Filters

10

leuke, lekker zittende boxershort !

Gelijk de goede maat te pakken, prima pasvorm, lekkere stof en een leuke print. Zo kun je je prima vertonen in je onderbroek (eindelijk :) )

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit

Perfect fit

  • Aanbevelen? Ja
1

Niks

Heb helemaal niks binnen gekregen van jullie, dus ik kan geen feedback geven. Dus ik ontvang graag nog een boxer van jullie dus ik hoor graag terug

  • Aanbevelen? Nee
1

Shorts With problems

Its Not the First...now the Halloween Modell Sad

  • Aanbevelen? Ja
1

1 grote teleurstelling

Een avondje bezig geweest om een account aan te maken. 4x overboekingen geprobeerd van telkens 1 cent. Uiteindelijk zijn alle vertificaties gelukt maar mijn 1e boxershort is nog steeds niet bezorgd! Ik word wel constant gespamd met heel veel mail over hoe geweldig on that ass is en elke stap in het verzendproces wordt enthousiast gedeeld (we hebben je aanmelding ontvangen, we maken je pakje klaar, we hebben je pakketje aangeboden bij post nl, we hebben je boxershort verstuurd en natuurlijk alle mail daarna: hoe bevalt je nieuwe boxershort?) IK HEB NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN!! Het abonnement intussen opgezegd en niets gekregen, Jammer dit.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zit heerlijk. De eerste on that ass

Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gied

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Handig

Goede stof en leuke print

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuke boxershort

Jammer dat er geen grotere maten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zien er goed uit

Past prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kan niet wachten op de volgende!

Netjes bezorgd. Goede kwaliteit. Zit lekker. Leuke print. Elke maand weer een verrassing!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima broekske

Toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goeie onderbroeken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit onderbroek

Mooi onderbroeken met leuke prints

  • Aanbevelen? Ja
9

Het zijn boxershorts van goede kwaliteit

Er liep een actie waarvan je gebruik kon maken, waarbij je tweemaal gratis een boxershort mag proberen (weliswaar 2 dezelfde, je kon niet 2 verschillende kiezen), maar alsnog een heel erg leuke actie om nieuwe klanten te trekken : ) Na nu mijn 1e gratis boxershort geprobeerd / getest te hebben, was ik gelijk positief verrast door de fijne pasvorm ; het viel me al snel op dat het boxers zijn met langere pijpen en toen ik het aantrok, zat het gelijk goed / fijn en erg prettig : ) Geen last van dat de pijpen omhoog gaan zitten (misschien een klein beetje, maar ervaar daar geen last van) & de band bovenaan is ook erg prettig en mooi van design. Ook kruipt de boxershort niet in je kont, wat ik normaliter vaak / (altijd) had bij andere boxers. Dit zijn echt enorme pluspunten ; ik ben namelijk al zeer lange tijd op zoek naar fijne boxershorts die lekker zitten en waarvan het ook niet erg is om ze aan te moeten trekken : ) Ook overweeg ik om een (doorlopend) abonnement af te gaan sluiten ; maar dat laat ik nog even in het midden. Ik raad ze anderen zeker ten zeerste aan ! Wat ook leuk is, is dat je kunt kiezen tussen boxers mét een print of egale boxers (alleen met kleur).

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ontzettend mooie onderbroek en super kwaliteit. Past precies en schuurt niet tussen de benen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige boxershorts

Ik ben superblij met de stevige kwaliteit van On That Ass

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd en zit perfect

Top product voor betaalbaar prijsje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Retegoed! Originele print en zit fantastisch

Boxer zit goed en met de print die ik gekozen heb is nog gaver dan ik dacht. Ben nu al nieuwsgierig naar de volgende.

  • Aanbevelen? Ja
10

Past perfect!

Ontwerp is gewoon uniek! Zo vind je er niet snel leuk dat het elke maand nieuw ontwerp is kijk al uit naar de volgende!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit voor een prima prijs

Alles prima en gericht op gemak. Van inschrijven te het comfort van het product is het een dikke prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit en past perfect klasse

Dit is de eerste die bestel past perfect goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede kwaliteit

Snelle levering, zitten heel comfortabel en mooie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed materiaal, leuke prints.

Prima onderbroeken, goed materiaal wat lekker zit en de prints zijn over het algemeen leuk. Enkel puntje is dat de M maat mij net iets te groot is maar de S iets te klein. Een perfecte passende maat heb ik dus niet echt. Dat is jammer.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen

073-3034175

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.