Filters

10

Topboxershort

Mooi ontwerp. Zit heerlijk. En na warm wassen niet afgegeven en blijft goed van kleur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Favoriet

Mijn zoon vind hem fantastisch en heeft jullie boxer meteen als favoriet gebombardeerd! Kom maar op met de volgende.

  • Aanbevelen? Ja
10

Als gegoten!!!

Uitpakken,aantrekken en gaan !!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

The best one

Is so good I find the butter the best one I want more of this boxes

  • Aanbevelen? Ja
10

Comfortabele en creatieve boxers!

De boxer meteen aangetrokken. Hij zat heerlijk en de keuze uit de vele kleurrijke printjes maakt het ook een leuke boxer om te dragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering en goede kwaliteit

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste onderbroek ooit!

Nog nooit zo'n kwaliteit onderbroek aangehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik heb veel boxershort merken getest. Onthatass heeft zo ver de beste kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie goede kwaliteit

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Super eerder moeten doen

Zeer fijn

  • Aanbevelen? Ja
1

Free Trial is a ****

Careful, do not sign up for the free trial. Even if you don't like the design you will not have an option to cancel. Very shady practices from this company.

  • Aanbevelen? Nee
5

matig

Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd. Dat is allereerst wat mij verbaasd. Er wordt gevraagd om een ervaring te delen, maar als die niet positief is komt die niet onmiddellijk op de website. De boxershorts zijn van matige kwaliteit. Buiten dat 30 graden het wasvoorschrift is (anders hou je geen kleur over) komen er snel gaten in. Ik vind het een behoorlijk bedrag voor een short die maar een beperkte tijd meegaat. Ik heb het een keer geprobeerd voor mijn vriend, maar twijfel sterk of wij het abonnement willen behouden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Mooie ontwerpen, leuk bedrijf en fijne onderbroeken

Sinds kort een abonnement afgenomen. De designs zijn leuk. De onderbroek zit fijn. Leuke marketingacties met een game etc. en ik heb nu al zin in volgende maand omdat er dan weer een nieuwe onderbroek in de brievenbus ligt. Top concept dus! :)

  • Aanbevelen? Ja
9

Het zit goed en het is goed ondergoed voor de sport

En het kruipt niet om hoog .

  • Aanbevelen? Ja
10

amazing underwear experience. best i ever had

very comfortable

  • Would you recommend us? Yes
10

Zeer tevreden

Ze zitten fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Boxershort zit als gegoten

Hele coole boxershort zit perfect en verwacht er nog meer Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Whoop, ON THAT ASS!

Top onderbroek. Ik ben lid geworden met gedachten: "Ik heb boxers nodig en deze zien er leuk uit". Maar wat zitten ze goed en wat zijn ze van een hoge kwaliteit. Heel blij met deze aankoop!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede Regeling en service

De perfecte ervaring voor een online abonnement, overzichtelijke en mooi opgebouwde site. Informerende mails (geen spam). En allerbelangrijkste: een product precies zoals beloofd met extra’s. Volledige vrijheid in opzegging en verlengingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Great!!

Received my first boxershort and it fits perfectly! I’m very happy and the design is very cool!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooie kleuren en fijne stof

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit onderbroek

Netjes geleverd een goede eerste ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Amazing Service and Great Underwear

The Boxers are always so comfy and use a great material they last really well too. The label on the back is sewn down on both sides so perfect for people with sensory issues, and the cool designs every month are always somthing to look forward too, the socks are great too and love the matching set. 100% would recommend anyone to try it and been loving them now for the past 3 years and hope to for the future.

  • Would you recommend us? Yes
10

Gewoon wel geweldig..

Ik denk dat deze me beter blijven bevallen dan andere merken waar ik vroeger loyaal aan ben geweest. Ik heb de toucan en ben er wel behoorlijk blij mee =)

  • Aanbevelen? Ja
7

Positief

Mij recentelijk aangemeld voor een abonnement. Eerste boxer keurig ontvangen, stof voelt fijn aan en kwalitatief ziet het er goed uit. Ben erg benieuwd naar de boxer van volgende maand.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen

073-3034175

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.