Zit goed

Ik vind ze boxers erg lekker zitten. Hij zit van achter mooi hoog. Ook qua elastische tijd blijft hij goed zitten

Zeer fijne boxers

Ik vind on that ass zeer fijne boxers en zitten heerlijk. Ik krijg ze altijd op tijd en als je hem niet oo tijd hebt en je melding maakt krijg je binnen een paar dagen een nieuwe geleverd

Uistekend

De boxers zitten goed en zakken niet af of kruipen omhoog

Echt heel leuk

Mooie hippe boxers altijd een leuke motiefje

Top boxers voor een top prijs

Elke maand een leuk design en boxers die lang goed blijven

Elke boxer, dezelfde kwaliteit

Ik gebruik de service van "On that Ass" al geruime tijd. De service blijft verrassend goed. Vanaf het eerste moment dat ik de thuisgestuurde boxer aan trok, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt. We zijn inmiddels maanden verder, en de pasvorm is nog steeds als op de eerste dag. Dank je wel, voor het hele team van ON THAT ASS, voor de superservice en kwaliteit die jullie leveren. Een zeer tevreden klant. Albert de Vries

Ze zitten heel lekker de langere pijpen vind ik fijn, de plaatjes vind ik heel leuk! En me moeder zegt dat ze ook heel mooi blijven met het wassen

Prachtige print deze maand!

Fijne materialen, gave prints, goed draagcomfort!

Perfecte pasvorm onderbroeken

Ik kon nooit een perfecte broek vinden tot ik on That ass ondekte

Dit zijn Kwalitatief onderbroeken

Ze zitten echt top kapot niet te krijgen erg blij met jullie service en onderbroeken

Geen boxer ontvangen

Mijn man en zoon zijn erg tevreden over de boxer. Ikzelf ook, want ze blijven erg mooi in de was en ook blijft de boxer erg goed in model. Wat wel heel jammer is dat ik voor mijn andere zoon geen gratis proef boxer kan krijgen, omdat we hierbij hetzelfde rekeningnummer moeten gebruiken. De maat is totaal anders, dus daar ligt het niet aan. Dit vind ik erg slecht. Het wordt ook totaal niet gecommuniceerd en voor contact zijn ze erg slecht bereikbaar. Jammer van zo’n goed product. Het zou zoveel beter kunnen.

Hi Renate, Bedankt voor je review. Wij vinden het super fijn om te horen dat jullie onze boxershorts zo geweldig vinden! Het is inderdaad zo dat bij het aanmaken van je eerste membership je een gratis boxershort ontvangt in je proefperiode. Zodra er een extra membership word aangemaakt, is deze gelijk actief. Hier is dus geen gratis proefperiode. Mocht je nog verdere vragen hierover hebben kun je ons gemakkelijk een berichtje of mail sturen op onze website. Nog een fijne dag! Groetjes, Piero | Team ON THAT ASS

SUPER!!!!

HET ZIJN SUPER ONDERBROEKEN , WIL NIET ANDERS MEER MVG DENNIS VAN IJZENDOORN

Afwisselende designs en goed draagcomfort

Elke maand een nieuw design maakt het membership leuk, het is altijd een verrassing wat er op de mat valt!

Leuke boxers voor mijn zoon. Iedere keer weer een nieuwe verassing voor hem.

Fabeltastisch

Leuk desing goede pasvorm met de kwaliteit die ik gewend ben en niet anders meer wil

Wauw

Gewoon wauw weer. Mijn zoontje werd op school gepest om zijn shorts; dat nu geheel afgelopen; hij maakt helemaal de blitz met on that ass. Hadden alleen deze maand met koningsdag in zicht een andere kleur in gedachte/gehoopt. Voor het eerst een klein pruillipje.

Super kwaliteit, pasvorm en niet te vergeten de designs. Ik zeg doen!

Altijd feestje met het uitpakken!

Elke keer opnieuw een verrassende kleur en design . Kwaliteit en pasvorm is ook uitstekend en wij hebben wel al genoeg merken uitprobeert ( Versace , Boss, Björn Borg, Joop…te veel om op te noemen ) Wij zijn blij met jullie en gaan zeker door met onze abonnement. Wij houden van spannend en dat is jullie concept zeker!

Super comfortabel!

De onderbroeken zitten echt super comfortabel! Daarnaast zijn de designs echt heel vet! Elke maand weer top als er eentje op de mat ligt.

I am very happy with the subscription

I like that I get a package home and it's always a surprise, the boxers are made of high-quality materials and have a cool design. They fit very well on the body

Pasvorm is fantastisch en blijft lang goed!

De onderbroeken zitten erg lekker en blijven na vaak dragen en vaak wassen nog steeds goed zitten en de hoge kwaliteit behouden.

Super handige concept

gaat prima, kwaliteit van de Boxers is prima. wil wel graag deze nieuwe hebben 15 ronden

zie boven

Mooie boxers

Ze zijn mooi, zitten lekker, maar ze verkleuren wel met wassen. Het is wel een aanrader