Super snel goed

Doen wat ze zeggen

Levering oké

Ik vind de vraag om een beoordeling uiterst irritant, zeker nadat ik 3 keer de vraag genegeerd heb

Beste Kees, Daar kan ik me iets bij voorstellen. Om deze reden is er ook contact geweest met Kiyoh, zij geven aan dat er in principe één keer een herinnering verstuurd wordt. In het telefonisch contact dat wij hierover hebben gehad heb je aangegeven dat je meerdere verzoeken hebt ontvangen. Dit heb ik doorgezet naar Kiyoh en zij zullen dit verder onderzoeken of er ergens een fout zit in het systeem. Excuus voor het ongemak. Namens Overweg Olie, -Elisa

Goedkoop en snel geleverd

Werd netjes en snel geleverd en was goedkoper dan in de winkel

geleverd, ietsje later

Bestelling geplaatst en even was het rustig met afleveren. Vergeten? Contact opgenomen met het bedrijf en correct te woord gestaan. Product was ten tijde van bestelling niet op voorraad. Bij navraag inmiddels weer leverbaar. De volgende dag keurig geleverd. Op naar de volgende bestelling.

Goede ervaring en snelle levering

Snel, betrouwbaar en professioneel

Duidelijke website, informatief en overzichtelijk

Prijs is goed, werd snel verzonden, helaas door fout van DHL pakket zoekgeraakt maar door de Service van OverwegOlie alles netjes opgelost!

Alleen was uitleg in Nederlands minder

Product deed gewoon wat het moest. Maar levering was later dan afgesproken maar kan ook door kerst komen natuurlijk voor de rest ok

Beste Yasin, Bedankt voor de beoordeling. De kerstdagen hebben er inderdaad tussen gezeten, hierdoor is de levering iets vertraagd geweest. Prettige dag gewenst, Overweg Olie -Elisa

Vlotte en correcte afwerking bestelling

Eerste keer bestelling geplaatst en zeer tevreden over de afhandeling. Vriendelijk telefonisch contact en vlotte levering.

Beste Frans, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Overweg Olie -Elisa

goede service heel tevreden en een prettige jaarwisseling

heel tevreden snelle service en het is goede olie

Beste Jaap, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

Alles in orde

Kort gezegd alles in orde.

Beste Stefaan, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent, fijne dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Alles was goed geregeld voor een goede prijs.

Bestelling en bevestiging van de order was keurig geregeld. De levering door DHL was de volgende dag dus ook zeer snel. Aan te bevelen dus voor vervolgorders.

Beste Dirk, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat het gehele bestelproces als prettig is ervaren. Prettige dag gewenst. Overweg Olie - Elisa

Super , en ondanks de feestdagen toch een snelle levering

Beste Fred, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst Overweg Olie - Elisa

Kwaliteit en service is super

Süper service.

Beste Sevim, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Fijne dag gewenst Overweg Olie - Elisa

Super handig dat je door middel van het invoeren van je kenteken direct te zien krijgt welke olie je nodig hebt. Na het plaatsen van de bestelling hadden we het de volgende dag al in huis. Top!

Beste Nikki, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Overweg Olie -Elisa

Supersnel geleverd!

5 sterren

TOP :) snelle levering

Gewoon goed

Alles zoals verwacht

Teleurstellend

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Beste Frank, Zojuist telefonisch contact gehad. Volgens de gegevens van de T&T code zou de bestelling afgeleverd zijn op een DHL servicepunt. Mocht dit niet zo zijn, wil ik je vragen telefonisch contact met ons op te nemen. Fijne dag gewenst. Overweg Olie - Elisa

Snel en volgens afspraak.

Vlotte levering aan een goede prijs.

Zeer snelle levering inclusief persoonlijke boodschap. Leuk!!

Ga zo door!

Gewoon top bedrijf

Bestellingen altijd netjes verzorgd en vlug geleverd.

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.