Goed passende short ziet er ook nog eens mooi uit.

Goede ervaring past prima en ziet er leuk uit.

Gewoon goed!

Heb afgelopen week mijn gratis boxer binnen gekregen. En hij bevalt prima! Heb altijd dure Borgs gehad maar daar ga ik nu mee stoppen. Deze bevalt net zo goed!! Bedankt hiervoor!

Lekker comfortabel

gewoon een goede enmooi onderbroek

Nice quality and it looks great on my boyfriend!

Super kwaliteit. Goede pasvorm. Hele gave print

Tot nu toe top. En een heel blij kind

Positief en goed!

Erg tevreden over de gratis boxershort! Ga het zeker nog een keer proberen en ben ook te spreken over de kwaliteit. Voelt goed, materiaal is fijn en vind de print ook stoer!

Super boxers!

Fijne stof, leuke print. Zeker aanrader

Supersnel, goede faq en prima boxershort

Duidelijke website, gemakkelijke bestelling, supersnelle levering en perfecte boxershort. Wacht nu belangstelling op volgende levering. Benieuwd naar het design.

Een onderbroek die gewoon goed zit!!!!

Zit goed voelt goed ben er heel blij mee

Simpelweg geweldig

Was altijd opzoek naar onderbroeken die gewoon precies goed zouden zitten. Uiteindelijk gevonden bij ON THAT ASS, bevalt super goed. Zeker het proberen waard, mij hebben ze overgehaald.

Gewoon super kwaliteit

Hij zit goed past uitstekend, dit is wat je wilt verwachten als het bezorgt is. Dat de eerste gratis is wordt zeer gewaardeerd maar vindt het ook wat zegge over de aanbieder van het ondergoed zeer netjes daar

Mijn ervaring met On That Ass is nog pril

De éérste boxershort dat gratis heb gekregen zit zeer goed. Van kwaliteit is moeilijk te zeggen om dat het nog maar 2 x gedragen heb, maar hoop ook dat, goed is.

Slechte bezorging

De boxershorts zijn mooi en redelijke kwaliteit, jammer dat de verzending op dit moment te wensen over laat. De meeste bedrijven hebben het verzenden goed opgepakt en als je wat besteld heb je het binnen 2 dagen in huis maar on that ass kan dit kennelijk niet oppakken. Er is nu al 3 maanden bekend dat er een crisis is dan kun je daar op in spelen wat betreft de verzending en er voor zorgen dat de boxershorts op tijd bezorgd worden.

Hi Geralda, Bedankt voor je review. Ondanks de omstandigheden doen wij onze uiterste best om zo snel mogelijk te bezorgen, echter zijn wij hierin ook afhankelijk van onze leverancier in het buitenland. Hierdoor neemt de verzending op dit moment een wat langere tijd in beslag. Gelukkig mag jij aankomende maand de boxershort weer tussen de 11e en 17e van de maand verwachten zoals je van ons gewend bent. Bedankt voor je begrip. Vriendelijke groeten, Team ON THAT ASS

Perfect aansluitende boxershort

Boxershort zit perfect. Sluit goed aan en heeft mooie print.

Great on MY Ass

Snelle verzending, geweldige verpakking en een grandioze short ! Comfortabel, uitstekende pasvorm door voldoende elastine !! En de design, samen met de kleuren...: subliem !!

Super service en fijne boxers!

Lukte niet helemaal met aanmelden. Vervolgens snel geholpen en 2 dagen later lag de boxer in de bus! Zitten super, nu al benieuwd naar de volgende!

Super vet design en zit geweldig!!!

Super vet design en zit geweldig!!!

In de On That Ass boxer vind me man zich heel prettig. Het zit heel lekker en we kijken uit naar de volgende.

Top pasvorm en draagcomfort

Ik heb pas mijn eerste boxer ontvangen, op basis van de maattabel een goede maat kunnen kiezen en ondanks dat ik gewend was om "seamless" te dragen bevalt dit erg goed. De verwachting dat de naden voelbaar zouden zijn is niet uitgekomen. Leuke designs en ook het concept is leuk. Geen idee of ik ook kan kiezen in print voor de volgende levering overigens. Wordt vervolgd zou ik zeggen...

Goede levering. Fijne onderbroek. Goed!

Perfecte boxershort

Hij heeft een goede pasvorm en de langere pijpjes is een pre.

Like the idea of subscription, definitely worth trying out.

Mooie onderbroek, snelle levering en alles is zoals verwacht. Fijne actie dat je nu een gratis onderbroek mag bestellen!

Wauw, mooie sexy boxershort!

Ik bestelde hem voor mijn man en hij was blij verrast! Hij zit perfect! En als ik uit zijn naam mag spreken; alles blijft op de plek zitten waar het hoort ;-) Ik heb wel de keuze aangepast omdat de volgende wel zo'n gave print mag hebben. Ook dat was zo geregeld! Tenslotte wil het oog ook wat! Complimenten voor jullie website en sfeerbeelden! Heel gaaf gedaan!

Zit lekker en comfortabel

Zitten en en comfortabel dus voortaan on that ass voor mij