Prima smaken en zeer tevreden. Gekozen voor Be slank omdat ik ze vergeleken heb met andere. Ook is de prijs zeker niet de hoogste .En deze Be slank maaltijdshakes op basis van natuurlijke ingrediënten zijn. En ze aanzienlijk minder suiker bevatten dan regulaire maaltijdshakes .

Heerlijke shake met alles wat je nodig bent!

Nooit gedacht dat ik aan de shakes zou gaan... En al helemaal niet dat ik ze met plezier zou gebruiken ook!! Maar dat is toch het geval geworden... De shakes zijn echt heerlijk en bevatten wat je nodig bent aan voedingsstoffen. Geen tijd om te lunchen? Een shake en door... Geen last van een hongerig gevoel! Mijn man ontbeet eerder nooit, hij kreeg het niet weg... Tegenwoordig gebruikt hij iedere ochtend een shake en dat krijgt hij wel weg! Deze shakes zitten niet bomvol rotzooi en suiker... Dus ze zijn naast lekker en makkelijk ook nog gezond!!! Ik raad echt iedereen deze shakes aan. Wie het probeert zal ervaren dat ze echt lekker zijn (met melk, yoghurt en kwark. Voor een ieder zijn eigen manier van shaken)!

Weer top

Wederom alles top!

Snelle service en persoonlijk contact.

Vlotte reactie na bestelling en snel bezorgd. Fijn product met lekkere smaken.

Eindelijk een shake die lekker is en mij ondersteunt in het afvallen.

Ik gebruik de shake als ontbijt en lunch. Dat werkt voor mij prima omdat ik niet na hoef te denken over wat ik wel of niet mag eten. In de avond een calorie arme maaltijd en de kilos vliegen eraf. Ik ben er 3 jaar geleden 11 kilo mee afgevallen en ik weet zeker dat het nu ook gaat lukken.

Lekker en makkelijk!

Ik ben nu al even be-slank producten aan het gebruiken. Ik heb gekozen voor de verschillende smaken doos, verschillende repen en soep. Je hebt zo toch variatie, zeker als je ook nog afwisselend met magere yoghurt, kwark en melk. Het is smakelijk en ik voel me er heel goed bij. Ik heb genoeg energie en een super resultaat!

heerlijke shakes!

Ik heb inmiddels alle smaken geprobeerd en ben over allemaal zeer tevreden. Natuurlijk heb ik mijn favorieten. Triple chocolat en Mango Passionfruit staan op dit moment bovenaan mijn lijstje. In tegenstelling tot shakes van andere merken smaken ze niet te zoet of chemisch en zijn ze, ook heel belangrijk, klontjesvrij. Inmiddels gebruik ik de shakes een aantal weken en kan ik zeggen dat het werkt.

Ik ben nu ongeveer 5 mnd bezig met Be-slank en ben al 8 kilo afgevallen 👍 ik zit nu op 1 shake per dag en voor de rest eet ik gewoon blijf bewegen en zo blijf ik op gewicht voel me goed ik ben heel tevreden Gewoon top

Top product

Goede snelle levering en een top product, ben zeer tevreden

Superblij met deze natuurlijke smaken

Al jaren at ik de vanille shake van een ander bekend merk, totdat ze vorig jaar de samenstelling hebben veranderd. Ik heb verschillende andere merken geprobeerd ter vervanging, maar de smaak viel me iedere keer tegen. Ik kwam online dit proefpakket tegen en besteld. Tot mijn grote verrassing smaken ze enorm goed. De Vanille is goed en de Lemon Orange vind ik enorm lekker. De mogelijkheid van het uitproberen via het proefpakket vind ik heel fijn. De natuurlijke aroma's vind ik ook fantastisch in tegenstelling tot mijn ervaringen met andere merken, waar al snel een soort chemische smaak aan zit. Samengevat: mijn zoektocht is beëindigd. Ik heb de shakes gevonden die ik zocht. p.s. ik eet de shakes niet alleen om gewicht te verliezen, maar vooral omdat ik het handig vind thuis en onderweg en daardoor meteen minder gluten eet. Win win.

Heerlijk en effectief

Meerdere keren de variatiebox besteld simpelweg omdat ik niet kon kiezen. Ze zijn echt heerlijk. Geen poedersmaak en niet te zoet. Gewoon perfect

Heerlijk!!

Deze reep is echt een aanrader.

Cappuccino

De cappuccinoshake is heel lekker van smaak.

Smaakt prima

Bezorging in een dag, lepeltje onderin pot is wel jammer. Zou als het mijn bedrijf was wel proefzakje erbij doen met andere smaak. Gezien de prijs is dat best haalbaar! Redelijk duur maar de smaak is goed te doen en reageren ook snel.

Lekkere shakes

Ik had zo mijn vooroordelen over shakes maar deze zijn echt lekker waardoor het ook makkelijker is om het plan te volgen. Een hongergevoel heb ik helaas niet weggekregen met de shakes dus de beginfase is daardoor wel wat pittig maar doorzetten loont

Afgelopen vrijdag mijn proefpakket besteld met verschillende smaken shakes. Afgelopen zaterdag werd het geleverd en op mijn vragen per email werd heel snel gereageerd. Dit is mn 2e dag dat ik het shake dieet doe. Eerste dag vond ik wel lastig omdat je nog niet in ketose zit. Vanmorgen keto stick gebruikt en was al in ketose. Kreeg veel energie en het mooiste vanmorgen gelijk al - 1,1 kilo op de weegschaal. Nu de rest nog

GEWELDIG

Smaakt leker, ik drink "s avonds een shake,verder pas ik wel op om niet te veel koolenhydraaten te eten, "s middags een of twee koopjes koffie met een maaltijdreep! Zo i het voor mij prima voltehouden en afvallen lukt op mijn tempo

Lekkere shakes

Nu een weekje gedaan en alle shakes zijn lekker.

eerste oog werkt goed

ik heb net de probeerset ... ik ben iemand die slecht eet sla veel maaltijden over heb nu 2 dagen geprobeerd de banaan en cappucino en was aangenaam verrast ... het niet niet super zoet godzijdank maar mens wat wordt ik er vol van ... heb de eerste dag met moeite de beker leeggedronken en heb de hele dag er een voldaan gevoel van ben benieuwd hoe het me later nog gaat bevallen maar eerste oog een aanrader

Lekker en goed

Ben nu een vaste klant omdat het snel geleverd word en de shakes zijn best lekker!

Lekkere shakes die helpen volhouden

Net iets langer dan een week bezig. De eerste 4 dagen de 'vliegende start' gedaan. In het begin heb je wel honger, maar dat gaat voorbij. Wanneer je een yoghurtje bij je shake doet is hij iets 'vullender'. De shakes zijn heel erg lekker van smaak. Ik denk wel dat ik het met deze shakes kan volhouden om mijn doel te bereiken, traag maar zeker.

Ik vind de shakes van be-slank erg lekker en ze vullen goed.

Snelle levering en met name de ‘personel touch’ met de handgeschreven boodschap vond ik erg leuk. De Shakes zelf heb ik nog niet geprobeerd, daar begin ik maandag mee. Ik hou jullie op de hoogte!

Een van de betere shakes die er zijn, zeker eens proberen!!!

Super lekkere smaak

Beste Shake die ik gehad heb. Lekkere smaak. Lost in 1 keer goed op in Kwark en melk/soya melk ( in shakebeker), Lost wat minder goed op in yoghurt (even laten staan en nog een keer roeren is hier de oplossing voor).Lekkerste in roeryoghurt gewoon de goedkoopste uit de supermarkt. Ik heb de Bosvruchten, Lemon Orange, en Mango passievruchten besteld ik ben echt een fruitmens. Mijn favoriet is de Lemon Orange lekker fris. Tot nu toe valt alles prima. Waar ik met andere shakes nogal last had van mijn buik en mijn huid (Acne en uitslag) heb ik hier helemaal geen last van! Ik hoop dat ik snel resultaat zal zien heb dit nu sinds 4 dagen.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.