Snelle en goede levering.

snelle service en levering

Snelle levering, groot assortiment

Mijn bestelling werd snel geleverd en de communicatie over de bestelling was goed. Bij het openen van de doos, zag ik echter dat er een bidon met 1 ltr motorolie was geleverd i.p.v. een bidon met 5 ltr. Na een telefoontje hierover, werd de (inpak)fout snel hersteld en werd de bestelde en betaalde bidon met 5 ltr motorolie 2 dagen later al afgeleverd. De bidon met 1 ltr mocht ik houden, als compensatie voor de gemaakte fout. Goede en snelle service dus.

Snelle Levering, top product alles goed!

vandaag besteld, volgende dag geleverd!

Ik had helaas verkeerde viscositeit besteld. Na retourneren werd kosteloos de juiste opgestuurd.

Snel geleverd . Goed product.

De olie ons geleverd prima prijs kwaliteit verhouding.

geen problemen, dus tevreden

Gaat prima allemaal, niks aan veranderen.

ik hou het kort product service fantastisch

voor mij is het picobello

Goede producten voor goede prijs

Klantvriendelijk bedrijf. Goede producten voor goede prijs. Snelle levering

Perfect.

Mijn ervaring met Overweg olie is gewoon perfect.Mijn bestelling werd op de afgesproken tijd geleverd.

Prima, niets op aan te merken.

Prima, niets op aan te merken.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk!

Correct

Duidelijk en snel geleverd

Snel en goed advies

Zie boven.

Goede en snelle levering

Goede en juiste informatie op de site en snelle levering

uitstekend

Op tijd bezorgd en ook wel snel.

Vlot geleverd

Een optionele papieren trechter was fijn geweest

Op de site werd vermeld dat er gratis verzending zou zijn vanaf een bepaald bedrag. Helaas kwam dit niet op de factuur te staan, na een snel belletje werd het netjes afgehandeld. Echte aanrader!

Kwam met goedvoorstel voor 1 soort olie als totaal smeermiddel voor mijn tractor

Ik had een oude tractor waarop voor de motor, versnellingsbak en achterbrug verschillende viscositeiten voor de olie stonden aangegeven. Het bleek mogelijk een olie te kiezen die voldeed aan de fabrieksspecificaties.

Uitstekend, snel en goedkoop

Makkelijk de juiste olie bij onze auto te zoeken en relatief goedkoop. Snelle levering, alles bij elkaar prima!

makkelijk besteld, keurig geleverd

Prima service, snelle levering

Na bestelling volgt duidelijke communicatie over de order; verzending gebeurt snel, bezorging is afhankelijk van drukte bij koerier, maar gewoonlijk binnen 48 uur.

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.