I am very happy with the subscription

I like that I get a package home and it's always a surprise, the boxers are made of high-quality materials and have a cool design. They fit very well on the body

Pasvorm is fantastisch en blijft lang goed!

De onderbroeken zitten erg lekker en blijven na vaak dragen en vaak wassen nog steeds goed zitten en de hoge kwaliteit behouden.

Super handige concept

gaat prima, kwaliteit van de Boxers is prima. wil wel graag deze nieuwe hebben 15 ronden

zie boven

Mooie boxers

Ze zijn mooi, zitten lekker, maar ze verkleuren wel met wassen. Het is wel een aanrader

Het is heel fijn dat elke onderbroek perfect past. En iedere maand blijft het een leuke verrassing om te zien hoe de print er uit ziet

Gaaf!

Zit goed . Staat goed!

Mooie boxershorts en mooie sneaker sokken

Goede service Elke maand weer een mooie verassing op de deurmat... Goede kwaliteit

Voel me lekker in deze boxers

Elke keer zo 1 design van on that ass maakt je wat zelfverzekerder omdat deze boxers altijd goed is

Zit goed en scheurd niet!!

Zit lekker heb er geen last van en geen scheuren na paar keer dragen top spull!!!

Comfortabel

High quality material, very comfortable and durable

Zitten lekker en zijn van goede kwaliteit!

Boxers van een ander bekend merk zijn niet meer de kwaliteit die gezwets is. Toen kwam ik in contact met dit merk. Zitten heerlijk Ijn van goede kwaliteit. Heb na een paar maanden proberen ze nu ook voor mijn zoon. Die is ook erg tevreden.

Top spul

Zit super

Moderne Boxershorts met een goed draagcoomfort

Een keer per maand een nieuwe boxershort met een ander motief. Helaas is een exempkaar al na drie maanden versleten in het kruis (gat). Daardoor geen vijf sterren.

Heerlijke onderbroeken, geweldige service!

Ik vind het heerlijk dat ik iedere maand gewoon een nieuwe onderbroek geleverd krijg, die altijd goed zit én er goed uit ziet!

Uitstekend!

Altijd netjes op tijd geleverd, super toffe ontwerpen en met de maand lijkt de kwaliteit vd box zelfs nog beter te worden!

Perfecte pasvorm en kwaliteit!

Sinds dat ik mij heb geabbonneerd bij on that ass ben ik een zeer tevreden klant! Altijd mooie designs en goeie kwaliteit. Ik ben zeer tevereden en zou het iedereen aanraden. Wat is er niet beter dan elke maand een nieuwe boxer in je brievenbus!

Super onderbroeken en service!

De tot nu toe ontvangen boxers waren super.. 2x verkeerde maat gekregen, dit aangegeven en direct nieuwe opgestuurd gekregen! Echt super service en de boxers zitten heerlijk!

Enorm veel comfort

De boxershorts zitten enorm comfortabel. Enige minpuntje is dat ze nogal snel valer worden qua kleur.

Love it

K heb het genomen voor men man en hij vind ze egt geweldig fijn Zitten hij wil alleen deze boxer nog

prima kwaliteit

Prima en goede kwaliteit boxers sokken en sneaker sokken

Zitten als gegoten

Zit strak en comfortabel met stoere uitstraling

Het stoere design trekt meteen de aandacht. Dat mag ook want de boxer short zit lekker strak maar knelt niet. De pijpen zijn iets langer dan ik gewend was maar vormen onder de broek geen probleem.

Zitten goed en hebben een mooie kleuren en geweldige motieven

Ons zoontje is een prematuur en al zijn hele prille leven een vechter met allemaal ziektes. Toen Jason de maat (104) kreeg voor de boxers hebben we zijn -onthatass' boxers meteen besteld. En wat waren we blij verrast toen deze op de mat kwam vallen! Matchen met pappa als leeuw! Blijer kon je ons niet maken. We kijken iedere keer uit naar het moment dat de boxer weer op de mat valt.

Graafsebaan 135 5248NL Rosmalen