Super lekkere shake

Lekkere shake vult goed. En glutenvrij

Beste dat ik al had.

Ik heb geen hongergevoel meer na de shake. Ze zijn heel lekker van smaak. En zeker belangrijk is dat ze goed oplossen en geen klonters vormen. Ben een week bezig en ik ben 2 kilo kwijt.

top produkt

ik gebruik dit als ontbijt en dan kan ik toch wel een uur of vier à vijf verder vooraleer ik terug honger begin te krijgen.

Positief

Mijn bestelling( proefpakket) werd snel geleverd, de volgende dag in de brievenbus. Wat de smaken betreft die ik tot nu heb geprobeerd, de schakes smaken echt lekker en vullen ook voor geruime tijd . Koekjes wat droog ,maar helemaal ok.

De smaken die ik besteld heb zijn lekker. Dit zijn de aardbei en banaan.

Ik had dit niet verwacht.

Na diverse merken eiwitshake geprobeerd te hebben is deze dan echt het lekkerste! Ik heb een proefpakket besteld met diverse smaken en ik vind ze eigenlijk allemaal erg lekker! Zijn niet te dik, niet lorrelig en ze hebbenmook geen vieze nasmaak. Bij andere merken had ik eigenlijk na 2 uur alweer trek in iets maar nu helemaal.niet. daarnaast voel ik me totaal niet duf en mijn energielevel is de gehele dag goed en totaal geen trek in zoetigheden.

Lekker

De eerste proefzak geopend en dat was de koffiesmaak. Ik moet zeggen dat het niet echt naar koffie smaakte, maar ik moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ik de shake met amandelmelk heb gedronken. Kan dus zijn dat ik het daarom niet zo lekker vond. Mijn daaropvolgende zakje was de forest fruit! Dat heb ik met gewoon water aangelengd en dat was lekker! Vandaag de caramel chocola genomen, en ook dat smaakte heerlijk, dus ik denk dat ik deze shakes gewoon met water moet mengen. Waarom een cijfer 8? Omdat de poeder niet echt lekker met een lepel of fork helemaal oplost. Ik moest de shake in mijn blender doen voor een ‘glad’ en opgelost geheel.

Heerlijke shakes

Iedere ochtend neem ik als ontbijt een shake. Heerlijke smaken en ze vullen goed! De aardbei, banaan en choco caramel zijn favoriet.

Lekkere smaak

Ik eet regelmatig shakes, omdat ik van koolhydraten vaak trek krijg. Ik heb nu passievrucht besteld en deze is erg lekker. Enige nadeel zelf vind ik dat het in de geitenmelk te dun blijft dus zal ik overstappen op biogarde of kwark.

Snel geleverd en lekker!

Heb het proefpakket besteld om het te proberen samen met de shaker en de krokante proteïnen repen. Moet zeggen dat het tot hiertoe allemaal lekker is wat ik gegeten heb. Ook blijf je lang verzadigd. Honger heb je zeker niet. Probeer het zou ik zeggen!

Lekker en veel variatie

Ik heb het try pakket besteld omdat ik benieuwd was naar de verschillende smaken. De shakes hebben genoeg smaak en laten geen vieze nasmaak achter.

Heerlijke smaak en tot de lunch geen hongergevoel

Ik heb de Shake omdat ik s’ morgens weinig tijd heb en toch alle voedingsstoffen en vitamines binnen wil krijgen. Nu twee weken verder en voel dat ik ook fitter ben om te sporten en te bewegen. Ook mijn dochter is nu begonnen.

Top product

Wat ben ik blij dat ik de shakes van B-Slank ontdekt heb! Wat zijn ze heerlijk van smaak! Zo is het een feestje om te lijnen. Ik ben zeer tevreden en raad B-Slank van harte aan.

Product werkt naar verwachting

Na vaak allerlei diëten te hebben geprobeerd eerst een half jaar gezocht naar verschillende shakes. De shakes van Be-Slank kwamen voor mij op 1. Dit mede omdat ik lactose niet goed verdraag en dit in de meeste shakes zit. Maar ook om de samenstelling. Wat mij heeft geholpen om te starten is het schema waarin duidelijk uiteen wordt gezet hoeveel dagen welke fase en hoe langzaam op te bouwen wanneer je terug gaat naar gezond eten. Dus ben enthousiast begonnen met 1x Shake als ontbijt met water. Als lunch door alpro yoghurt met een stuk fruit en als diner eet ik veel groente met vlees. Ik heb geen dag of moment honger gehad en heb inmiddels mijn 2e bestelling binnen. En het mooie, van het vet rondom de taille is duidelijk wat kwijt. 7 cm is er naar 1,5 weken vanaf. Dat geeft moet om door te gaan en af te rekenen met het naampje obesitas en door te gaan naar het gezond en prettig in eigen lichaam. Oké je leest het ik ben enthousiast. Maar in eerste instantie vond ik de shakes erg waterig. Totdat ik er 100ml havermelk bij deed, een heerlijke volle verbetering.

Top produkt zonder melk!

Ik ben lactose intolerant en in mijn zoektocht naar eiwitshakes zonder melk ben ik bij be-slank terecht gekomen. Toffe site, lekkere shakes, goede info over hoe afvallen, op gewicht blijven enz... . De test doos is heel tof om alle smaken te leren kennen!!! Mijn favoriete shake is - een mix met "vanille en aardbei". - En 's´morgens de "cappuccino" in mijn grote tas koffie. Lekker anders.

Goede keuze!

Lekkere shake, vult prima! Ik maak de shakes met magere melk of met kwark.. Bijna 20 gram plantaardig eiwit en voldoende vezels. Ook heel fijn is de verpakking, kartonnen bus scheelt veel plastic afval!

Goede producten

Goede producten, banana Shake is het lekkerste, daarna de strawbarry.

Lekkere shakes

Ik vind de smaken van alle shakes erg lekker en ze zijn een stuk gezonder dan de meeste andere merken.

Geen hongergevoel

Waar ik echt een hekel aan heb is honger en daar was ik een beetje huiverig voor toen ik de eerste shake maakte in de ochtend en wist dat ik pas om 13.00 zou kunnen lunchen. Opgelucht dat dit niet het geval was. Ook fijn dat ik met mijn lactose intolerantie geen buikpijn heb. De shakes zijn wel dunner dan ik gewend ben maar ik combineer het met ( diepvries) fruit en dat werkt voor mij prima. De smaken zijn top en ik voel me goed !

Lekker en effectief

Ik gebruik de shakes al geruime tijd op mijn sportdagen en als tussendoortje. Altijd met water en altijd lekker. Zowel voor activiteiten alsook herstel van de inspanning.

Duidelijk professioneel veel info

Professionele site. Veel eerlijke info het wordt niet mooier gebracht dan wat het is. Veel ondersteuning als je dat nodig hebt. Ik kijk er naar ruit met de shakes te kunnen beginnen durf er vanuit te gaan dat er nu wel kilo's afgaan

Super product!

Het zijn smakelijke shakes van BE-Slank die zich makkelijk laten bereiden als je bv de hele dag op pad bent. Vullend en lekker. Ik bereid het altijd met amandelmelk en 2 ijsblokjes. Blijf het lekker koel en uiteindelijk is wat water erbij lekker. Ik heb een aantal favorieten maar wissel wel af met bv een lemon reep. IK heb heel veel methoden uitgeprobeerd maar kom uiteindelijk toch hierbij uit!

Altijd een tevreden klant.

Zoals altijd zeer tevreden met mijn bestellingen. Levering altijd correct en snel. De shakes vullen goed. Ook de repen zijn handig als tussendoortje. Voor wie wilt afvallen past het product zeker in een eventwichtig dieet.

De lekkerste vegan shakes die ik ken!

Ik gebruik deze shakes al heel lang, ik heb veel merken shakes geprobeerd maar vind veel shakes niet lekker of er zit veel suiker in. Deze shakes zijn lekker en er zit minder suiker in als de meeste shakes. Ik maak de shakes mer havermelk en gebruik de poeder ook in smoothies!

lekkere shakes

Lekkere shakes die ook nog werken. Bestelling snel in huis. Ook de andere producten zijn lekker.

Bedrijfsgegevens

Anjerplein 1

9753GT Haren

050 879 5577

[email protected]

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.