Filters

10

Supper mooie en fijne boxers perfecte pasvorm!

Zitten lekker! stof is prima! kleur blijft goed! Print kleur blijft mooi !

  • Aanbevelen? Ja
10

15-11 besteld en nog niets ontvangen

15-11 besteld en nog steeds niets ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede pasvorm en mooi design

Goede pasvorm met een mooi origineel design. Ook is het concept slim bedacht

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewldig

Super boxer ..goede kwaliteit en zitten heerlijk..

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goed

  • Aanbevelen? Ja
1

nul sterren

niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
7

Goeie service

Top service, eerste pakket was niet aangekomen. Vervolgens hebben ze meteen een nieuwe opgestuurd. Enig nadeel: elke maand een nieuwe boxer van 10,- is zonde geld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Hele mooie en lekker zittende boxershort

De boxer zit heerlijk stretchy en de pijpjes zijn kwa lengte ook perfect. De kleur is super mooi en goede prijs kwaliteit verhouding. Ik wil nog meer boxershorts van dit merk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Geweldige onderbroeken

  • Aanbevelen? Ja
2

Niets ontvangen

Als je niets ontvangt dan vind ik dat een slechte ervaring. Het idee van een abonnemet is dan wel weer te prijzen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Jestem extra zadowolony

Dopiero od niedawna korzystam z ofert waszej firmy,póki co jest pozytywnie

  • Poleciłbyś nas? Tak
9

Zitten heel goed

De pas vorm is goed en een beetje strak

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

13 november bericht gekregen dat me boxer was verzonden nog steeds niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
1

Niks ontvangen

Wel besteld maar niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
10

Staat goed en zit verschrikkelijk lekker !

Staat goed en zit echt lekker,bestel er zeker meer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd een verrassing en altijd leuk!

Voor je het weet heb je ineens een super vrolijke collectie aan onderbroeken. Goede kwaliteit, zitten erg lekker en altijd goed bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een merkwaardig verschil voor de bil

Op een aanraden van een maatje besloten om eens te proberen. Na het ontvangen van eerste boxershort was ik verkocht. Sluit haarfijn aan, duurzame kwaliteit en zit gewoon lekker. Met een toffe print elke maand voor onder een tientje, wist ik t gelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie kleine verpakking

wat een mooie print en kleurcombo! heel tevreden..zeker een aanrader..

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige onderbroek top kwaliteit

De onderbroek zit heerlijk ik zou het liefst nu al tien tien onderbroeken in me kast hebben liggen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goede pasvorm leuke prints en duideluike omschruiving

  • Aanbevelen? Ja
10

Had eerst een verkeerde maat maar kon dat heel makkelijk veranderen

10+

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Hij zit perfect is gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ondergoed voor weinig

Geweldig top

  • Aanbevelen? Ja
8

De boxers zitten top !

De boxers zitten top ! En zijn van goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede pasvorm en fijn stofje.

Hij pas prima en zit lekker. Pijpen kruipen niet omhoog en das fijn.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen

073-3034175

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.