De onderbroeken zitten perfect en zijn snel binnen

Niet mijn ding.

Ik geef het cijfer 7 omdat ik vind dat ze er leuk uit zien en van een goede kwaliteit zijn. Het is echter niet mijn ding en dat heeft met smaak te maken en niet met service of kwaliteit. Leuk merk en meer bedoeld voor de jeugdigen onder ons. In ieder geval bedankt dat ik heb mogen kennis maken met het merk. Met vriendelijke groet, A. van Beusekom.

Prima ondervoed!

Supertevreden over het design en de pasvorm is werkelijk uitstekend!

Goede pasvorm, fraai motief

De onderbroeken hebben een uitstekende pasvorm. Deze behouden ze tijdens het dragen en wassen. De onderbroeken kunnen prima in de wasdroger. Iedere maand vind ik een verrassend en exclusief motief op de deurmat. Het abonnement is eenvoudig te pauzeren en hervatten of desgewenst te beëindigen.

Thanks

it is amazing. thank you very much

De designs zijn heel erg mooi, onderbroeken zitten super comfortabel en sokken ook. Prijs is goed voor de kwaliteit.

Zitten prima

Prima boxers, elke keer weer leuk hoe die er nu weer uitziet

Onderbroek zit erg lekker

De onderbroek zit erg lekker, sluit goed aan en heeft een goede pasvorm

Zit erg goed

De onderbroek zit goed

Zit heerlijk, past fantastisch

Heel goede product

Ik Ben erg blij, goede snele bezorg en kwaliteit

Prima service en prima kwaliteit.

Leukw printen, prima kwaliteit lekker simpele communicatie

Perfecte pasvorm

Leuke kleuren en prints

Het slipje is erg mooi en van hoge kwaliteit.

Ik raad aan!

Leuke en goede bozer shorts

Super positief ben ik. Enige suggestie is dat ik de mogelijkheid zou willen hebben om er direct meerdere te kunnen bestellen en van daaruit wel of geen abonnement.

Zit goed ik hou van

Zit goed ik hou van.

Vaak goed kwaliteit kan iets beter, net als communiceren.

Ik heb nu al een tijdje On that Ass maar heb ook de sokken zowel lage als hoge. Als ze dan ineens niet voldoende lage hebben krijg ik ineens 2 hoge zonder dat er iets gecommuniceerd wordt. Ook onstaan er na een aantal maanden 3/4/5 gaatjes bij de aanhechting aan de onderzijde.

Hi Jerrold, Bedankt voor je reactie. Tof om te horen dat je buiten onze boxershorts ook nog Socks memberships hebt! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de verkeerde items krijgt toegestuurd. Mocht dit echter toch nog een keer voorkomen kan je gelijk met ons contact opnemen. Wij zullen dan ons uiterste best doen om het zo snel mogelijk en correct op te lossen. Om de kwaliteit en pasvorm van onze producten zo goed mogelijk te onderhouden, adviseer ik je de wasvoorschriften op onze website te bekijken. Nog een fijne dag! Groetjes, Piero | Team ON THAT ASS

De levering is altijd op tijd als er iets is dan wordt het meteen geregeld

Goede kwaliteit

De boxer is van goede kwaliteit en wordt heel netjes verstuurd. Als je geld over hebt hiervoor zeker een aanrader. Ik hou het voorlopig nog even bij de goedkopere action boxers.

Top boxershort

Boxershort zit echt heerlijk en past ook goed. De kleuren zijn mooi en blijven ook mooi, gewoon een goede kwaliteit boxershort

Ongelooflijk

Heb weer geen boxershort ontvangen. Maar is mijn probleem want het is wel verstuurd volgens het systeem.

Hi, Wat jammer dat je het toffe Galaxy design nog niet in huis hebt. Wellicht is hij zoek geraakt bij Post NL. Ik heb via je account een retour aanvraag gedaan en je kan dus binnen enkele werkdagen een levering verwachten. Dit is ook per mail bevestigd. Fijne dag nog! Groetjes, Lieke

Mooie boxershort Hopen dat ie lang mooi blijft met wassen Het kereltje loopt er binnenkort weer dagelijks knap bij

Mijn kinderen dragen al minstens 4 jaar On That Ass ondergoed en ik kan niet anders dan lovend zijn over de kwaliteit ervan. De pasvorm is perfect, de stof voelt geweldig aan en de designs zijn gewoon fantastisch. Het is geweldig om te zien hoe lang het ondergoed meegaat. Onze ervaring met On That Ass is niets minder dan uitstekend en ik raad het ten zeerste aan aan andere ouders die op zoek zijn naar duurzaam en comfortabel ondergoed voor hun kinderen."

Handig

Prima boxers, al lijken sommige printjes/motieven wel erg veel op elkaar.

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen