Filters

10

Top

Hij zit zoals het wordt vermeld , ook de levering was goed geregeld en ook netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie fijne boxer

Zit heerlijk en past perfect

  • Aanbevelen? Ja
6

Past maar niet perfect

Op zich een prima onderbroek, maar de pasvorm is niet ideaal. De stiknaaden zijn vrij hard en zitten niet prettig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima boxer !

Snel geleverd. Mooie fijne boxer !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende levering en kwaliteit

Bestelde een boxershort kreeg het heel snel in de brievenbus was top

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Maat M besteld, deze valt ook echt als een M. En wat een leuke print! Zo zie je ze niet vaak. Ik kijk er echt naar uit om elke maand een boxer te ontvangen, wat een feestje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig dragend mooi en uitstekende kwaliteit

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit perfect

De boxershort zit perfect, de bonte kleuren zijn ff wennen.

  • Aanbevelen? Ja
7

De boxer is comfortable en de kleuren van de boxer is ook leuk.

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
9

My bf loves it

He started to be on that was member after I gave him the trial one hihi. Thank you very much

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed !

Past perfect

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk om om het kontje te hebben

Erg Fijn, goede lengte en mooie velle kleuren

  • Aanbevelen? Ja
7

Uiteindelijk, wel na zoveel weken, goed contact gehad

Advies, toch een telefoon nummer erbij dan is het beter te communiceren. Nu eerst vaak langs elkaar heen contact via de mail! Uiteindelijk is het goed gekomen en hebben wij ook nog een leuke extra attentie mogen ontvangen. Ga zo door! Mvg

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt super broekje

Hij zit als gegoten. Echt super

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit echt heerlijk!

Heerlijke pasvorm!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbroek

Zit makkelijk, speciaal kleurrijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Super kwaliteit

Zit prettig alleen zou ik een maatje kleiner kunnen dan mijn reguliere boxershort

  • Aanbevelen? Ja
9

Ziet er goed uit en zit goed

Boxer ziet er goed uit en zit goed. Ook snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Voor het eerst boxershort besteld! Gehoord van mijn neef zitten als gegoten!!! Goede dikke stof gaan het beleven of ze mooi blijven! Raad het iedereen aan te proberen! Groet Lucas

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige boxers

de boxers zitten goed en blijven na meerdere keren wassen een goede pasvorm behouden wat bij andere merken niet altijd het geval is

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Een hel goede service en top kwaliteit 1 puntje Ik zou graag ipv L voortaan een XL willen. De short zit toch net even te strak. Een foutje van mij denk ik bij het bestellen Zouden jullie dat voor mij willen veranderen zodat ik bij de vlg levering de goede maat hebt Bvd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Zelfs mijn zoontje van 6 vind ze `vet`

Ze zien er goed uit zitten heerlijk en de motief is vet

  • Aanbevelen? Ja
10

Super quality

Wow

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen

073-3034175

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.