Goed meedenken en snelle levering

Wat een fijn en slim product, die Adblue vulslang en snelle service!

Ik heb bij dit bedrijf een pakket Adblue met vulslang gekocht. Naast een supersnelle verzending en goede prijs ben ik erg blij met de superfijne vulslang! Ik had al een keer adblue gekocht met een te kleine slang en daardoor al een langere slang bewaard, wat eigenlijk niet zo fijn is om los te bewaren. Ik ben blij dat ik dit op internet heb gevonden bij Overweg en vandaag binnen gekregen, meteen gebruikt en super handig!! Bewegingsvrijheid en gemak doordat het aan twee kanten vast zit! Je knoeit daardoor niet en ook naderhand niet, door een afsluitdop op de slang. Goed product dus van Overweg! Bedankt!

Snel, scherp geprijsd en correct

ok

Correcte en snelle levering.

Een echte aanrader.

Goedkoopste aanbieder met snelle levering. Bestel hier altijd, heel tevreden.

Helemaal goed

Sneller levering, altijd goed gegaan

Topservice

Mijn ervaring was goed

Vlugge bezorging

Goed product, makkelijk bestellen

Ik ben tevreden over het product en de service. Wel jammer dat er met DHL bezorgd wordt. Heb toch de ervaring dat dit minder is. Nu ook weer, doos kwam kapot en ingedrukt aan. Ik heb liever bezorging met PostNL, zij leveren sneller, zending kan ik zelf wijzigen en de service is beter.

Perfecte levering en degelijk product

Prima, vlotte levering

Top !

Uitstekend geholpen en snelle service

Helemaal prima.

Geen problemen ervaren. Pakket goed verpakt. Ik ben tevreden.

Kwam snel binnen. Prijzen zijn redelijk

Snelle verzending, scherpe prijzen.

Na bestelling meteen antwoord dat de bestelling is verwerkt; daarna meerdere berichten omtrent de status van de zending. Zending werd dezelfde dag nog verzonden en werd de volgende dag bezorgd door DHL. Prima service, goede communicatie, snelle verzending en de prijs was scherp, vergeleken met andere aanbieders.

Goede olie voor een scherpe prijs

Mujn bestelling werd wederom snel en efficiënt geleverd. Zeer goede minerale olie met een zeer gunstige prijs/kwaliteitsverhoudin

snel , goede product en prima prijs

snel , duidelijk , goede prijs en ruime keus

Snelle levering, snelle reactie op de e-mails.

Snelle levering, snelle reactie op de e-mails. Zeer tevreden.

Na 21:00 besteld toch de volgende dag al binnen! Super.

Zeer snelle en correcte levering.

Het is altijd een leuke ervaring als alles zo vlot verloopt. Proficiat hiervoor.

Gewoon goed geregeld , goede prijs en snelle verzending

Ik ben hartstikke tevreden .

Snelle levering goed verpakt

Zoals beschreven snelle levering en goed verpakt

Correcte service

Topervaring