Goed ondergoed. Zit erg lekker!

De onderbroekken zitten erg comfortabel en zien er ook nog eens mooi uit! Top!

Mooie boxer, makkelijk besteld, snel geleverd.

Mooie boxer uit de Men One serie. Goede kwaliteit, zit lekker door platte naden en geen grote labels. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Mooie pasvoorm en een geweldig disgn.

Snel geleverd, Goede kwaliteit zit fijn.

Zeer snel geleverd. Past goed en zit ook lekker.

Zeer fijn stofje

Passen goed, Zitten goed, En zijn nog mooi ook

Goedzittende onderbroek die wel een beetje te klein is maar toch goed zit.

Onderbroek zit goed maar. De maat is wel een beetje aan de kleine kant.

Kwaliteit die ik gewend ben voor een mooie en eerlijke prijs.

Top service!

heerlijke boxer short

Heerlijk boxershort van super fijn materiaal. Leuk design en het ontvangen alleen al is een feest.

Geweldige pasmaat

Zit super, maat is goed. Goed kwaliteit

Perfect!

Ik heb al jaren verschilende merken geprobeerd maar On That Ass is echt wat een mam moet hebben!

Lekkere onderbroeken

Onderbroek zit lekker, iets langere pijpjes dan normaal wat fijn is. Maat ook prima. En leuke opvallende designs.

Snelle levering en Kick-ass broek

een proeflevering aangevraagd en binnen 2 dagen lag het al op de deurmat.. super kwaliteit

Snelle service!

Mooie kwaliteit boxershorts en super snelle service binnen 1 dag na aanmelding de 1ste al binnen ik blijf voorlopig nog wel lid .

Top kwaliteit

Super fijne boxershorts. Al ruim 2 jaar lid. De aller eerste boxershort wordt nog steeds gedragen. Makkelijk tussentijds tijdelijk stop te zetten. Indien je weer behoefte hebt zet je je abonnement weer aan. Ideaal. Verschillende merken boxers geprobeerd, maar deze zijn voor mij het best. Draagcomfort is goed. Stevige kwaliteit. Nu over gegaan op de boxershort zonder print.

Heel fijne onderbroek, echt niets op aan te merken

Mooie boxer, goede service

Goede service nadat ik de verkeerde maat had besteld. Mooie boxers, leuk design

Stylish as f*ck!

De onderbroek zelf zit comfortabel, ziet er schitterend uit en het design is zeer origineel. Het enige probleem dat ik ondervind op dit moment (2 weken na ontvangst van het eerste paar) is dat de prijs te zwaar steekt. Voor 1 onderbroek is 9.99 EUR simpelweg teveel. indien de prijs met 30% kan zakken, dan hing ik eraan voor een volledig jaar zonder problemen maar nu neem ik deze maar voor 4 maanden maximaal.

een avontuur dat zichzelf om je kont bind

Het avontuur dat zich om je kont bind, felle kleuren, helemaal van jezelf loop je vol vertrouwen verpakt over straat. sta je in kleedkamers op de sport of elders je om te kleden dan maak je de blits, geen saai oudenmannen ondergoed maar avontuurlijk ga je de horizon tegemoet,. misschien een beetje prijzig maar dan heb je ook wat. Ik ben een tevreden klant van ON THAT ASS en ik kan niet wachten tot de volgende maand!

Een leuke print op een goed zittende boxershort.

De eerste boxershort gehad. Prima kwaliteit en leuke print. Ben benieuwd naar de volgende...

Een goed zittende short met een leuke print

Heel mooi.

Heel mooi

MOOI.

Keurig op tyd De broek zag er mooi uit .Zeker aanbevelen naar andere.

Mooie kleurcombinatie en fijne pasvorm

De ervaring is zeer positief. Het hoera-moment als het pakketje op de deurmat valt, wordt door doorgezet bij het openen en het uiteindelijk aantrekken van de boxershort.