Shake is goed te mixen. Ik mix met soja kwark en een scheutje amandelmelk om het extra luchtig te krijgen. Dan is het ook goed luchtig. Grootste voordeel is dat de shakes lactose vrij zijn, en dat is nog lastig te vinden. Bestelling was binnen een dag thuisbezorgd. Verbeter punt: triple chocolate smaak is minder intense chocolade dan verwacht.

Smakelijk en makkelijk vol te houden

In 2 weken ben ik 3 kilo kwijt met 2 shakes per dag en een normale avondmaaltijd.ik maak ze klaar met soja naturel yoghurt en een stuk fruit erdoor. De smaak is lekker en romig,banaan is mijn favoriet maar de forrest fruit bevalt ook goed. Ik heb zo goed als geen honger erbij,kortom bevalt prima.

Snelle levering van prima shakes

De shakes die ik heb besteld werden super snel heleverd. Bij mijn eerste bestelling was er per ongeluk een verkeerde smaak geleverd, maar dit werd snel weer hersteld. Ik vind de meeste shakes lekker en daardoor beter vol te houden dan shakes van een ander merk. Ik merk resultaat!

Aanrader

Het is gemakkelijk klaar te maken en heel heel lekker. Geen hongergevoel tot de volgende maaltijd.

prima smaak en stilt zeker de honger

heel goed hulpmiddel om te dieeten zonder hongergevoel , lekkere en voldoende variatie in smaken , enig minpunt kan misschien zijn de prijs maar niet voor de kwaliteit .

Erg lekker en geen buikpijn...

Ik heb een melkallergie dus was al enige tijd op zoek naar een afval Shake zonder toevoeging van melkeiwitten of iets anders waar melk in zit. Eindelijk gevonden en het is ook nog eens erg lekker en niet meelerig . Hoop het nu vol te houden en me laatste kilo’s te verliezen...

Lekkerste eiwitpoeders

Ik heb al vele eiwitpoeders geprobeerd maar de meeste hebben een chemische smaak. Dat hebben deze totaal niet. De vanille gebruik ik in de joghurt en zelfs Bananenbrood maak ik er mee.

Smaakt heerlijk vult goed.

Prima shakes, lekkere smaken

Ik doe de shakes 's ochtends met Kefir, zure tegenhanger van de vaak zoete smaken shakes. De tweede shake van de dag gebruik ik met magere kwark. Soms blijven er wat klontjes na zeer goed roeren.

Ik heb al zoveel dingen geprobeerd maar dat hield ik helaas nooit vol. Toen ben ik op google be-slank tegen gekomen. Ik heb nog nooit in de ochtend ontbeten, nu ontbijt ik met een shake en dat werkt prima. Ben nu 2 weken bezig en ben het nog steeds niet beu.

Lekker en gemakkelijk

Ik ben verrast door de smaak! Geen honger gevoel meer na 1 shake. Zeker een aanrader.

Fijne producten en prima service

Nu ruim twee maanden bezig met Be-Slank en het resultaat mag er al zijn. Nu zit ik op 2/3 van de doelstelling. Shakes zijn prima maar een verrassende aanrader is de wrap die ik een keer heb geprobeerd. Uitstekende keuze geweest die nog vaak zal worden aangeschaft. Daarnaast ook erg verbaasd over de goede service. In eenr eactie had ik eerder gezegd dat de shake beker als snel een stukje plastic miste en zonder vragen werd er bij de bestelling erna een nieuwe beker meegeleverd. Dan weet je hoe je omgaat met je klanten.

Zo ontzettend lekkerrrrrrr

De shake vanille en chocolade met een vleugje caramel (met de nadruk op vleugje) zijn erg lekker. De shake vult goed.

Ik kan het niet echt shakes noemen.

Als ik twee scheppen poeder in melk of water doe, krijg ik een waterige massa. Het voelt niet als een maaltijd, dus het is voor mij niet echt een vervanger van mijn ontbijt. Ik heb eerder een dieet met shakes van Cambridge gedaan en dat zijn echt volle maaltijdvervangende shakes. Misschien kunnen jullie je shakes hiermee verbeteren.

Bestelling heb je snel in huis . De smaken zijn goed en erg lekker.

Heerlijke natuurlijke shakes

Diverse shakes geprobeerd. Maar deze van BE Slank zijn toch echte de beste! Veel minder suiker dan de andere aanbieders en ook nog eens lactose vrij. Een echte aanrader voor ieder die gezond kilo's kwijt wil raken.

Prima maaltijdvervanger, wel aan de prijs

Ik heb de shakes gebruikt en ben 4 kg kwijt. Nu probeer ik door 1 of 2 shakes per dag op gewicht te blijven. En dat lukt aardig. Maar voor langdurig gebruik is het niet goedkoop.

Slecht niet te drinken

Dat produk is niet te drinken tot drie scheppen in 250ml water gedaan en goed gemixt was nog plat water ben zeker mij geld kwijt laat dat lot eens testen graag antwoord

Goedemorgen Jean-Paul, Vervelend om te lezen dat je de shake echt niet lekker vindt. Het is inderdaad mogelijk om de shakes klaar te maken met water, maar wij adviseren in melk, yoghurt, magere kwark of bijv amandelmelk etc. De smaak zal dan veel lekkerder zijn. Ik weet natuurlijk niet de reden waarom je het in water hebt klaargemaakt? Tip: Erg lekker bijv half melk of karnemelk en half yoghurt en dan krijg je een soort drinkyoghurt. Neem bij vragen gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Janneke Team Be-Slank

Aangenaam verrast!

Ik gebruik de shakes sinds een kleine week. Heb de smaken cappuccino en banaan. Ik moet zeggen dat het goed vult. Ik gebruik het met amandelmelk. Maar kan ook door de yoghurt. Ik heb geen neiging om te snaaien meer!

Alvorens ik een bestelling heb geplaatst heb ik gechat met een diëtiste via jullie site om te vragen hoe en wat. Ik ben hartstikke goed geholpen en heb gelijk een bestelling geplaatst 2 shakes en een shaker 2 smaken voor variatie. Get was tevens de volgende dag geleverd. Capuchino en aardbei beide lekker. Ik heb totaal geen honger. Ik drink er 3 per dag voor 3 dagen. Daarna is het afbouwen. Ik drink water en groene thee. Dat vind ook een pluspunt er staat veel info op de site en je kunt chatten plus er zat ook een persoonlijk motivatie kaartje bij. De shaker werkt perfect. Dit is de eerste keer dat ik dit doe. Ik heb ook andere producten vergeleken met be slank en ze staan op nummer 1. Dus niet twijfelen gewoon doen.

Lekker shakes en andere produkten

Voorheen gebruikte ik andere shakes, maar met deze shakes ben ik heel tevreden. Ze zijn lekker en geen klontjes. Ook de andere produkten zijn lekker.

Heeeerlijk

Heb al vele Shakesgeprobeerd maar deze is erg lekker. Met joghurt lekker fris en geen honger gevoel.

Het werkt!

Voor mij prima te doen als vervanging voor mijn ontbijt en lunch, en elke week zie ik weer resultaten.

Gewoon super ! En zo lekker van smaak

Al heel veel shakes geprobeerd maar deze werkt echt en is ook zooooo lekker

Snelle services lekkere producten

Vooral de fruitsmaken besteld en er erg tevreden van. Ze smaken lekker en zijn gevarieerd. levering was snel.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.