Prijs en verzending

Voordeligste prijs en een snelle levering

1ste bestelling perfect.

Heel snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de levering.Prima service.

Snel

Mijn bestelling wordt snel geleverd

Uitstekend, werken zoals elk bedrijf zou moeten werken.

Fijn

Prima, bezorging wat minder.

Zocht een lange vulslang omdat mijn dop diep in de kofferbak zit. Eerst mail gestuurd of het de goeie was die ik zag op internet. Snelle reactie terug. Gelijk besteld met 2 kannen adblue. Alles netjes verpakt. Alleen ik ben geen fan van DHL. pakketje werd op ander adres bezorgd dan aangegeven. Gelukkig wonen we in een klein dorpje, dus het pakketje werd netjes afgeleverd door de bewonder van het andere adres. Misschien meerdere keuzes van bezorging maken. Laat de koper kiezen. Is maar een tip. Maar volgende keer bestel ik zeker weer.

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden.

Redelijk snelle levering en zeker goede prijs!

Redelijk snel geleverd en zeker goede prijs.

Levering goed, communicatie 000

Levering was snel en goed. Daarna een mail gestuurd over het product naar Bram maar daar moet ik na een week nog steeds reactie op krijgen. Jammer zeg.

Goed geregeld

Bestel en keurig netjes alles ontvangen.

Topservice!

Super snelle levering!

Goed meedenken en snelle levering

Wat een fijn en slim product, die Adblue vulslang en snelle service!

Ik heb bij dit bedrijf een pakket Adblue met vulslang gekocht. Naast een supersnelle verzending en goede prijs ben ik erg blij met de superfijne vulslang! Ik had al een keer adblue gekocht met een te kleine slang en daardoor al een langere slang bewaard, wat eigenlijk niet zo fijn is om los te bewaren. Ik ben blij dat ik dit op internet heb gevonden bij Overweg en vandaag binnen gekregen, meteen gebruikt en super handig!! Bewegingsvrijheid en gemak doordat het aan twee kanten vast zit! Je knoeit daardoor niet en ook naderhand niet, door een afsluitdop op de slang. Goed product dus van Overweg! Bedankt!

Snel, scherp geprijsd en correct

ok

Correcte en snelle levering.

Een echte aanrader.

Goedkoopste aanbieder met snelle levering. Bestel hier altijd, heel tevreden.

Helemaal goed

Sneller levering, altijd goed gegaan

Topservice

Mijn ervaring was goed

Vlugge bezorging

Goed product, makkelijk bestellen

Ik ben tevreden over het product en de service. Wel jammer dat er met DHL bezorgd wordt. Heb toch de ervaring dat dit minder is. Nu ook weer, doos kwam kapot en ingedrukt aan. Ik heb liever bezorging met PostNL, zij leveren sneller, zending kan ik zelf wijzigen en de service is beter.

Perfecte levering en degelijk product

Prima, vlotte levering

Top !

Uitstekend geholpen en snelle service

Helemaal prima.

Geen problemen ervaren. Pakket goed verpakt. Ik ben tevreden.