik er genoeg boxers heb om even mee vooruit te kunnen.

Ik voel me onbegrepen

Het boxerproduct is top, dat is voor mij 100% tevredenheid. Maar ze doen er werkelijk álles aan om geen klanten te spreken te krijgen. De inlogomgeving van de website - waar je je abo regelt - is vrij onoverzichtelijk. Ik wilde mijn abo aanpassen van 'one' naar 'originals' (ik had in mijn hoofd gewoon 'printje' vs 'effen')... Dus ik zoek een kwartier over de website heen, veelgestelde vragen, in de 'inloggen'-omgeving. Uiteindelijk kwam ik na alles wat ik zag aan te klikken de wijzigingsmogelijkheid nergens tegen. Raar, toch maar even bellen. Toen ik daarover belde werd ik verwezen naar de veelgestelde vragen (FAQ). 'Dat ik daar toch wel alles had kunnen vinden omdat het daar in staat'. De persoon aan de telefoon verwees me netjes naar de 'inloggen'-omgeving en op welke knoppen ik dan moest drukken. Het was een beetje weggestopt, maar inderdaad stond het daar wel. Had ik kunnen vinden. Ik droeg het idee aan om dat misschien een prominentere plek te geven, maar dat werd direct afgewezen. Het stond toch duidelijk op de homepage dat het 'one' en 'originals' is, en alles staat verder in de FAQ. Er hoeft niets te veranderen. Ik had gewoon beter kunnen zoeken. Al met al voelde ik me niet begrepen als klant. Nogmaals, product is prima, maar denk ff wat meer mee als je je klanten spreekt. Dat is het moment om ze te verwonderen in plaats van die 'irritante klanten' te helpen met 'problemen'.

Hi Reinier, bedankt voor je review en feedback! Goed om te lezen dat het uiteindelijk is opgelost, maar dit is zeker een optie die wij kunnen verduidelijken op onze website en daarmee in onze FAQ. Wij gaan ermee aan de slag. Groeten, Team ON THAT ASS

All good

Goede pasvorm

Mooie kleur goede pasvorm

Prima maar,

Prima onderbroeken, maar waarom zou je de met text "on that ass" op je mond willen rondlopen, en waarom gaat er dan ook een mondkapje van gemaakt worden, om reclame te maken dat je een gezicht hebt die meer op een reet lijkt?

Leuk motief

Leuk motief voor een boxershort. Pasvorm is prima. Of de kwaliteit goed is weet ik nog niet.

Whauww geweldig

Ze zien er super stoer uit. En ze zitten verrukkelijk.

Whauww geweldig

Ze zien er super stoer uit. En ze zitten verrukkelijk.

Fijne onderbroek goede communicatie

Alles is goed geregeld, goede communicatie.

Goede ervaring leuke concept

Mijn man is superblij mee

Echt super!

Snelle levering. Goede kwaliteit. Mooie prints en het zit heerlijk!!!