geen geleverde producten

ik heb voordat ik op vakantie ben gegaan een bestelling geplaats die nooit ontvangen is. ik ben zelfs vergeten dat ik het had besteld.

Snel

Goed corect en duidelijk

Bestelling de volgende dag geleverd. Perfect

Geweldig product

Ik heb een Volvo S 80 met 350.000 km Loopt zuinig en rustig door de olie Wel kostbaar maar zeker waard

TOP!

Vraagje gesteld mbt ad-blue vulslang. Snel en duidelijk beantwoord. Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd. Al met enkele mensen en mijn dealer url gedeeld.

bestelling en levering snel en zonder problemen

bestelling en levering snel en zonder problemen

Goede services pakket was goed ingepakt .

Dikke prima!

Iets voor 16:00 besteld en de volgende dag in huis.

Altijd prima en zeer snelle levering!

Maar......2 weken geleden heb ik wederom olie besteld, en aangegeven, dat ik gebruik wilde maken van de vaste klanten aanbieding, te weten ruitenvloeistof, maar die zat er niet bij. niet dat ik daardoor geen olie meer zal bestellen bij jullie, maar het verbaasde me wel. Verder niets dan lof.

Binnen 1 dag in huis.

Dik in orde.

Snelle en correcte levering

Goed advies, goede deal en levering conform afspraak

Goed advies voor olie conform fabrieks spec. Goede deal en levering conform afspraak.

Professioneel, snel en tegen concurrerende prijzen.

Overweg Olie is een professionele leverancier met goede kennis en advies. Het leveren gaat altijd snel en tegen concurrerende prijzen.

Snelle reactie, nog snellere levering.

Na mijn bestelling kreeg ik vrijwel meteen bericht dat de bestelling verwerkt was; bericht dat de bestelling verzonden was, kwam slechts korte tijd later. Enige minpunt was de bezorging; DHL meldde eerst dat de levering de volgende dag (dus binnen 24 uur na bestelling) zou plaatsvinden, maar op het aangegeven tijdvenster werd gemeld dat de bezorging vertraging opliep en een tijdstip nog niet bekend was. Uiteindelijk zou het een dag later bezorgd worden; alleen gebeurde dat niet in het daarvoor aangegeven tijdvenster. Ik kreeg van "DHL" ook een (in mijn ogen phishing) email dat mijn bestelling onderweg was en dat ik een bedrag voor de bezorgkosten moest betalen. Maar ik had die al bij de bestelling betaald, dus heb ik er verder niet op gereageerd. Met DHL heb ik dit jaar weinig positieve ervaringen gehad.

Prima, alles goed: op tijd geleverd en goed verpakt!

Uitstekend, aanrader

Prima service, zeer klantvriendelijk!!

Prima snelle service.

Prima service, snelle levering. Goed product

Hallo Robbert, Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Wij zien dat jij op zondag 1 liter olie hebt besteld, deze is door ons op maandag verstuurd en op dinsdag bij jouw buren op nummer 8 is afgeleverd. Samen met DHL kunnen wij helaas niet sneller bezorgen dan wat jij nu hebt meegemaakt. Met vriendelijke groet Overweg Olie

Goed Snel

Lekkere snelle levering Mooi dat er ook alkylaat benzine in het programma zit

duidelijke website.

Prima service, ook zijn de producten goed omschreven met eventueel uitleg in een filmpje snelle en correcte levering, doet wat het beloofd, zal deze zeker aanbevelen! Top

Goed bedrijf.

Makkelijke website en snelle levering zoals beloofd.

Correct snel

Prima bedrijf . Netjes alles te volgen via de mail

Eenvoudig, snel en goed product.

Ik had voor mijn Ford C-Max goede motorolie nodig. Deze hier gevonden en besteld. Na twee dagen werd een doos bezorgd. Alles keurig ingepakt.

Duidelijke site en een snelle levering

Snel, betrouwbaar en kwaliteit.

Snel en correct

Snel en correct, geen problemen

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.