Heel fijne onderbroek, echt niets op aan te merken

Mooie boxer, goede service

Goede service nadat ik de verkeerde maat had besteld. Mooie boxers, leuk design

Stylish as f*ck!

De onderbroek zelf zit comfortabel, ziet er schitterend uit en het design is zeer origineel. Het enige probleem dat ik ondervind op dit moment (2 weken na ontvangst van het eerste paar) is dat de prijs te zwaar steekt. Voor 1 onderbroek is 9.99 EUR simpelweg teveel. indien de prijs met 30% kan zakken, dan hing ik eraan voor een volledig jaar zonder problemen maar nu neem ik deze maar voor 4 maanden maximaal.

een avontuur dat zichzelf om je kont bind

Het avontuur dat zich om je kont bind, felle kleuren, helemaal van jezelf loop je vol vertrouwen verpakt over straat. sta je in kleedkamers op de sport of elders je om te kleden dan maak je de blits, geen saai oudenmannen ondergoed maar avontuurlijk ga je de horizon tegemoet,. misschien een beetje prijzig maar dan heb je ook wat. Ik ben een tevreden klant van ON THAT ASS en ik kan niet wachten tot de volgende maand!

Een leuke print op een goed zittende boxershort.

De eerste boxershort gehad. Prima kwaliteit en leuke print. Ben benieuwd naar de volgende...

Een goed zittende short met een leuke print

Heel mooi.

Heel mooi

MOOI.

Keurig op tyd De broek zag er mooi uit .Zeker aanbevelen naar andere.

Mooie kleurcombinatie en fijne pasvorm

De ervaring is zeer positief. Het hoera-moment als het pakketje op de deurmat valt, wordt door doorgezet bij het openen en het uiteindelijk aantrekken van de boxershort.

Geweldige pasvorm, schitterende print.

Geweldige pasvorm, schitterende print.

1e boxershort is geleverd. Pasvorm is perfect en valt precies op maat! Pijpjes zijn langer en zit super comfortabel. Ook de print is erg leuk en, met de juiste wasstand houd deze zich super goed. Ook is de levering zeer snel en erg leuk verpakt. Kortom super kwaliteit en een echte aanrader!

Leuk

Snelle levering , leuke boxers , leuk idee maandelijks een nieuwe boxer. Nu nog uitproberen hoe de kwaliteit is :)

Good quality product.

Good quality product. The elastics seem strong and resistant, designs are cool. 95% Cotton is great !

Leuke comfortabele boxers

Zeer positief! De boxer zit comfortabel en de levering ervan was op tijd zoals beloofd. Altijd een pluspunt.

Super tof

Ook voor meisjes met een dikke reet Heerlijk,knelt nergens blijft lekker hoog zitten

Reageren niet op klachten

Edit: Er is contact opgenomen vanuit de klantenservice en er is een oplossing aangeboden die erg adequaat is.

Hele fijne boxershorts, pijpje iets langer, goede kwaliteit! Snelle levering..

Slechte anatomische pasvorm

De prints enzo zijn wel leuk, en de onderbroeken zijn goedkoop. Maar de anatomische pasvorm is echt slecht, amper ondersteuning in het kruis en de pijpen zijn tegenover heupband smal. Na een paar keer wassen zie je al snel dat de prints beginnen te vervagen. Ik heb ook vaak gelezen dat er snel gaten in de onderbroeken komen, zo lang heb ik ze nog niet, maar ik zie (wegens de kwaliteit van de stof en stiksels) dit inderdaad wel binnen de kortste keren gebeuren.

Top product

Goede pasvorm, snelle levering en goede kwaliteit zeer tevreden. Echt een aanrader

Heerlijk, passend en mooi kleurrijke boxershort

Passend en mooi kleurrijke boxershort

perfecto

uit de kunst

perfect

zit perfect

Prima, maar aanschaf zonder abonnement zou mooi zijn.

Niets mis met de service, prima product.. Alleen vind ik het nog een raar idee een abonnement ondergoed te hebben.....

Prima product!

De proefshort heb ik na de aanmelding snel ontvangen. De kwaliteit is als eerste indruk prima: goed materiaal en netjes afgewerkt. De pasvorm is goed en de short voelt prima aan. Tot zover erg positief dus. Ben benieuwd naar de volgende print en de kwaliteit op langere termijn. Daar had ik nog wel wat over te klagen bij andere merken.

Zitten erg lekker

Zitten erg lekker, zien er mooi uit. Wordt ook precies gedaan wat is afgesproken dat vind ik ook fijn.