Makkelijk en snel

On-line bestellen en snel in huis. Perfect.

Beste Richard, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is geleverd! We zien je graag nog eens terug. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Netjes op tijd geleverd, liep gesmeerd!

In het vervolg bestel ik hier weer de nodige litertjes.

Beste Robert, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de levertijd, we zien je graag nog eens terug. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Henk, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle en correcte levering!

Snelle rn correcte levering!

Beste Harm, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle levering goede prijs

Beste Hakim, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede service gehad over mijn product

Super goede en vriendelijke service gehad.

Beste Piet, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de geleverde service! Prettige dag gewenst, Namens Overweg Olie -Elisa

Topbedrijf!

Ik ken geen bedrijf waar de service zo ver gaat.

Goede afhandeling perfecte nota

Beste Hans, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

volgens mij was alles perfect

Mijn bestelling: - Ik heb precies op tijd ontvangen؛ - Geen probleem tijdens bestelling؛ - Ik ontvang € 5,00 korting om bestelling te doen. Volgens mij is het netjes voor klanten؛ Bedankt voor alles en ik hoop elke keer alles netjes zijn. Groeten٫ S. Elsami

Beste Siamak, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat er geen problemen zijn geweest tijdens het bestelproces en dat de bestelling de volgende dag is ontvangen. Er is inderdaad gebruik gemaakt van een 5% kortingscode tijdens deze bestelling. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Wim, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goed en snel

Goed en snel bezorg

Beste Sudhirsain, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Te late levering door de pakketdienst

Prima product maar door de pakketdienst verkeerd gesorteerd dus te late levering

Beste Henk, Bedankt voor de beoordeling. Ik zie inderdaad dat het pakket langer onderweg is geweest dan normaal, vervelend! Gelukkig heb je de olie wel in goede orde ontvangen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede prijs, snelle levering

Vlot geleverd,goede informatie, heldere site, nette prijs. Gewoon uitstekend

Beste Hennie, Bedankt voor de mooie reactie! Fijn dat alles duidelijk is geweest en de bestelling vlot is geleverd. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snel en prima

Super snelle verzending

Beste Gerwin, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij proberen elke klant zo spoedig mogelijk te voorzien van zijn of haar bestelling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle levering,prima zaak!

Beste Peter, Bedankt voor de mooie beoordeling. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

zeer goede service

Olie besteld, snel verzonden, helaas niet geleverd door DHL, klantenservice van jullie was erg goed en er werd direct een vervolg levering verstuurd, die ik de volgende dag in huis had. Bedankt.

Beste Jan, Bedankt voor de mooie beoordeling. Nogmaals erg vervelend dat de eerste zending niet is geleverd. Gelukkig is dit bij de tweede zending wel goed gegaan en is het product netjes afgeleverd. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle levering van het gewenste product

Correcte levering en communicatie bij vragen

Beste Olivier, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Als boven..

Beste Rene, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Woensdag besteld en zaterdag binnen.

Beste Jeroen, Bedankt voor de beoordeling! Het bestelde product hebben wij niet standaard op voorraad, hierdoor staat de levertijd ook op 2-3 werkdagen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle reactie

Snelle levering alleen doos ging bij bezorger kapot

Beste Wietse, Bedankt voor de beoordeling. Oei, dat is vervelend om te lezen! Gelukkig is het product verder niet beschadigd. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Al jaren klant en telkens weer snel, goed en goedkoop.

Ik koop hier mijn motorolie voor auto, klassieke boot en luchtcompressor. Gemiddeld één of twee keer per jaar bestel ik wat, dus ik ben geen grote klant. Maar het is altijd prima geregeld. Precies de soorten olie die ik moet hebben, bijna altijd binnen twee werkdagen geleverd en voor zover ik weet de goedkoopste.

Beste Willem, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat je na al die jaren nog steeds tevreden bent en wij voor verschillende toepassingen een geschikt product kunt vinden. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Een echte klanten zaak

Bij overweg olie is klant koning. Ik ben al jaren klant, altijd netjes en klantvriendelijk behandeld. Gr Rudi

Dag Rudi, Bedankt voor de mooie beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Advies en levering een dikke 8

De 1e keer was prima.

Beste Renger, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

prima service en snelle levering zoals beloofd.

Net zoals mijn voorgaande bestellingen bij dit bedrijf ben ik zeer tevreden met de service en snelle levering van producten. Indien noodzakelijk zal ik hier zeker blijven bestellen.

Beste Berry, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over de snelle leveringen! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Kotterstraat 20 8102 HZ Raalte

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.