Goede service.

Goed assortiment, prima levering

Beste Peter, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

snelle levering door vriendelijke mensen.

Zoals eerder ervaren kreeg ik na mijn bestelling op website het pakketje al de volgende dag thuis geleverd door DHL. Wel een klacht naar DHL gestuurd daar zij aangaven dat pakketje in brievenbus was achtergelaten wat onmogelijk was door grote van pakket. En hadden het dus ook nog onbeheerd op de brievenbussen gezet en niet de moeite genomen 60 mtr. verder te lopen naar mijn voordeur om het af te geven. Overweg olie = uitstekend. DHL droppen die handel. Zeer slechte ervaring met dhl.

Beste Berry, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering door DHL. Ik zal dit verhaal ook nog even doorzetten. Gelukkig heb je het product in huis! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

snelle service zeer vriendelijk

binnen 24 uur naar bellen wordt je product meestal al geleverd mits deze leverbaar is. zeer vriendelijk personeel die de tijd neemt voor je

Goed geregeld.

Snelle en correcte levering!

Beste Harm, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Mijn ervaring is positief

Besteld product netjes ontvangen.

Beste Marcellino, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

optimaal

Snelleki levering, super kommunikatie.

Beste Ronald, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat zowel de levering als de communicatie gewaardeerd wordt! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Geen opmerking

Snel verstuurd en dus ook snel ontvangen.

Beste Arman, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering! Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Zeer positief

Snelle afhandeling Prijs OK Klant vriendelijke benadering

Beste Karel, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat de service als klantvriendelijk wordt ervaren. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Vlot en goed

Snel en helder: duidelijk wat ik zou krijgen en wanneer ik het kon verwachten!

Beste Robert, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Aanrader

Ideaal tik je kenteken in, en je krijgt direct in beeld welke olie je nodig hebt! Word netjes verpakt verzonden. Binnen twee dagen ontvangen! Echt een aanrader.

Beste Ingrid, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat de adviestool heeft kunnen bijdragen aan vinden van de geschikte motorolie. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Tevreden klant

Ben al jaren een te vreden klant. Een verbeter punt!! Het gebeurt wel eens dat je bestelling afgerond heb, en dan toch nog iets vergeten. Kost je twee maal verzend kosten. Het is mogelijk om een nieuw bestelling te doen en bij te voegen op de eerste bestelling. Dat zou een verbeter punt zijn. Gr Rudi

Beste Rudi, Bedankt voor de beoordeling. Goed dat je aangeeft dat er verbeterpunten mogelijk zijn, dat horen wij graag om service te optimaliseren. Mocht je erachter komen dat je iets vergeten bent, laat het ons weten via de e-mail of per telefoon. Wij kunnen dan een nieuwe order aanmaken, vervolgens ontvang je bericht met een link naar de betaalomgeving. Orders kunnen daarna samengevoegd worden waardoor dit scheelt in de verzendkosten. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede service snelle verzending

Beste Jolanda, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Zeer vlotte service!

Alles is vlot verlopen, bestelling was hier in 4 werkdagen, super!

Beste Vee, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de service. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede ervaring

Goed contact en goede service

Beste Karin, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Keurig en snel geleverd.

Mijn bestelling is keurig en snel geleverd voor een redelijke prijs.

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Daan, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goed advies, snelle bezorging

Met geen verstand van wat ik moest kopen werd ik op de site snel geadviseerd. En de volgende dag had ik het in huis, top!

Beste Ralph, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over het gebruik van de tool en de levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snel geleverd,goed verpakt.

Beste Marianne, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Rodney, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

snel geleverd

idem

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Ben heel erg blij met mijn aankopen, ik heb een Motoconfort C45S 125cc uit 1958, en had snel een olie verversing nodig, en omdat die specefieke olie nodig heeft was het moeilijk om te vinden, totdat ik bij deze site kwam.

Beste Väös, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je bij ons hebt gevonden wat je zocht! Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Ontzettend goed geholpen

Ik kreeg een doos met twee lekkende flessen. Dag erna kreeg ik gelijk twee nieuwe opgestuurd. En deze waren wel goed. Super goeie service!

Beste Annelies, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de service. Erg vervelend dat de producten beschadigd overgekomen zijn. Excuus. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Olie voor auto’s

Makkelijk te vinden op kenteken en snel geleverd

Beste Greetje, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.