Prima geregeld

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

En vlote levering

20l 5w50. Snel en goed geleverd.

Super goed service

Goede service door dat ze me belden dat ik wat was vergeten te bestellen bij de vetspuit en super goed advies!!

Vriendelijke, duidelijk en snel geholpen

Vriendelijk en duidelijk geholpen. Daarna volgde een snelle levering.

Klantvriendelijk en zeer snelle service

een

heel raar dat een oliefirma er meerdere dagen over moet doen om een paar liter olie bij een klant te krijgen. als iemand zakelijk olie besteld heeft ie dat morgen nodig. en niet elke klant houd dingen op voorraad. 80% van de voorraad is onderweg (heb zelf een transportbedrijf) zeker geen aanrader voor mijn collegaś

Snelle levering, goed verpakt en alles duidelijk

Makkelijk bestellen + goede service bij vragen

Ik heb via de mobiel heel snel kunnen bestellen. Levering was iets later dit door een storing bij DHL. Maar na een korte mailwisseling kreeg ik de juiste info en kon ik mijn pakket verder volgen. Vriendelijk, en behulpzaam. ALs ik weer wat nodig heb, shop ik zeker bij Overweg Olie.

Kant is koning

Mijn ervaring bij overweg olie is dat klant koning is,als hobby heb ik niet veel nodig ,maar dat ik nodig heb krijg ik ook mijn advies.kealiteit en snelle levering,wat wil je nog meer. Gr Rudi

Geoliede machine

Korte lijnen, goede service !!

My only negative point was the advert stated next day delivery but it was some days later when it came. Other than that , price and quality was good. I will be buying more oil soon. Thank you

Producten zijn prima, levering op tijd,

Nette prijs en snel geleverd.

Zeer tevreden, snel geleverd voor een nette prijs

Handige app en snelle levering!

Handige app en snelle levering!

het juiste product geleverd op de afgesproken tijd

het product werd tegen een concurrerende prijs geleverd

Product is niet bezorgd

Ik ben elke dag thuis gebleven, alleen is mijn product niet bezorgd op alle dagen dat het langs zou komen. Nu gaat het product retour en zit ik nu zonder olie.

snel

netjes en snel bezorgd !

Persoonlijk.

Bedankt!!

Zeer netjes

Ik had ook graag filters willen bestellen ma kon dat niet goed vinden op de site

Goed maar jammer van de open flessen

Beste lezer, Ik had er 5 besteld maar tijdens de levering waren er helaas 2 flessen open gescheurd en heb ik deze dus moeten weggooien.

Goed prijs kwaliteit verhouding .

Voor mijn gevoel lang gewacht tot de verzending plaatsvond , maar na een mailtje hierover gelijk verstuurd en de volgende dag binnen .

Keurig en snel verzonden

Keurig en snel verzonden , en mooie prijs .wel even een tip ik zou graag een paar papieren vul trechters erbij willen hebben ik heb nl ook een 5 liter kan besteld

Prijs van het bestelde.

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.