Het starterspakket is uitstekend om kennis te maken met de verschillende smaken.

Ik ben begonnen met het starterspakket, dis is zeer handig om de verschillende smaken te proeven. Nadien heb ik een paar smaken van shakes bijbesteld. De chocolade-caramel is een topper!

Snelle en betrouwbare levering

Snelle en betrouwbare levering. Bevat in vergelijking tot andere snakes bijna geen suiker. Smaken zijn heerlijk fris. Inmiddels weer opnieuw bestelling gedaan.

Goed gevoel

Een shake is en blijft een shake. Het is nooit hetzelfde als vaste voeding eten. Dat gezegd zijnde...Ik heb het proefpakket als allereerst gekocht om kennis te kunnen maken met het product en zijn verschillende smaken. In het verleden reeds shakes gekocht van een ander merk (weliswaar pre workouts shakes, maar dusook eiwitshakes) en de shakes van be-slank smaken beduidend minder chemisch! Aangename smaken. Ieders zijn voorkeur en zeer gemakkelijk uit te testen op deze manier. Net grote verpakkingen besteld van mijn favoriete smaken. En als dit pakket terug in voorraad komt bestel ik deze weer. Afwisseling is ook altijd leuk!

Lekkere gezonde shakes.

Zat altijd aan de vanille shake maar de aardbei yoghurt en chocolade karamel zijn ook heerlijk.

Suikerspiegel blijft in balans

Mijn doel is niet zo zeer om af te vallen maar om mijn suikerspiegel stabiel te houden. Als ik savonds na mijn warme maaltijd een shake of een reep neem merk ik dat de snaaibehoeftes niet of iig veel minder aanwezig zijn. Wat ook weer gunstig is voor mijn opvliegers.

Altijd Een snelle levering. Shakes zijn heerlijk. Je hebt altijd een persoonlijke voorkeur maar ze zijn allemaal lekker. Ook de recepten ,pasta, wraps heb ik geprobeerd deze zijn ook echt een aanrader.

Heerlijke shakes!

Deze shakes zijn heerlijk. Je kunt ze op allerlei manieren klaar maken met yoghurt, melk, kwark etc. Ook met vers fruit erbij is het een lekkere maaltijdvervanger.

Zeer snelle service

Zeer snelle service en heel goede ervaringen met Be-slank Ik gebruik het al jaren als ontbijt

Perfect heel lekker geen honger gevoel

De smaken chocolade en bosvruchten en aardbei Heb ik al gehad en nu 2 nieuwe smaken vanille en manga passion. Ik ben zeer positief ze smaken heerlijk en geen honger gevoel. Wel veel water drinken.

Heerlijk gezond snacken

Fijne site, snelle levering en het belangrijkste: heerlijk gezond!

Smaakt prima, en je hebt een vol gevoel

Werkt makkelijk en de smaak is lekker, vooral strawberry yoghurt!

Lekkere smaken

De shakebeker vind ik niet de prettigste maar de verschillende smaken zijn heerlijk. Wel heb ik nog echt een honger gevoel nadat ik een shake heb gehad. Ik ben nu 3 dagen bezig en wil dit wel een langere tijd gaan proberen.

Leonie

Ik ben begonnen met Be-slank om wat kilo's kwijt te raken. Ivm mijn coeliakie is het soms lastig om iets te vinden, bij toeval kwam ik be-slank tegen. De kilo's vliegen er niet heel hard af, het gaat echt in kleine stapjes. Ik ben nu 2,5 maand bezig en met 4 kg kwijt.

Goede producten

Goede en lekkere producten voor een koolhydraatarm eiwitdieet. Shakes en maaltijdrepen, maar ook wraps, pasta, broodmix en chips. De shakes zijn lactosevrij, veel is vegan, ingrediënten zijn duidelijk aangegeven en je kunt dus ook makkelijk vergelijken met concurrenten. Duidelijke site, goede service, snel thuisbezorgd.

Lekkere, vullende, pure shakes en goede service

Al 25 jaar verschillende merken shakes geprobeerd. Vaak te veel suiker of te weinig vullend. De shakes van Be Slank zijn puur en worden goed door mijn lichaam opgenomen. Als ik nu zin heb in chocola of snoep neem ik een shake. Veel lekkerder, vult beter en scheelt in calorieën. Ik ben op een gezonde manier flink afgevallen en blijf stabiel met af en toe een periode shakes.

Heerlijke shake

Een gezonde aardbeienshake met een prima smaak! Met magere melk is het maar dun en schuimt het niet echt, zoals andere shakes soms wel doen. Dat viel tegen. Daarom meng ik het nu in de blender met optimel aardbeienyoghurt en met wat diepvriesaardbeien, of met optimel bosvruchtenyoghurt en met wat diepvriesbosvruchten. Dan wordt het een heerlijke dikke shake die goed voedt.

Lekkere shakes waardoor ik het makkelijk vol kan houden.

Ik shake nu drie dagen. Het is fijn dat je door het proefpakket kan bepalen welke shakes je wilt bestellen. Is een Shake lekker dan houd je het afvallen langer vol. En ze zijn zeker lekker. Misschien is het een idee om de repen ook in een proefpakket te stoppen!

Super service, super smaak

Na al meerdere merken te hebben gebruikt moet ik zeggen dat ik verrast was van de smaak. De chemische (na)smaak is namelijk totaal niet aanwezig! In eerste instantie dacht ik dat ik minder vol zat maar na wat tips van de online coach heb ik yoghurt gebruikt en kwark en ik heb 4 uur een vol gevoel. En een prettigste smaak ook. Het blijft nog even wat uitproberen maar ben super tevreden met de snelle service!

Prima product

Lekkere smaak, geeft een vol gevoel van maaltijd tot maaltijd!

Heerlijk smakende shakes vol voedingswaarde!

Heerlijk! Wat een smaaksensaties! Nu een 2-tal weken bezig en wat een resultaat al in combinatie met gezonde voeding en beweging. Ook heel tevreden met de natuurlijke samenstelling, plantaardige ingrediënten en voedingswaarde! Geen kunstmatige toevoegen of bewaarmiddelen! Aanrader

Altijd prima in orde

Lekkere producten die niet vervelen. Ik gebruik ze al jaren om mijn gewicht op peil te houden. De levering is altijd snel en goed verpakt.

Supersnelle levering, ik ga de smaken uit het proefpakkket proeven, en die ik lekker vind uiteraard nog aanschaffen :)

Lekker

Hallo, Ik ben net gestart met een proefpakket. Ik heb al meerdere smaken geproefd en allemaal erg lekker en fijn in de mond. Ik hoop dat het me helpt en dat ik vol kan houden. Maar door de afwisseling heb ik een goede hoop.

Lekker gezond tussendoortje

Erg lekkere chips, maar je proeft wel dat het een “gezonde” variant is. Zeker aan te raden!

altijd correcte afhandeling volgens gegevens website

altijd correcte afhandeling volgens gegevens website

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.