Uitstekend!

Levering zoals toegezegd, prima! De eerste shakes inmiddels geproefd, echt goed van smaak! De eerste twee dagen zijn goed bevallen!!! Erg blij mee! Trudy

Prima shakes met natuurlijke ingrediënten.

Het verschil met een andere bekende shake die ik recent heb geprobeerd, is ten eerste het feit, dat Be-Slank niet met suiker is gezoet, waardoor die andere shakes minder smaken. Daarnaast is het verschil in kilocalorieën groot, die andere shake ca 200 kcal per portie, Be-Slank 11 kcal per portie. Ik vraag mij alleen af of dat een gemiddelde is, afhankelijk van waarmee je shake aanmaakt. Aanmaken met water, zoals wordt gesuggereerd, zal toch een ander kilocalorieënaantal opleveren dan aanmaken met yoghurt of melk. Ik ben begonnen met eerst het proefpakket van 9 smaken, daarnaast heb ik al 3 grote bussen met een andere smaak. Tot nu toe bevalt Be-Slank prima!

Prima lekkere producten

Na van alles geprobeerd te hebben maar weer aan de producten van Be-Slank begonnen.omdat ik diabetes heb niet makkelijk om zomaar ergens aan te beginnen.assortiment is groot genoeg om ontbijt en lunch en tussendoortjes te vervangen,alleen avondeten doe ik gewoon met gezin mee.ook de prijs valt me reuze mee.enige nadeel is dat er weinig tussendoortjes zijn ook voor de avond…

Hele lekkere shakes

Shakes zijn heel lekker van smaak en ze vullen goed! Alleen de Shake beker lekt een beetje ☹️

Lekkere shakes

Over het afslanken kan ik nog niet veel vertellen,net begonnen. De shakes maak ik met halfvolle melk en ik vind ze heel lekker,geen poedersmaak zoals bij vele andere. De repen zijn ook zeker niet slecht.

Het is lekker en makkelijk

Ben net begonnen dus kan niet zeggen of het werkt De smaak is goed vind het wel pittig om vol te houden heb de hele dag honger meng het met soja yoghurt of kwark

Heel tevreden

Tot nu toe juist de shakes gedronken waar ik heel tevreden van ben.Nu de maaltijdrepen gekocht en ook heel tevreden van.Heb zelfs het idee dat ze nog meer vullen.Ook heel lekker van smaak

Topservice en fijne producten!

Mijn idee combineer de forestfruit shake met kefir en chiazaad en je hebt een heerlijke en gezonde smootie!

Hoi Marie, Dat klinkt lekker :) Bedankt voor je review... groetjes, Janneke

Dé Shake

Voor mij nog steeds de beste en lekkerste shake onder alle omstandigheden.

Hoi Jan, Fijn om te horen, dankjewel! Tot de volgende bestelling! Groetjes, Janneke

de heerlijkste shakes ooit geproefd!

Sinds een half jaar gebruik ik met succes iedere ochtend een vanilleshake! Ik meng ze met 200 magere kwark en heb de hele ochtend een lekkee vol gevoel! Voorlopig ga ik dus nog even door!

Hoi Ingrid, Leuk om te horen dat je onze shakes zo lekker vindt. Heel veel succes! Groetjes, Janneke

Shakes zijn wel dun

De smaak is prima! Echter zijn de shakes heel dun ook na een tijdje schudden en laten staan blijven de shakes waterig. Heb geprobeerd met melk nadat water helemaal geen succes was.

Hoi Dorinda, Fijn dat je het aangeeft, de shake kan je eenvoudig wat dikker maken door een deel van de melk te vervangen voor yoghurt. Bijv 100ml yoghurt en 150 ml melk, hiermee krijg je een soort drinkyoghurt. Heel veel succes en mocht je nog meer tips willen, kan je altijd contact met ons opnemen. groetjes, Janneke

Heerlijk

Diverse maaltijdvervangers geprobeerd, de Chocolate Peanut maaltijdreep blijft toch echt de aller lekkerste!!

Heel goed van smaak de pannenkoeken en havervlokken zijn ook heel goed

Hoi Veronique, En als je een plakje magere kaas meebakt met de pannenkoeken en een klein beetje suikervrije stroop erop wordt het nog lekkerder! Groetjes, Janneke

Snelle levering en smaakvolle shakes

Ik heb het proefpakket met shakes besteld deze vind ik merendeel erg smaakvol. Ik heb ik het verleden meerdere merken shakes geprobeerd en vaak dronk ik deze met mijn neus dicht omdat ik ze echt niet lekker vond. Deze shakes zijn echter smaakvol en smaken niet chemisch. Ook geen stukjes, ik maak ze aan met melk. Ook erg fijn dat je eerst een proefpakket met alle smaken kunt proberen.

Hoi Chantal, Dankjewel voor de review. Fijn om te horen dat de shakes je zo goed smaken. Heel veel succes! groetjes, Janneke

Heerlijk

Heel tevreden over dit product de smaak is ook perfect super blij dat het glutenvrij is

Top producten

Zeer snelle en correcte levering en communicatie. Shakes zijn echt lekker van smaak!

Fijn dat je tevreden bent met onze service Zena, en bedankt voor je mooie review!:) groetjes, Moniek

Goed begin van de dag!

Vroeger ontbeet ik nooit. Geen honger, geen tijd, geen zin ... Maar omdat ik toch wat gezonder wil gaan leven, heb ik besloten om elke morgen te beginnen met een shake van be slank. Waarom ben slank en niet een andere? Omdat ik verschillende shakes heb opgezocht en gezien heb dat de shakes van be slank meer proteïnen en vezels bevatten en minder suikers dan andere merken. Ik heb het starterspakket besteld en vind de meeste smaken wel lekker. Ik maak ze met soyamelk, omdat ik dat toch lekkerder vind dan met water. De cocosreep is ook heel lekker. De rest van de tussendoortjes moet ik nog ontdekken....

Hallo Nathalie, Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat er goed gekeken wordt naar de ingrediënten en dat de en ene shake de andere zeker niet is. groetjes, Moniek

Na een tijdje geen producten van Be-Slank te hebben gebruikt ben ik weer begonnen. En ik ben weer heel tevreden: ik val weer af! Dus nu even doorgaan..

Ik ben heel tevreden over t product.

Ik ben totaal niet tevreden over de zending. 3 bussen tegelijk besteld, waarvan 1 bus zonder deksel en de aluminiumfolie was opengetrokken.

Hallo Ine, Vervelend dat je zending beschadigd is aangekomen. Soms klapt tijdens het transport/verzending de deksel en of het folie er af. Pakketjes ondergaan nog wel eens een val of worden hardhandig behandeld door de bezorgers. Maar als je met ons contact opneemt lossen we uiteraard dit netjes op. Ondanks de beschadigde zending toch het cijfer 10 krijgen wordt gewaardeerd! groetjes, Janneke

Goede shakes, goede service, kwaliteit repen zo zo

Om op de repen terug te komen. Er is de aardbei chocolade reep; deze is echt niet lekker. Vieze nasmaak. Chemisch en zeepsmaak. De andere repen zijn goed. De shakes zijn allemaal goed en lekker te drinken . De vruchtensmaken vd shakes zijn goed te mengen met yoghurt en smaken heerlijk fris zoet. Heerlijk. Ik ben fan van de warme vanille en chocolade shakes. Zo lekker. Service en levering zeer goed.

Goed product, erg lekker en voedzaam !!

De Shakes vullen erg goed, zijn lekker. Ook de repen en snacks zijn favoriet. Fijn bedrijf met goede en betrouwbare service.

Hoi Kaat, Een 10 voor service en betrouwbaarheid, daar doen we het voor! Bedankt... groetjes, Moniek

Heb 2 smaken banaan en choco en de repen ze maken allemaal lekker!!

Hoi Melanie, Bedankt voor de 10! Wist je dat je ook de banaan met choco kan mixen? Erg lekker, 1 schepje Banana shake met 1 schepje Triple Chocolate shake en je hebt weer een ander smaakje :) groetjes, Moniek

Lekkere shakes

De eerste shakes die ik echt lekker vind! En na enige vergelijking kijken ze ook echt de minste calorieën te bevatten.

Makkelijk

Makkelijk om te maken. Ik gebruik 200 ml water en 2 schepjes. Drink dit als lunch. Vind de vanille het lekkers omdat deze redelijk neutraal is. Ik ga er goed op. Geen honger gevoel.

Zeer lekkere shakes

Heb al heel veel shakes geprobeerd in mijn leven maar deze horen toch bij de lekkerste. Hoog eiwitgehalte waardoor je lang verzadigd blijft.

Hallo Sabine, Wij doen ons uiterste best om naast gezonde shakes ook echt lekkere shakes te maken. En als dat beloond wordt met het cijfer 10, is dat fijn om te horen... groet, Janneke

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.