Geeft onvoldoende voldoening

Snel hongergevoel na een Shake. Voldoet niet aan de verwachting. Eenmalige belevenis.

Lekkere producten prima service

Shakes hebben een aangename smaak, niet te zoet of kunstmatig en mengen makkelijk. Choco en choco pinda bars zijn aangename tussendoor. Niet tevreden over de kleine chocolade hapjes die naar verbrande cacao smaken

Prettige service, fijne productkeuze, prettig alles zonder lactose. Ik vindt de mango/passievrucht Shake erg lekker.

lekkere smaak

Erg jammer dat de proefpaketten uitverkocht waren want had graag wat smaken willen proberen dus ik ben nu voor safe gegaan. maar erg lekker en je moet er wel fruit en kwar naast eten overdag want alleen op de shake overdag is te weinig. ik meng het zelf met melk en met warm weer met karnemelk.

Super lekker en makkelijk

De service is goed, de vegan Shakes opties zijn erg lekker en voor doeleinde te gebruiken . Zeker een aanrader.

Dit smaakt naar meer!

Via een tip van mijn vriendin het proefpakket met verschillende smaken shakes geprobeerd. Zalig! Ik doe zelf aan intermittent fasting .. mijn ideale werkdag.. fietsen naar kantoor (18 km), bakje espresso, nog een bakje espresso en dan verheugen totdat het half 1 is… de shake van Be Slank! Om daarna weer te kunnen knallen en fietsen naar huis voor een meestal licht diner. Daarna nog een espresso en na 20.00 uur niets meer. Ik voel me zo op mijn best.. natuurlijk heb ik zoals iedereen mindere dagen en snaai ik iets meer in de kasten maar de shakes geven mij dan weer een goed verzadigd gevoel! Zo blij mee! Bedankt lieve vriendin en bedankt Be Slank! Vandaag mijn nieuwe voorraad ontvangen, want ik ben verkocht! Een bus vanille maar ook weer het proefpakket want ik vind ze allemaal zo ontzettend lekker! Zo kan ik ook lekker afwisselen mmmmm….

Gewoon een heerlijke shake

Vandaag net begonnen. De aardbeien shake met magere melk is echt heel lekker. Dit is geen straf. Tot nu toe geen last van honger gevoel. Net mijn tweede shake gepakt. Op naar mijn streefgewicht

Super snelle correcte levering en lekker!

Heel tevreden over de producten, vallen erg mee qua smaak (enkel van de shakes heb ik wel echt honger), dieet is heel makkelijk vol te houden met de variatie aan eiwitrijke producten. Vooral de supersnelle leveringen zijn top (dag erna geleverd in België),ook leuk dat er een lief kaartje bij de levering zit. Heel tevreden dus! Oh ja ook de klantendienst reageert heel snel en vriendelijk.

handige manier van gezond genieten

Blij met de erg vlotte levering. Handig om een testbox uit te proberen.

Heerlijke shakes

Ik heb 3 smaken: aarbeien, cappuccino en orange/lemon en ze zijn echt heerlijk. Vooral de cappuccino met melk en ijsblokjes. Genot om te drinken.

Heel lekkere Shake!

Ik heb de doos met 9 smaken besteld! Vind ze tot nu toe allemaal erg smakelijk! Is meng ze met douaneloods lucht! En het vult goed!

Smaakvol, genoeg variatie en het werkt echt!

Erg tevreden over jullie shakes. Eerst een proefpakket besteld om alle smaakjes te proberen. Niks was vies of smerig, maar ik had wel voorkeuren. Dus 3 smaken besteld, o.a. vanille zodat ik die ook kan combineren met de andere twee smaken. Ik merk wel dat ik het niet red op 3 shakes in een dag, dan krijg ik tussendoor honger.. Momenteel doe ik 2 shakes per dag, 1 gewone maaltijd en dus tussendoortjes. Prima vol te houden!

Eindelijk de stap gezet om iets te ondernemen en wat aan mijn gewicht te doen. Ik heb 2 Shakes besteld, Capuccino en Triple chocolate en deze laatste heeft mij aangenaam verrast qua smaak. Ik bestelde ook een tussendoortje met pinda’s, maar behalve gepofte rijst vind ik geen pinda’s terug. Jammer! Voor de rest best lekker.

Deze week begonnen met de shakes en ze zijn héérlijk! Ze bevatten een stuk minder suiker dan andere producten, maar ze smaken er zéker niet minder om! Tevrede klant hier!

Lekker!

Ik ben net pas begonnen en de eerste indruk is goed. De smaken zijn heel goed! Ik hou van chocola, dus door producten te kiezen die van chocolade zijn (en ook echt lekker smaken!) is het goed vol te houden!

Lekkere en voedzame shakes

De shakes zijn erg lekker goed en ook voedzaam. Ik heb weinig honger tussendoor en dat is fijn. De overige producten heb ik nog niet geprobeerd.

Super proefpakket

Een proefpakker besteld en uitgeprobeerd met (meestal) verrassend lekker smaken. Ga binnenkort mijn favoriete smaken bestellen om z.s.m. verder te gaan.

Lekkere producten

Zeer goede producten. De repen zijn lekker en de shakes zijn ook romig van smaak.

Snelle levering, prima product

Vanille Shake is lekker, nog geen hongergevoel gehad.

Heerlijk van smaak en romig ik doe het met haverdrink/melk chocola was goed nu vanille kan ik mixen met zwart of rood fruit

Lekker en vullend

Ik heb het proefpakket om eerst alle smaken uit te proberen. De smaken die ik tot nu toe heb geprobeerd ( choco caramel en bosvruchten) zijn echt lekker en ze geven een vullend gevoel. Ook geen rare nasmaak. Verder zijn de repen als een snoep tussendoortje daar eet ik de helft van omdat anders te veel is voor me. Kortom, ik ben blij met deze verantwoorde maaltijdvervangers!

Als altijd, alles prima in orde!

Weer lekker snel geregeld en thuis gebracht. Ik ben al jaren fan!

ben erg enthousiast

Goeie smaak, en vult goed. Heerlijke te mengen ook met yoghurt!

Lekkere producten

Net begonnen met de producten. Shakes en bars. Smaken zijn prima. Levering was op tijd. Heel tevreden

De beste maaltijdshakes

Lekkere smaken, en het label toont geen rare ingrediënten of onnodige suikers en dingen die er niet in zouden moeten. Maar wel vezels, vitamines en mineralen. Ik voel me er goed bij.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.