Super goede ervaring

Daags na bestelling geleverd. Leuk motivatie kaartje erbij. En de producten zijn delicious! Dank u voor de lekkere shakes.

lekker lekker lekker

Mijn eerste ervaring , na bestelling van het proefpakket, is veelbelovend. Ik heb nog niet alle shakes geprobeerd maar diegene die ik al genuttigd heb zijn overheerlijk. Ook de maaltijdrepen ( choco crisp) zijn heerlijk. Benieuwd naar de andere smaken. Ik ga zo dadelijk mijn eerste echte bestelling doen met onder andere andere repen. Mvg, Dirk.

Lekker!

Paar dagen geleden mijn 3e shake ontvangen. Dit keer gekozen voor de aardbeiensmaak. Ook deze bevalt mij goed, GEEN chemische smaak. Ik gebruik het door de yoghurt of half volle melk en vind het goed smaken, (er gaat natuurlijk niks boven een echte aardbei :-) ) Mijn voorkeur gaat nog steeds uit voor de chocoladesmaak, maar je wil toch ook wel eens wat anders. Ik ben er zeer te vrede over, en ga er mee door. Wat de bestellingen betreft, snel, correct, en makkelijk.

Heeeeerlijk

Ik heb al vaker maaltijdvervangende Shakes geprobeerd, maar deze van Be Slank is veruit de lekkerste. Kijk er echt naar uit om s'ochtends weer een maaltijdshake te mogen pakken. Ook heerlijk in de yoghurt. Echt aan te raden!

Heerlijke shakes

Zeer lekkere en best voedzame Shakes gebruik ze voornamelijk in de ochtend ondat ik niet zo van brood houdt in de ochtend en glutenvrije moet eten dus een zeer goed alternatief voor mij en de repen ook. Mijn favoriet in de zomer is de mancopassievrucht op dit moment en ga met de winter de cappuccino proberen.

lekkere gezonde shakes

Bestelling snel geleverd . De Shakespeare zijn lekker en vullende, ik gebruik het poeder ook voor een tussendoortje ( halve shake) of als gezond toetje ( met kwark) . Smakelijk en vullend.

Smaakvolle shakes

Voor alle omstandigheden zeer smaakvolle shakes als maaltijd vervanger of tussendoortjes. Ik ervaar uren lang voldoende energie voor mijn dagelijkse bezigheden inclusief het sporten.

Heerlijk!

De shake cappuccino en mango passionfruit besteld en deze smaken beiden heerlijk! Vanwege mijn koemelk allergie belandt bij Be Slank en dit bevalt mij prima, de Shake meng ik met soja melk. Ik hou van koffie dus in de ochtend de cappuccino shake en dat vult goed tot de lunch. De mango passionfruit drink ik in de middag wanneer ik trek krijg om te snoepen, dit is dan een heerlijk traktatie om te drinken, lekker zoet en fris echte aanrader dus voor de cravings!

Smaakvolle shakes met een laag-calorisch gehalte

Ik heb eerder deze shakes gehad en vond ze zeer smaakvol. Zeker in vergelijking met shakes van andere merken. Mijn eetpatroon was daarna weer wat veranderd en daarom keer ik er nu naar terug. Ik begin er volgende week - begin oktober - weer mee. Voor het eerst heb ik nu ook de Slimming en Detox cocktail. Het calorische gehalte dat op de verpakking genoemd wordt is ongeveer de helft van vergelijkbare shakes van een ander merk. Dit is een opmerking van mij - niet ingefluisterd door dit bedrijf.

Shakes zijn smaakvol - Maar momenteel niet echt goede resultaten

Voor het eerst in mijn leven dat ik dit dieet programma volg. Ben gestart met het Tri-out pakket + Detox flesje. Het test pakket met shakes in 9 verschillende smaken zijn wel lekker. Ik meng de poeder met 250 ml Magere melk. Ook dagelijks drink ik 2 glazen water gemengd met de 10 ml Detox. Ik volg het programma waarbij men 2 shakes per dag + 1 normale maaltijd mag nuttigen. Verder drink ik alleen maar water en een stukje vers fruit tussendoor of proteïne reep. Hiermee kom ik wel zonder problemen de dag door en ben voldaan. Niet echt meer een hongerig gevoel en zin in meer. We zijn nu 8 dagen ver en merk echter weinig verandering. Wel het gevoel dat er iets gaande is binnenin en geen slecht gevoel. Maar jammer genoeg amper 1 kilogram afgevallen. En dit na 1 week het programma te volgen zoals beschreven. De moed geef ik nog niet op en ga verder met hetzelfde schema. Hopelijk tegen volgende week een beter eindresultaat?! Zoniet.......Lees volgende week ;-)

Al jaren een goed product om mijn gewicht weer in balans te brengen.

Al jarenlang gebruik ik Be-Slank om mijn gewicht weer in balans te brengen. Goede producten waarmee je op een prettige manier afvalt.

Lekker!

Ik ben gegaan voor het testpakket omdat ik tot nu toe nog nooit een maaltijdshake gevonden had die ik qua structuur gemakkelijk en lekker vond. Maar deze! Wauw! Ze zijn allemaal even lekker én je proeft eigenlijk totaal niet dat je opgelost poeder aan het drinken bent. De smaken zijn echt lekker en proeven totaal niet chemisch of onnatuurlijk. Ze gaan allemaal op tot de laatste druppel, het wordt nog moeilijk om de lekkerste eruit te kiezen.

Gezond alternatief om gewicht onder controle te houden.

Wij gebruiken deze maaltijdshakes regelmatig. Ze zijn best aangenaam van smaak en helpen ons om ons gewicht onder controle te houden, zeker wanneer dit, door omstandigheden, verhoogd is. Door deze maaltijdshakes te gebruiken, vermindert het caloriegehalte dat je verorbert, zonder afbreuk te doen aan de nodige vitaminen en mineralen.

Nu een goede 2 weken bezig met de Be-slank producten en tot nu toe bevalt het perfect. In omvang 5 cm verdwenen, kilo's doe ik niet aan. Dit doordat ik ook weer intensief ben gaan sporten en veel vet wordt omgezet in spieren. Zit goed in mijn vel en herstel sneller.

Smaakvol en effectief

Al een flink aantal jaren eet ik de Be-Slank maaltijdvervangers. Vooral als gezonde aanvulling op mijn voeding in een Actieve leefstijl. Ik voel mij daar erg goed bij. Smaakvol en ook nog effectief.

Heerlijk

Goed om mee te variëren en de smaken zijn heerlijk

Niet te zoet; precies goed.

Ik mag van de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit de snelheid en/of mate van gewichtsverlies niet benoemen in dit tekstvak. Maar dat verandert niets aan de feiten. Triple Chocolate in de yoghurt. Forest Fruit in de Kefir. ‘s Avonds lekker eten. Is belangrijk. Lekker blijven eten.

Snelle levering, heerlijke shakes!

De maaltijd shakes worden snel geleverd. De cappuccino is mijn favoriet. Ook de vanille en aardbei zijn heerlijk.

Uitstekend!

Het valt niet mee om een shake te vinden zonder toevoeging van Soja, en ook nog eens lekker smaakt en weinig suiker bevat. Soja bevat fyto-oestrogenen waarvan de werking vergelijkbaar is met het vrouwelijke oestrogeenhormoon. Een hoge consumptie van sojaproducten of supplementen op basis van soja worden afgeraden bij vrouwen met hormonale borstkanker.

Tot nu toe na meerdere bestellingen alles nog steeds erg goed. Fijne klantenservice. En de shakes zijn de eerste die niet zo vreselijk zoet zijn! Ze smaken allemaal lekker

Zeer goed vol te houden

Enkele weken maak ik al gebruik van de Be slank shakes. Diverse smaken geprobeerd en intussen al twee favoriete in gebruik. Ik maak de Shake met magere yoghurt en melk en na het mengen leg ik de shake even in de vriezer. Ik wordt er blij van. Mijn favoriete smaak is forest fruit en lemon orange. Het resultaat mag er ook zijn.

Snelle levering en lekkere smaken

Nog maar net binnen en nog niet alles geprobeerd . Maar wat ik heb geprobeerd en ge geproefd was lekker

glutenvrij en lactosevrij

heel fijn dat dit er is wat ik wél kan gebruiken omdat het glutenvrij én lactosevrij is

De lekkerste shakes van allemaal!

Nu een aantal dagen bezig met het Be Slank programma. Wat een lekkere shakes zijn dit! Al vele soorten en programma’s van andere merken geprobeerd maar dat slecht volhouden om de smaak van de shakes. Het suikergehalte icm eiwitgehalte bij BeSlank, natuurlijke basis, communicatie en de lekkere smaken spreken mij ontzettend aan en dat maakt ook dat ik afvallen daardoor makkelijker kan volhouden. De eerste dagen zijn erg pittig, maar daarna zal het steeds makkelijker gaan. Je lijft heeft echt even een reset nodig. Ik merk zeker al resultaat op de weegschaal. Ja, de shakes zijn de eerste 3-5 dagen waterig en dun maar niet minder vullend of lekker daardoor. daarna mag je de shakes maken met yoghurt of melk. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ben heel tevreden en hoop dat ik op deze manier voor de langere termijn mijn gewicht kan reduceren. Als je nog twijfelt, begin gewoon met BeSlank. Als ik het kan, kan jij het zeker!

Goede smaken

Ik heb het proefpakket besteld omdat ik soms moeite heb om brood in de middag te eten.Ik vindt de banaan en aardbeien het lekkerste. Ik gebruim havermelk en het vult goed. Helaas heb ik nu al 2 x gehad dat de schroefdeksel van de shaker niet goed afsloot en daardoor de shake eruit vloog. Jammer. Binnenkort bestel ik een grotere bus.

Anjerplein 1

9753GT Haren

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.