Pluspunten

De gratis eerste boxer viel al snel op de mat, fijne pasvorm en leuke kleuren! Ik laat mijn proefabonnement doorlopen.

Pluspunten

Snelle levering!! Leuk design (tot nu toe alleen nog de probeer versie)

tja....eigenlijk geen verbeterpunt, maar de boxers zijn zo leuk dat mijn zoon ze eigenlijk ook wel wil ;-)

Pluspunten

Snelle levering, snelle en duidelijke reactie op vragen. Mijn zoontje wil nooit meer andere boxershort aan!

Nog geen

Pluspunten

Goede pasvorm en mooie printjes erop elke keer zie je weer een ander detail leuk

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk. Zelfs met de limited edition konden we de maat nog omruilen, binnen een dag lag de andere maat op de mat en mochten we de andere terugsturen. Verder een topkwaliteit.Mijn zoon draagt ze al ruim een jaar en ze blijven mooi, ook de kleuren. Ook zijn ze zeer sterk.En elke x een leuk motiefje.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het product wordt in een leuk papiertje geleverd, dat is dan ook alles.

De stof van de onderbroeken is bizar slecht, van de 14 heb ik er intussen 9 weggegooid. Op advies een grotere maat aangeschaft ook dit had geen enkele zin. Ik heb deze meteen de vuurdoop gegeven en 14 dgn gedragen en gewassen en ook hier kwam het bekende gaatje erin.

Hi Dimitri, Goed om te lezen dat ook onze verpakking opvalt en al enige tijd member bent geweest. Niet helemaal waar je een membership voor neemt natuurlijk. Ik begrijp dat je niet helemaal van onze beloofde kwaliteit hebt kunnen genieten. Neem even opnieuw contact op met de klantenservice dan kijken we opnieuw met je mee. We lossen het graag met je op. We horen het graag van je. Team ON THAT ASS

Pluspunten

Onderbroek was volgende dag al in huis. Zit heerlijk en de stof is van goede kwaliteit! Een echte aanrader!

Geen.

Pluspunten

Heledere website met duidelijk afspraken. Kwaliteit van de onderbroek is super en goede pasvorm.

Nvt

Pluspunten

Meteen gratis product, dat zie je niet vaak.

(Nog) N.V.T.

Pluspunten

Mooie Kwaliteit, snelle levering

Iets minder opvallende Enveloppe, Nogal diefstal gevoelig.

Pluspunten

Leuke shorts en kwaliteit

Pluspunten

Ik kan geen negatieve punten bedenken

Pluspunten

Mooie designs. Kan uiteraard pas over paar maanden zeggen of het echt degelijk is maar het voelt nu prima en comfortabel

Te brede elastiekrand naar mijn persoonlijke voorkeur. Door mijn bierbuikje ;) klapt deze dubbel de hele tijd.

Pluspunten

Mooie degelijke onderbroeken. Maat is goed. Wassen volgens label op 30 graden. Ik was altijd op 40 graden, en hoop dat dat goed gaat.

Pluspunten

Snelle levering, juiste maatvoering, komt overeen met gegevens op de website

Misschien iets minder opvallende enveloppe

Pluspunten

Prima broekje voor de kleine man. Maat 146-152 ws de grootste maat voor kinderen. Welke moet ik hierna nemen? Xxs? Of komt er nog 158-164?

Nog een grotere kjndermaat toevoegen

Pluspunten

Perfecte pasvorm

Pluspunten

Stevig ondergoed met veel elasticiteit en heeft een zeer mooie pasvorm. Behoudt de kleur en elasticiteit goed na een aantal keer wassen. Heel erg tevreden mee, zeker geen standaard merk!

Over ON THAT ASS Nederland B.V.