On my asssss!

Echt blij verrast door kwaliteit! Kijk eigenlijk al uit naar de volgende in mijn brievenbus. Service erom heen ook goed uitgedacht ! I’m in!

Zeer fijn

Zeer fijne en leuke boxers en een snelle levering. Misschien een idee om ook hipsters aan te bieden

Vertraagd, maar de kwaliteit maakt het goed.

De boxer had wat vertraging, maar hij zat goed. Boxers met een mooie print zijn moeilijk (online) te vinden, dus dit is wel een uitkomst. En dat voor een prima prijs!

Zit als gegoten

Na regelmatig de reclame voorbij zien komen ook toch maar een proefpakket aangevraagd. De communicatie is goed net zoals de levering en de boxershort zit perfect en ziet er mooi en apart uit. Dus dik tevreden

Papa was heel blij met zijn on that ass vaderdagboxer

zit perfect en heel fijn. Papa is er blij mee en dan iedere maand een kadootje voor papa. Dat is pas een vaderdag kado. Liefs vayen een trotse dochter

Prima boxers met mooie prints

Prima boxers met fijne pasvorm. Zien er leuk uit.

Fijne stof en pasvorm

Na lang zoeken eindelijk een boxershort gevonden die fijn zit en een goede pasvorm heeft. Heb het liefst alleen nog maar de boxers aan van on that ass.

Heerlijke stof, perfecte pasvorm

Heldere communicatie en snelle levering. Gave unieke prints. Met name de bredere band elastiek vind ik erg fijn. Onderbroeken voelen heerlijk zacht aan en de pasvorm is perfect.

Man tevreden

Dit abonnement is een cadeau voor mijn man. Hij is een kritische drager, veel merken zitten gewoon niet lekker. Deze zat meteen goed!

Zit heerlijk

Ze zitten heerlijk.

Zit goed

Zit comfortabel

Zit lekker

ziet er mooi uit

Geweldig gegoten :-)

Heldere communicatie, zeer leuke prints en motieven en een uitstekende kwaliteit.

Goede kwaliteit en mooi design

Mooie boxer die goed zit. Meest belangrijk is het design; de print is uniek en leuk! Boxer was binnen een paar dagen bezorgd in een luxe verpakking die in de brievenbus past.

Comfortabel en een tof design!

Hij was er binnen no time, de stof zit lekker en ademt, de maat paste perfect zoals gelezen in de maattabel en het design is prachtig. Kreeg ik ze maar vaker dan 1x per maand.

Past en zit perfect

Goeie ervaring met het dragen van de onderbroek. Zeker een aanrader voor onze medemensen.

zit goed lekker

Goede kwaliteit onderbroeken zeker waard!.

Goede producten en service!

Vorige week het proefpakket besteld en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Fijne onderbroeken en goede kwaliteit.

snel in huis en leuk motief erg tevreden

Goed passende short ziet er ook nog eens mooi uit.

Goede ervaring past prima en ziet er leuk uit.

Gewoon goed!

Heb afgelopen week mijn gratis boxer binnen gekregen. En hij bevalt prima! Heb altijd dure Borgs gehad maar daar ga ik nu mee stoppen. Deze bevalt net zo goed!! Bedankt hiervoor!

Lekker comfortabel

gewoon een goede enmooi onderbroek

Nice quality and it looks great on my boyfriend!

Super kwaliteit. Goede pasvorm. Hele gave print

Tot nu toe top. En een heel blij kind

Positief en goed!

Erg tevreden over de gratis boxershort! Ga het zeker nog een keer proberen en ben ook te spreken over de kwaliteit. Voelt goed, materiaal is fijn en vind de print ook stoer!