Perfecte service en supersnel geleverd

Na een aanbiediing in een ontvangen mailtje gebeld omdat de aangeboden korintgen niet in de bstelling konden worden verwerkt. Prompt de volgende dag teruggebeld en uiterst vriendelijk en zonder aarzeling zijn die voorwaarden verwerkt en was de bstelling snel rond en de voglende dag geleverd. Ik heb alle waardering voor deze service, kom je niet vaak meer tegen.

Beste Rob, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service, dat horen we graag! Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Top service.

Zeer goede sevice,vandaag besteld morgen in huis.ze konen hun blooftes na.

Beste Houssain, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Prima levering

Gewenste produkt snel en accuraat geleverd.

Beste Frans, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

Het lek is getopt

Goede ervaring!

Beste Ed, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het product heeft geholpen! Prettige dag gewenst, Namens Overweg Olie -Elisa

Dicht en herstel idd pakkingen van de motor

Mijn Mercedes 60 pk inboord is na totaal 8 uur varen op diverse plaatsen weer droog.

Beste Everdina, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het product geholpen heeft! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Altijd de volgende dag in huis! Perfecte service.

Beste Tom, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Super en snel

Beste Fred, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Slecht

Ik heb wel betaslt maar niks binnen gekregen

Beste Karel, Er is telefonisch contact geweest over jouw order. Deze is afgeleverd bij een DHL servicepunt. Omdat deze niet is opgehaald, is de bestelling geretourneerd naar ons. Nadat de zending opnieuw is verstuurd, zie ik dat deze inmiddels goed is aangekomen! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Mijn bestelling is snel geleverd. Daarnaast vind ik de tool om op kenteken te checken welke olie er precies nodig is, heel handig!

Dag Marloes, Bedankt voor de beoordeling! Het kentekentool is inderdaad super handig! Het voorziet je altijd van de juiste informatie. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie - Elisa

Snelle levering goed product

Beste Michael, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over het product. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Keurig op tijd geleverd, prima

Op naar de volgende bestelling

Beste Bert, Bedankt voor de beoordeling, fijn dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Prima producten, snelle bezorging

Prima producten, snelle bezorging

Beste Joost, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

Eenvoudig en duidelijk bestellen waarna het snel geleverd wordt.

Zie hierboven

Beste Bram, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het bestel- en verwerkingsproces goed is bevallen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Vlotjes geregeld

Netjes en vlot afgeleverd.

Beste Ger, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te vernemen dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen ik wacht al een week.

Ik kan u geen beoordeling geven omdat ik mijn bestelling nog steeds niet binnen heb gekregen.

Beste Hans, Bedankt voor de beoordeling. De bestelling is afgeleverd bij een DHL service punt. Hierover heb ik zojuist ook een e-mail gestuurd. Prettige dag gewenst! Overweg Olie -Elisa

Correct en snel geleverd

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

gemak dient de mens, zit goed in elkaar

Buiten de snelle levering en de nette prijzen is het gemak toch wel de keuze, weet nog wel vorig jaar in Spanje, olie zoeken voor je auto voor de terugreis voor de zekerheid> Duurde een eeuwigheid voor ik de juiste had gevonden. Nu voer je merk en type in en jouw olie komt te voorschijn met alle andere producten die voor jouw model beschikbaar zijn. binnen 24 uur geleverd. volgende keer weer Peter B

Beste Peter, Nog bedankt voor de mooie beoordeling. Het is altijd goed om extra olie bij je te hebben en al helemaal als je in het buitenland zit kan ik me voorstellen dat het gemakkelijk is om de juiste olie te vinden, het advies uit de kentekentool zorgt zeker voor gemak! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle bezorging voor een goede prijs

Beste Boukje, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is geleverd. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

vriendelijk personeel en snelle service

Was op zoek naar stuurbekrachtigingsolie op website maar kwam er niet helemaal uit dus gebeld. Er werd snel opgenomen en een zeer vriendelijke jonge dame leidde me naar betreffend artikel op hun website. De volgende dag had ik betreffend artikel al in huis met nota en en vriendelijk handgeschreven bedankje. Naar mijn idee een prima zaak en zal hier zeker weer bestellen als ik wat nodig heb voor mijn auto.

Beste Berry, Bedankt voor de mooie beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie - Elisa

De olie is goed, de bezorging veel te laat

De olie is goed voor een goede prijs en de bezorging veel te laat

Beste, Bedankt voor de beoordeling. De order is een dag na de bestelling bij ons afgehandeld en afgegeven bij DHL. Normaal gesproken worden bestelling de volgende dag afgeleverd bij de klant. Ik zie inderdaad dat er een dag overheen is gegaan en de bestelling uiteindelijk twee dagen na verzending is ontvangen. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Correct en snel geleverd

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is geleverd. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Tevreden klant

Ik ben al jaren klant bij overweg olie, de plus punten snelle levering en klant vriendelijk.

Dag Rudi, Nog bedankt voor de mooie beoordeling! Wij waarderen het enorm dat je al jaren klant bij ons bent en dat nog steeds alles naar tevredenheid is. Goed om te horen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede website

Zeer tevreden en snelle levering.

Beste John, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Fijn bedrijf!

Goede klantenservice.

Beste Jan, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de klantenservice Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Kees, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.