Ik maak er warme chocolademelk van!!

Voor me gevoel een momentje zondigen terwijl het gezond is. Met kokend water lost het goed op, ik vind dat met melk minder

De shakes zijn lekker maar de verpakking is misleidend

Heb eerder de shakes gebruikt en sinds kort weer. Smaak is prima en je houdt een vol gevoel en je valt af ... Maar je krijgt grote bussen thuis, die dan voor 2/3de gevuld zijn.... Dus of voller vullen of kleinere verpakkingen is mijn advies. Dit kan in deze tijd toch echt niet meer....

Werkt goed

Shake werkt goed voor mij. Gebruik hem als lunch. Geen honger gevoel. Maak de shake met water in een shaker. Niet romig door het water. Maar het werkt

Heerlijke Shake

Elke morgen begin ik met Be-slank Shake het is voor mij een feestje!

Ik ben een slechte eter, neem nu een shake mee naar het werk smorgens, en smiddags yoghurt met vanalles erin.... ik vind het heerlijk

Geweldig product

De lekkerste shakes die ik blijf bestellen. Geen chemische geur smaak. Klontert en schuimt niet. Ik maak ze klaar met soja melk en hab lang een voldaan gevoel

Gaat zoooo langzaam

Tot nu toe afzien 3x per dag shake en nog maar 1 kilo kwijt. Ben al 5 dagen heel streng

Aanrader!

Mijn eerste ervaring met shakes. Ik kon me niet voorstellen dat ik een halve dag alleen op dit kon teren zonder een tussendoortje, maar het kan! Voor mij niet met 300 ml melk, maar wel met 250 gram Griekse yoghurt of 150 gram kwark. Ik had de smaken aardbei en vanille besteld, beide erg lekker. Héél blij met de tip die ik kreeg om deze shakes eens te proberen in m’n eeuwige strijd tegen de kilo’s!

Lekkere shake

Ik heb nu, nadat ik vorige keer een proefpakket met alle smaken had besteld, mijn favoriete shake weer besteld. Ik vind de triple chocolate heerlijk. Ik los het op in water, even schudden en klaar.

Geen last van buikklachten

Omdat het lactosevrij is kan ik deze shake goed verdragen zonder buik of diarree klachten. Heb nu de chocolade smaak besteld ipv banaan.

Veel goede smaken en voldane voeding

De shakes zijn echt erg lekker heb nu de ships geprobeerd ik vond de nacho cheese erg lekker de bacon smaakt ook erg goed al vond ik de ships lichtelijk een droge nasmaak hebben evengoed een lekker alternatief de wraps ga ik vanavond proberen maar zien er heerlijk uit!

Gezonde lekkere shake

Ik ontdekte dat er in shakes van bekende merken zeer veel suiker zit. Ik ging op zoek naar een shake met minder suiker en vond de shakes van Be Slank. Cappucino en mango passionfruit besteld. Mango passionfruit is zeer lekker. De cappucino vind ik persoonlijk iets minder maar kan er mee door.

Prettig buikgevoel

Met deze shake heb ik totaal geen. Buikpijn of misselijkheid, het poeder lost goed op en de smaak is ook lekker. Ik zit ook echt een paar uur vol en de trek naar snacks verdwijnt wat heel fijn is.

Makkelijk in gebruik

Al geruime tijd bestel ik de maaltijdshakes. Goede smaak, veel keuzes, voor iedereen altijd wel een lekkere shake te bestellen. Aardbei geeft wat langer klontjes bij het mengen door kwark. Wilde de bestelling ophalen in Haren, jammer dat de openingstijden op de site niet klopten (wrs vanwege vakantietijd)

Een dikke 10 sterren , smaak is goed veel minder suiker dan weight care.

Eerste week 3x shake per dag, gelijk geen honger gevoel Tweede week 2x shake en goed gevulde salade. Derde week 2x shake groente en vlees wel van de grill GEEN koolhydraten, roer om Vierde week om en om de ene dag 2x shake met salade groente,kleine stukje vlees,de andere dag 3x shake. Veel water tussen door liefst spa rood krijg je vol gevoel van. Favoriete smaken vanille en chocolade (evt aan te vullen met banaan in de blender) Totaal afgevallen na vier weken 10.2 kilo

Ik ben al maanden gestopt met suiker Nu twee keer per dag een shake Werkt prima En smaken zijn erg goed Wel met melk of Griekse yogurt

Lekker!

Voor het eerst besteld en de shakes zijn lekker! Ze lossen prima op en de smaak is goed.

Prima repen

Ik gebruik al geruime tijd tussendoor en maaltijdrepen van be slank en ben daar heel tevreden over! Ze zijn lekker, geven een gevuld gevoel en zijn makkelijk om mee te nemen. Zo voorkom ik dat ik ongezonde dingen eet.

Goede prijzen, snelle levering en reactie!

Als ik iets vraag heb ik vaak dezelfde dag een reactie, ook bestellingen worden vaak dezelfde dag nog verstuurd. Daarnaast werken de shakes prima en in combinatie met de tussendoortjes werken ze prima!

Lekkere shakes!

Ik vind de fruit shakes het lekkerst, vooral de banaan. Snelle levering.

Heerlijke producten

Normaal ben ik vrij kieskeurig betreft de meestal afvalproducten. Of de smaak of niet goed, of te saai. Maar deze keer bevalt het super. Zeker aan te raden!

Super lekker

Heel handig en lekkere shakes. Een smoothie smaak. Ben er ook mee voldaan en gebruik zelfs geen 10-uurtje meer. Ook blij dat het op basis van bonen is en niet op basis van soja.

Heerlijke producten!

De shakes zijn heerlijk romig en niet té zoet. De Ook de andere producten zijn erg lekker maar wel aan de prijzige kant.

Een prima bedrijf

Altijd snelle levering en de producten zijn zeer smakelijk.

aarbeien smaak

deze smaak is heerlijk en snel te maken en helpt

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.