Snelle levering en zoals ik op het etiket kan lezen, erg goede shakes zonder kunstmatige zoetstoffen. Nu de eerste shake gehad en de smaak is heel goed.

Super levering

Zeer tevreden met de snelle levering. Veel verschillende smaken!

Vlugge levering en heel lekkere shakes.

Dit zijn de eerste shakes die ik verdraag, een vol gevoel geven en waar ik totaal geen snaai neigingen bij heb. Erg tevreden ben ik over dit product.

Lekker en vullend

Nu vijf dagen bezig en reeds meer gewicht verloren dan ik had gehoopt en dat zonder honger. De smaak is zeer goed van verschillende shakes uit het proefpakket. Nu twee bussen besteld cappuccino en aardbei yoghurt. Mijn eerste shake dieet en Makkelijk vol te houden. Had dit niet verwacht. Ben een Bourgondiër at vaak, veel en verrijkt. Ben overtuigd dat deze reset in voedingspatroon me gaat helpen weer gezondere keuzes te maken

Prima shake.

Bestelling was er de volgende dag. Shake is lekker. Niet vreselijk zoet. Ik heb er voor gekozen, omdat er geen lactose in zit en natuurlijk is. Zit nu op dag 2 van 5 dagen shakes. Tot nu toe goed te doen.

Goed vol te houden

Ben begin Augustus 2019 begonnen met de Producten van Be- slank.Mijn gewicht moest dringend omlaag I.v.m. een noodzakelijke operatie.Gecombineerd met veel verse groenten en af en toe voor de afwisseling koolhydraatarm brood is het goed vol te houden.Inmiddels ben ik voldoende gewicht kwijt geraakt om de operatie te ondergaan.De Producten zijn prettig en smakelijk in gebruik.

Altijd goed

Snelle levering en een fijne smaak.

Proefpakket besteld om de verschillende smaken uit te proberen. Snelle levering en fijne manier om smaken te kiezen.

Prima smaak en snelle levering

Ik heb eerst het proefpakket genomen, om de verschillende smaken te testen. Fijn dat er zoveel keus is. De smaak vanille en Lemon-orange zijn hier favoriet. De shakes worden afgewisseld met halfvolle melk, soja melk of met yoghurt klaar gemaakt. Bij de vanilleshake voeg ik soms wat vers fruit toe, voor net een andere smaak. De eerste ervaring is hier positief.

Snelle levering, goede producten

Eerst het proefpakket met de verschillende smaken besteld. Dit beviel erg goed, de smaken zijn niet overdreven zoet en met 2 shakes per dag kan ik het goed volhouden. De levering is snel en het is ook fijn dat je niet alleen met ideal kan betalen, maar ook met afterpay, paypal e.d.

Ik Ben, blij dat ik be-slank heb leren, het is fantastisch.

Al bij de kennismaking van de producten, en wat ik gelezen had, gaf hetmij een gevoel van, dat is iets voor mij. Dus heb ik producten besteld en ben ik gestart. En als je de tips goed volgt, dan is het resultaat zeer goed. Ik heb al alle diëten geprobeerd, maar de resultaten waren niet zoals met be-slank. Hou vol ,het loontde moeite.

Erg lekker voor “dieetspul”

Ik heb nu meerdere keren een bestelling gedaan en ben heel erg tevreden. Hoe je de vele smaken van de shakes ervaart is natuurlijk per individu verschillend. Ikzelf vind vanille de allerlekkerste en bosvruchten het minst. Er zijn genoeg smaken, en allemaal lactosevrij en zonder suiker. Ook heb ik de proteïnerepen, chips, koekjes, chocobites en de penne geprobeert. Allemaal heel erg smakelijk. Geweldige produkten die zeer vezel- en eiwitrijk zijn. Bestellingen worden snel uitgevoerd en je spaart ook nog eens voor korting. Een echte aanrader.

Heerlijke smaak.

Leuk pretpakket.

Heb net een proefpaķket besteĺd gezonder en het smaakt ook nog lekker..! Wel lekkere en verschillende smaken in het pretpakket. Top pakket dus!

De shakes zijn heerlijk en vervelen echt nooit!

Ik heb tot nu toe dagelijks shakes genomen, heerlijk met wat diepvriesfuit en magere yoghurt en het is elke keer weer genieten. Wat het echt met mijn gewicht doet kan ik niet zeggen want ik heb daarnaast niet erg gelijnd.

Smaakvol

Smaakvolle producten 👍

Perfect!

Eindelijk weer mijn shakes binnen! Ik maak ze met soja melk, ijs en oploskoffie. Perfect ontbijt! Savonds groenten en een nieuwe ijskoffie van be slank als toetje. Kan niet lekkerder

Het zijn gewoon cadeautjes in de ochtend en tijdens de lunch

Ik heb meerdere varianten shakes geprobeerd. Van Camebridge tot Atkins en eigen merk kruitvat. Maar dit....ongelofelijk lekker!!!!!!! Die 4 kilo moet zeker lukken voor 5 sept :)

Bosvruchten heerlijk in kwark

Heel lekker wakker worden met kwark en wat extra bosbessen. Wat is de zomer toch heerlijk. Fris van smaak, niet te zoet, ik vind m heerlijk.

Lekker

Proefpakket besteld, stuk voor stuk lekkere smaken!

TOP!

Ik heb al meerdere keren bij Be-Slank besteld. Ik moet bekennen dat ik soms weleens een andere shake probeer, maar altijd bij dit bedrijf terugkom. Dat komt door de combinatie van smaak, hoeveelheid proteinen en het lactosevrije aspect. De eerste keer heb ik de shakes besteld om af te vallen en daar helpen ze echt heel goed bij, maar ik gebruik ze nu meer als proteinenshake voor na het sporten. Waarom Be-Slank? Ze zijn dus lactosevrij en sinds kort ben ik erachter gekomen allergisch voor melkproducten te zijn. Andere producten zonder whey smaken heel zemelig. Dan moet ik mn neus dichthouden om maar niks te proeven.. Dat heb ik bij deze shakes dus helemaal niet. Stiekem keek ik er alweer naar uit om de cappucino shake te drinken, zo lekker vind ik die! Smaak vind ik helemaal top, hoeveelheid proteinen is echt goed en het is lactoservrij. Ik ben een happy customer! (Ik heb cappuccino en banaan besteld, mijn favorieten! Cappuccino met sojamelk en wat ijsblokjes is goddelijk. Dieet-Frappuccino, die niet voor een "normale" frappuccino onder doet.

Goed te doen!

Even doorbijten, Daarna geen hongergevoel meer.Als het afslankproces op gang komt weet je waarom je het doet en motiveert het om door te gaan. Producten smaken prima en met wat extra groente maak je b.v. een heerlijke maaltijdsoep.

Goede website met duidelijke info

Smaakvolle producten, goede service

Snelle levering en goede shakes met mooi resultaat.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.