Snelle levering, top product

Ruimte tijd maak ik al gebruik van de producten van Be Slank. Eerst om af te vallen nu om het te onderhouden en een stukje gemak. Het verveeld nog steeds niet!

Lekkerste lactose vrije shake

Blijf dit de lekkerste lactose vrije shake vinden.

Heerlijke en effectieve shakes

Al jaren fan. Zuiverder dan andere shakes. Goed voor afvallen of aanvulling eiwitten bij veel sporten

Lekkere shakes

Shakes smaken prima, in tegenstelling tot sommige andere niet al te zoet. Vullen ook redelijk goed. Bij 2 shakes per dag niet super erge honger.

Top shakes

Nu een paar dagen bezig met 2 shakes op een dag en mijn avondmaaltijd normaal te doen. Het gaat goed, ik zit goed vol van de shakes. Ik heb wel behoefte aan iets hartigs dus soms een boulionnetje erbij.

Gisteren gestart met Be-Slank. Ik doe Fase 1 B en heb het Deluxepakket besteld en die levering verliep goed. Zo kan ik alle smaken uit proberen en kennis maken met de andere producten van Be-Slank. De shakes wissel ik af in melk, biogarde yoghurt, Optimel griekse yoghurt 0% vet met vanille en laatst genoemde met de aardbeipoeder en wat diepvries aardbeien erbij was een traktatie zeg…heeeeerlijk. Meestal bij shakes gaat mijn maag al na 2 uur verlangen naar eten, maar met deze shakes van Be-Slank heb ik daar geen last van en ben ik goed verzadigd. Zoooo fijn. Linda Verhoeven

Tomatensoep als vervangende lunch.

Deze tomatensoep valt niet zwaar op de maag en is voor mij goed als maaltijd. De smaak is zacht en heerlijk tijdens deze koude dagen.

lekkere smaak

De shakes zijn lekker van smaak. vlot om te bestellen en snelle levering.

Top producten

Ik heb 2 shakes besteld bij Be-slank : Smaak : echt lekker waterige en niet te dikke ook niet te zout Levering : Top top vandaag besteld morgen gekregen, snel verwerking en in elk stap laten ze mij iets weten via mijn email. Als je een vraag hebt ze aantworden heel snel en ook ze geven meer advies. Geen Herbalife, vitaminefood, foodspring.... Vanaf nu alleen Be-happy, Be-strong, Be-slank

Top productsn

Via mijn moeder bij jullie website gekomen. Om het uit te proberen wat producten van mijn moeder 'geleend'. Tot op heden is alles goed bevallen en inmiddels heb ik zelf ook al producten besteld.

Shakes heerlijk van smaak en vol gevoel

Ik eet al lang de shakes en ben er helemaal blij mee. Lekker en voedzaam. Blijf me er fit door voelen.

Proefpakket is heel goed bevallen

Heb het proefpakket besteld en het is zeer goed bevallen, had eerder al es gerlinea geproefd en da smaakt nergens naar en bevat veel te veel suiker,maar die van be slank zijn eigenlijk wel lekker,nie veel suiker en zeker nie te zoet,heb nu mijn 3 lekkertse smaken besteld en we zulken wel zien.

Een top maaltijd shake

Voor mij en het hele gezin een fijn ontbijt dat met veel andere ingrediënten goed samen kan.

Ik heb het proefpakket en ik moet toegeven dat ik alle smaken erg lekker vind!

Fantastisch product zonder naar bijsmaakje

Ik ben heel erg tevreden met deze shakes. Ze smaken heerlijk en er zit geen raar bijsmaakje aan, iets wat ik wel vaak met andere shakes heb gehad. Ook prettig dat er niet zo veel suikers in zitten. Op naar de -15kg

Bestellingen zijn er snel, zijn ook echt top producten alleen heel vaak wel iets dat uitverkocht is helaas.

Fantastisch!

Super smaken, nog moeilijk om uit te kiezen! Geen klonters, snel klaar én zo leeg!

Heerlijke shakes

Ook ik had al shakes van andere merken geprobeerd, maar was steeds ontevreden over de smaak. Na het lezen van de reviews hier besloot ik een proefpakket te bestellen. Heb tot nu toe vier smaken geprobeerd en stuk voor stuk zijn ze enorm lekker. Geen chemische smaak of nasmaak, maar gewoon een heerlijke shake. Aanrader!

Slechte service

Op de site zeggen ze iedere klacht serieus te nemen, maar dat is onzin. Eerst een zending, pot(ten) banaan ontvangen waar bodem uitlag. Opgelost leek het door nieuwe potten te sturen waarbij ze aangaven op de hoogte te zijn van dit probleem! Een pot had ik in doos laten staan en na paar dagen wilde ik m opbergen. Bij neerzetten op aanrecht valt bodem er uit! Met inhoud over de vloer! Dus ik meld dat weer netjes. Maar de reactie? Omdat ze het euvel de eerste keer al hadden opgelost naar hun mening en omdat zij niet hadden gezien dat ook deze bodem niet goed is, is het mijn probleem! ‘ Helaas kunnen garant staan voor iets wat jou na de levering overkomt’. Ik dacht ze hebben het vast niet goed begrepen wat er gebeurd was, maar ook in herhaling dit antwoord en telefonisch krijg ik geen reactie. Dus €27,- weggegooid! Door een productie fout van be slank! Waar ze van op de hoogte zijn. Maar waar ik voor moet opdraaien. En de on-klantvriendelijke reactie, per mail en zojuist aan de telefoon. Ongelooflijk.

Wij vinden het jammer dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven. Aangezien er al vaak e-mail en bel verkeer met u is geweest en uitleg is gegeven is dit erg jammer. We hebben ons best gedaan, door ook een nieuwe pot toe te sturen, welke extra goed is gecontroleerd.

Heerlijke shakes

De shakes vind ik lekker van smaak en vullen goed. Echter voor iemand als ik met bloedgroep B zijn de plantaardige eiwitten uit erwten en dergelijke minder fijn dan melkeiwit, omdat deze mij een opgeblazen gevoel geven en ik er veel oprispingen van krijg. Ik verteer het niet goed. Voor mij dus weer een shake met melkeiwit. Jammer, want ik vind ze verder heerlijk.

Altijd snel en netjes geleverd

Zoals alle bestellingen werd ook deze weer keurig snel en netjes afgeleverd waardoor ik mijn twee favoriete smaken weer op tijd in huis had.

Prima snelle levering en de shakes zijn allemaal heeeeeerlijk!

Na diverse afvalpogingen (ook met shakes) hoop ik wat kilo’s kwijt te raken ennnn eraf te houden! Na bestelling van het proefpakket ben ik gelijk begonnen en heb er inmiddels 5 op die stuk voor stuk heeeeeerlijk zijn!

Heerlijk!

Veel verschillende shakes geproefd, geen een is zo lekker als deze. Als je deze dan nog eens vergelijkt met de andere, wat op hun site kan, is deze ook nog eens de beste om tot je te nemen. Opeens wordt afvallen een stuk makkelijker en smakelijker

Shakes díe súper goed van smaak zijn.

De shakes zijn heerlijk en geven tevens voor langere tijd een vol gevoel. De fruitsmaken zijn ook erg fris en luchtig van smaak.

Elke keer prima

Ook deze keer was het weer een snelle levering van mijn bestelde product. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.