kwaliteit van de onderbroeken is gewoon goed

Nooit iets ontvangen

Ik zou een boxer krijgen om uit te "proberen" maar ik heb nooit iets ontvangen. Zoveelste verkooptruc.

Hi, Wat jammer dat je jouw eerste levering mist. Ik ga via je account een retour aanvraag doen voor je. Je zult hier een mailtje over ontvangen. Hopelijk bevalt de boxershort! Fijn dag nog. Groetjes, Lieke

De perfect zittende boxer voor mijn zoon

Blijft elastisch en recht na vele malen was. Gaat hier niet in de droger waardoor ook de kleuren lang mooi blijven. Als hij er niet uit zou groeien zou hij sommige prints jaren kunnen dragen omdat ze dusdanig kleurvast zijn

Heerlijke boxershort, super design. Ik wil niet anders meer!

Ik ben al jarenlang een trouw lid van On that Ass. Niet vanaf het prille begin, maar na een keer testen was ik om. Nu wil ik niets anders meer. Altijd vernieuwende designs, heerlijke pasvorm en strak op tijd geleverd. Ook leuk zijn de bijpassende sokken, die zitten superlekker. Nu alleen nog een leuke outfit scoren van de spaarpunten. Jullie zijn goed bezig!

mooi

de boxers zijn erg mooi en een hele diepe mooie kleur na wassen blijven ze ook mooi.

Zit heel lekker

Ik quincy vindt het heel lekker ziten en ook een leuk print zit er op

1e on that ass short, wat een geweldige ervaring. Kwaliteit super goed, pasvorm geweldig. Wacht vol enthousiasme de 2e levering af. Had dit veeeeeeel eerder moeten doen. Mannen echt een aanrader. Twijfel niet maar gewoon doen!!!!!

Super fijne boxer ben zeer tevreden

Nog niks gezien dus 10 euro hoeft ook niet van mijn rekening gr

Nog niks gezien

Hi Harry, Wat vervelend dat je jouw eerste gratis boxershort nog niet hebt kunnen testen. Ik heb via je account een retour aanvraag gedaan en je kan met enkele werkdagen een levering verwachten. Mocht je hem goed willen testen en daar wat langer de tijd voor nodig hebben, kan je nu nog in je proefperiode kosteloos per direct opzeggen. Veel plezier met je levering! Groetjes, Lieke

Goeie onderbroeken

Goeie kwaliteit perfecte pas vorm rekt mooi mee design is perfect.

Zeker het geld waard

De boxers zijn van zeer goede Kwaliteit! Zitten erg lekker. Hele fijne en stevige stof. En het scheelt mij weer wat ritjes naar de winkel!

Zit perfect!

Prima pasvorm

De onderbroek zit prima, voor nu. Het succes van een goedzittende onderbroek zit hem in de continuïteit. Eerst maar een een paar keer wassen. Kijken of ie dan nog steeds goed zit. Echter heb ik het vermoeden dat de perfecte pasvorm na het wassen verdwenen is. Anyway, ik zal na het 2 a 3 keer wassen opnieuw beoordelen.

Hi Eef, Bedankt voor je reactie. Wat fijn om te horen dat onze boxershorts je goed bevallen! Wij zorgen ervoor dat de best mogelijke kwaliteit word gebruikt voor het maken van onze producten. Om de pasvorm en kwaliteit dus ook zo goed mogelijk te onderhouden adviseren we om de wasvoorschriften op onze website na te volgen. Dan weet ik zeker dat de pasvorm perfect zal blijven;) Nog een fijne dag! Groetjes, Piero | Team ON THAT ASS

Sluit goed aan, blijft goed op zijn plek zitten

stevig stof

Precies wat ik nodig heb!

Gelukkig heb ik maat L en niet M gekozen. Yes, ik heb weer de goede maat billen.

Na lang niet meer lid geweest the zijn toch weer naar on that ass terug was na jaren weer erg verast van de kwaliteit die ik bij andere bekende merken niet vind en slechter zijn geworden ga zo door

De onderbroeken zitten perfect en zijn snel binnen

Niet mijn ding.

Ik geef het cijfer 7 omdat ik vind dat ze er leuk uit zien en van een goede kwaliteit zijn. Het is echter niet mijn ding en dat heeft met smaak te maken en niet met service of kwaliteit. Leuk merk en meer bedoeld voor de jeugdigen onder ons. In ieder geval bedankt dat ik heb mogen kennis maken met het merk. Met vriendelijke groet, A. van Beusekom.

Prima ondervoed!

Supertevreden over het design en de pasvorm is werkelijk uitstekend!

Goede pasvorm, fraai motief

De onderbroeken hebben een uitstekende pasvorm. Deze behouden ze tijdens het dragen en wassen. De onderbroeken kunnen prima in de wasdroger. Iedere maand vind ik een verrassend en exclusief motief op de deurmat. Het abonnement is eenvoudig te pauzeren en hervatten of desgewenst te beëindigen.

Thanks

it is amazing. thank you very much

De designs zijn heel erg mooi, onderbroeken zitten super comfortabel en sokken ook. Prijs is goed voor de kwaliteit.

Zitten prima

Prima boxers, elke keer weer leuk hoe die er nu weer uitziet

Onderbroek zit erg lekker

De onderbroek zit erg lekker, sluit goed aan en heeft een goede pasvorm

Zit erg goed

De onderbroek zit goed