Heerlijk

Ben vandaag begonnen met de smaak Mango/passionfruit heb het met magere yoghurt en wat aardbeien en banaan door gedaan. Vindt het een heerlijke zachte smaak hebben. Ik vervang me maaltijden 2 Keer per dag ermee.

Lekker makkelijk en gezond!

Ik gebruik de verschillende shakes afwisselend iedere ochtend als ontbijt. Naast dat ze heerlijk zijn met yoghurt en kwark, vult het goed en voorkomt het dat je snel weer iets wilt eten. Past prima in een koolhydraatarm dieet.

Snelle verzending. Ben er net 2 dagen mee begonnen en vind het wel lastig om vol te houden. Maar de smaken zijn erg lekker. Tot nu toe was alleen forest fruit niet lekker.

Heerlijke shake

Ik mix mango passievrucht met vanille en magere melk dan is het precies goed van smaak. Ik heb nog nooit zo n goed smakende shake gehad. En geen buikpijn want ik heb lactose intolerantie.

Elke dag een heerlijk ontbijt met deze frisse shake!

Omdat ik gluten en suiker vrij/arm eet is dit een ideale maagvulling en nog lekker ook!

lekker van smaak, pure ingrediënten en aansprekende verpakking

Enkele dagen geleden ontving ik mijn shakes van be-slank. Ik heb tot nu toe aardbei en triple chocolate geprobeerd. Heerlijk van smaak. Andere merken die ik geprobeerd heb worden vaak wel iets dikker, maar dat is makkelijk op te lossen met een beetje (plantaardige) yoghurt of bv een beetje lijnzaad. Vult prima, dit ga ik zeker wel een tijd kunnen volhouden!

Lekkere shake, lossen goed op. Dus geen klontjes. Smaak is is ook lekker. Zeer tevreden dit over dit product en de snelle levering. Ga hier zeker vaker bestellen.

Effectief & lekker

Het werkt en nadien geen jojo-effect. Ook de verhoudingen eiwitten - suikers / koolhydraten en vetten, tov andere shakes, waren voor mij doorslaggevend om voor BE SLANK te kiezen. Tevreden klant. Vooral fan van de Triple Chocolate shake :)

Ben nu aantal maanden bezig en resultaat is er geen honger

Geen honger en resultaat zich baar en ook na het eten niet van moet nog meer ! Vergeet zelf dat ik moet eten wat ik wel gelijk doe als ik er aan denk!

Nog steeds tevreden

Na een maand ben ik nog steeds tervreden over de producten, enkel de forest fruit vind ik iets minder dan verwacht en dat terwijl ik graag forest fruit thee drink, verder vind ik het super lekker en heb er weinig of geen honger tussendoor. ik ga zeker nog verder doen.

Lekkere shakes en repen die natuurlijk smaken!

Ik vind het erg fijn dat de shakes niet zo zoet zijn. Ze smaken naar natuurlijke ingrediënten. En die zitten er ook in volgens de ingrediëntenlijst. Geen onduidelijke E-nummers!

Goede, snelle levering van de producten

Heerlijke shakes, müsli en tussendoortjes. Ben al jaren fan!

Valt tegen

Ik was met deze shakes begonnen na veel lovende reviews te hebben gelezen. Helaas werken ze voor mij niet en blijf ik met een honger gevoel zitten na het eten van een shake. Geeft voor mij niet genoeg energie. Ik heb ook ervaring met andere shakes zoals modifast en deze vult wel.

Beste, Jammer om te lezen, dat de shakes niet aan je verwachting voldoet. Wist je trouwens dat je altijd gebruik kan maken van onze gratis online dieetcoach? Want honger hebben met onze shakes is echt niet nodig, zij kunnen je tips geven, zodat ook jij succes kan boeken zonder hongergevoel. Groet, Moniek

Lekker

De shaken met water mengen is niet lekker. Zelf meng ik ze het liefst met amandel yoghurt omdat ik het liefst zo min mogelijk koemelk binnen krijg. Klein beetje noten en zaden erover en ik heb een heerlijk ontbijt en/of lunch. Ik kreeg bij de bestelling een super leuk en motiverend kaartje waarop Inge nog een persoonlijke boodschap schreef. Dat voelt wel heel persoonlijk! Ik heb voor be-slank gekozen omdat er weinig suikers in de Shake zitten.

Prima en snelle service. Heerlijke shakes, aardbei is mijn favoriet! Niet te zoet, niet te chemisch maar gewoon lekker! Eet m altijd met yoghurt en kwark.

Erg tevreden

Al een aantal kilo afgevallen met de producten van Be Slank. Geen last van honger en ook steeds minder behoefte aan ongezond eten. Het proefpakket is erg leuk om te ontdekken welke smaken jij lekker vindt. Ook erg goede service!

Uitstekende service!

Je besteld vandaag en de volgende dag wordt het al geleverd, echt super deze service! De smaken zijn lekker. Echt een aanrader!

Verrukkelijk

hij is ontzettend lekker en zo kan je het echt makkelijk vol houden. Je kan op deze manier “ snoepend” afvallen!

Ben zeer tevreden

Heb verschillende smaken uit het proefpakket geprobeerd. Alle negen smaken zijn echt geweldig. Mijn favoriet is Aardbeien Yoghurt. Ben nu in 2 twee weken 3,5 kg kwijt, nog 3,5 kg te gaan. Nooit gedacht zo lang met een shakedieet te kunnen volhouden maar nu kijk ik er naar mijn ochtend en middag shake uit. Ze zijn niet te zoet, vullend (ik maak ze met sojamelk aan). Tussendoor fruit of rauwkost of amandelnoten. ’s Avonds een maaltijd met vlees/vis en veel groenten. Eerst was het even wennen om geen koolhydraten meer te eten, maar verbazingwekkend was al na een paar dagen geen probleem meer. BeSlank bedankt voor jullie geweldige shakes.

Lekkere en goeie producten!!

Ik ben erg blij dat ik jullie producten heb ontdekt. Verantwoord eten en dan nog afvallen ook. Voel me top fit wat erg belangrijk is met een drukke baan waar ik 11 uur op een dag lopend/staand week heb.

Mijn ideaal ontbijt!

Gezien ik meerdere intoleranties heb waar gluten en suikers onder vallen, is dit de ideale shake om met lactosevrije melk een volwaardig ontbijt te maken. Heb voordien andere shakes geprobeerd, maar deze is voor mij op het lijf geschreven.

Shakes zijn heerlijk en vol gevoel!

Ik heb een proefpakket besteld, allergisch voor chocolade, gemaild, en dit werd meteen opgelost! De levering was erg snel, en ik ben meteen begonnen. Ik was een beetje skeptisch, de meeste shakes van andere merken zijn niet te haggelen. Na de eerste shake was ik meteen verkocht! Wauw! Het is echt net een milkshake! Ik mix de shakes met (lactose vrije) melk, en ik vind ze echt heerlijk! Ik heb nu 3 smaken geprobeerd, en ik ben echt FAN! Ik vind een shake nog lekkerder dan een broodje! Het geeft me een vol gevoel en het is makkelijk vol te houden! Ik ben erg blij dat alle shakes lactosevrij zijn, en dat alle voedingsstoffen in de shake zitten. Zo krijg ik terwijl ik een maaltijd vervang wel alle goede stoffen binnen. (Deze voedingstoffen kreeg ik niet binnen met mn afbakbroodje met salade oid.) Door een maag en slokdarm ontsteking kon ik niet goed eten, en alleen leven op een fruitsap dat lukt natuurlijk niet. Dit is echt een oplossing. Daardoor denk ik dat het voor mensen een aanrader is die niet kunnen ontbijten. Je kan het met veel dingen combineren, zoals yoghurt, kwart en zelfs water. Ook dat is super. Zo krijg je toch nog een afwisselend eetpatroon. Ik ben echt heel blij dat ik het proefpakket besteld heb, en er zullen meer bestellingen komen! Dankjewel voor de goede service!

Lekker en Snel

Zeer lekkere shakes die voldoen aan de verwachting, en zeer snel geleverd worden :) Prima dienst klantenservice !

De Shakes zijn heerlijk en vullen goed. Vanmiddag de muesli choco caramel op en ook deze is heerlijk. Dit ga ik wel volhouden, mijn doel is -20kg en ik heb er alle vertrouwen in dat me dit met be-slank gaat lukken

Gewoon lekker!

Ik heb de chocolade/karamel in karnemelk geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes. Maar de banaan was heerlijk met karnemelk. Denk dat ik het een beetje afwissel met melk. Maar tot nu toe erg lekker, en leuk om de smaken te proberen.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.