Perfecte Boxershorts.

Kwaliteit, pasvorm en prints zijn toppie!

Zijn top!

Snel ontvangen, en goede kwaliteit. Vallen alleen wel wat kleiner uit dus heb voor de volgende een maat groter genomen!

Onbetrouwbaar

Wel beloven dat je een gratis levering krijgt, maar dat gebeurt niet. Dan abonnement gelden betalen, maar leveren ho maar. Vervolgens abonnement opzeggen en dan beginnen ze te dreigen. Weer zo’n internet deugniet

Mijn zoon wil niets anders meer

Fijne en mooie boxer, fijne pasvorm en materiaal. Leuk design. Benieuwd naar de volgende...

Snel geleverd, zit top!

Snel geleverd, zit top!

zit lekker

zit erg lekker

Mooie designs

Snelle levering en mooie designs. Pasvorm is goed.

Snelle levering, goede kwaliteit

Fijne service; hartelijk en niet opdringerig. En de kwaliteit, de stof, is heel goed!

Wauw wat een gave onderbroek in dito verpakking

Eindelijk een onderbroeken producent die weet dat er behoefde is aan een leuke frisse fruitig uitziende onderbroek in de juiste maat. Gewoon je spijkerbroek maat aanhouden en dan zit de onderbroek als gegoten. Ik ben van van dit cool uitziende en lekker niet knellende paszittende onderbroeken.

Goed maar wel prijzig

Hij zit heerlijk niks op de kwaliteit aan te merken. Maar ben je bereid om 10 euro voor een onderbroek te betalen? Doordat het een abonnement is is het wel appart maar denk dat het een goed uitgevoerde marketing stunt is. Vooral leuk om elke maand een onderbroek te krijgen zonder dat je weet hoe die eruit ziet. Ze hebben ingezien dat iedereen houdt van pakketjes ontvangen en dus is dit idee een sterk idee. Dus als je de 10 euro per onderbroek bereid ben te betalen is het erg leuk, zou zeggen dat het bijna om alle marketing erom gaat en niet om de onderbroek. Want zou je voor deze onderbroek 10 euro in de winkel betalen? Ik denk het niet omdat het dan niwt dezelfde naam zou hebben en geen speciaal iets. Ondanks dat de kwaliteit hetzelfde is. Maar top product

Zit goed mooi materiaal

Niet echt tevreden....

Onderbroeken Prima maar opzeggen of stil zetten een Drama !!

Hi Andre, Dankjewel voor je review. Goed om te horen dat je de boxershort prima zit alleen jammer dat je het opzeggen als vervelend hebt ervaren. Via jouw aangemaakte account op de website kun je het membership heel makkelijk opzeggen of pauzeren. We zullen, wanneer het is doorgekomen, altijd per mail bevestigen. Mocht je problemen ervaren, stuur ons dan even een mail, een Whatsappje of PB via Facebook dan helpen we je verder. Team ON THAT ASS

Tot nu toe goed

Heb m voor mijn zoon van bijna dertien jaar besteld. Twijfelde tussen de grootste junoir en de herenmaat. Uiteindelijk past de xs super en hij vindt m fantastisch.

Gewoon top!

Boxershort voor mijn zoon gekocht. De print vindt hij helemaal geweldig en hij zit heerlijk. Hij heeft nu de grootse maat junior boxershort. Ik hoop dat de kleinste maat van de mannen boxershorts mooi hierop aansluit. Erg tevreden over de service en communicatie!

Hippe boxershort met goede pasvorm

Heb de testboxershort nu 2 x aangehad, pasvorm is goed en de boxershort ziet er hip uit ..ook volgens mijn vriendin :-)

Top product

Ze maken waar wat ze tot nu toe beloven.

Kwaliteit laat snel na

Na 1x wassen worden de kleuren al lichter van kleur en zie je dat het stof nalaat. Zeer jammer

Ze maken waar wat ze tot nu toe beloven.

Genot aan je lijf

Zit heerlijk en voelt ook heerlijk

Zeker het geld waard!

Eerst een beetje sceptisch of het wel waard was of niet, uiteindelijk toch besteld want voor 1 cent kan je het niet laten liggen. Snel geleverd, gewoon via de brievenbus. Nette verpakking. Boxershort zat echt heerlijk, ziet er ook mooi uit na het wassen. Zelf blijf ik bij ON THAT ASS voor de maandelijkse boxers.

Zit perfect, goede kwaliteit

Erg blij mee. Goede service, ideaal systeem.

Super goeie prijs maten kloppen En zit perfect

Heel erg snel geleverd en makkelijk je gegevens aan te passen op de site.

Goed zittende en kwalitatief hoogwaardige boxer

Zit als gegoten...... Min puntje.......Dat ik niet eerder on that ass boxers heb gekocht 🙈

Fijne boxers, mooie designs voor een relatief nette prijs

Prima boxer, pijpen hadden voor mij een 3tot 4 cm langer gemogen. Voor de rest, prima pasvorm, mooie designs en een lekker aanvoelende stof. Ga zeker meer van deze boxers bestellen!