Uitstekende snelle levering

Goed spul en snelle levering

Zoals je graag geholpen wordt!

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Snelle service opvolging

Binnen ‘no time’ stond mijn bestelling in huis.

Dit keer weer als vanouds supersnelle levering en vorige keer was van tevoren duidelijk dat het wat langer zou duren.

fantastisch, heerlijke warmte

wij gebruiken de verwarming in een half van 200 vierkante meter om verschillende car wrap werkplekken te verwarmen. ideaal omdat hij makkelijk tussen de werkplekken te verplaatsten is. Wij zijn er zeer tevreden mee

Soepele bestelling en snelle levering

Alles prima en soepel

Onder de indruk

Prima prijs/kwaliteit product, goede, vriendelijke bezorging.

Beste Selma, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

snel en correct

Snelle en correcte levering

Beste Miranda, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Miralda, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Zeer snelle en goede ervaring

Beste Nico, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat je een positieve ervaring bij ons hebt, we hopen je dan ook nogmaals te kunnen helpen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Producten goed, mails over beoordeling irritant

Van mij krijgen jullie een slechte beoordeling omdat ik moe wordt van die mails die snachts verzonden worden om jullie te beoordelen. Als je de 1e negeert sturen jullie ook doodleuk nog een 2e. Producten zijn wel goed overigens

Beste Ruud, Bedankt voor de beoordeling. Het is wel jammer te vernemen dat de producten wel goed zijn, maar Overweg Olie op basis van de feedback die wij vragen van jullie als klanten een onvoldoende hebben gekregen. Deze beoordelingen/feedback gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren waar nodig. Het is uiteraard een eigen keuze om ons te beoordelen, mocht dit niet wenselijk zijn is het niet ingaan op het verzoek tot beoordeling voldoende. Wij hebben helaas geen invloed op wanneer en hoelaat deze verzoeken worden verstuurd. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Gewoon top beter is er niet.

Snelle levering juiste informatie om de goeie olie te vinden.

Beste Frederik, Bedankt voor de beoordeling. Goed om om te vernemen dat je makkelijk jouw geschikte motorolie hebt kunnen vinden, dat vinden we erg belangrijk! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Top bedrijf!

Prettig contact per telefoon en e-mail en keurig op tijd geleverd, zeer aan te bevelen!

Beste Bren, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice, dat vinden we namelijk erg belangrijk! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Duidelijk, wist direkt wat voor olie ik nodig had.

Prima in orde. Je krijgt goed advies.

Beste Janet, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te vernemen dat de kentekentool op de website je geholpen heeft het juiste product voor jouw voertuig te vinden. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Ruim voldoende

veranderen op de site van vandaag bestelt morgen geleverd. is bij mij niet gebeurd. Voor de rest geen klachten. Waarom moet de plaats ingevuld worden dat weerhoud mensen ervan om een review te plaatsen.

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling. De bestelling is geplaatst op een zondag en maandag in behandeling genomen. Deze is de dag erna afgeleverd. Producten die uit voorraad leverbaar zijn, worden inderdaad de volgende werkdag geleverd. Wat de reden is waarom er naar een woonplaats gevraagd wordt, durf ik niet te zeggen. Prettige dag gewenst, Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Henk, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Het product voldoet geheel aan mijn verwachting ! Alleen de bezorging was gewoon klote het pakje was bij de buren buiten voor de deur neergelegd heb bij dhl een klacht ingediend aldus

Beste Louis, Dat is vervelend om te vernemen, was dit aangeven in de track and trace code? Gelukkig heb je het product wel ontvangen en voldoet deze aan je verwachtingen! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Makkelijk en snel

On-line bestellen en snel in huis. Perfect.

Beste Richard, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is geleverd! We zien je graag nog eens terug. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Netjes op tijd geleverd, liep gesmeerd!

In het vervolg bestel ik hier weer de nodige litertjes.

Beste Robert, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de levertijd, we zien je graag nog eens terug. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Henk, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle en correcte levering!

Snelle rn correcte levering!

Beste Harm, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle levering goede prijs

Beste Hakim, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede service gehad over mijn product

Super goede en vriendelijke service gehad.

Beste Piet, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de geleverde service! Prettige dag gewenst, Namens Overweg Olie -Elisa

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.