Prima, alles goed: op tijd geleverd en goed verpakt!

Uitstekend, aanrader

Prima service, zeer klantvriendelijk!!

Prima snelle service.

Prima service, snelle levering. Goed product

Hallo Robbert, Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Wij zien dat jij op zondag 1 liter olie hebt besteld, deze is door ons op maandag verstuurd en op dinsdag bij jouw buren op nummer 8 is afgeleverd. Samen met DHL kunnen wij helaas niet sneller bezorgen dan wat jij nu hebt meegemaakt. Met vriendelijke groet Overweg Olie

Goed Snel

Lekkere snelle levering Mooi dat er ook alkylaat benzine in het programma zit

duidelijke website.

Prima service, ook zijn de producten goed omschreven met eventueel uitleg in een filmpje snelle en correcte levering, doet wat het beloofd, zal deze zeker aanbevelen! Top

Goed bedrijf.

Makkelijke website en snelle levering zoals beloofd.

Correct snel

Prima bedrijf . Netjes alles te volgen via de mail

Eenvoudig, snel en goed product.

Ik had voor mijn Ford C-Max goede motorolie nodig. Deze hier gevonden en besteld. Na twee dagen werd een doos bezorgd. Alles keurig ingepakt.

Duidelijke site en een snelle levering

Snel, betrouwbaar en kwaliteit.

Snel en correct

Snel en correct, geen problemen

Snel en correct

Zoals gezegd- snel en correct

Duidelijke website, snelle levering

Ik had op korte termijn motorolie nodig; de website is erg duidelijk, de prijs ook, en de levering gaat snel.

Op tijd, wat ik besteld had en prima verpakt

gewoon goed

gewoon komen afspraken na en producten kloppen

zelfs in deze drukke tijden met veel verzendingen levering op afgesproken datum aan huis geleverdeen dikke proficiat mvg

Prima levering, snel en goed verpakt.

Prima levering, snel en goed verpakt.

Prima ervaring, speedy delivery!

Vlotte levering

Prettige bestelling van olie voor onze auto

goed en snel geleverd

Keurig

Zeer snelle levering Prijs technisch ook nog een keer goed

Ok.

Product werd op tijd bezorgd en de inhoud klopt. Omdat alles in orde is, heb ik geen ervaring met reclames of terugzending.

Overzichtelijke site en zeer snel geleverd.

Was op zoek naar bepaalde olie soorten en kwam op deze site. Vervolgens supersnel geleverd.

Makkelijk te bestellen. Ontvangst niet binnen 1 dag zoals op de site staat. Maar kan ook met de corona crisis komen.

Goede en snelle service

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Uitstekende handling en informatievoorziening.

Top service!

Ik had een foute bus olie besteld die inderdaad de volgende dag geleverd werd. Na telefonisch contact werd zonder probleem de juiste bus toegestuurd met een retoursticker voor de foute bus.

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.