Super vette boxer

Onze zoon vindt de boxer heerlijk zitten en vindt de print ook super gaaf. Moest meteen aan idd. Liefst meteen wassen zodat hij hem weer aan kon doen.

Hier mag je in gezien worden.

Mooie boxers, ze zitten lekker en ze hebben een uitstraling waarin je gezien mag worden!

Zit fantastisch goed

Mooi design en zit goed

Lekker zittende boxer met een leuke print

de boxershort werd snel geleverd en zitten erg lekker. Duidelijke uitleg vanuit On That Ass hoe het abonnement verloopt via e-mail. Met een woord TOP

Zit als gegoten en leuke prints

De boxers zitten perfect en hebben vlotte moderne prints

Fantastisch!

Gewoon zoals je van een boxer verwacht. Zit prettig en voelt fijn aan. Zeker een aanrader!

Eindelijk goede pasvorm

Zit super on my ass. Jammer dat je weer maand moet wachten op volgende

Super blij met On That Ass

Eindelijk een ondergoed wat perfect past!

On my asssss!

Echt blij verrast door kwaliteit! Kijk eigenlijk al uit naar de volgende in mijn brievenbus. Service erom heen ook goed uitgedacht ! I’m in!

Zeer fijn

Zeer fijne en leuke boxers en een snelle levering. Misschien een idee om ook hipsters aan te bieden

Vertraagd, maar de kwaliteit maakt het goed.

De boxer had wat vertraging, maar hij zat goed. Boxers met een mooie print zijn moeilijk (online) te vinden, dus dit is wel een uitkomst. En dat voor een prima prijs!

Zit als gegoten

Na regelmatig de reclame voorbij zien komen ook toch maar een proefpakket aangevraagd. De communicatie is goed net zoals de levering en de boxershort zit perfect en ziet er mooi en apart uit. Dus dik tevreden

Papa was heel blij met zijn on that ass vaderdagboxer

zit perfect en heel fijn. Papa is er blij mee en dan iedere maand een kadootje voor papa. Dat is pas een vaderdag kado. Liefs vayen een trotse dochter

Prima boxers met mooie prints

Prima boxers met fijne pasvorm. Zien er leuk uit.

Fijne stof en pasvorm

Na lang zoeken eindelijk een boxershort gevonden die fijn zit en een goede pasvorm heeft. Heb het liefst alleen nog maar de boxers aan van on that ass.

Heerlijke stof, perfecte pasvorm

Heldere communicatie en snelle levering. Gave unieke prints. Met name de bredere band elastiek vind ik erg fijn. Onderbroeken voelen heerlijk zacht aan en de pasvorm is perfect.

Man tevreden

Dit abonnement is een cadeau voor mijn man. Hij is een kritische drager, veel merken zitten gewoon niet lekker. Deze zat meteen goed!

Zit heerlijk

Ze zitten heerlijk.

Zit goed

Zit comfortabel

Zit lekker

ziet er mooi uit

Geweldig gegoten :-)

Heldere communicatie, zeer leuke prints en motieven en een uitstekende kwaliteit.

Goede kwaliteit en mooi design

Mooie boxer die goed zit. Meest belangrijk is het design; de print is uniek en leuk! Boxer was binnen een paar dagen bezorgd in een luxe verpakking die in de brievenbus past.

Comfortabel en een tof design!

Hij was er binnen no time, de stof zit lekker en ademt, de maat paste perfect zoals gelezen in de maattabel en het design is prachtig. Kreeg ik ze maar vaker dan 1x per maand.

Past en zit perfect

Goeie ervaring met het dragen van de onderbroek. Zeker een aanrader voor onze medemensen.

zit goed lekker

Goede kwaliteit onderbroeken zeker waard!.