Shakes met een goede smaak en weinig suiker

Dit is de 2e zomer dat ik de shakes gebruik. Bij mij gaat het maar om een paar kilo, maar wil het wel verantwoord doen. Door mijn Coeliakie moet ik glutenvrij eten en bij Be-Slank is dit goed voor elkaar! Na wat zoekwerk en vergelijking sprint Be-Slank er echt uit. Ik ben fan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer lekkere, voedzame shake!

Sinds mijn 16e (nu 20) drink ik al shakes in de ochtend of middag ter vervanging van brood voor mijn intoleranties. Dit is de lekkerste shake die ik heb geprobeerd sinds die tijd! Top shake en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

nog weinig contact gehad, maar wat contact er was, was prima!

heel goed , een persoonlijk briefje erbij!

Goede en snelle service

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle service. Leuk bemoedigingskaartje bij je bestelling. Lekkere producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vriendelijk personeel en heerlijke producten

Voor de zoveelste keer een bestelling gedaan. De shakes bevallen me nog steeds en het afvallen gaat door, als ik op mijn streef zit neem ik waarschijnlijk mijn leven lang nog 1 shake als ontbijt, dat valt goed en eten valt me zwaar s'morgens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima afvalproducten met goede smaak!

Het doet denken aan Straight away maar je hoeft er niet meteen een coach bij te nemen en kan online bestellen. Smaak triple chocolade is het lekkerst in kwark vind ik. De proteïne repen hebben een volle smaak en je zou er 2 per dag kunnen nemen en dan past het nog in het dieet.

110% puur genieten

De aardbei smaak is verrukkelijk, ik voeg de schepjes toe aan griekse yoghurt en het smaakt naar een heerlijk toetje zo is het dieet makkelijk vol te houden kan niet wachten om ook andere smaken te proberen, voor de mensen die afvragen of het wel een vullend gevoel is? Uiteraard ik was hier ook huiverig over, zodra je je portie op hebt heb je toch behoorlijk een gevuld gevoel! En pas achter een 3-4 uur weer honger afhankelijk van persoon.

Goede smaak

De shakes zijn erg lekker, voor mijn doen een beetje aan de dunne kant qua substantie. Ik kon op de verpakking alleen nergens vinden hoe ik de shakes moest maken, heb het maar op de gok gedaan. Uiteindelijk heb ik het op de website wel gevonden. Dat was het enige minpuntje, verder ben ik tevreden. De prijs is misschien wat aan de hogere kant, maar dat vind ik niet erg voor een shake op natuurlijke basis.

Snelle en correcte levering

Erg smaakvolle producten!

De producten van Be-Slank zijn over het algemeen erg lekker. Smaken verschillen nu eenmaal, maar ik kan hier erg goed terecht voor heerlijke koolhydraatarme producten. Super fijn. Na een kleine pauze (terugval in opletten met koolhydraten) nu de smaak weer te pakken en de producten van Be-Slank helpen mij daar erg goed bij. Op weg om de bijgekomen kilo's en uberhaupt nog teveel kilo's kwijt te raken! Op deze manier is het alles behalve een straf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kan niet anders zeggen gewoon super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website, snelle levering, zelfs glutenvrij

Meer glutenvrije producten

Niks

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.

Filter op Taal