Snel geleverd en lekker!

Heb het proefpakket besteld om het te proberen samen met de shaker en de krokante proteïnen repen. Moet zeggen dat het tot hiertoe allemaal lekker is wat ik gegeten heb. Ook blijf je lang verzadigd. Honger heb je zeker niet. Probeer het zou ik zeggen!

Lekker en veel variatie

Ik heb het try pakket besteld omdat ik benieuwd was naar de verschillende smaken. De shakes hebben genoeg smaak en laten geen vieze nasmaak achter.

Heerlijke smaak en tot de lunch geen hongergevoel

Ik heb de Shake omdat ik s’ morgens weinig tijd heb en toch alle voedingsstoffen en vitamines binnen wil krijgen. Nu twee weken verder en voel dat ik ook fitter ben om te sporten en te bewegen. Ook mijn dochter is nu begonnen.

Top product

Wat ben ik blij dat ik de shakes van B-Slank ontdekt heb! Wat zijn ze heerlijk van smaak! Zo is het een feestje om te lijnen. Ik ben zeer tevreden en raad B-Slank van harte aan.

Product werkt naar verwachting

Na vaak allerlei diëten te hebben geprobeerd eerst een half jaar gezocht naar verschillende shakes. De shakes van Be-Slank kwamen voor mij op 1. Dit mede omdat ik lactose niet goed verdraag en dit in de meeste shakes zit. Maar ook om de samenstelling. Wat mij heeft geholpen om te starten is het schema waarin duidelijk uiteen wordt gezet hoeveel dagen welke fase en hoe langzaam op te bouwen wanneer je terug gaat naar gezond eten. Dus ben enthousiast begonnen met 1x Shake als ontbijt met water. Als lunch door alpro yoghurt met een stuk fruit en als diner eet ik veel groente met vlees. Ik heb geen dag of moment honger gehad en heb inmiddels mijn 2e bestelling binnen. En het mooie, van het vet rondom de taille is duidelijk wat kwijt. 7 cm is er naar 1,5 weken vanaf. Dat geeft moet om door te gaan en af te rekenen met het naampje obesitas en door te gaan naar het gezond en prettig in eigen lichaam. Oké je leest het ik ben enthousiast. Maar in eerste instantie vond ik de shakes erg waterig. Totdat ik er 100ml havermelk bij deed, een heerlijke volle verbetering.

Top produkt zonder melk!

Ik ben lactose intolerant en in mijn zoektocht naar eiwitshakes zonder melk ben ik bij be-slank terecht gekomen. Toffe site, lekkere shakes, goede info over hoe afvallen, op gewicht blijven enz... . De test doos is heel tof om alle smaken te leren kennen!!! Mijn favoriete shake is - een mix met "vanille en aardbei". - En 's´morgens de "cappuccino" in mijn grote tas koffie. Lekker anders.

Goede keuze!

Lekkere shake, vult prima! Ik maak de shakes met magere melk of met kwark.. Bijna 20 gram plantaardig eiwit en voldoende vezels. Ook heel fijn is de verpakking, kartonnen bus scheelt veel plastic afval!

Goede producten

Goede producten, banana Shake is het lekkerste, daarna de strawbarry.

Lekkere shakes

Ik vind de smaken van alle shakes erg lekker en ze zijn een stuk gezonder dan de meeste andere merken.

Geen hongergevoel

Waar ik echt een hekel aan heb is honger en daar was ik een beetje huiverig voor toen ik de eerste shake maakte in de ochtend en wist dat ik pas om 13.00 zou kunnen lunchen. Opgelucht dat dit niet het geval was. Ook fijn dat ik met mijn lactose intolerantie geen buikpijn heb. De shakes zijn wel dunner dan ik gewend ben maar ik combineer het met ( diepvries) fruit en dat werkt voor mij prima. De smaken zijn top en ik voel me goed !

Lekker en effectief

Ik gebruik de shakes al geruime tijd op mijn sportdagen en als tussendoortje. Altijd met water en altijd lekker. Zowel voor activiteiten alsook herstel van de inspanning.

Duidelijk professioneel veel info

Professionele site. Veel eerlijke info het wordt niet mooier gebracht dan wat het is. Veel ondersteuning als je dat nodig hebt. Ik kijk er naar ruit met de shakes te kunnen beginnen durf er vanuit te gaan dat er nu wel kilo's afgaan

Super product!

Het zijn smakelijke shakes van BE-Slank die zich makkelijk laten bereiden als je bv de hele dag op pad bent. Vullend en lekker. Ik bereid het altijd met amandelmelk en 2 ijsblokjes. Blijf het lekker koel en uiteindelijk is wat water erbij lekker. Ik heb een aantal favorieten maar wissel wel af met bv een lemon reep. IK heb heel veel methoden uitgeprobeerd maar kom uiteindelijk toch hierbij uit!

Altijd een tevreden klant.

Zoals altijd zeer tevreden met mijn bestellingen. Levering altijd correct en snel. De shakes vullen goed. Ook de repen zijn handig als tussendoortje. Voor wie wilt afvallen past het product zeker in een eventwichtig dieet.

De lekkerste vegan shakes die ik ken!

Ik gebruik deze shakes al heel lang, ik heb veel merken shakes geprobeerd maar vind veel shakes niet lekker of er zit veel suiker in. Deze shakes zijn lekker en er zit minder suiker in als de meeste shakes. Ik maak de shakes mer havermelk en gebruik de poeder ook in smoothies!

lekkere shakes

Lekkere shakes die ook nog werken. Bestelling snel in huis. Ook de andere producten zijn lekker.

Iets nieuws (gelukkig glutenvrij) proberen

Ik zit alweer een poosje niet lekker in mijn vel. Eenpaar jaar geleden kreeg ik de diagnose glutenallergie. Daar wel mijn draai in gevonden. Nu wil toch proberen met hele kleine stapjes iets af te vallen. Lang moeten zoeken naar glutenvrije, maar proteïne rijke producten. Eerst had ik het Try it pakket besteld. Daar zou een beker bij zitten. Een extra beker is handig, als de 1 bij de afwas staat. Die extra beker zat er niet bij, ik heb gelijk gemaild en binnen 10 minuten was het geregeld. Er werd nog een beker nagestuurd. Netjes! Op mijn gemakje een shake, een reep, de omelet en pannenkoek uitgeprobeerd. In eerste instantie ging het bakken van de pannenkoek niet goed. Te veel water gebruikt. :-). Tweede poging lukte gelukkig wel. Het is ook allemaal goed te eten. En eigenlijk zelfs heel erg lekker. Ik heb na een paar dagen een nieuwe bestelling gedaan. Ik ga op mijn gemakje verder en ik hoop op deze manier een paar kilootjes te kunnen verliezen.

Lekker frisse shakes!

Be-Slank bezorgt altijd heel erg snel en heeft hele lekkere shakes. Fris van smaak, vult erg goed. Lost ook makkelijk op zonder klontjes. Heel blij mee.

In 1 woord? FANTASTISCH!!!

Ik heb het sample pack besteld en echt alle smaken zijn lekker, ik had al verschillende shakes geprobeerd en de een was niet zoeter en meliger dan de ander! Contact gehad met de klantenservice omdat ik de shake nog erg dun vond, er werd mij geadviseerd om ipv melk bio garde te gebruiken, ik kan jullie vertellen...ik heb mn nieuwe favo shake ontdekt!!! Helemaal happy ♡

Fijne shake

Fijne shake, lekkere smaken

Werkt echt fantastisch

Heerlijke shakes geen honger gevoel en heerlijkvan smaak niet chemisch.nu 25kg kwijt in 5 maanden

Snelle levering, lekker en gezond!

Ik ben begonnen met 3 shakes per dag maar vond dit toch wat zwaar dus ben ik nu overgestapt naar 2 shakes(of maaltijden) en een gezonde avondmaaltijd. Ik hoop dit lang vol te kunnen houden. Het voordeel van het starterspakket is dat je meteen kunt proeven welke smaken je lekker vindt en welke wat minder. Het helpt om straks de juiste producten te bestellen. Ik ben er blij mee!

Snelle levering. Heerlijke smaken en tussendoortjes. Pas net begonnen maar bevalt zeer goed. Voorkeur shake is voor nu forest fruit. Maar heel veel keuzes in smaak en soort.

Heb eerst proefpakket besteld vind dit persoonlijk prima diverse smaken Zou wel iets meer uitleg willen wat wel en niet mag ben wat ouder dus hoef niet radicaal af te vallen. Bestelling wordt snel verstuurd tot nu erg tervreden

Snelle levering en héérlijke smaken

Nadat ik besteld had, werd het pakket snel en netjes bezorgd. Ik ben heel bekend met allerlei soorten maaltijd vervangers/shakes, maar deze smaken staan aan de top! Stuk voor stuk erg lekker. Ik houd niet van chocola, maar zelfs de triple-chocolade vond ik heerlijk in melk. Geen hongergevoel en vol goede moed begonnen aan drie dagen 3 maaltijden vervangen. En het gaat prima. Ik ben blij en ga zeker de potten ook bestellen!

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.