Filters

10

Mijn billen hebben het nog nooit zo goed gehad.

Super fijne en uitstekende kwaliteit onderbroek! Past perfect en de printjes zijn super leuk!

  • Aanbevelen? Ja
4

Zit veel minder lekker als verwacht

Zit veel minder lekker als verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
7

Leuk boxer

Hij staat goed en vind de plaatjes mooi en apart boxers

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goeien onderbroek

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit geweldig en ziet er geweldig uit

De dag nadien aangetrokken en zat verbazend goed. Ziet er ook fancy uit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet te overtreffen

Fijne stof mooie pasvorm , mijn billen zijn blij en ik dus ook

  • Aanbevelen? Ja
9

Zit superlekker en kan niet wachten op de volgende

Leuke boxershort die perfect zit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn zoon zegt top,

Mam deze zit heerlijk, kruipt niet omhoog. Hij is al in afwachting van de tweede boxer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Kleurrijk en een redelijke pasvorm

Comfortabel, goede stofkwaliteit en een goede elastische band.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede materiaal en Het pas perfect !

  • Aanbevelen? Ja
8

Het zit geweldig om mijn ass

Om that ass zit heerlijk on my ass

  • Aanbevelen? Ja
9

Top kwaliteit en super sexy!

Ik heb eigenlijk al jaren geen boxers meer gedragen, maar heb toch besloten voor mijn nieuwe vriendin weer eens een boxershort aan te trekken. En dat is er dus één van ON THAT ASS geworden! En ze vond het super! Staat geweldig. Zit lekker. En hele mooie kleuren! Wel eerste keer even apart wassen ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer te vrede

Mijn man iszeer te vrede

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima boxer

Ben alweer nieuwsgierig naar de volgende bixer

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima onderbroek

Prima onderbroek met een leuk disign.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super onderbroek

Mijn man heeft hem meteen aangetrokken, het is een super onderbroek zit als een tweede huidje! Wij zijn er heel blij mee. Was een beetje teleurgesteld dat dit om een beoordeling ging, ik dacht dat de volgende onderbroek al onderweg was. Maar de 5 sterren zijn zeker verdiend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ziet er goed uit!

Boxershort is kado voor kerst. Wel even uit verpakking gehaald om te kijken of de maat goed is Het ziet er goed uit, mooie kwaliteit. Tot nu toe erg tevreden. Nu de chef nog natuurlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super hip en comfy!

Heel goed. Het kwam erg snel binnen. Altijd leuk om een pakketje open te maken, zekervoor mijn zoon die dan echt wat voor hem krijgt. Hij vind de printjes helemaal cool en gaf ook aan dat deze lekkerder zat dan snoeren boxer die hij heeft, de band zit iets hoger. Hij valt ook goed op de verwachte maat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ondergoed

Het zit geweldig en de stijl vind ik ook goed heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

De titel van mijn review zegt het allemaal. De website is overzichtelijk en zit goed in elkaar. Eerst nog wat rondgeneusd en uiteindelijk besloten om toch een account aan te maken en een abonnement aan te gaan! Iedere stap van het proces is goed toegelicht en je wordt niet overrompeld met vragen en informatie die op dat moment niet nodig zijn. Een dag na het bestellen van mijn gratis boxer deze al in de brievenbus mogen ontvangen en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. De boxer zit heerlijk, heeft een prachtige print en voldoet aan alle eisen die ik hieraan stel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wonderful!

Amazing!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima pasvorm .

Hij zit geweld en het model is super !

  • Aanbevelen? Ja
9

Nooit meer gedoe!

Ik heb weinig tijd en zin om te besteden aan nieuwe kleding, waaronder ondergoed. Het concept van een nieuwe onderbroek elke maand is voor mij dus geweldig. Zo kan ik gemakkelijk de onderbroeken die te oud zijn weg doen en ze vervangen door een nieuwe, mooie boxer. Niet te duur en hoge kwaliteit. Heb voorheen van iemand een abonnement cadeau gehad om het uit te proberen. In die paar keer slechts eenmaal een verkeerde maat gekregen, dit was overigens snel opgelost. Echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede kwaliteit, niet de goede maat

Te strak om boven benen maar als ik een maat groter neem is het weer een te lange onderbroek

  • Aanbevelen? Ja
10

superblij

ja prima en goed zittende boxershorts.. erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen

073-3034175

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.