Top service en Kwaliteit

Goede prijs , top kwaliteit en altijd optijd geleverd en als je vragen hebt krijg je ten alle tijden een vriendelijk iemand aan de telefoon. Ga zo door er zijn veel bedrijven die van jullie kunnen leren.

Zit erg fijn en goede service

De boxershorts zitten erg fijn. Goede kwaliteit, dit merk je meteen. Na het wassen blijven de kleuren erg mooi. Ik ben erg blij met de boxershorts en service van On That Ass.

GEWELDIG!

Mijn broer en ik worden super gelukkig van het dragen van de ON THAT ASS onderbroeken. Zelfs moeders is blij, want ook bij veelvuldig wassen (30 gr.) blijven pasvorm en print goed.

Waardeloze klantenservice

Verkopen kunnen ze wel, maar als je iets wilt veranderen en in ons geval 1 lidmaatschap Vd 2...dan reageren ze niet en blijven ze facturen sturen. Boxers zijn ook niet van langdurige kwaliteit.

Hi, bedankt voor je review en goed dat je al contact met onze klantenservice hebt opgenomen. Je kan wijzigen gemakkelijk doorvoeren via je account onder het kopje 'mijn gegevens'. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Leuke onderbroeken goede service

Leuke onderbroeken snelle bezorging zorging veel duidelijkheid geen onverwachte incassos

Muy buena

Excelente

Awesome

the boxers are ultra comfortable, and the designs are just amazing, i will only improve the comunication with the clients. cheers mates

Prima onderbroek!

Toffe prints en zit lekker! Ben nog wel benieuwd Hoelang ze meegaan!

Super kwaliteit!!!!!

Wat een fijne boxers, Zitten perfect en wat we het meest opvalt en voor mij het belangrijkste is hij kruipt niet omhoog bij de benen . Waar ik me bij andere aan irriteer wordt ik hier alleen maar blij van !!! Kom maar op met de volgende!!!!!

Best boxer ever

I had my first boxer last week, I cannot wait for the next one

Goede pasvorm, zit lekker en goede duidelijke communicatie

Via Facebook tegengekomen. Aangemeld voor een gratis proef boxer. Netjes verstuurd, goede communicatie mbt het abbonement.

Muy buenos, los recomiendo

De momento muy contento con el producto

Eenmaal klant, altijd klant?

Niet mogelijk het abonnement op "pauze" te zetten. Na twee maal gebeld te hebben, nog niet geholpen. Via mijnonthatass, niks. Het afschrijven elke maand gaat trouwens probleemloos!

Hi Francois, goed dat je contact opneemt, maar vervelend om te lezen dat onze service niet voldoet aan je verwachtingen. Wij kunnen telefonisch je membership altijd pauzeren of opzeggen en lossen dit dan ook graag voor je op. Zou je ons nogmaals willen bellen? Je kan ons ook mailen op: hello-nl@onthatass.com Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Muy buena calidad

Gran calidad y buena experiencia, al recibir el primero gratuito, he decidido continuar un tiempo

Korte levensduur

Helaas ontstaan er na een half jaar tot een jaar gaten aan de onderkant van de boxershort, tegen de naad aan. Dit in tegenstelling tot andere boxershort merken. Helaas, ik was tevreden, maar de levensduur valt mij enorm tegen. In zo'n wegwerp wereld willen we niet meer leven toch? Daar zijn ze ook net te duur voor.

Hi Nick, bedankt voor je review. Heb je al eens een maat groter geprobeerd? Dit kan de levensduur van je boxershorts zeker verhogen! Je kunt dit gemakkelijk aanpassen via je account onder het kopje 'mijn gegevens'. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Waardeloze Service

De eerste aantal maanden ging het goed. Tot aan deze maand. Ik heb namelijk nog steeds geen boxershort ontvangen deze maand, zelfs na herhaaldelijk mailen met de klantenservice. Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog steeds geen boxershort ontvangen. Wel heb ik een betaalherinnering ontvangen (DIE IK OVERIGENS NIET GA BETALEN WANNEER IK GEEN BOXERSHORT ONTVANG). Nu wil ik het lidmaatschap opzeggen, maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan doen. De stappen die staan beschreven op: https://nl.onthatass.com/help-en-info/vraag/pause kloppen niet, want ik kan in het menu geen optie vinden met de naam: ‘Doe weer mee/opzeggen’. Al met al, flink waardeloos van OnThatAss.

Hi, bedankt voor je review. Goed om te lezen dat het in het verleden altijd goed is gegaan en je tevreden was met onze service. Het is altijd vervelend als je de maandelijkse ON THAT ASS levering niet ontvangt en dit lossen wij dan ook altijd op door de boxershort nogmaals te versturen. Als je contact opneemt met onze klantenservice gaan zij ervoor zorgen dat jij binnen no time weer een fonkelnieuw design op je deurmat hebt liggen. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Prijs-kwaliteit slecht

Gaan snel kapot in het kruis (zowel bij mij, mijn partner en bij een vriend). Daarom al maanden geleden opgezegd. Nu ineens een afschrijving met ‘membership kosten’ van €9,99???? Wat is dat nu weer??? Gestorneerd, ga het niet eens uitzoeken. Presenteren zich mooi maar is gewoon een commerciële marketing machine.

Hi, bedankt voor je review. Het lijkt erop dat het account weer is geheractiveerd, dit kan bijvoorbeeld gebeuren als het account in het verleden is gepauzeerd in plaats van opgezegd. Maar dit zoeken wij natuurlijk graag voor je uit om het op te lossen. Zou je ons een e-mail willen sturen, dit kan via: hello-nl@onthatass.com Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Niet geleverd

Ik heb helemaal niks binnen. Beetje jammer.

Hi Marit, wij snappen als geen ander dat je staat te poppelen om je ON THAT ASS weer te ontvangen. Kloppen al je adresgegevens nog in je account? Laat dit even weten aan onze klantenservice, dan versturen wij je graag opnieuw boxershort toe. Vriendelijke groet, Team ON THAT ASS

Zit als gegoten met een vrolijke print!

Lekkere zachte stof, wat als een tweede huid aanvoelt. De randjes van de broekspijpen krullen niet om

Zit goed kwaliteit controle kan beter veel losse draadjes en losse uiteindes

Hoog gesneden goede pasvorm, alleen had liever een dubbele stiknaad gehad voor fe balzak en penis ipv de enkele die nu in het midden eroverheen loopt. Prints zijn leuk en an zich goed gezeefdrukt.

Muy buena calidad

Me di de alta por el reclamo de unos boxer gratis. y la verdad es que estos me encantaron, muy bonito el diseño y muy buena calidad. Me gustaron tanto que mantendre la suscripcion unos meses

Todo perfecto!!! Sin duda una gran elección

Excelente experiencia!!! Sin duda una gran elección. Son muy cómodos y quedan genial, deseando ver el siguiente modelo

Zit heel comfortabel

Zou het aanraden voor andere mensen door de goede rekbaarheid en stof wat heel goed zit!

Muy bien de momento.

Veremos con el tiempo que calidad tienen.

Experiencia muy buena

Experiencia muy buena, la tela es de buena calidad, confiable y rápidos!