Een succes

Na een heel onderzoek te doen wat de beste shakes waren. Kwam ik op be slank terecht. Ik heb het geprobeerd en het was best pittig de eerste paar dagen. Maar het werkt echt. Je kunt beter je eten controleren je porties het motiveert je alleen maar. Ik heb bijna alle smaken al besteld. En ze zijn voor mijn smaak allemaal lekker. De dagen dat ik moeite heb met kiezen wat te eten drink ik een shake voornamelijk smorgens en savonds in de middag een verantwoorde maaltijd. Je moet het zelf proberen en ervaren. Ik ben begonnen na mijn bevalling. Ik ben super te vrede met mijn resultaat ik keek niet op mijn kilos maar of ik in mijn broeken terug in kon van voor de bevalling en het kan dankzij deze shakes. Succes allemaal.

Ben een klein weekje bezig, de Shakes zijn best oké en veel minder suiker als Herbalife. Je kan gerust 1 schepje chocolade mengen karamel... zoveel keuze te over. En de smaak is super!!! Ik doe het al een weekje met 1 Shake rustig aan en begin het al stilletjes aan te merken. Ook op een rustige,kalmere manier kan het ook rustig levenswijze aanpassen en afvalle !!!

Het blijft gewoon een prima zaak

Ik heb geen klachten, sterker nog alles klopt. Deze keer weer eens een nieuwe shake geprobeerd en die is weer net zo smakelijk als de andere die hier nog in het kastje staan.

Positief

Snelle levering. Smaak prima, geen honger, voel me er fit bij. Eet 2dd een shake en verder 2 fruit en knaag wat rauwkost tussendoor.

Super snelle service en goede kwaliteit producten

Deze shakes zijn erg lekker en vullen goed. Ik neem ze met yoghurt of kwark.

Lekkere shakes

De shakes zijn lekker, er is voldoende afwisseling in smaken. Omdat je ze kan mengen met zowel yoghurt als melk heb je het gevoel dat je verschillende dingen aan bet eten bent, zo hou ik het makkelijker vol. In melk lossen ze heel goed op in yoghurt vind ik het moeilijker om alle brokjes eruit te krijgen, maar aangezien ik het dan meng met fruit stoort dit niet. Ik heb normaal snel honger, maar deze shakes vullen goed. Ik heb een vrije gevoelige maag maar met deze shakes heb ik geen las.

Proefpakket

Ik ben heel tevreden over het proefpakket. Zo kan je ze allemaal proeven en nadien bestellen wat je het liefst lust. Heb deze morgend strawberry en chocolade shake besteld.

De eerste dag... goed te doen

Ik heb mijn eerste dag er op zitten en het viel me goed mee. De shakes smaken in textuur prima. En heb weinig honger gevoel gehad.

Top product, smaakt goed en vult ook.

Het is goed vol te houden. De shakes vullen goed en smaken nog lekker ook

Ben heel blij met de shake van be-slank. Je word er ook lekker fit van. Snelle service ook!

Bah

Ik heb de smaak banaan en vanille gekocht naar aanleiding van de goede recensies over de smaak. Het is absoluut niet te hachelen. Ook niet na het mixen van de twee smaken en het toevoegen van fruit zoals aanbevolen. Wat vies. Hongergevoel gaat niet weg. Helaas nemen ze het niet meer terug. Jammer want als je achter je product staat zou je dat wel doen! Ik ben heel erg teleurgesteld.

Hallo Bianca, Wat jammer om je beoordeling te lezen en te lezen dat je de shakes niet te hachelen vindt. Dat horen we uiteraard niet graag, smaak is natuurlijk erg persoonlijk. Waar maak je de shake in klaar? En wist je dat we ook gratis coaching aanbieden een coach kan je goed helpen. groet, Moniek

Lekker en voldoende

Ik heb nu het proefpakket voor de shakes. elke keer wanneer ik weer een zakje pak denk ik wanneer komt de mindere nu. Elke is even lekker en ik heb geen honger gevoel.

Wow, klantenservice hoog in het vaandel hier!

Gisteren een bestelling gedaan, en ik ontving 's avonds excuses per e-mail omdat de zending niet dezelfde dag de deur uit was gegaan i.v.m. een storing....! Die leggen de klantenservice-lat wel hoog hier ;-) Maar wordt zeer gewaardeer natuurlijk, vooral omdat ik inmiddels al drie weken met een ander bedrijf mail (tot nu toe geen teken van leven) om een verkeerd geleverd artikel te kunnen retourneren. Misschien die twee eens in contact met elkaar brengen om tips uit te wisselen? Hmm... Wat het eiwit-dieet zelf betreft: goede uitleg op de site, en deze maaltijdvervang-methode werkt voor mij. In 2015 ook al eens een paar kilo mee kwijtgeraakt, en ik bleef geruime op gewicht. Tot Corona dan... ;-)

Het werkt echt!

Ik zie langzaam aan verbetering op de weegschaal. En voel mij er goed bij.

Goede smaak!

Gisteren het pakket ontvangen en vandaag begonnen met de shakes. De smaak is goed. Ik hoop dat ik het vol houd.

Heerlijke shakes

Eindelijk een shake gevonden die gluten, suiker en lactosevrij is. Ik gebruik het in de sojayoghurt. Geeft me een vol gevoel. Ik ben nog maar net begonnen maar ik ben vol vertrouwen dat ik mijn doel ga behalen!

Vlotte levering zoals altijd

Favoriete smaak was helaas uitverkocht

Fijn product!

Fijn shakepoeder! Niet te zoet en lost makkelijk op. Goed te combineren met (plantaardige) melk en fruit in de blender om een lekkere smoothie te maken.

Super fijne eiwitshake

Ik vind het een erg fijne eiwitshakes. Vanille, triple chocolade en banaan zijn mijn favoriete smaken. De eiwitshakes hebben erg goede macro's. Weinig suiker en vet en een goede hoeveelheid eiwitten. De eiwit mixt okk goed geen klontjes of zanderige structuur. Ik beveel dit product aan.

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Heerlijk!

Ik heb de nuts&seeds repen en vanilleshake bestelt en het bevalt mij erg goed. Niet te chemisch, maar echt een natuurlijke smaak zoals beloofd door Be-slank. Ik ga zeker weer bestellen, nog 5 kg te gaan :)

Ene dag besteld andere dag ontvangen ondanks Corona. Producten lekker en doeltreffend.

Snelle levering en heerlijke smaken

Ik heb de box met verschillende smaken gepakt en de tussendoorrepen chocolade/caramel. De smaken zijn erg lekker en het is goed vol te houden.

Lekkere smaken, snelle bezorging

Toch maar weer besloten een tijdje aan de BeSlank te gaan. Vlg dag de shakes al in huis. Smaken zijn lekker en keuze zat. Voor ieder wat wils

Snelle levering en goede producten

Lekkere smaken

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.