Beste shakes tot nu toe!

Ik heb al veel shakes geprobeerd en heb voor be-slank gekozen omdat er véél minder suiker in zit dan in andere merken. (Waar ik overigens echt van geschrokken ben!) Ik vind dat er veel smaak aan zit en dat de shakes mede dankzij de fijne beker niet klonteren. Wat ik jammer vond is dat ik veel beoordelingen vond over de smaken van de producten vond maar niet over de shakes zelf (Want smaken verschillen!) De shakes zijn veel smaakvoller met melk dan met water en ik had het nog nooit eerder met yoghurt gegeten dus dat was even wennen maar na goed roeren waren de klontjes ik verdwenen en is dit ook een aanrader! Ik heb 2 dagen vol kunnen houden in fase 1a maar vond dit toch te heftig, ik had weinig honger maar de drang naar eten maakte me gek ;) Ik ben om en haal mijn shakes voortaan bij Be-slank!

Correct

Snel, en keurig verpakt.

Handige maaltijdvervanger om te balansen.

Wanneer ik in het weekend wat minder nauwkeurig op mijn eetpatroon heb gelet is het ideaal om de dagen erna twee van de drie maaltijden te vervangen door een maaltijdshake waarbij ik dan toch voldoende voedingsmiddelen tot mij neem.

Ik had een probeerverpakking besteld en heb tot nu toe 4 smaken mogen testen en die zijn echt lekker. Dat had ik niet verwacht. Er zit ook geen nasmaak aan. Ik meng ze met optimel en met melk.

De smaak is goed.

De smaak is voor mij heel belangrijk en die is goed. Ik maak de shakes met 300ml magere melk en de aarbei is heerlijk de banaan zou voor mij nog iets zoeter mogen maar dat is smaak. Ik heb de eiwit repen lemon en witte chocolade aardbei gekocht en dit is echt een verwen momentje. Ben nu 5 dagen onderweg en hou het goed vol. Zeker een aanrader.

Snelle levering, mooie en informatieve site.

Snelle levering, en veel info en tips kunnen vinden op de site. Ik heb de vanille shake om te beginnen, en die is werkelijk heerlijk!

Goed en lekker

Lekkere shakes en voldoende voedzaam, waardoor je het makkelijk volhoud. Daarnaast ook nog 1 van de gezondste Shakespeare, weinig suikers en bomvol vitaminen.

Super service en heerlijke verantwoorde shakes

Na het proefpakket heb ik alle smaken shakes besteld. Zo kan ik elke dag een andere smaak nemen en ook nog eens de smaken mixen. Chocolade met banaan is erg lekker, vanille en aardbei ook. Ik had voor be-slank gekozen, omdat er veel minder suiker in de shakes zitten en omdat ik een koemelk allergie heb en geen van de shakes bevat koemelkproducten. En ik wil ook nog even vermelden dat be-slank een hele goede service biedt. Ze geven snel antwoord en geven goed advies.

Super shakes

Na lang zoeken en veel shakes geprobeerd te hebben bij andere verkopers nu eindelijk een goede shake zonder lactose en welke geen chemische smaak achterlaat. Na jaren zelfonderzoek kwam ik er achter dat ik niet tegen lactose (en varkensvlees) kan. Ik krijg hierdoor standaard pukkels (ben inmiddels de 30 gepasseerd). Ik ben dol op eiwit shakes, maar kon maar geen goede vinden waarbij ik geen klachten had. Ongeveer 2 weken geleden vond ik Be-slank op internet en ik kon een proefpakket bestellen. Erg fijn zodat je alle smaken kan proeven. Ik ben geen fan van banaan of aardbei in een shake, maar ik vond deze toch echt heerlijk. De andere waren ook erg lekker (vanille smaakt echt naar bourbon vanille ijs, erg fijne verrassing). Pluspunten: - subtiele smaak - vol gevoel na 1 shake - geen chemische smaak - veel variatie - proefpakket ideaal - geen opgeblazen gevoel - niet te zoet Ik neem een shake in de ochtend en tijdens de lunch. Twee tussendoortjes is echt meer dan zat, terwijl ik normaal gesproken hunker naar meer. Verder eet ik gewoon normaal mijn avondeten. Het belangrijkste vind ik dat deze shakes in ieder geval lactosevrij zijn. Ik maak de shake met havermelk, overige opties heb ik nog niet geprobeerd. Ik raad deze shakes echt aan. De prijs is wat hoog, maar ik vind het zeker de moeite waard. Ik ben er erg blij mee!

Lekkere producten en ook nog eens glutenvrij en vegan

Ik heb de vegan caramel chocolade Shake en de nuts en seeds reep en vind ze allebei lekker en redelijk vullend Snelle levering en altijd een aardig kaartje erbij, leuk! Als ik 1 tip mag geven: meer glutenvrije en koemelkvrije producten

Super producten, snelle levering

De producten die ik tot nu toe bestelt heb, smaken allemaal erg goed! Echte smaken! Ook de leveringen gaan snel. Een aanrader!

Mijn redder in nood

Ik heb endometriose en heb soms zoveel pijn, dat ik niet in staat ben om normaal te kunnen eten, laat staan eten klaar te maken. De shakes en repen van Be-Slank helpen mij daar enorm bij. Niet alleen de lekkere smaken, maar vooral dat de producten uit natuurlijke ingrediënten bestaan spreekt mij aan. Juist als je je zo ziek voelt is het belangrijk om hoogwaardige voeding binnen te krijgen. Ik ben fan!

Heerlijke shakes waar je gemotiveerd bij blijft.

De shakes smaken heerlijk door de havermelk of kwark. Het geeft me een vol gevoel. Door de meerdere smaken kun je goed afwisselen. Zeker aan te raden.

Enige met weinig calorieën

Ik neem dagelijks als lunch een shake, lekker makkelijk en snel en eigenlijk de enige met zo weinig calorieën. Favoriet zijn cappuccino, forest fruit en strawberry yogurt.

Errug lekker in de koffie!!

Ik heb eerst het proefpakket geprobeerd, alle smaken prima, wel goed zoet. Ik ben echter gek op latte macchiato met salted caramel, dus de chocola en salted caramel in de koffie geprobeerd. Echt heel lekker dus! Een opwekkende koffie die verzadigd, wat wil je nog meer!!! Vanille doet het overigens ook goed in de koffie!!

Smaakt heerlijk en doet wat het moet doen.

Super tevreden. Shakes, chips en repen smaken heerlijk.

Heerlijk

Wil graag een paar kilo kwijt , de vanille shake smaak heb ik gekozen om uit te proberen. Doe het met melk , maar je moet wel goed schudden, maar heerlijke shake!

Lekkere shakes

Wij zijn 62 en 65 jaar en zijn nu 14 dagen met dit dieet bezig. De shakes vinden we lekker vooral de chocolade en cappuccino, de bananensmaak vinden we minder. De chocoladereep is lekker crunchy. Het afvallen gaat traag maar is wel te doen zo op deze manier, s avonds nemen we dan de warme maaltijd, zo kunnen we het toch volhouden want we zijn al afgevallen en dat geeft toch moed om verder te gaan.

Heerlijke shakes

Ben nu 3 weken bezig en naar volle tevredenheid. Ik neem 2 shakes per dag. "s morgens en 'smiddags. De shakes zijn heerlijk de omelet is lekker en de soep is super lekker. Dus makkelijk vol te houden. Dus een aanrader!!!!

Tot nog toe gaat het prima!

Ik heb eerst een pakket met allerlei smaken besteld. Ik vind de aardbei en banaan het lekkerst en heb daar dus een bus van besteld. Twee schepjes in 300ml yoghurt en je hebt een heerlijke maaltijd. De eerste dagen waren pittig omdat je lichaam er aan moet wennen, maar daarna gaat het goed. Tussen door neem ik fruit, gekookte kipfilet, een ei of een opkikker.

• Crunchy Coconut Proteinereep een lekkere bite

Halverwege de ochtend een halve proteinereep is iets om naar uit te kijken! Een traktatie!

Lekker!

Altijd even afwachten als je voor het eerst een product online en zonder ervaring besteld. Blij met de keuze voor Be-slank. Snelle levering en de smaak van het product is echt aan te raden(strawberry). Het vult goed, geen hongerig gevoel.

Mooie en duidelijke webshop, goede prijs/kwaliteit verhouding, bijna of geen suikers in de producten, snelle levering en bovenal : heel erg lekker!! Toppie, team LineStyle!!

Heel goed En ook Op tijd. Ik had per ongeluk mijn huis nummer verkeerd ingetoetst zag heel laat gelijk email opgestuurd en gelijk doorgegeven maar ik maakte mij wel zorgen dat het op verkeerde huisnummer zou bezorgd worden. Ik kreeg gelijk email terug dat het huisnummer gecorrigeerd is en het pakket was bij mijn buurvrouw ingeleverd omdat mijn deur niet hoor was nog aan het slapen toen thuis was was mijn pakket er niet weer email opgestuurd en weer gelijk antwoord gekregen dat mijn pakket bij buurvrouw nummer 10 was geleverd. Pakket opgehaald bij buurvrouw en toch nog een keer email gekregen of pakket goed in orde ontvangen was terug antwoord gegeven dat het goed is gekomen. En netjes en vriendelijkweer email terug gekregen. Ik heb hele goeie ervaring gehad dat jullie snel reageren en daar ben ik blij. Iedereen zou denken waarvoor al die paniek. Ik had huisnummer van buren pee ongeluk opgeschreven die heel langg ziek zijn en heel lang al in ziekenhuis liggen

De producten zijn super, de leveringen zijn super snel en de smaak van alles is ook helemaal geweldig! Het is echt een aanrader voor iedereen. Bij twijfel?? DOEN!

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.