Heerlijk

Heb een proefpakket besteld om alle smaken te kunnen proeven, tot nu toe eigenlijk allemaal heerlijk!

Eerst een proefpakket besteld en daarna heb ik mijn keuze gemaakt voor de cappuccino. Zijn verschillende lekker smaken,maar deze vond ik wel de beste. Maar dat is kwestie van smaak natuurlijk. Ik drink mijn shake 's morgens om 7 uur en kan er tegen tot de middag. Heb geen hongergevoel. Shake lost goed op, totaal niet korrelig zoals sommige andere merken. Ben gewoon heel tevreden zeker als je ziet hoe weinig suikers er in dit merk zitten

Genieten

De bananenshake is genieten

Lekkere shake

Vandaag voor de eerste keer de bananenshake geproefd, super lekker, moet de andere smaken van het starterspakket nog uitproberen. De shakes lossen goed op en zijn goed hongerstillend. Nu volhouden de volgende weken zodat ik weer terug enkele kilo's lichter door het leven kan. Dankzij Be-Slank zie ik mijn dieet weer volledig zitten!

Genieten

De shakes van Be Slank zijn superlekker. Doordat er aleen natuurlijk ingrediënten in zitten smaken ze ook gezond en niet chemisch. Ik heb elke ochtend zin in m'n heerlijke warme chocolademelk-shake en voor de lunch maak ik een smoothie-shake met yoghurt, vanille- en een fruitsmaakje-poeder. Wat vers fruit erbij, genieten maar. Hierdoor voelt dit niet als een dieet en zou ik deze shakes met gemak de rest van m'n leven kunnen blijven gebruiken!

Foutloos en snel

Hele proces van zoeken op site tot aan proeven in huis is foutloos en snel gegaan. Fijn dat er nog bedrijven bestaan waar je niet achteraan hoeft te bellen omdat er iets niet klopt. Producten zijn lekker met makkelijke beschrijving.

Ik heb inmiddels veel shakes geprobeerd maar de aardbeien en de tripple chocolat zijn mijn favorietjes. Ik meng het altijd met kwark en melk, en dan krijg je een heerlijke romige shake. En.... geen honger tussendoor, top!

Lekkere Shakes zonder troep

Heerlijke shakes die glutenvrij zijn. Ik ben blij dat ik deze shakes gevonden heb. Een zoektocht naar een gezonde lunch leverde een bezoekje aan "be - slank" op en wat fijn ook dat je eerst kunt proeven, zo weet je welke smaak je lekker vindt. Heel blij mee!

Prima, lekkere smaken

Snelle levering, shakes vullen goed.

Heerlijke smaak vooral de banaan en de vruchten zijn heerlijk

Heerlijk wel de dag ervoor klaarmaken dan is hij zeer romig

Heel lekker!

Ik heb het proefpakket besteld met een doosje repen en shaker. Nog niet alles geproefd, maar tot nu toe vind ik ze al super lekker! En geen hongergevoel, benieuwd of het afslanken me ook lukt, nog even afwachten!

Lekkere shakes

Frisse smaak in tegenstelling tot andere merken, geven lang genoeg een vol gevoel, verschillende lekkere smaken, gewoon zin om de volgende shake te nuttigen!!! Krijg er geen buikpijn van en alles zit in de shake! Tot nu tevreden over de gewichtafname na 5 dagen. Heb het inmiddels aanbevolen bij een collega

Proefpakket beviel uitstekend, alle smaken waren heel goed te doen.

Nog maar een week bezig. Als ontbijt doe ik een Shake met melk en tussen de middag yoghurt of kwark met Shake en wat fruit. Heerlijk!! En in de avond een warme maaltijd met beperkt koolhydraten (een beetje aardappel, pasta of rijst). Ik drink ongeveer 2 tot 2,5 liter water p.d. Eerste week -2kg. En echt alle smaken zijn lekker, wist bijna niet wat ik voor de eerste periode moest bestellen.

Service en kwaliteit.

Producten van hoge kwaliteit en service. Snelle verzending en ze denken met je mee.

Lekker en gezond

Proefpakket besteld en de volgende dag al in huis. Keuze uit 9 smaken waardoor ik nu weet welke smaak ik zelf lekker vind. Een shake is zo gemaakt en smaakt en vult goed. Keep up the good work!:)

Heeel blij mee

Ik heb het proefpakket (3x) besteld. 9 verschillende smaken per pakket zodat ik uitgebreid kon proeven welke smaken ik lekker vind. Het pakket was snel in huis, en ik kies iedere dag een nieuwe smaak uit om te proberen. De een vind ik lekkerder dan de andere... maar voor mij duidelijk met welke smaken ik door wil.

Gewoon goed zoals al jaren

Al jaren vaste klant. Shakes blijven lekker

Lekkere Shake

Dit is de eerste keer dat ik een shake uitprobeer maar hij is echt lekker en romig van smaak. Ik gebruik hier amandelmelk voor. Je krijgt er echt een vol gevoel van. Ik ben heel tevreden met de shake.

De Cappuccino Shake blijft lekker, ook als de eetlust is verdwenen

Mijn man start de dag met een shake, vaak voor hij opstaat. Op deze manier heeft hij snel en gemakkelijk de eerste maaltijd 'gegeten'. Hij heeft weinig eetlust, maar mede door deze shake (die hij prefereert) blijft hij redelijk op gewicht. Het is ook érg fijn dat hier geen lactose in zit en de eiwitten van plantaardige oorsprong zijn.

Eindelijk lactose en glutenvrij dieet

Eindelijk heb ik een lactosevrij en glutenvrij dieet gevonden die mij helpt sneller af te vallen en op een gezonde en evenwichtige manier! Een echte aanraden!

Nog steeds super!

Supersnelle levering, prima producten. Kortom heel erg tevreden!

Super lekker

Dit keer de aardbei shake genomen mmnmmmmm lekker , ook in yoghurt met verse aardbeien in een goeie maaltijd mmmmm

super maaltijd vervanger, kan met kwark, melk en yogurt

Het is top spul om weer even terug te komen naar een goed eet ritme

Heerlijke shack

Dit is een heerlijke shack in combinatie met magere bio yoghurt

Heel blij mee!

Geadviseerd door mijn orthomoleculair arts en heel blij mee. Helpt me zeker bij het afvallen en toch voldoende eiwitten binnen te krijgen. Daar had ik moeite mee als vegetariër.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.