Advies en levering een dikke 8

De 1e keer was prima.

Beste Renger, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

prima service en snelle levering zoals beloofd.

Net zoals mijn voorgaande bestellingen bij dit bedrijf ben ik zeer tevreden met de service en snelle levering van producten. Indien noodzakelijk zal ik hier zeker blijven bestellen.

Beste Berry, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over de snelle leveringen! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede olie, levering, prijs en afhandeling

Gewoon doen

Beste Ferdie, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie

Keurig geleverd

Alles keurig de volgende dag geleverd.

Beste Peter, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat je de zending de volgende dag al in huis had, daar streven wij ook naar! Prettige dag gewenst, Namens Overweg Olie -Elisa

oke

oke

Beste Elise, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Duurde lang voor ik de olie thuis had

IK had de olie eerder verwacht

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling! Wij hebben de order op een vrijdagavond binnen gekregen. Doordat het bestelde product niet op voorraad was, hebben wij deze maandag besteld. Deze kregen wij de dag erna binnen en de order is de dag erna afgehandeld. Ik zie inderdaad dat DHL er een dag langer over heeft gedaan om te bezorgen, een reden hiervan kan ik niet achterhalen. Gelukkig heb je het product ontvangen. Excuus voor het ongemak, Prettige dag gewenst, Namens Overweg Olie -Elisa

Gewoon perfect!

Besteld, volgende dag geleverd. Met prima tijdig info over je bestelling, levering. Zeker een aanrader.

Beste Salim, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het gehele bestelproces. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Hulpvaardig en….probleem oplossend!!!

Prettig aan telefoon en prima geholpen

Beste Ruud. Bedankt voor de mooie beoordeling. Vervelend genoeg is er nog steeds geen verandering in de eerste track and trace code. Gelukkig is het bestelde product -nadat het opnieuw is afgestuurd- zonder problemen afgeleverd. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Via de website besteld en de olie werd keurig verpakt afgeleverd.

Beste Johan, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Competitive prijzen met een zeer snelle levering service.

Ik ben heel tevreden met jullie service.

Beste Susan, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en service. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Levering op tijd. Niks op aan te merken. En niet duur

Levering kan iets sneller

Beste Petr, Bedankt voor de beoordeling! Ik zie dat de order er inderdaad een dag langer over heeft gedaan om afgeleverd te worden. Verzonden op 6 juni, afgeleverd op 8 juni. Het was in deze periode erg druk bij DHL, maar gelukkig is de bestelling goed afgeleverd! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Betrouwbaar

Adblue besteld bij Overwegolie en gedurende de bestelling goed op de hoogte gehouden wat de status was van de bestelling. Keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Geen klachten, ga zo door.

Beste Ron, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent over het afhandelingsproces en de levering van de bestelling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Erik, Bedankt voor de mooie beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Snelle levering en voordelig prijzen

Snelle levering en voordelig prijzen

Beste Alberto, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te lezen dat de bestelling snel is afgeleverd, dat vinden wij belangrijk. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Korecte behandeling.

Beste Carl, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met de service. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Johan, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Netjes ontvangen producten

Netjes verpakt en op tijd geleverde bestelling.

Beste Patrick, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je de producten in goede orde hebt ontvangen. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Beste Margo, Bedankt voor de beoordeling. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Goede service !

Goede service !

Beste Ruud, Bedankt voor de beoordeling! Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Past gewoon niet op alle cans van Kroon Oil

Wartel te klein voor can adblue van Kroon Oil. Overweg treft geen blaam in deze. Er blijken door Kroon Oil verschillende cans gebruikt te worden. Het vullen met de slang van Overweg gaat prima en zonder knoeien.

Beste Peter, Wij hebben telefonisch contact gehad over dit probleem en hebben hier naar mijn inziens een goed gesprek over gehad. Het probleem zat hem namelijk in de grote van de dop van de can, die elders gekocht is, namelijk 5 centimeter. De bijgeleverde slang bleek wel op de can te passen, De slang die bij ons aangeschaft is past hierdoor dus niet op deze can, maar wel op de cans die wij hebben staan. Deze zijn namelijk 4 centimeter. Hier zijn foto's naar elkaar over uitgewisseld en is er contact geweest met de onze leverancier. Mocht ik het verkeerd hebben ingeschat, verneem ik dat graag. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

3 werkdagen op 12 busjes mx 5 vond ik wel lang eigenlijk.. En de factuur dat je die er nog een x bij krijgt staat op dat je nog moet betalen vind ik verwarrend. Verder telefonisch goed bereikbaar en duidelijk uitleg.

Beste Cristian, Bedankt voor de beoordeling! De bestelling is buiten kantooruren ontvangen en doordat het product niet standaard op voorraad is, staat er een verwachte levertijd vermeld achter het product. In jouw geval 1-2 werkdagen. Wij hebben het product afgelopen vrijdag kunnen afsturen en uit de track and trace code blijkt dat deze zaterdag goed is afgeleverd. De factuur heb je ontvangen doordat de order bij ons in het systeem is afgehandeld. Als het goed is, staat aan de linkerzijde van de factuur dat de betaling reeds is voldaan middels iDeal. Mocht dit niet zo zijn, horen wij dat uiteraard graag! Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Zeer snel

Zeer snel

Beste Jeanmichel, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te vernemen dat je tevreden bent over de snelle levering. Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

snel en goed geleverd

snel en goed geleverd en het valt niet mee om DHL iet goed te laten doen

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te vernemen dat het product in goede order is ontvangen! Prettige dag gewenst! Namens Overweg Olie -Elisa

Prima Service, T&T kan iets duidelijker

Op makkelijke wijze kunnen bestellen. De bezorger bij toeval gezien (was wat minder ervaren) en kon dus het pakket zelf aan de weg aanpakken. Product in perfecte staat aangekomen Uit Overweg T&T bleek niet rond welke tijd ik het pakket mocht ontvangen, en ook het DHL T&T was niet erg accuraat deze keer. Tijd werd niet aangegeven, en later niet gehaald. De bezorger was een tikje verdwaald (op zoek naar een ander bezorgadres). In dit geval was het handig om het pakket zelf te willen aanpakken. In dat geval is een accurater tijdstip welkom.

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat je de zending in goede order hebt kunnen aannemen van de DHL bezorger. Als het goed is, zou er een bericht gestuurd zijn met daarin de tijdsplanning. Heb je deze ontvangen? Desondanks is het product goed aangekomen gelukkig. Prettige dag gewenst. Namens Overweg Olie -Elisa

Kotterstraat 20

8102 HZ Raalte

Over Overweg Olie

Overweg Olie is een succesvolle, flexibele en krachtige verkooporganisatie. Wij zijn uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor particulieren, overheden en bedrijven, van industrie tot agrarisch, van loon- en grondverzet tot transport en van mechanisatie- tot autobedrijven. Vraag het onze klanten en zij zullen beamen dat Overweg Olie een no-nonsense bedrijf is dat haar afspraken nakomt. Dat kunnen wij garanderen, omdat we veel energie steken in ons voorraadbeheer en de bijbehorende logistieke processen. Een constante, gevarieerde voorraad en eigen transport, gecombineerd met de beste vervoerders van Europa, zorgen ervoor dat we altijd snel leveren.