Zeer snelle levering Prijs technisch ook nog een keer goed

Ok.

Product werd op tijd bezorgd en de inhoud klopt. Omdat alles in orde is, heb ik geen ervaring met reclames of terugzending.

Overzichtelijke site en zeer snel geleverd.

Was op zoek naar bepaalde olie soorten en kwam op deze site. Vervolgens supersnel geleverd.

Makkelijk te bestellen. Ontvangst niet binnen 1 dag zoals op de site staat. Maar kan ook met de corona crisis komen.

Goede en snelle service

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Uitstekende handling en informatievoorziening.

Top service!

Ik had een foute bus olie besteld die inderdaad de volgende dag geleverd werd. Na telefonisch contact werd zonder probleem de juiste bus toegestuurd met een retoursticker voor de foute bus.

Prima bedrijf

Prima bedrijf, snelle levering.

Zeer goed.

Zeer correct geholpen.

goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Goede prijs. Snel geleverd.

Goede prijs. Snel geleverd.

Correct advies, snelle levering, prima prijs voor een goede kwaliteit

Zelf de AdBlue bijvullen van mijn Audi A6 uit 2016 mbv de Kruse vulslang is een nu een eitje, werkt als een tierelier!

Perfecte adblue slang en snelle levering

Speciaal deze slang besteld omdat mijn adblue vulpunt in de kofferbak nabij het reservewiel zit. Met deze slang vul ik tot de nok toe bij en mors geen druppel. Ik ben erg blij met deze slang. Past perfect op de bijgeleverde jerrycans.

prima bedrijf

Was snel en vakkundig geregeld

snelle levering goed product

Goed en betrouwbaar vandaag besteld overmorgen in huis goede olie goed verpakt in een woord perfect.

Ik smeer al jaren mijn auto's met koon olie

Kroon olie is de beste olie

Prima; snelle levering, goede communicatie.

Bestelling werd meteen verwerkt en verzonden; was binnen 24 uur in huis. Alleen de aangegeven bezorgtijd van DHL werd ruim overschreden.

Prima.

Snelle correcte levering.

Snelle verzending, goede prijs en makkelijk te bestellen

Top! Volgende keer weer! Snel in huis en voor een goede prijs kunnen kiezen uit een breed assortiment.

Helemaal tevreden Groot aanbod en snel geleverd

Helemaal tevreden Groot aanbod en snel geleverd

Prijs en verzending

Voordeligste prijs en een snelle levering

1ste bestelling perfect.

Heel snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de levering.Prima service.

Snel

Mijn bestelling wordt snel geleverd

Uitstekend, werken zoals elk bedrijf zou moeten werken.

Fijn

Prima, bezorging wat minder.

Zocht een lange vulslang omdat mijn dop diep in de kofferbak zit. Eerst mail gestuurd of het de goeie was die ik zag op internet. Snelle reactie terug. Gelijk besteld met 2 kannen adblue. Alles netjes verpakt. Alleen ik ben geen fan van DHL. pakketje werd op ander adres bezorgd dan aangegeven. Gelukkig wonen we in een klein dorpje, dus het pakketje werd netjes afgeleverd door de bewonder van het andere adres. Misschien meerdere keuzes van bezorging maken. Laat de koper kiezen. Is maar een tip. Maar volgende keer bestel ik zeker weer.