Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs. Product was ook goed ingeplakt.

Levering uitstekend.. produkt goed

Mooi op tijd geleverd en heel goed verpakt.

amateurisme

online staat beschikbaar. online staat leverbaarvbinne de 2 werkdagen. 2 dagen na bestelling krijg ik een mail dat items toch niet op stok zijn en ze "een week later" gaan zijn. Ik stuur een mail terug om te annuleren, geen reactie. Ik bel om te annuleren, dan blijkt het wel binnen te zijn met plechtige belofte dat ik het voor het weekend zou hebben. Onozel dat ik ben geloof ik dat. natuurlijk maandag pas geleverd en een afspraak voor de werk brug voor niets mogen betalen. Schandalig!! Gezien de onderdelen nog steeds op de site als "voorradig " staan... get your shit together en beloof ne zot geen dingen die je niet waar kan maken.

Top !

Vlotte levering, prima verpakking, tijdige levering.

Netjes verpakt. Had een doos van 15 liter besteld omdat de 20 liter er niet meer bijstond.Doos met tapkraantje

Helemaal goed .

Vriendelijk, vlot voordelig !!

Heb geen opmerking

Super snelle levering

Ik app wat ik nodig ben en het word geregeld

Snelle levering en bezorging

snel en goedkoop

Volgende morgen al in huis. Ze zijn beter.

Keurig en op tijd geleverd.

Prettig zo voor de eerste keer. Ik denk zeker dat ik vaker ga bestellen.

Top bedrijf

Overweg olie is een bedrijf dat breed in zijn assortiment is,maar ook in klantvriendelijk maakt niet uit als je een grote afnemer bent of een kleine. Dat mag je to bedrijf noemen.

Vandaag besteld, morgen in huis. Ik vind het alleen jammer dat de kannen met ad-blue nu een brede opening hebben. Nu past mijn, speciaal aangekochte, vultuit niet meer.

Ervaring met Overweg is goed, dhl niet

Overweg olie is een goed en betrouwbaar bedrijf. Helaas gaat dhl erg grof om met de pakketten en waren beide dozen heel erg beschadigd tijdens het transport.

goede service en kwaliteit

Als ik een bestelling door geef wordt er direct gereageerd.

Snel geleverd alles top!!

Kroon classic MP90 besteld, is snel geleverd alles naar wens

Bestelling altijd correct en vlot geleverd!!

Bestelling altijd correct en vlot geleverd!! Top.

Goed bedrijf

Reeds eerder besteld , goede olie voor een redelijke prijs

super

snel geleverd

Snel verzonden

Fijne website en mijn bestelling was snel binnen

Ook tijdens vakantie periode toch bereikbaar.

Als er iets misgegaan is toch ernog na bellen of alles goed is.

top

super goed verlopen, op tijd verzonden en mooie prijs

dit formulier opsturen zonder dat er wat geleverd is

Contact is prima, ik hoop dat de aangevraagde dieselslang vandaag binnenkomt. Werd netjes gebeld dat er wat fout gegaan was. Hopelijk komt de slang vandaag binnen.

Kotterstraat 20

8102 HZ Raalte

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.