Heerlijke shakes die ik iedereen kan aanbevelen

Na een lange zoektocht naar Lactosevrije shakes kwam ik per ongeluk op de site van Be-Slank uit. Wat ik zo fijn vond is dat het natuurlijk in mijn geval Lactosevrij is maar dat je de mogelijkheid hebt om een proef pakket aan te schaffen zodat je diverse smaakjes kan uitproberen. In het verleden vaak meegemaakt dat ik meteen een grote hoeveelheid moest kopen en als dan de smaak niet lekker is zot je echt met lange tanden aan je maaltijd. Verder ook de shake beker gekocht en de eerste die niet lekt. Ideaal om mee te nemen. Dus heb nu echt geen excuses meer om een verkeerde maaltijd te nuttigen ;)

Heerlijke shake en vult goed!

Heerlijke shakes en vult goed wel met melk drinken met water is het niet echt lekker

snele levering en goede smaken!

ik ben nu 2 dagen bezig en 4 verschillende smaken shakes geproefd en een reepje tussendoor, het is goed te doen! en na de shake geen honger, vult goed, had ik niet echt verwacht! over 2 dagen weer een nieuwe bestelling plaatsen

Met begonnen maar erg lekker

De Shakes zijn erg lekker. Had een proefpakket en deze was super handig om te kijken welke hrt lekkerste was. Ik heb eerst 3 dagen detox gedaan en ben daarna begonnen. Nu is het resultaten afwachten..

Lekkere smaak!

Fijn na het sporten of als maaltijdvervanger. De mee te bestellen shaker werkt super goed en makkelijk mee te nemen.

Zeer snelle en nette levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat klopt!! Super snel, en volledig. Netjes verpakt.

Eindelijk!

Na heel wat try-outs en pijnlijke ervaringen met klassieke eiwitshakes ondervonden dat ik de eiwitten niet kan verdragen (lactose). Verschrikkelijke buikpijn en steken, opgeblazen gevoel, diarree... Beginnen zoeken naar lactosevrije shakes en bij Be-Slank uitgekomen. Duidelijke en kleurrijke website gaf direct vertrouwen. Proefpakket shakes besteld. Geen last meer! Oef, ik dacht echt dat ik nooit geen eiwitshakes meer kon drinken. En ze zijn dan ook nog overheerlijk van smaak en hebben een aangename zachte structuur. Eindelijk! Ik bestel snel de grote verpakkingen, eerst nog enkele smaken uitproberen.

Lekkere shake.

Als je de shake met Oatly havermelk mengt is het echt super lekker en smaakt het net als een milkshake! Ik hoop dat ik er veel mee ga afvallen. Ik ben net begonnen.

Top product top levering

Ik gebruik het nu al een tijdje als maaltijd vervanger 1x per dag en het bevalt mij uitstekend

Begin van het jaar producten gaan gebruiken van be slank.super tevreden over de shake,s wraps repen omeletten enz allemaal verrassend lekker , afslanken met be slank is een feest

Aardbeienshake

Aardbeienshake besteld. Vorige keer toen ik dit volgde had ik ook de bosvruchten variant. Deze vond ik dan niet zo lekker, zat een gek smaakje aan (beetje chemisch gecreëerde smaak). De aardbeien variant smaakt in de yoghurt net zoals een pak aardbeien yoghurt uit de winkel. Heb deze niet in shake variant gedaan, daar had ik de mango/passievrucht voor, lekker met water.

Goede ervaring

Ben nu een tijdje bezig en voel me stukken beter ook omdat ik suiker heb ,heb ik speciaal naar een product gezocht met weinig toegevoegde suikers Ik raad dir zeker aan de smaken zijn ook heerlijk Ik ben er zeer tevreden over

Super lekkere smaken

Het is lekker en makkelijk toe te passen in je voedingspatroon.

Lekker en alle vitaminen in de shakes

Her zijn erg lekkere shakes!! Met name de strawberry yoghurt en de mango! Geen vieze nasmaak. Ik gebruik het voor ontbijt omdat ik niet houd van ontbijten en zo toch alle vitaminen en mineralen binnen krijg. Ik gebruikte het niet om af te vallen maar wil nu toch wel 10 kilo kwijt en ga het toch proberen met beslank. Resultaat en ervaring zal ik dan zeker weer delen!

Veel verschillende smaken en producten beschikbaar

Naast de shakes zijn er ook nog andere producten beschikbaar die kunnen helpen. Zo kan iedereen er zijn/haar eigen draai aan geven. Er zijn veel verschillende smaken beschikbaar welke van een goede kwaliteit zijn. De shakes krijgen geen 'zanderige' structuur en smaken niet chemisch.

Heerlijk van smaak en geeft een vol gevoel!

Snelle levering. Veel keuze in smaak. Geeft een vol gevoel, en dit blijft de hele ochtend zo. Ruikt lekker, de prijs is aantrekkelijk. Fijn dat het zo natuurlijk mogelijk is qua ingrediënten. Ook je lichaam is daar blij mee. Ik ga zeker meerdere smaken bestellen.

Heerlijke shakes

Ik ben 2 dagen bezig en heb 3 verschillende shakes besteld. Ik eet ze op met magere kwark en wissel zo 3 smaken af. Ik ben begonnen met 5 dagen 3 shakes en dat gaat tot nu toe goed! Ik vind de shakes ook niet duur in vergelijking andere bekende merken. Ik ben blij dat ik de stap gezet heb en ben van plan hiermee 15 kg af te vallen.

Heerlijke lactulose vrije Shake

Heerlijke smaken nu geprobeerd alle heerlijk,

Snelle levering en fijne produkten.

Ik gebruik de shakes nog steeds om op gewicht te blijven. Bevalt me prima!

Smaakvol en gevarieerd

Diëten doe je niet voor je lol. Het gaat puur om het resultaat. Bijna iedereen die op dieet wil/moet houdt van lekker eten. We waren blij verrast over het gevarieerde en smaakvolle inhoud van het pakket de Luxe. Het smaakt heerlijk. De shakes zijn heerlijk, als shake lekker, maar ook als toevoeging aan de magere kwark echt een aanrader. Je creëert je een lekkere volle smaak. Natuurlijk wil je het liefst meer en is het nog steeds afzien, maar we moeten toegeven dat het met de producten van Be Slank goed te doen is.

Maakt diëten makkelijk!

Ik heb al héél veel ervaring met diëten. En op een gegeven moment werkte niets meer. De meeste produkten zitten vol nepvoedsel en dat is niet lekker, voedt niet voldoende en uiteindelijk ben je het zat en ga je weer gewoon eten. De producten van Be-slank zijn puur natuur, eiwitrijk en over het algemeen niet te zoet en iig zonder vieze zoetstoffen. Daarbij eet ik zoveel als ik wil koolhydraat arm en dat bevalt uitstekend! Voor ons een blijvertje! En vandaag besteld, morgen in huis!

Heerlijke shakes

Heerlijke shakes. Fijn dat er zo weinig suiker in zit.

Een aanrader

Net begonnen in fase 1A, de shakes verbazen me echt. Zijn heel lekker en geen hongergevoel. Prijs kwaliteit is goed! Een echte aanrader!

Top shake

Ik vind het een heerlijke shake. Lost goed op. Dus geen klontjes! Ik neem hem als ontbijt, en ik kan er heel de ochtend tegen aan, zonder honger gevoel. Ik kan de shake echt aanraden!

Lekkere shakes

Weer aardbei en chocola besteld. 's Ochtends met kefir, goede tegenhanger van de zoete smaken. Als lunch meng ik met kwark. Snelle levering en adequaat contact met klantcontactmedewerker.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.