Smaakvol

Ooit, 22 jaar geleden, heb ik op een vergelijkbare manier mijn gewicht gereduceerd zonder moeite. Ik heb nu voor Be-Slank gekozen omdat er in deze shakes ook gedacht is aan balaststoffen en er de helft aan kalium in zit dan in vele anderen. Dat is voor ons heel erg belangrijk helaas. Ik ben net 1 week bezig en voel me beter en ik vind de smaak erg prettig, niet te zoet. Ik hou van iets dikkere shake en doe er 1 schep yoghurt door, proef je dan net niet te veel Dus opnieuw bestellen!

Heeeeerlijk

Ik gebruik de shake als ontbijt, omdat ik als moeder van twee jonge kindjes vaak snel weg moet. Makkelijk te shaken en een heerlijke vanille smaak. Vult goed.

Werkt en is lekker!

Lekker van smaak en betaalbaar. Smaakt niet chemisch zoals dat andere zeer dure merk! Mijn favorieten zijn banaan en tripple chocolat.

Erg fijn product!

Dit product heb ik al meerdere keren besteld en is perfect . De keuze in smaak is enorm groot, het is lekker, het vult erg goed, er zit GEEN suiker in, de verpakking is leuk, hoef je niet te verstoppen! Ik vind het een geweldig product!

Moest 2 dagen wachten op mijn pakje maar dat was geen probleem

Heerlijke shakes , drinken heel vlot , ik ben fan !

Prima levering

Product snel ontvangen en we zijn erg benieuwd. Detox 25 dagen starten mijn man en ik samen. Kijken hoe het werkt. Ruikt niet vies iig en smaak is ook prima

Snelle levering. Gisteren begonnen, smaken zijn lekker. Ben benieuwd hoeveel er af is volgende week.

De shakes zijn gewoon lekker!

Samen met mijn dochter zijn wij aan de maaltijd shakes gegaan. Wat leuk is omdat we zo de verschillende smaken kunnen bespreken met elkaar en elkaar kunnen motiveren. Mijn dochter is fan van vanille en ik van lemon orange.

We zijn 10 dagen bezig en tot nu toe gaat het goed.

Het was fijn dat er proefpakketten zijn om de verschillende smaken te leren kennen. Ik heb ze een 2de keer besteld omdat de kleine zakjes ook makkelijk mee te nemen zijn. Ik ben glutenintollerant en verdraag ook geen melkproducten en eieren, dus ik was blij toen ik deze shakes vond. Mijn darmen verdragen ze goed. De eerste 3 dagen waren pittig maar daarna had ik geen zin meer in zoete dingen. De eerste dagen voelde ik me soms slap, maar ondertussen is dit niet meer.

Heerlijk!

In de drukte van alle dag schoot een fatsoenlijk ontbijt er nog wel eens bij in, nu drink ik elke ochtend een shake, ben goed verzadigd en hou het makkelijk vol tot de lunch zonder snaaien

Ik heb geen hongergevoel, waardoor ik makkelijk van tussendoortjes kan blijven.

Ik gebruik de shakes nog maar enkele dagen, dus ik kan nog niet echt spreken van gewichtsverlies. Ik merk wel dat ik makkelijk de dag doorkom zonder aan lekkere dingen te denken waardoor ik lichter lunch zonder moeite.

Smaken heerlijk

Deze maaltijd repen smaken heerlijk en vullen echt goed ik heb ze alle 2 geproefd en echt lekker plus ze geven een verzadigd gevoel na 1 reep heb ik geen honger meer ik persoonlijk eet ze met een glas warm water echt ideaal ik ga ze zeker blijven kopen en de levering is snel plus goed ingepakt,Dank u!

Proefpakket, heerlijk!

Ik heb een proefpakket besteld. Ik weet welke smaken mij het beste valt. Ik heb het voor een paar dagen of week gedaan en ik ben een kilo afgevallen. De smaken zijn heel goed en van goede kwaliteit en minder zoet. Ik ben tevreden over hun shakes. Het is zeker aan te raden!

Snel verzonden goede smaak

Banaan shake goede smaak

Heerlijke shakes

Met deze shakes is het makkelijker om mijn. Gewicht op peil te houden....

Lekker smaken en vult goed

Deze shakes zijn heerlijk van smaak en geven een vol gevoel! Dus geen honger meer! Al enkele kilo's kwijt tijdens mijn kort gebruik ervan, ideaal dus! Groetjes van een zeer tevreden klant!

Lekkere shakes

De smaken zijn heerlijk van smaak, tot nu toe geen 1 die niet lekker is. Tegenwoordig doe ik het vaker in de biogarde met noten anders zit ik niet vol.

Super lekkere shake

Lekkere shake vult goed. En glutenvrij

Beste dat ik al had.

Ik heb geen hongergevoel meer na de shake. Ze zijn heel lekker van smaak. En zeker belangrijk is dat ze goed oplossen en geen klonters vormen. Ben een week bezig en ik ben 2 kilo kwijt.

top produkt

ik gebruik dit als ontbijt en dan kan ik toch wel een uur of vier à vijf verder vooraleer ik terug honger begin te krijgen.

Positief

Mijn bestelling( proefpakket) werd snel geleverd, de volgende dag in de brievenbus. Wat de smaken betreft die ik tot nu heb geprobeerd, de schakes smaken echt lekker en vullen ook voor geruime tijd . Koekjes wat droog ,maar helemaal ok.

De smaken die ik besteld heb zijn lekker. Dit zijn de aardbei en banaan.

Ik had dit niet verwacht.

Na diverse merken eiwitshake geprobeerd te hebben is deze dan echt het lekkerste! Ik heb een proefpakket besteld met diverse smaken en ik vind ze eigenlijk allemaal erg lekker! Zijn niet te dik, niet lorrelig en ze hebbenmook geen vieze nasmaak. Bij andere merken had ik eigenlijk na 2 uur alweer trek in iets maar nu helemaal.niet. daarnaast voel ik me totaal niet duf en mijn energielevel is de gehele dag goed en totaal geen trek in zoetigheden.

Lekker

De eerste proefzak geopend en dat was de koffiesmaak. Ik moet zeggen dat het niet echt naar koffie smaakte, maar ik moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ik de shake met amandelmelk heb gedronken. Kan dus zijn dat ik het daarom niet zo lekker vond. Mijn daaropvolgende zakje was de forest fruit! Dat heb ik met gewoon water aangelengd en dat was lekker! Vandaag de caramel chocola genomen, en ook dat smaakte heerlijk, dus ik denk dat ik deze shakes gewoon met water moet mengen. Waarom een cijfer 8? Omdat de poeder niet echt lekker met een lepel of fork helemaal oplost. Ik moest de shake in mijn blender doen voor een ‘glad’ en opgelost geheel.

Heerlijke shakes

Iedere ochtend neem ik als ontbijt een shake. Heerlijke smaken en ze vullen goed! De aardbei, banaan en choco caramel zijn favoriet.

Anjerplein 1

9753GT Haren

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.