Zit als gegoten on my asss

Heerlijk en draag het maar al te graag !!!

Hij zit prima; "on my ass"

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Product was snel besteld, snel geleverd en ziet er goed uit.

Zit goed

1 maat groter genomen

Prima pasvorm , zit lekker !

Heel mooi en goed !

Was snel binnen na het aanvragen. Voordeel dat die door brievenbus past!

Geld waard

De boxer zit prima en de kleuren zijn erg mooi

Ideale pasvorm

Boxer zit als gegoten. Motiefjes zijn leuk en het pakketje past prima door de brievenbus. Wat willen de vrijgezelle mannen van Nederland nog meer?! Dikke prima :-D

Mooi stijlvol goede kwaliteit super sexy

Top boxxer

Wat een super fijne boxxer! Zit als gegoten. Snel geleverd! Hier mogen ze binnen blijven komen

Waar je helemaal blij van kan worden.

Bestelling snel geleverd, handig verpakt zodat het pakketje door de brievenbus past. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. De pasvorm is perfect, hij ziet er gezellig uit en inmiddels een aantal keren in de was geweest en hij blijft mooi. Ik vind het een leuk origineel cadeau, mijn zoon van 15 is helemaal happy met z'n boxer, en vraagt elke keer weer of de was al klaar is wanneer de boxer in de was zit. Gelukkig krijg hij er over een aantal weken nog een exemplaar.

Ik ben zeker overtuigd!

Goede pasvorm inclusief fijne stof. Ik heb normaliter een merk welke 2 of 3 maal duurder is, echter zit On That Ass zelfs beter.

Snelle en keurige levering en zit als gegoten, prima

ik heb lang getwijfeld om een ON THAT ASS te bestellen, maar eenmaal binnen, zit ik te wachten op de tweede, de kleuren zijn prachtig en zit werkelijk als gegoten, de aanbevolen maat past prima, tot nu toe geen klachten, ik ga er van uit dat dit zo blijft,

Helemaal HAPPY mee

Super mooie kwaliteit en kleuren. Tot nu toe helemaal tevreden met mijn 1e ON THAT ASS, Inmiddels ook al een Special Edition van Sam Feldt besteld. Laat maar komen...

Zit lekker en prachtig design

Eerste is binnen, hij zit super lekker en hij mag zeker gezien worden... wat een prachtig design! Ik wacht vol spanning naar mijn volgende 🤗

Gewoon t beste van t beste , super !!!!!!!

Prachtige designs ,zit heel erg lekker ,ik beveel t iedereen aan!

Zit goed en zakt niet af

Zit goed en zakt niet af

Mijn ervaring omschrijf ik als volg: Prima spul! en zit lekker!

Superfijn

Goede kwaliteit goede prijs!

Fantastisch goed!

De eerste boxer had ik al erg snel in huis. Naast de snelle levering zit de boxer ook erg goed. Deze boxers zijn zeker een aanrader!

Leuk concept, goed product

Makkelijk aanmelden, leuk concept, mooi en goed product. Heel kleine kanttekeningetje.... qua juiste maat is het even lastig inschatten online. Gelukkig is er een proefboxer en pas je het makkelijk aan in de app. Helaas verlies je daardoor wel je 'gratis' variant. Verder louter positief!!

Lekkere stof, zit prima

Goede pasvorm en het ziet er nog leuk uit ook.

Super onderbroek

Zitten goed en de pijpen van de onderbroek kruipen niet omhoog.

Helemaal geweldig!

Zijn eigenlijk voor mijn vriend maar wil ze zelf ook wel dragen. Goeie kwaliteit, leuke prints, prima pasvorm. Vallen wel ietsje kleiner dus uiteindelijk maatje groter besteld.