Net begonnen

Ik ben pas begonnen en ben benieuwd of het bij mij ook werkt. Ik heb proefpakket besteld in de eerste instantie.

Gewoon top zoals altijd

Wat kan ik zeggen.. al ruim 5 jaar trouwe klant.

Snelle service en enorm lekkere shakes!!! Daarmee is lijnen geen straf....

Uitstekende profucten, zeer goede smaak.

Producten smaken zeer goed (ik drink de shakes in combinatie met ongezoete amandelmelk; aanrader!). Als ik dan een kritische noot zou moeten plaatsen is het de prijs. Toch neem ik dat voor lief als ik de kwaliteit vergelijk met andere aanbieders van shakes.

Super snel geleverd😀😀

Vandaag ontvangen, morgen starten. Zin in.

Lekkere shakes!

Heerlijk door de Griekse yoghurt, zo blijft m'n hongergevoel langer weg. Goede smaak en je proeft de stevia ook bijna niet en daardoor smaakt het ook niet (te)zoet. Stevia is namelijk erg overheersend. Lekker met ongezoete amandelmelk. Nu 4 smaken geproefd en allemaal lekker. Ik ga hier zéker mee door!

Snelle levering. Smaak is erg goed.

De levering van Be-Slank is heel snel, en netjes verpakt. Ik vind de smaken die ik tot nog toe heb geprobeerd (probeer-pakket) erg lekker en ik hoop dat het me ook het gewenste resultaat brengt, maar het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Met vr. gr. J.N.

Beter dan verwacht!

Ik heb in het verleden meerdere soorten shakes geprobeerd.. Merken, smaken en met verschillende doelen. Ik heb de chocolade besteld omdat ik gewoon een chocofan ben. In combinatie met sojamelk/producten gezien mijn gevoeligheid is dit echt een schot in de roos! Niet te heftig of zoet. En ideaal met de beker die gewoon goed afsluit en niet knoeit. Ben ik goed in namelijk. Ik las over de beker dat mensen de dop vervelend vonden maar als ik de beker een kwartslag draai zodat de dop langs mijn gezicht gaat is er niets aan de hand. Erg blij dus met mijn aankoop en het smaakte beter dan verwacht. Niet een chemische smaak zoals vaak. Dus prettig om ze te drinken.

Lekkere smaak

Ik gebruik de shake mn als maaltijdvervanger tijdens intermittend fasting. De rest van de tijd eet ik normaal zonder calorieen te tellen. Mijn eerste indruk is dat deze shake ook voor dit doeleinde geschikt is. De smaak vind ik goed, niet te zoet. Geen bittere nasmaak van de stevia.

Goed vullende en lekkere shakes

Ik heb nu 5 van de 9 shakes uitgeprobeerd. Tot nu toe allemaal lekker! En, geen honger gevoel! Zeker een aanrader.

GE-WEL-DIGE shakes die lactosevrij zijn

Als je een lactoseintollerantie hebt, is het vaak lastig om met shakes te beginnen. De meeste merken shakes bevatten lactose. De (meeste) shakes bij Be- Slank zijn lactosevrij. Heerlijk met (lactosevrije) melk of yoghurt!

Prima te doen, lekker plantaardig.

Hectische goed vol te houden. Ik mix de shake met karnemelk of ongezoete amandelmelk. Dan vind ik het het lekkerst.

Smaakvolle shakes

Ik had een proefpakket besteld. Snel ontvangen. Heerlijke smaken allemaal.

Goede producten, snelle service

Mijn dochter heeft eiwit intolerantie en ze eet erg slecht. Ze neemt de plantaardige shakes met soja melk of soja yoghurt als aanvulling op de normale maaltijden. De smaak ( vooral banaan) is heerlijk en ze krijgt zo in ieder geval extra voedingsstoffen , vitaminen en mineralen binnen . Ze voelt zich veel beter en heeft meer energie . Dus een goed product en de levering is snel en netjes verpakt .

Goed en lekker

Het is enorm lekker en goede shakes! Pak nu elke dag een shake en blijf goed op gewicht!!

Snelle levering en zoals ik op het etiket kan lezen, erg goede shakes zonder kunstmatige zoetstoffen. Nu de eerste shake gehad en de smaak is heel goed.

Super levering

Zeer tevreden met de snelle levering. Veel verschillende smaken!

Vlugge levering en heel lekkere shakes.

Dit zijn de eerste shakes die ik verdraag, een vol gevoel geven en waar ik totaal geen snaai neigingen bij heb. Erg tevreden ben ik over dit product.

Lekker en vullend

Nu vijf dagen bezig en reeds meer gewicht verloren dan ik had gehoopt en dat zonder honger. De smaak is zeer goed van verschillende shakes uit het proefpakket. Nu twee bussen besteld cappuccino en aardbei yoghurt. Mijn eerste shake dieet en Makkelijk vol te houden. Had dit niet verwacht. Ben een Bourgondiër at vaak, veel en verrijkt. Ben overtuigd dat deze reset in voedingspatroon me gaat helpen weer gezondere keuzes te maken

Prima shake.

Bestelling was er de volgende dag. Shake is lekker. Niet vreselijk zoet. Ik heb er voor gekozen, omdat er geen lactose in zit en natuurlijk is. Zit nu op dag 2 van 5 dagen shakes. Tot nu toe goed te doen.

Goed vol te houden

Ben begin Augustus 2019 begonnen met de Producten van Be- slank.Mijn gewicht moest dringend omlaag I.v.m. een noodzakelijke operatie.Gecombineerd met veel verse groenten en af en toe voor de afwisseling koolhydraatarm brood is het goed vol te houden.Inmiddels ben ik voldoende gewicht kwijt geraakt om de operatie te ondergaan.De Producten zijn prettig en smakelijk in gebruik.

Altijd goed

Snelle levering en een fijne smaak.

Proefpakket besteld om de verschillende smaken uit te proberen. Snelle levering en fijne manier om smaken te kiezen.

Prima smaak en snelle levering

Ik heb eerst het proefpakket genomen, om de verschillende smaken te testen. Fijn dat er zoveel keus is. De smaak vanille en Lemon-orange zijn hier favoriet. De shakes worden afgewisseld met halfvolle melk, soja melk of met yoghurt klaar gemaakt. Bij de vanilleshake voeg ik soms wat vers fruit toe, voor net een andere smaak. De eerste ervaring is hier positief.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.