Super fijn super sexy

Snel geleverd. Mooi design en zit heerlijk. Mooie kwaliteit.

👍

Hallo Ik wil betalen maar visa geschrapt Zend reknr en referentie aub Ik betaal direct via overschrijving Dank u

Snel en mooi

Snel en mooi

Top product!

Zeer goede kwaliteit en snel geleverd voor een lage prijs!

Top boxershorts with nice design

Couldn't wait to put it on and it fit perfect and the design is very cool.

Top boksershort, en leuke designs

Leuke manier van verkoop, meerdere keren per jaar een nieuwe bokser, levering is top, en de pasvorm ook.

Perfecte service

Super kwaliteit onderbroek en design, ook is de service van een hoog niveau! Eerste onderbroek zat een steekje los. Dit is perfect opgelost door een dag erop al een nieuwe te mogen ontvangen.

Zit erg lekker

Zit erg goed en hele mooie actie dat je eentje gratis kunt uitproberen!

goede kwaliteit

goede kwaliteit jammer dat ik niets meer kan bestellen omdat ze alleen creditcards doen en niet meet via bancontact. ze kunnen ook paypal inzetten maar doen ze niet

Zit super good,

Goede kwaliteit, en mooi design. Zeker blijf ik aangemeld. Na wasson nogsteeds mooi en zeker het award om aangemeld te blijfen!!!

Kwaliteit, comfort en toffe prints voor een mooie prijs.

Super toffe prints, goede kwaliteit en comfort voor een mooie prijs. Nooit meer boxers met vervaalde kleuren of gaatjes. Altijd de vetste prints, maandelijks bij je in de brievenbus voor maar een 10’tje per maand. Zeker een aanrader!

Ontzettend onprofessioneel

Ooit eens gevraagd voor een gratis short met een voucher, nooit gratis ontvangen, wel al 2 opgestuurd gekregen. Ik dacht dat de eerste gratis was. Toen ik de 2de ontvangen had heb ik de rekening nagekeken en ja hoor, 2 maal aangerekend. Opzeggen via de website? Me al te pletter gezocht. Ik heb een mail verstuurd om op te zeggen. Indien geen reactie dien ik klacht in. Wat een klucht dit bedrijf!!!

Super maar nu heb ik een klacht.

Ik ben verhuisd, en wil mijn nieuwe adres doorgeven. Maar ik kan niet inloggen omdat mijn email adres(sen) onbekend zijn bij jullie en ik daarop dus geen nieuw wachtwoord ontvang. Ik kan nu dus niks, ook niet pauzeren of opzeggen en mijn shorts gaan naar het verkeerde adres. Daar baal ik van. Ook zie ik op de website geen enkele andere manier met jullie te communiceren over dit probleem dan via deze beoordeling. Misser vind ik. Dus graag even contact want ik wil wel door met mn abonnement tenzij dit niet opgelost wordt .

Strak, Comfortabel, Creatief en betaalbaar

Na een eerste gratis kennismaking direct besloten mijn membership voort te zetten. Mooi design, comfortabel en gemaakt van mooie materialen. Als je het nog niet geprobeerd heb zeker doen!

Rete strak

Zit lekker strak om that ass! prima pasvorm. En Lekkere gladde stof.

Goede pasvorm, leuke print

Snelle levering, goede pasvorm

Leuk model, zit goed.

Print ziet er leuk uit, pasvorm is goed, pakje is klein dus past makkelijk in de brievenbus.

Hoge kwaliteit en leuke printjes!

De onderbroeken zijn van hoge kwaliteit en de printjes zijn nog leuk ook! Het enige waar je aan moet denken is dat je de onderbroek wast zoals ON THAT ASS aangeeft. Ik heb dit in het begin fout gedaan en dat heeft mij een paar onderbroeken gekost.

Zien er tof uit, en ze zitten echt top!

Super boxershort

Een Super Snelle levering en ze zitten heerlijk wat wil je nog meer

Wederom de verkeerde maat ontvangen

Leuke onderbroeken, kwalitatief ook niets mis mee (niet per ongeluk op 40graden wassen). Maar het logistieke proces hebben ze nog niet onder de knie. Kennelijk is het (nog steeds) heel moeilijk om in 1 keer de correcte maat onderbroek op te sturen.

Beste Patrick, Dankjewel voor je review. Goed om te horen dat je de boxershorts van ON THAT ASS leuk vindt en tevreden bent over onze kwaliteit. Wij vinden het wel erg vervelend om te horen dat het mis is gegaan met het leveren van jouw maat. Dat lijkt niet helemaal goed te zijn gegaan in het inpakcentrum. Onze excuses hiervoor. We gaan ermee aan de slag. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag. Team ON THAT ASS.

Wel geld afschrijven maar niets toesturen

OTA incasseert wel maar levert niets. Bij contact blijkt het jouw probleem te zijn. Nooit meer. Pure oplichting

Hi, Dankjewel voor je review. Wij begrijp dat er wel bij je is afgeschreven, maar dat er geen boxershort is geleverd. Neem even contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij graag met je mee om het op te lossen. We horen het graag van je. Team ON THAT ASS

Super fijne boxer!

Ideaal dat hij thuis wordt bezorgd zonder dat je thuis moet blijven. Hij zit als gegoten dus ik kan niet wachten tot dat er meer komen 😁. Zeker een aanrader!

Fijne boxershorts

Ik ben heel kieskeurig wat betreft boxershorts en het merk waarvan ik ze normaal neem heeft tegenwoordig geen leuke prints meer. Toen kwam ik ON THAT ASS tegen en die zagen er leuk uit. Eerste keer geprobeerd en de boxershort zit als gegoten. Kwam netjes verpakt en past gewoon door de brievenbus. Ik kan uitkijken naar de aankomende boxershorts!

Slechte kwaliteit

Alle boxershorts gaan zeer snel kapot. Na 1 of twee keer wassen vervagen de prints. Bin het kruis komen er gaten in. Elestieken die losraken na twee keer gedragen te hebben. Vrienden om me heen ervaren precies hetzelfde en hierdoor besloten stoppen