Laden reviews...
Laden reviews...
206 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen vooral de kwaliteit en variatie in ontwerpen. Leveringen komen meestal op tijd en betrouwbaar aan. Er zijn zorgen geuit over abonnementswijzigingen en facturering, maar de meeste reviews roepen op tot doorlopende kwaliteit en aantrekkelijke designs. Al met al lijkt de waardering voor kwaliteit hoog te zijn, met ruimte voor verbetering in klantenservice.
Goeie service. Snelle verzending. En de shorts zitten erg comfortabel.
Beveelt aan
12 November 2021
Titus
Emmen
Snel geleverd, doen wat ze beloven
Beveelt aan
12 November 2021
Wiel
Brunssum
Kwaliteit vergelijkbaar met Hema/Vingino enz en een super leuk concept om maandelijks een onderbroek te ontvangen.
Beveelt aan
12 November 2021
Sabine
Woerden
Snelle levering van een gratis boxershort, netjes verpakt, geen haren of viezigheid, niet stuk, past perfect. Niks op aan te merken.. en van sommigen zie je dat wel eens anders. Binnenkort hebben jullie er een nieuwe klant bij.
Beveelt aan
12 November 2021
Marcel
Veendam
Ik heb dit voor mijn vriend besteld, zit mooi om zijn kont, de kleuren zijn helder, maar was goed. En echt supersnel verzonden, leuke verpakking!
Beveelt aan
12 November 2021
Hedi
Rotterdam
Mooi design, pasvorm was ook prima. Helaas om 10 euro per maand uit te geven aan een boxershort is me wat te gortig. Dan koop ik liever 6 Boxers van Ziki (action) die ook heerlijk zitten.
Beveelt aan
12 November 2021
Rinse
St Jabik
Als vrouw dacht ik eerst dat deze onderbroeken voor mannen alleen waren, maar toen ik een That Ass onderbroek aan deed zat het lekkerder dan ieder andere slip of vrouwen boxer die ik ooit in bezit had! GEWELDIG COMFORTABEL! PRACHTIGE DESIGNS!! EN ZE KOMEN NIET TUSSEN MN BILNAAD!!! Als ik genoeg That Ass boxers heb gooi ik derest weg, ik zal ze aan al mijn vriendinnen aanraden!
Beveelt aan
12 November 2021
Stéphanie
Westervoort
Al veel verschillende boxers geprobeerd maar niet eerder zo'n goed zittendexboxer gehad. Ze zoen er leuk uit maar de pasvorm is echt fantastisch. Sluit mooi aan, pijpjes zijn mooi op lengte en ook de brede band zit heerlijk! Ik wil niet anders meer!
Beveelt aan
12 November 2021
Heidi
's-Gravendeel
Mijn ervaring is dat er is geen ervarin. Na twee weken aan het wachten ik heb geen boxershort gekregen.
Beveelt aan
12 November 2021
Enrique
Utrecht
Hi Enrique,
Ai, dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik begrijp heel goed dat je baalt. De boxershort is op 21 oktober al verzonden, dus ik ben bang dat jouw pakketje onderweg zoek is geraakt. Ik stuur je meteen een mail zodat we dit op kunnen gaan lossen. Excuses voor het ongemak!
Groeten,
Esther
Ja hij zit lekker en het printje is mooi.
Beveelt aan
12 November 2021
Mathijs
Sneek
Zit lekker,en is mooi ook die print,aanrader voor alle mannen.
Beveelt aan
12 November 2021
RONALD CLOOTS
HOOGERHEIDE
Ik ben tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de boxershort
Beveelt aan
12 November 2021
Kevin
Heerlen
Ik was de kleurloze boxers een beetje zat aan het worden toen ik dit merk langs zag komen op Instagram. Ze zitten erg comfortabel en de designs zijn echt geweldig!!
Beveelt aan
11 November 2021
Frederik
van Haagen
Fijne langere pijpjes en mooie pasvorm
Beveelt aan
11 November 2021
Suzan
Peters
Toen ik de boxer aantrok voelde het gelijk comfortabel aan. De boxer valt wat langer als andere boxers die ik ben gewend. Eigenlijk vind ik dit best lekker zitten. Ik heb alleen de maat veranderd omdat ik het gevoel heb dat de L toch wat ruim zit bij mij. Al om al een goede comfortabele boxer met eej fijne stof. ik ben blij dat ik mij heb aangemeld.
Beveelt aan
11 November 2021
Jordy
Leiden
Goede pasvorm helemaal tevreden mee
Beveelt aan
11 November 2021
HFJM
Horst
Ik had hem aangetrokken en bij naar onder gaan is deze al gescheurd dus teleurstellend helaas en totaal niet wat ik ervan verwacht had
Beveelt niet aan
11 November 2021
James
Belfeld
Hi James,
Wat ontzettend vervelend dat je jouw boxershort kapot hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit moet een productiefout zijn.
Ik stuur meteen een vervangende boxershort naar je toe.
Groeten,
Esther
Heerlijke boxers, zitten lekker, zijn wat langer dan de doorsnee boxers en super leuke prints erop!
Beveelt aan
11 November 2021
Lorenzo
Lelystad
Hele mooie onderbroek. Mijn vader krijgt ze ook en zo lijken we nog meer op elkaar!!!
Beveelt aan
11 November 2021
Jurre
Den Helder
Zit goed, leuke printjes en goeie levering
Beveelt aan
11 November 2021
Jordy
Wezep
Zit als gegoten met mooie print
Beveelt aan
11 November 2021
Wilfred de Boer
Dedemsvaart
Zit lekker en ook na het wassen
Beveelt aan
11 November 2021
Hans
Dronten
De boxershort zit heel erg comfortabel en past perfect. Ze hebben mooie en unieke prints die kwaliteit uitstralen.
Beveelt aan
11 November 2021
Gijs
Melderslo
Past perfect, zoals op de afbeeldig, hoge kwaliteit.
Beveelt aan
11 November 2021
L
Limburg
Hij zit goed, mooie pasvorm bij een smalle bouw. Het zou leuk zijn als er in de toekomst hemdjes bij zitten voor de kindermaten.
Beveelt aan
11 November 2021
Jorn
Heiligerlee
Graafsebaan 135 A
5248NL Rosmalen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops