Opnieuw besteld dus dan is t wel goed

Shakes zijn lekker. Reuze makkelijk. Een maaltijd vervangen door een shake is.nu prima te doen.

Top producten en service

Snel geleverd en goede service!

beste shakes ooit

Ik gebruik de shakes heel gevarieerd maar vooral rondom mijn sportieve activiteiten. Afhankelijk van de vloeistof die ik gebruik is de smaak van goed tot overheerlijk te beoordelen. Zowel als herstel maar ook als gewone maaltijd erg goed.

Lekkere shakes

Ik heb de smaak Strawberry en ik vind deze heerlijk. Met magere yoghurt en stukjes fruit. Prima! En de service is ook uitstekend. Het pakketje kwam een dag te laat door de enorme drukte bij post.nl. Gewoon op tijd bestellen dus ;) dan komt alles goed. Dikke duim!

Helemaal top!

Ik had de shakes besteld en ik had als tussen door oplossing weight care geprobeerd zo smerig be slank shakes zijn lekker luchtig en niks tipt er aan. Ik was blij dat ze binnen waren. Ik heb altijd een probleem met wat ik moet eten sochtends dus dan drink ik een shake een tip ik meng vaak 1 lepel vanille en 1 lepel aardbei heel lekker. Dan heb je een beetje variatie.

Lekker en snelle service

De lekkerste Shakes naar mijn mening. Ook de repen zijn lekker.

Prima ervaring van de smaken

Nog niet lang in gebruik maar smaken zijn zeker goed te doen!

Ben benieuwd!

Net een maaltijdplan bij BeSlank gekocht, ben zeer benieuwd! Als ik naar de ingredienten en voedingswaarden kijk, lijken deze shakes heel goed!

Heerlijke maaltijdshakes

Alweer een maandje om, een maand met uitdagingen, nl de feestdagen. Helaas toch sommige verleidingen niet kunnen weerstaan en soms i.p.v. 2 shakes maar een genomen. Maar nu weer op de goede weg. 2 Heerlijke shakes per dag, heerlijke repen voor tussendoor. En mijn favorietje is toch nog altijd de aardbeien shake. Heerlijk met veel schuim, lekker!! Ook de stimuleringskaart staat weer in het zicht! :)

lekker/voldaan

via via leerde ik jullie kennen, ik moet toegeven deze shakes zijn superlekker van smaak geen poedersmaak ,ik ben voldaan met zo weinig calorietoename en wat ook mag gezegd worden supersnelle sevice,nu op naar ons doel AFVALLEN,een echte aanrader

Goed en eindelijk iets waar niet veel suikers in zitten!

Hoi allemaal, ik ben al een hele tijd opzoek naar een goed dieet. Ik heb voor dit dieet gekozen omdat het snel en gemakkelijk is en! Nog het beste, heel weinig suiker bevat! Bij de koffie een reep van hun als “koekje” genomen en het beviel me goed! Ik heb diabetes type 1 en daarom ben ik een hele zoektocht begonnen naar een goed dieet. Voor deze reep heb ik niet eens insuline hoeven te spuiten! Ik ben zeker tevreden en kijk er naar uit om snel resultaten te zien!

Hele fijne smaken waar je elke keer weer zin in hebt.

Ik ben heel positief. Heb wel eerder shakes geprobeerd, maar dit is echt top. De repen zijn ook heel lekker. Ben al helemaal gek op de nuts &seeds maaltijdreep. Vult goed.

goede producten

mits ik aan de zee was had ik even van een ander merk geprobeert , maar ik ben blij dat deze bijna op zijn, zodanig dat ik terug mijn ondertussen vertrouwde merk kan nemen, de smaak is vele beter dan die ik aan zee kocht. voortaan blijf ik bij be slank.

Een fijn dieet om makkelijk vol te houden.

De shakes zijn heel lekker, en ik maak ze aan met melk. De shakes vullen goed, en met 2 keer per dag een Shake en 2 stuks fruit tussendoor is het goed vol te houden. De andere producten zijn ook lekker, om als afwisseling te gebruiken, zo heb je niet het idee dat je op dieet bent. En zit je met vragen dan kun je ze makkelijk stellen aan de online Dieetcoach

Lekkere en doeltreffende shakes en prima service!

Na dat ik - op aangeven van een vriend - al een ander merk shakes probeerde ben ik toch zelf eens wat opzoekwerk gaan doen naar wat betreft voedingswaarden. Na veel merken goed te hebben vergeleken kwam voor mij Be Slank er als beste uit. Tevens vind ik het ook fijn dat je ook gewoon op een vaste website kan bestellen en dat er geen "pyramide" systeem rond gebouwd is. De eerste shake was even aanpassen omdat ze inderdaad 'lichter' aanvoelen/smaken. Er zit dan ook een pak minder suiker in dan in de meeste andere! Nu ben ik er echter helemaal mee weg en vind ik ze heel lekker. Ikzelf neem steeds vanille, banaan en aardbei. De snacks zoals de chips and en de repen zijn ook lekker en dat is iets dat andere merken soms missen. De pannekoeken vond ik net wat minder praktisch met de mini porties per pakje. Wat betreft prijzen denk ik dat voor de shakes de prijzen best nog ok zijn. De snacks zijn soms wat aan de dure kant.

Super tevreden

Al 2dagen nu bezig en de smaken zijn echt heel lekker.. aardbei vannile en mango passiefruit zijn mijn favorietjes ik moet er wel nog een paar uittesten aangezien er 9 in steken. Voor de rest top kwaliteit! Echt heel tevreden ervan resultaat is er natuulijk nog niet daar is het te vroeg voor. De proteïnen repen crispy chocolat is niet mijn ding.

Erg goed

Snelle levering en de Shakes zijn erg lekker

Goed product

Om een paar kilo gewicht te verliezen is de Shake een ideaal product. Het is lekker en makkelijk. Ook om het gewicht op peil te houden is het goed te doen. Ik vind wel dat de Shake de laatste weken meer schuimt dan voorheen en dat vind ik wel een nadeel.

Heerlijke shake

Ik vind het lekker om af te wisselen qua smaak. Vind elke Shake lekker en gaat niet vervelen. Ik vervang mijn ontbijt en lunch voor een Shake. Heel blij mee. Geen hongergevoel.

Reeds meerdere malen/jaren besteld/klant en steeds uitstekende producten, uitstekende service (reactie, verzending,...).

De beste voor mij!

De meeste poeders voor shake vind ik veel te zoet. Deze bewust gekozen ivm natuurlijk, plantaardig en zonder kunstmatige kleurstoffen en toegevoegde suikers. Ik gebruik een schepje poeder in mijn yoghurtshake met fruit, maar ook als hersteldrank na sporten. Niet eens speciaal om af te vallen.

Toppie

Al meerdere malen besteld. Goede producten maar ook net ff andere producten en lekker snel geleverd .

Blij dat de Shakes er zijn

Al geruime tijd gebruik ik een Shake van Be-slank .... ik ben er erg tevreden over ...! Ik heb wel andere merken geprobeerd maar deze is de allerbeste .... makkelijk in het gebruik.. klontert niet en smaakt heerlijk (chocolade) .... zeker een aanrader ....!! Ook heb ik de omelet .... is ook heerlijk .... kortom ... een dikke tien ...!!

Goed voor alle zoetekauwen!

Mijn ervaring tot nu toe is prima (ik heb alleen nog niet alle smaken geprobeerd). Ik ben van mezelf een echte zoetekauw, maar deze shakes smaken zo lekker dat ik kan afzien van de alle 'slechte' snacks. Het enige wat een minpuntje (voor mijzelf) is dat de textuur iets steviger had gemogen, nu is het meer melk met een smaak dan een shake. Maar ik snap natuurlijk dat als je de textuur wil veranderen dat er dan weer extra toevoegingsmiddelen bijkomen en dat is niet perse nodig want het product is prima zoals het is.

Lekkere shakes top.

Hebben met zijn twee de vanille shakes voor het eerst geprobeerd,aangenaam verrast. Alles is natuurlijk en zonder suiker en vooral een aangename smaak , je krijgt geen hongergevoel van ten opzichte van andere merken shakes waar we in het verleden al ettelijke geprobeerd hebben .

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.