Gewoon altijd top!!!

Mijn bestelling altijd correct en vlug geleverd. Gewoon top!!!

Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Vond het minder van de verzendkosten die er nog boven op kwam.

Beste Helfriede, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat het product snel geleverd is. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

duidelijk en snel

bestellen ging gemakkelijk en levering was snel.

Beste Chris, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat het bestelproces duidelijk was en het bestelde product de volgende dag is geleverd. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Super goede ervaring, en bestel zeker vaker

Beste Christiaan, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt, dat waarderen we! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Kenteken check fijn, nu hoeveelheid nog

Helaas 1L besteld terwijl ik 4 of 5L nodig had. Moet nu nog een keer bestellen. Had fijn geweedt als er naast type ook hoeveelheid voor je kenteken stond.

Beste Mirjam, Bedankt voor de beoordeling. In de meeste gevallen wordt het aantal liters aangegeven, maar bij niet elk voertuig is dit zo. De inhoud van zowel de motorolie, transmissieolie, koelvloeistof etc, staat dan weergegeven in de verschillende componenten. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Adequaat en goed advies.

Bij oldtimer restauratie goed advies geleverd. Daardoor toch besloten bij hem te kopen.

Beste Engbert, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Prima prijs en levering

Mooi aangegeven type olie voor mijn Audi. Prijs olie waar ik als klant niet over kan klachten. Snelle levering, conform afspraak. Hulde!

Beste Ronald, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te lezen dat de kentekentool je heeft geholpen aan de juiste olie voor jouw Audi en de olie ook snel afgeleverd is. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Altijd goed.

Altijd netjes en snel

Beste Sebastiaan. Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Perfect en snel.

Duidelijke website Goede afhandeling Snelle verzending Ben zeer tevreden

Beste Gerrit, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat alles op de website duidelijk is en dat je tevreden bent over afhandeling van de bestelling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering.. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Gesmeerde levering

Puike olie voor een fijne prijs vlot geleverd!

Beste Willem-Jan, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de vlotte levering! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

goede service

snel en accuraat

Beste Danny, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de service! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen

Goede prijs

Beste Köksal, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snel bezorgd en pakket is goed ingepakt.

Beste Sevim, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede prijs, snelle levering, duidelijke website

Idem hierboven

Beste Kim, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te lezen dat alles duidelijk is en het product snel is ontvangen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Kwaliteit voor scherpe prijs

Besteld voor 15.00 wel niet de dag erna maar de dag daarna geleverd (wel wetende dat dit rond de feestdagen was) voor de rest, scherpe prijs voor kwaliteit!

Beste Nick, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je verder tevreden bent, prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Prima olie voor de juiste prijs.

Beste Gert, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Levering vrij snel

Zeer tevreden over het geleverde product

Beste Ron, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

zeer goed

mooie duidelijke website en super snelle levering

Beste Arie, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat de website duidelijk in gebruik is en de bestelde artikelen snel zijn ontvangen! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

accuraat. Doet wat belooft

Beste Vic, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goed product en snelle accurate afhandeling.

Veel keuze mogelijkheden en kwaliteits producten. Perfecte afhandeling.

Beste Ferdie, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Netjes en snel bezorgd

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over levering! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

İk ga een klacht aandienen en een slechte revieuw plaatsen op google, ik heb niks ontvangen !!!

Beste Mehmet, Vervelend om te lezen dat jouw bestelling nog niet is ontvangen! Je had gerust eerder contact mogen opnemen, zodat we dit probleem eerder hadden kunnen oplossen. In de t&t code is namelijk af te lezen dat het de zending retour komt, omdat de verpakking is beschadigd... De bestelling zal vandaag opnieuw worden afgestuurd. De nieuwe t&t code zal ik per e-mail naar je toezenden. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle afhandeling en snelle bezorging

Beste Edwin, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over het bestelproces! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Beste Mirka, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.