Correct

Duidelijk en snel geleverd

Snel en goed advies

Zie boven.

Goede en snelle levering

Goede en juiste informatie op de site en snelle levering

uitstekend

Op tijd bezorgd en ook wel snel.

Vlot geleverd

Een optionele papieren trechter was fijn geweest

Op de site werd vermeld dat er gratis verzending zou zijn vanaf een bepaald bedrag. Helaas kwam dit niet op de factuur te staan, na een snel belletje werd het netjes afgehandeld. Echte aanrader!

Kwam met goedvoorstel voor 1 soort olie als totaal smeermiddel voor mijn tractor

Ik had een oude tractor waarop voor de motor, versnellingsbak en achterbrug verschillende viscositeiten voor de olie stonden aangegeven. Het bleek mogelijk een olie te kiezen die voldeed aan de fabrieksspecificaties.

Uitstekend, snel en goedkoop

Makkelijk de juiste olie bij onze auto te zoeken en relatief goedkoop. Snelle levering, alles bij elkaar prima!

makkelijk besteld, keurig geleverd

Prima service, snelle levering

Na bestelling volgt duidelijke communicatie over de order; verzending gebeurt snel, bezorging is afhankelijk van drukte bij koerier, maar gewoonlijk binnen 48 uur.

Snelle levering prijs is goed

Duidelijke site ,keuze is voldoende,snelle levering voor een goede prijs

Keurig op tijd mijn olie op peil met Overweg!

Netjes geleverd

geen geleverde producten

ik heb voordat ik op vakantie ben gegaan een bestelling geplaats die nooit ontvangen is. ik ben zelfs vergeten dat ik het had besteld.

Snel

Goed corect en duidelijk

Bestelling de volgende dag geleverd. Perfect

Geweldig product

Ik heb een Volvo S 80 met 350.000 km Loopt zuinig en rustig door de olie Wel kostbaar maar zeker waard

TOP!

Vraagje gesteld mbt ad-blue vulslang. Snel en duidelijk beantwoord. Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd. Al met enkele mensen en mijn dealer url gedeeld.

bestelling en levering snel en zonder problemen

bestelling en levering snel en zonder problemen

Goede services pakket was goed ingepakt .

Dikke prima!

Iets voor 16:00 besteld en de volgende dag in huis.

Altijd prima en zeer snelle levering!

Maar......2 weken geleden heb ik wederom olie besteld, en aangegeven, dat ik gebruik wilde maken van de vaste klanten aanbieding, te weten ruitenvloeistof, maar die zat er niet bij. niet dat ik daardoor geen olie meer zal bestellen bij jullie, maar het verbaasde me wel. Verder niets dan lof.

Binnen 1 dag in huis.

Dik in orde.

Snelle en correcte levering

Goed advies, goede deal en levering conform afspraak

Goed advies voor olie conform fabrieks spec. Goede deal en levering conform afspraak.

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.