Filters

10

Top

Snelle levering, duidelijke communicatie, goede voorwaarden, en natuurlijk heerlijk zittende onderbroek

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit, unieke prints.

Moet nog zien hoe slijtvast de boxershorts zijn na een aantal wasbeurten, maar tot nu toe erg tevreden. Zitten comfortabel, hebben een unieke look en lijken van goede kwaliteit te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfecte fit, minder coole print

De boxer zit erg goed en geeft een zeer goede ondersteuning. De print (doodshoofden en beenderen) vind ik minder geslaagd. Dat thema mogen ze van mij volledig overslaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zit als gegoten

Zit erg goed en ziet er erg goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi en zit goed

Unieke en soms gewaagde prints die er voor zorgen dat je nooit in een saaie boxer loopt. Zitten ook erg goed. Één van mijn boxers kwam geleverd met twee gaten maar deze is zonder gezeur kosteloos vervangen dus daarover ook tevreden. Benieuwd naar het volgende design!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima boxershort, zit comfortabel.

Mooie en comfortabele boxershort. Zit lekker. Enige kleine nadeel vind ik het wasadvies op 30 graden. Daar houd ik me niet aan, 60 graden is hygiënischer. Maar dan krimpt hij dus wel een klein beetje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik heb hem voor mijn vriend besteld En hij gaat de was in was uit en weer aan hij vind hem zo lekker zitten dat hij voortaan alleen nog on that ass boxershorts wil dragen Top kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit als gegoten

Snelle levering, goeie kwaliteit en een mooi patroon.

  • Aanbevelen? Ja
9

All round gethematiseerd printjesfestijn

Jezelf een koning van het rock voelen? Of liever een nobele ridder van weleer? On that ass zorgt met zijn diverse en unieke prints voor een gezellige, en mijn inziens tevens goedzittende, ervaring die maandelijks voor nieuwe elan kan zorgen. Wellicht kun je de hype nog meer aansturen door maandelijkse of half jaarlijkse member polls te houden waarop op een thema gestemd kan worden voor een opkomende onderbroek. Blijft de fanbase betrokken in het mooie proces wat on that ass met zijn levendige printjes je nu aanbiedt!

  • Aanbevelen? Ja
7

Strak waar het moet en ruimte waar nodig

De boxershorts zitten echt als gegoten. Voor wat betreft de duurzaamheid van de boxers en de bedrukking heb ik ze nog te kort om daar iets goeds over te zeggen, maar het ziet er degelijk uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

De onderbroeken van On That Ass die zitten gewoon super lekker/heerlijk heb niks te klagen er over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi en past goed

Ziet er leuk uit, zit erg comfortabel. Materiaal voelt ook wel stevig, denk niet dat het over een maand al kapot is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zijn mooi en we zijn erg tervrede ik zou ze graagbook voor damens wille

Zite fijn en blijfen goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Boxershort

Its keeping dirt

  • Aanbevelen? Ja
9

Zitten echt lekker

Ze zitten lekker en voelen goed aan. Als je ze wast op de manier zoals beschreven staat is die nogsteeds goed en mooi.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Ze zitten heerlijk en zijn van een goede kwaliteit!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Comfortabel en betaalbaar ondergoed

Niet wetende wat ik kon verwachten, maar nog steeds op zoek naar een geschikte onderbroek, van een goeie vriend een test broek gekregen... En man man man wat zitten ze lekker! Aanradertje!

  • Aanbevelen? Ja
9

Een hele fijne boxer on te dragen en mooie printen

Snelle levering zit lekker en heeft mooie prints. Ik ben er heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Comfortabel en een leuk design. In 1 woord: Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit goed!!

Leuke boxershort en zit ook nog goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Ik heb het abonnement voor mijn vriend besteld en hij is zeer tevreden over het model en de print. Hij kan niet wachten op de volgende!

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal top

Onderbroek zit als gegoten en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede onderbroeken, fijne service

De onderbroeken worden snel geleverd, doen aan de verwachtingen en zitten lekker. Ik heb geen vragen gehad tot dusver dus heb geen ervaring met de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Via mail contact gehad dat de boxershort niet geleverd was. Dag erna hebben OnThatAss me boxer opnieuw opgestuurd. Een tevreden klant extra erbij! Super!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte broeken om te dragen!

De onderbroeken zijn perfect, goede stof, goede kwaliteit en een perfecte pasvorm!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen

073-3034175

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.