Altijd naar tevredenheid

Lekker shakes. Mijn favoriet zijn banaan en vanille. De bestelling is altijd op tijd binnen.

Producten worden netjes verpakt en snel verzonden , met altijd een persoonlijke kaartje erbij.

So far so good

Ik heb de try out box gekocht voor 14 dagen. Ik ben pas net een paar dagen bezig, maar de smaak van de shakes bevalt mij prima. Cappuccino smaakt echt naar de ice koffie van Starbucks, de aardbei smaakt naar fristi, de mango/passievrucht is lekker fris en de chocolade smaken waren wel oké, maar net even wat minder dan de rest vond ik zelf (maar goed smaken verschillen) Ik heb er nog een aantal te gaan, dus verder dan dat kan ik nog niet oordelen. Zelfde geldt voor de soep, pasta en repen. Ik ben er nog niet aan toe gekomen. De eerste volledige dag alleen shaken vond ik wel pittig, had ervoor 2 flinke snoep dagen gehad, dus was even een flinke omslag. Soms voelde ik me wat flauw, maar met genoeg water drinken wilt het wel. Ik heb ‘s avonds nog wel 2 vega nuggets gegeten, omdat ik het kauwen toch wel miste. Merk dat ik nu wel sneller vol zit en de behoefte aan eten wel verminderd is. (Al vind ik het mentaal nog wel jammer om nee te moeten zeggen tegen bijv een lekker plakje cake) het feit dat ik dit pakket heb aangeschaft houdt mij wel gemotiveerd om door te gaan. Nog niet echt gekeken naar resultaat, maar ben ook nog te kort bezig. Word vervolgd 😄

Top! Top! Top!

Ik heb inmiddels al 100 soorten shakes geprobeerd en nooit krijg ik ze weg. Chemisch, zoet, vies. Na de reviews hier dacht ik, ik ga het eens proberen. Deze shakes zijn ECHT heel lekker! Niet zoet, niet chemisch. Ik ben er heel blij mee! De chocoladereep, met veel chocola en de maaltijd notenreep, ook suuuuper lekker! Zeker een aanrader!

Lekker en effectief

De shakes van Be-Slank zijn heerlijk en de meeste dagen voldoende om tot de volgende maaltijd geen trek te krijgen. Online-bestellingen worden altijd snel en tot nu toe zonder problemen afgeleverd. Enige kleine dissonant: mijn twee shake-bekers gingen na bijna een jaar gebruik binnen een week allebei stuk (van de rand waar de afsluitdop over heen gedrukt wordt, brak zomaar een stuk af bij het openen: soort van metaalmoeheid maar dan van plastic). Daar zou wellicht wat beter materiaal voor moeten worden gebruikt.

prima service

snelle levering en goede producten

Super lekkere Shake

Ik heb al verschillende merken geprobeerd, maar deze is echt wel mijn favoriet. De chocoladeshake smaakt naar een lekkere chocomelk.

Shakes zijn erg lekker

Ik ben vandaag begonnen met shakes van Be-Slank.. Ik heb de aardbei en triple chocolade gebruikt en ze zijn beide erg lekker, ben benieuwd naar de andere 7 smaken 😊 Ik maak de shakes met magere of halfvolle melk, dan worden ze wat romiger.

Lekker om vol te houden

De smaak is echt lekker en het vult goed. Het is goed vol te houden en er was al snel resultaat.

Heerlijke shakes

Ik heb al eerder shakes van andere merken gebruikt maar die vond ik altijd zo Oet en chemisch smaken! Deze zijn heerlijk! Niet te zoet, precies goed!

Heel lekker

Eindelijk weer een shake gevonden die niet klontert en heel belangrijk ; niet melig smaakt!! Ik kies zelf altijd voor de chocolade en caramel maar is maar net wat je lekker vind natuurlijk.. Ik drink de shakes nu een week dus kan nog niet heel veel zeggen over resultaten maar tot nu toe zeer tevreden

Een heerlijke smaak en geen honger.

Ik ben pas begonnen en vindt deze smaken echt heerlijk. Ik weet dus nog niet hoe het gaat met afvallen,maar het is zeker vol te houden. Ik vervang 2 van de 3 maaltijden.

Fijn zo'n proefpakket en prima shakes

Fijn om alle verschillende smaken te kunnen proberen. De shakes zijn allemaal goed te doen, hoewel de fruitsmaken mijn voorkeur hebben. Wat ik vooral fijn vind, is dat mijn energielevel hoog blijft (geen dip zoals bijv shakes met veel suiker). Ik neem sochtends en smiddags een shake met tussendoor nog wat fruit. Soms met water, soms yoghurt, melk of magere kwark. Prima te doen zo!

Snelle levering, heerlijke shakes

In de afgelopen jaren heb ik vaker shakes geprobeerd, maar niet een was echt lekker. De shakes van be-slank zijn echt lekker. Ik maak ze met melk en griekse yoghurt.

ik hou eigenlijk alleen vd shakes vd Mc Donalds😂maar de aardbei vond ik super goed te doen!

Word altijd misselijk van maaltijd vervangende shakes maar de aardbeien was echt goed te drinken.

Lekkere lactosevrije shakes zonder klontjes :)

Ik ben erg tevreden over de shakes van Be Slank. Bij veel andere merken zijn maaltijdshakes op basis van melkeiwit. Met mijn lactose-intolerantie kan ik deze shakes niet verdragen. Daarom ben ik heel blij dat de shakes van Be Slank ALLEMAAL lactosevrij zijn. Ik heb verschillende smaken geproefd, ook met het proefpakket, en ik vind ze allemaal lekker! Groot voordeel vind ik dat ze niet klonteren. Top product!

Geen honger

Mijn dochter en ik zijn samen begonnen. De smaken van de eiwitshakes zijn heel erg lekker en voor ieder wat wils. De repen sma ken ook goed. Geen honger nog gehad ( alleen trek tussen de oren)en we zijn nu op dag 3. Ik ga morgen de avondshake vervangen voor een maaltijd, maar mijn dochter gaat een of twee dagen langer door. Het bevalt heel goed.

Zachte fijne shake die goed mengt

Ik heb meerdere shakes geprobeerd van verschillende merken. Dit is een shake die erg goed mengt. Qua smaak vind ik het niet heel romig meer waterig maar zeker niet vies of vervelend. De shake vult redelijk goed.

geen honger meer na 1 shake wel misselijk

niet aan te raden, je wordt gewoon misselijk en hebt geen honger meer

Lekkere shake

Smaakvolle shake, gemakkelijk en veel eiwitten

Erg lekker !!

Net begonnen maar echt tevreden over de lekkere smaak van de shake. Ga zeker doorzetten en nog een bestelling plaatsen.

Tevreden!

Ik was op zoek naar een plantaardige maaltijd vervanger. Via Google terecht gekomen bij Be Slank. Duidelijke site, makkelijk bestellen. Tot de volgende bestelling.

Super lekker!

Ik heb de Shake proefbox gekozen en ben echt blij met mijn keuze! Veel verschillende smaken en in handige eenheid porties! Makkelijk om mee te nemen naar mijn werk.... en SUPER lekker ook! Dit is goed vol te houden... ik ga zeker deze box nog een paar bestellen tot ik mijn doel bereik!

Fijne webshop met goede producten

Ze leveren heel snel en de shakes en andere producten zijn erg lekker

Prettig .... snelle levering .... betrokkenheid ...!

Vanmorgen voor het eerst de omelet gemaakt ..... was heerlijk ... een echte aanrader .... !

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.