Beste Rodney, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

snel geleverd

idem

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Ben heel erg blij met mijn aankopen, ik heb een Motoconfort C45S 125cc uit 1958, en had snel een olie verversing nodig, en omdat die specefieke olie nodig heeft was het moeilijk om te vinden, totdat ik bij deze site kwam.

Beste Väös, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je bij ons hebt gevonden wat je zocht! Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Ontzettend goed geholpen

Ik kreeg een doos met twee lekkende flessen. Dag erna kreeg ik gelijk twee nieuwe opgestuurd. En deze waren wel goed. Super goeie service!

Beste Annelies, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de service. Erg vervelend dat de producten beschadigd overgekomen zijn. Excuus. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Olie voor auto’s

Makkelijk te vinden op kenteken en snel geleverd

Beste Greetje, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

heel goed

goede en snel inlevering.

Beste Maan, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

Levertijd

Het product is in orde , maar de levertijd is zeer lang , meer dan een week wachten. DHL moest het leveren en het was BPOST die het bracht. Hetzelfde product wordt binnen de 3 dragen geleverd door de concurrentie.

Beste Christophe, Wij vinden het erg vervelend dat het leveren van het product langer heeft geduurd. Zoals ook aangegeven in het contact dat wij hierover hebben gehad, is mij helaas nog niet duidelijk waarom er een aantal dagen geen activiteit in de t&t code zat ondanks dat deze vraag is uitgezet. Gelukkig is het artikel nu wel afgeleverd. Nogmaals excuus voor het ongemak en een prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

MEedenken

Uitstekend geholpen met de specificatie van olie voor de motorfiets Had een paar mogelijkheden welk type olie te gebruiken. Uitstekend advies gekregen. Vlot geleverd.

Beste Peter, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent over het gekregen advies en de afhandeling hiervan. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Prima geregeld, keurig op tijd.

Prima geregeld, keurig op tijd.

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goed en snelle levering

Beste Björn, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Geweldige service

Gewoon top service voor 16:00 besteld volgende dag in huis.

Beste Patrick, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je de service waardeert! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Levering conform voorwaarden

Overzichtelijke website en eenvoudige bestelprocedure en levering conform de leveringsvoorwaarden zoals door hen gepubliceerd. Niks mis mee om hier artikelen te bestellen.

Beste Robert, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je de gehele procedure van bestellen tot aan leveren prettig hebt ervaren! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Perfecte service en supersnel geleverd

Na een aanbiediing in een ontvangen mailtje gebeld omdat de aangeboden korintgen niet in de bstelling konden worden verwerkt. Prompt de volgende dag teruggebeld en uiterst vriendelijk en zonder aarzeling zijn die voorwaarden verwerkt en was de bstelling snel rond en de voglende dag geleverd. Ik heb alle waardering voor deze service, kom je niet vaak meer tegen.

Beste Rob, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service, dat horen we graag! Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Top service.

Zeer goede sevice,vandaag besteld morgen in huis.ze konen hun blooftes na.

Beste Houssain, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Prima levering

Gewenste produkt snel en accuraat geleverd.

Beste Frans, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

Het lek is getopt

Goede ervaring!

Beste Ed, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het product heeft geholpen! Prettige dag gewenst, Namens Overweg Olie -Elisa

Dicht en herstel idd pakkingen van de motor

Mijn Mercedes 60 pk inboord is na totaal 8 uur varen op diverse plaatsen weer droog.

Beste Everdina, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het product geholpen heeft! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Altijd de volgende dag in huis! Perfecte service.

Beste Tom, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Super en snel

Beste Fred, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Slecht

Ik heb wel betaslt maar niks binnen gekregen

Beste Karel, Er is telefonisch contact geweest over jouw order. Deze is afgeleverd bij een DHL servicepunt. Omdat deze niet is opgehaald, is de bestelling geretourneerd naar ons. Nadat de zending opnieuw is verstuurd, zie ik dat deze inmiddels goed is aangekomen! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Mijn bestelling is snel geleverd. Daarnaast vind ik de tool om op kenteken te checken welke olie er precies nodig is, heel handig!

Dag Marloes, Bedankt voor de beoordeling! Het kentekentool is inderdaad super handig! Het voorziet je altijd van de juiste informatie. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie - Elisa

Snelle levering goed product

Beste Michael, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over het product. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Keurig op tijd geleverd, prima

Op naar de volgende bestelling

Beste Bert, Bedankt voor de beoordeling, fijn dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Prima producten, snelle bezorging

Prima producten, snelle bezorging

Beste Joost, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

Eenvoudig en duidelijk bestellen waarna het snel geleverd wordt.

Zie hierboven

Beste Bram, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het bestel- en verwerkingsproces goed is bevallen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.