Ik twijfel nog

Mijn ervaring, ik vind het model erg hoog ik wacht nog evn mijn eerste betaald exemplaar af en dan ga ik toch voor een maatje kleiner. Maar ik denk dat een maatje kleiner ondanks de elastische rekbaarheid misschien dan toch wel heel strak om bovenbeen en middel zit. Ik ben er nog niet uit of misschien een ander model ???

Perfect on my ass

Fast delivery and good style

Prima boxers

Geweldige prints, goede kwaliteit, zeer goede service

Deze boxershorts gekocht na jarenlang muchachomalo shorts gedragen te hebben. De prijs deed me overstag gaan, de kwaliteit doet zeer zeker niet onder voor de veel duurdere muchachomalo’s. Ook de prints zijn iedere maand een verrassing en de winacties altijd een uitdaging om mee te doen.

Amazing!

Er was aangegeven dat ik ( na de bestelling) 5dgn moest wachten maar de volgende dag lag hij al op mat! Zit super en heel tevreden over de kwaliteit!

Superieur

Geweldige kwaliteit en hij zit ook een geweldig. Ik heb vaak de onderbroeken gehaald voor een lage prijs en je merkt ook dat ON THAT ASS veel beter zit.

Beste onderbroek!

Ik heb de gratis proefzending aangevraagd en was zo tevreden dat ik nu voorlopig maandelijks ga bestellen. Ik kijk uit naar de volgende!

Zeer te vrede mee zit goed niet te los en te strak zit heel goed ik ben een tevrede kant ik heb niks op aan te merken ook zeer goedkwalit top ga zo door ook zeker leuke printjes op de boxers

Top short

Super pasvorm. Zit als gegoten

Zit gewoon geweldig!!!

Hij zot lekker en dat is super belangrijk voor mijn

Gewoon fijn

Gewoon fijn

Zit erg lekker, goede pasvorm

Paar keer reclame van gezien en de kleuren en verschillende designs spraken mij aan. Aangemeld voor een gratis exemplaar en kreeg deze al vrij snel binnen. Zat meteen goed en besloten een abonnement te nemen. Kan niet wachten op de volgende

Goede kwaliteit. vervaagd na meerdere keren wassen.

Een abonnement bij ONTHATASS is geweldig. De boxers zitten geweldig ze zijn van goeie kwaliteit en zijn elke maand erg mooi. na enkelen keer wassen vervagen de onderbroeken wel. de elastieken blijven mooi en rekken niet uit. Nadeel: Het is in vergelijking duur met andere (niet merken) onderbroeken. Na meerdere keren wassen vervaagd de print van de onderbroek. Voordeel: Elke maand een Nieuwe en unieke onderbroek. Als na een paar maanden een van je onderbroeken is vervaagd heb je er ondertussen al weer nieuwe.

Pasvorm prima, leuke print.

Zit superlekker, voelt stevig aan en is leuk en kleurrijk.

Goede pasvorm

Goede pasvorm en sluit netjes aan.

Top boxershorts!!

Ik ben zeer tevreden over de boxershorts, alleen worden ze wel wat valer na een paar keer wassen. Ze zitten perfect, alleen sinds dat mijn sixpack weg is en ik een klein winterbuikje heb gecreëerd slaat de band aan de voorkant steeds om/dubbel. En mijn boxershort van Februari heb ik nog steeds niet ontvangen, Vanwege dat laatste een half sterretje minder. Maar toch een dikke 9 verdiend. Groeten Jeroen!

Niet gehad

Ik moet me eerste boxser nog krijgen

Hi Richard, Wat vervelend om te horen dat je jouw gratis boxershort nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze klantenservice neemt vandaag contact met je op om dit op te lossen, zodat je snel jouw eerste ON THAT ASS in huis hebt. Excuses voor het ongemak. Groeten, Team ON THAT ASS

Niks op aan te merken!

Cadeautje voor mijn vriend, is er super blij mee, zit heerlijk, fijn stofje, niets negatiefs op aan te merken!

"Zit denk net zo goed als perfecte lingerie voor dames

"Zit denk net zo goed als perfecte lingerie voor dames". Het zit echt heel goed en lekker om je heen

Hele fijne onderbroek!!

Het is echt een hele toffe onderbroek. Ik gebruik het ook voor het voetballen dan zit het nog steeds supper lekker ! De maten kloppen ook goed. En vooral het design van de onderbroeken zijn opvallend.

Heerlijke boxershort

Binnenzijde zit door naden niet echt lekker

Door de dikke naden, met name aan de voorzijde, vindt de boxer niet echt prettig om te dragen.

Hi Bert, Leuk dat je ON THAT ASS hebt uitgeprobeerd! Wat jammer om te horen dat de boxershort niet geheel naar wens zit. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze klantenservice zal vandaag contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Groeten, Team ON THAT ASS

Absolutely loved them!

I was very happy with my new underwear. They fitted perfectly, they are super comfortable and design is great. I immediately wanted to buy more. Now I just need to wait for my shipment. I am curious about the next design but seen that older models I am pretty sure that the next ones will be as good or even better than the one I received.

Hij zit als gegoten

Hij is goed luchtig, goede kwaliteit, ook vind ik de lengte erg fijn.

Sluit heerlijk aan op je lichaam.

Het is fijn dat de onderbroeken goed aansluiten op je lichaam zodat als je je broek eroverheen aantrekt je niet je onderbroek mee naar boven trekt. En dan heb je ook nog de geweldige patronen op de onderbroeken die maken het nog leuker om ze aan te trekken.