Filters

10

Perfecte maat, gevoel, en kwaliteit

De boxerbriefs waren de perfecte maat, heel stylish, fijn zacht gevoel, en een goede kwaliteit. Het zat goed strak, behalve waar er dan wel ruimte bij nodig was. Het was te duur om door te gaan met de membership, maar wanneer ik het weer kan betalen dan start ik het weer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige box

Zit best goed, hoewel ik de band wat breed vind en hoog voel zitten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service die zit als gegoten!

Hoe makkelijk is het om niet meer naar de winkel te hoeven gaan en een nieuwe boxer gewoon in de bus te ontvangen! Die broekies zitten nog verdomd goed ook!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zit gelijk goed

N.v.t

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische pasvorm

Zeer verrast over de kwaliteit en de pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja
9

De boxer is echt comfortabel, zacht en rekbaar, ik ben er echt dol op

Voor een dikke jonge zit me de boxer echt goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goed zittende boxershort.

De boxershort zit echt lekker. De stof voelt zeer lekker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Unbeliefeble

Een perfecte boxershort, deze blijft op de juiste plekken goed zitten (broekspijpen stropen niet op). Zit echt als gegoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en leuke designs

Snelle levering, goede kwaliteit en erg leuke designs, abonnement waar ik zeker blij mee ben

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en zit goed

Snel geleverd en zit prima, nog te kort om te zeggen of hij ook mooi en goed blijft na meerdere keren wassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte boxers

Zitten goed en lekker. Ben er echt blij mee eindelijk boxers met kwaliteit en een extra pluspunt mijn vrouw vind ze heel goed staan bij mij...

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Zit lekker

  • Aanbevelen? Ja
8

Super lekkere boxer!

Hij kwam in de brievenbus, gepast en zit als gegoten! Zeker blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Very good!!

Great underwear

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede pasvorm

Goede zittend blijvende boxershort Stevige goed passende materialen Maar ik snap de logica niet van witte binnenkant niet

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit heerlijk

Zit heerlijk snelle levering en leuke prints

  • Aanbevelen? Ja
10

Broek zit geweldig zegt mijn vriend

Heerlijke broek zit als gegoten

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit heerlijk

Leuke kleuren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goddelijk

Zit als gegoten! Top, fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig!

Keurig geleverd , mooie en vooral goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig zittende en leuke boxershort!

Deze boxers zijn echt superleuk! Hier wil ik er meer van!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne onderbroek

Fijne boxer stof mag ook aan de binnenkant bedrukt zijn en mag gladder afgewerkt zijn qua stof

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed.

Zit lekker en feestelijke printjes ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk, ook voor vrouwen

Door de strakke pasvorm is deze toffe boxer ook prima door vrouwen te dragen! Denk out of the box en be free in who you are!

  • Aanbevelen? Ja
9

Grote heftige verrassing

Ik kreeg de OTA boxershort als verjaardagscadeau van mijn vader, was verrast maar ook geschokt vanwege de heftige print maar tegelijk ook erg cool om te dragen. Ik kijk nu al uit naar de volgende zending.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Graafsebaan 135 A

5248NL Rosmalen

073-3034175

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.