Lekkere shakes

De eerste shakes die ik echt lekker vind! En na enige vergelijking kijken ze ook echt de minste calorieën te bevatten.

Makkelijk

Makkelijk om te maken. Ik gebruik 200 ml water en 2 schepjes. Drink dit als lunch. Vind de vanille het lekkers omdat deze redelijk neutraal is. Ik ga er goed op. Geen honger gevoel.

Zeer lekkere shakes

Heb al heel veel shakes geprobeerd in mijn leven maar deze horen toch bij de lekkerste. Hoog eiwitgehalte waardoor je lang verzadigd blijft.

lekker en voedzaam, zonder "troep"

In verband met mijn coeliakie en diabetes eet ik geen brood maar neem ik tussen de middag een shake. Ze zijn lekker met yoghurt of kwark en geven geen hoge glucosepiek. En ze zijn voedzaam en lekker zonder slechte toevoegingen.

Heerlijke en eerlijke producten.

We gebruiken nu al een paar maanden Be-Slank producten. het bevalt erg goed en doet wat we verwachten...afvallen zonder honger.

Ik vind de chocolade shakes zeer lekker van smaak.Ook de banaan.De andere fruitshakes zijn niet echt mijn smaak.Heb nu voor de eerste keer de tussendoor repen en maaltijdrepen gekocht en ik ben er echt tevreden van.Zowel van smaak als dat het enorm vult.Als ik smiddags een reep eet of een Shake drink heb ik een hele middag geen honger.

Lekkere shakes.

Van alle shakes die ik al heb gehad, zijn dit de lekkerste. In het begin moest ik wennen omdat ze minder vullend zijn waardoor je een minder verzadigd gevoel hebt, maar na een paar keer werd het beter bij mij. Wegens mijn koemelkallergie ben ik bij BE-Slank terechtgekomen, deze zijn met plantaardige eiwitten. Alleen jammer dat ze niet per portie verpakt zijn, dit zou handig zijn om mee te nemen. Ik bestel na mijn proefpakket nog eens hetzelfde proefpakket om daarna een keuze te maken van de smaken die mij het meeste bevallen. Ik vind de prijs heel goed meevallen.

Eindelijk een goede shake

Ik heb IBS dus het was voor mij erg lastig om een goede shake te vinden die ook nog eens gluten vrij is. Ik ben dan ook erg blij dat ik de shakes van Be-Slank heb ontdekt. Ze zijn super lekker en prima te mengen met magere melk.

snelle levering, lekkere smaak en vele smaken shakes

Perfect de eerste shakes die lekker zijn en je niet met tegenzin opdrinkt. Ook genoeg variatie zodat je verschillende shakes kan nemen. Ik ben zeer tevreden en doe ook wel eens een schepje door de yoghurt zodat deze lekkerder wordt en wat fruit erop. Al met al wil ik ermee doorgaan en soms neem ik ze om en om de dag. Wel jammer dat de pot niet tot de rand gevuld is en ze iets langer meegaan, ze gaan best snel op. (daarom neem ik ze gevarieerd en soms door de yoghurt met 1 schepje en fruit). Dit om de reden dat het iets betaalbaarder wordt en het minder snel op gaat.

Fijne shakes

Ik gebruik de shakes van beslank al een tijd, ben er veel mee afgevallen. Ik meng de shakes met havermelk. Ik gebruik de vegan shakes altijd, die vullen beter en zijn erg lekker en voller van smaak. Ik gebruik de shakes ook voor smoothies en pannekoeken. De repen zijn ook heel fijn en blijf je lang vol.

Lekker van smaak.

Net opgestart met de shakes, ik heb voor Be-Slank gekozen omwille van de lage koolhydraten percentage in de shakes. De smaak bevalt me 100% echt een aanrader. Enkel de prijs zal er voor zorgen dat ik toch op zoek ga naar een alternatief. De dozen zijn maar half gevuld.

Hallo Jolien, Bedankt voor je positieve en eerlijke review. Over de prijs kan ik niets zeggen, want ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken :). Wat ik wel kan zeggen over de halfvolle verpakking: dit heeft puur met het afvulproces te maken. Tijdens het afvullen van de kokers zit deze bijna vol en na enkele uren/ dagen klinkt het poeder in tot ongeveer de helft. Daarom hebben wij ook netjes de inhoud in grammen en het aantal porties op de site vermeld, zodat hier geen onduidelijkheid over is. Succes en zet hem op en mocht je nog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met onze gratis dieetcoach. Janneke

Voor het eerst een echt lekker product.

Ben dol op de dieet shakes. Heerlijk van smaak en je hebt een voldaan gevoel.

Net een milkshake

Heb de shake banaan gekocht ik vindt hem erg lekker de mixen met havermelk

Makkelijke site-andere reviews

Via vrienden bij Be-Slank een bestelling. Gemakkelijke site en snelle levering. Ben 3 dagen geleden begonnen, op naar de zomer

Leuk om te lezen dat ook via mond op mond reclame de weg naar Be-Slank wordt gevonden. En voor je het weet is het inderdaad alweer zomer, dus mooi op tijd beginnen:) Succes en zet hem op, Janneke

Lekkere shake, niet te zoet

Lekkere, niet te zoete shake. Lang vol gevoel en geen last van obstipatie (wat ik normaal wel vaak heb bij andere shakes). Nog maar een smaak geproefd, maar ik denk een blijvertje!

Hoog eiwitten gehaalte

Groot assortiment in afslank shakes en andere etenswaren, op mails word snel en personlijk geantwoord.Alles producten zitten vol vitamines en veel eiwitten waardoor je gezond lijnen kan zonder je lichaam te kort doen.Snel geleverd met handgeschreven kaartje.Na eten van een shake zit ik 4 uur later nog steeds vol.

Hoi Olivia, Fijn dat het gewaardeerd wordt dat er snel op mails wordt gereageerd en we schrijven altijd met liefde een kort handgeschreven kaartje om iedereen een hart onder de riem te steken. groetjes, Janneke

Super lekker

Makkelijk en snel te maken,ik heb chocolade smaak gekozen en ik vind het super lekker. Geen honger gevoel zoals bij andere shake die ik hiervoor heb gebruikt. Voor een tussendoortje pak ik de Chocoladecocos reep tot de volgende shake en veel water drinken. Heb de tweede al binnen.

Besteld en snel geleverd!!!!

Besteld en snel in goede staat geleverd!

Nog altijd lekker

Ben altijd blij wanneer mijn shakes weer binnen komen! Kan er altijd van genieten! Zelfs na 10 jaar!

Lekker gemakkelijk

Ik ben met mijn goeie voornemens al gestart in november….ik wou ettelijke kg’s kwijt.Het gaat heel goed,bijna mijn doel bereikt maar we want more….super lekker shake’s en geen hongergevoel meer.Ik ben eerst gestart met het proefpakket om de verschillende smaken eens te proeven en van daar uit mijn ‘grote’ schake’s besteld.Ik doe zeker verder!

That's the spirit...! Niet wachten tot Januari, elke dag is een kans om te beginnen.

Werkt erg goed!

Jaren geleden 15 kilo verloren door te shaken. Chocola is toch wel de favoriete smaak!

Super! Zowel de producten als de service!

Producten die ik bestel zijn altijd snel in huis. De Shakes zijn goed en vooral de peanut maaltijdreep is erg lekker. Inmiddels meer dan 15 kilo afgevallen

Zooo lekkerrrrr

Ik eet/drink de shakes (voornamelijk aardbei en chocolade) nu ca. 9 maanden en ze blijven echt zooo lekkerrr van smaak. Met de 2 kerstdagen, maar 1 shake gegeten en nu weer 2x per dag. Ik val ca. 1 kg per maand af, het gaat langzaam, maar het blijft eraf. Goed vol te houden!!

Hoi Yvette, Zelfs tijdens de feestdagen een shake nemen, dan heb je wel doorzettingsvermogen. Echt goed van je! Het afvallen gaat per persoon altijd weer anders en precies wat je zegt, het gaat er wel af en het blijft eraf. Groetjes, Janneke

Snelle, vlotte levering!

Snelle levering. Goed verpakt. Post nl vraagt geen handtekening bij levering, zoals vermeld in de order.

Lekkerste Shake tot nu toe

Snelle correcte levering. Lekkere chocolade Shake, smaakt naar chocomelk, niet te dik.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.