Op de vraag hoe het bevalt kan ik natuurlijk niet antwoorden aangezien er niets is aangekomen!
Hi Ramona, Balen dat jouw gratis boxershort nog niet is geleverd! Deze is 2 weken geleden al verzonden dus dat moet onderweg mis zijn gegaan, ik stuur je meteen een mail zodat we dit uit kunnen zoeken en de boxershort opnieuw kunnen sturen. Groeten, Esther
Ik heb de trial geprobeerd. Deze zou binnen 4-6 werkdagen aankomen. Na 10 dagen nogsteeds geen product binnen, maar mijn mailbox zit wel vol met reclame mails en vragen voor reviews. Dus bij deze, 1 ster
Hi, Ai, dat is niet de bedoeling inderdaad. Jouw boxershort is ruim twee weken geleden verzonden, dus deze had je inderdaad al moeten ontvangen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, zodat we het kunnen oplossen voor je. Groeten, Esther
Ik krijg een mailtje: "een paar dagen geleden heb je je eerste boxershort ontvangen, deel je positieve ervaring met ons". Nou nee, ik heb helemaal niets ontvangen. Dus alles maar opgezegd.
Hi Paul, Vervelend dat je jouw gratis boxershort nog niet hebt ontvangen, deze sturen we altijd direct na aanmelding. Zou je even een mail met je gegevens willen sturen naar [email protected] zodat we de boxershort opnieuw kunnen verzenden? We lossen het graag voor je op! Groeten, Esther
Ik krijg een mailtje: "een paar dagen geleden heb je je eerste boxershort ontvangen, deel je positieve ervaring met ons". Nou nee, ik heb helemaal niets ontvangen. Dus alles maar opgezegd.
Hi Paul, Dat is inderdaad niet de bedoeling, goed dat je het aangeeft! Zou je jouw gegevens willen mailen naar [email protected]? Dan lossen we het voor je op. Groeten, Esther
Vind het fijne shorts, draag ze graag. Heb intussen een boxershort ontvangen, en zitten fijn.
Hi Pieter, Zo te zien is er iets mis gegaan met jouw aanmelding maar dat gaan we natuurlijk oplossen! Ik stuur je meteen een mail, dan heb je jouw ON THAT ASS snel in huis. Groeten, Esther
Originele beoordeling
Vind het fijne shorts, draag ze graag.
Hi Pieter, Zo te zien is er iets mis gegaan met jouw aanmelding maar dat gaan we natuurlijk oplossen! Ik stuur je meteen een mail, dan heb je jouw ON THAT ASS snel in huis. Groeten, Esther
Mooie kleuren en dessin. 1e boxer was snel binnen.
Hoi heb het ontvangen maar was te groot heb maat aan gepast en terug gestuurd maar hen nog niets gehoord duurt wel lang heb maat aangepast in mijn account maar nog niets gehoord gr harry
Hi Harry, Vervelend dat je de juiste boxershort nog niet hebt ontvangen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd zodat we meteen een nieuwe order kunnen maken. Dan heb je de boxershort binnen no-time in huis. Groeten, Esther
Originele beoordeling
Hoi heb het ontvangen maar was te groot heb maat aan gepast en terug gestuurd maar hen nog niets gehoord duurt wel lang heb maat aangepast in mijn account maar nog niets gehoord gr harry
Hi Harry, Vervelend dat je de juiste boxershort nog niet hebt ontvangen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd zodat we meteen een nieuwe order kunnen maken. Dan heb je de boxershort binnen no-time in huis. Groeten, Esther
Een week na de bestelling, niets ontvangen. Gemeld, en bericht gehad, we hebben een andere afgestuurd. Nu weer een week verder, en nog steeds niets ontvangen. Nu weer een afgestuurd , en met 2 dagen bezorgd. Meteen geprobeerd en heel positief verrast. Goede pasvorm en zit fantastisch.
Hi Alfred, We begrijpen dat je niet kunt wachten om je nieuwe boxershort te dragen. Helaas is er met de eerste zending iets mis gegaan dus mijn collega heeft meteen een nieuwe gestuurd. Deze kan tot en met morgen worden geleverd. Mocht je dan nog niets hebben ontvangen, stuur dan een mail naar [email protected] dan lossen we het op. Groeten, Esther
Originele beoordeling
Een week na de bestelling, niets ontvangen. Gemeld, en bericht gehad, we hebben een andere afgestuurd. Nu weer een week verder, en nog steeds niets ontvangen. Erg teleurgesteld.
Hi Alfred, We begrijpen dat je niet kunt wachten om je nieuwe boxershort te dragen. Helaas is er met de eerste zending iets mis gegaan dus mijn collega heeft meteen een nieuwe gestuurd. Deze kan tot en met morgen worden geleverd. Mocht je dan nog niets hebben ontvangen, stuur dan een mail naar [email protected] dan lossen we het op. Groeten, Esther
Heb nog niet eens iets binne
Hi Leeroy, Bedank voor je review. Ik zie dat we 3 boxershorts naar je toe hebben gestuurd, vervelend dat dit niet goed is gegaan! Ik stuur je meteen een mail, dan lossen we het op. Groeten, Esther
Pasvorm is goed. Billen komen er goed in naar voren. Printje was super mooi.
Mijn zoon is erg blij met zijn eerste on that ass boxershort en kan niet wachten op de volgende! De boxershort zit erg mooi, heeft een leuke print en is van goede kwaliteit! Jullie hebben er een klant bij!
Zie bovenstande
Ze zijn in een woord geweldig,super leuke design
Te Klein voor een XL MAAT
Hi Ron, goed dat je dit aangeeft! ON THAT ASS maten vallen inderdaad soms nét iets anders dan vergelijkbare merken. Ik stuur je meteen een maat groter toe, dan kun je die ook gratis uitproberen. Mocht deze maat beter zijn, dan kun je het gemakkelijk wijzigen via je account. Groeten, Esther
Na het ontvangen van de boxer eens goed naar gekeken . Ook de stof en de print was naar verwachting goed bij mij overgekomen. Dit zouden meer mensen moeten dragen ,ik ben er blij mee. Op en wachten voor mijn nieuwe .
Snelle levering en goede kwaliteit van de boxershort
Zien er mooi uit en zitten lekker
Naast het prachtige motief, is de stof ontzettend fijn en de pasvorm zelfs nog beter! Dit alles maakt de prijs-kwaliteitverhouding perfect!
Dit ding zorgde voor een lekker warme zak! Bedankt hiervoor!
Na het niet ontvangen van het gratis excamplaar overleg gehad met de sales afdeling en alles naar tevredenheid netjes en snel opgelost. Denken ik oplossingen .
Hi Cas, Dat is inderdaad flink balen als jouw gratis boxershort niet wordt geleverd. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels per mail gesproken en is er al een nieuwe boxershort onderweg. Deze mag je binnen een week verwachten. Groeten, Esther
Originele beoordeling
Niks ontvangen.
Hi Cas, Dat is inderdaad flink balen als jouw gratis boxershort niet wordt geleverd. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels per mail gesproken en is er al een nieuwe boxershort onderweg. Deze mag je binnen een week verwachten. Groeten, Esther
Band niet te strak, lekkere stof
Top kwaliteit Mooi design.
Een prima ondergoed zit ook goed bij het geslachtsdeel alles netjes op zijn plaats geen andere opmerkingen
Goede kwaliteit boxershort , draagt erg lekker. Geen spijt dat ik deze keuze heb gemaakt.
Prima broekie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.