Niet het gevoel dat ik op dieet ben!

De producten van be-slank zijn erg lekker en wat ik vooral fijn vind is dat ze verantwoord zijn, er zit geen troep in, maar goede ingrediënten. Ze zijn erg verzadigend, geven voor langere tijd een vol gevoel. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik op dieet ben!

Valt tegen

De smaak van de shakes zijn prima. Maar als je deze met water mengt is het te dun en ik heb 2 uur later weer enorme trek. Shakes van IsaLife zijn romig en zelfs met water een dikkere substantie. Mag in prijs misschien aantrekkelijker zijn, maar is ook een veel mindere kwaliteit als IsaLife en bij IsaLife shakes heb je pas 4 uur later een beetje trek.

Hallo Petra, Spijtig om te horen dat de shakes je niet bevallen. Wij adviseren om de shakes ook in zuivel als melk, magere kwark of een plantaardige variant klaar te maken i.p.v. met water. Voordeel is dat de shake dan ook beter smaakt, meer vulling en dikker van structuur is. Groet, Janneke

Goede producten tegen goede prijs en snel geleverd!

Ik blijf hier zeker bestellen!

Zoals steeds alles top!

Ik bestel al jaren de shakes van Be-Slank. Gewoon als snelle lunch. Geen andere merken voor mij, enkel bij deze heb ik geen last van een opgeblazen gevoel en pijnlijke darmen. Ik bestel steeds de smaken vanille, cappuccino en de chocolade. Zeer lekker van smaak en een aangename structuur.

Zoals steeds alles top!

Qua producten top, qua informatie nog eea te verbeteren.

De shakes zijn heel goed van smaak, geven geen vervelende darmklachten oid, wat ik vaak bij andere shakes ervaarde. Ben nu anderhalve maand verder en sta eigenlijk al 3 weken stil qua gewicht. Daar baal ik wel van, ondanks dat ik me keurig aan de voedingsadviezen hou. Daar zou wat mij betreft een veel duidelijker stuk op de website mogen. Ik nuttig waarschijnlijk veel te weinig kcal (1000-1100 per dag). Maar hier lees je dus niks over. Informatie zou dus een stuk beter kunnen. Qua producten wat mij betreft 5 sterren, qua begeleiding/informatie hooguit 2.

Late levering, maar eind goed al goed!

De levering van mijn bestelling liep even grondig mis bij PostNL. Na ingrijpen door Be-Slank heb ik de bestelling anderhalve week later dan toch ontvangen. Daardoor heb ik nog niet veel kans gehad de producten te proeven en de eventuele effecten te zien. Nog even afwachten dus. Wel alvast zeer tevreden over de goede opvolging van Be-Slank!

Smaken zijn prima( proefpakket) niet te zoet

Super tevreden

Ik gebruik Be-slank al een tijd, blijft heerlijk, makkelijk en ik heb iig geen honger tot de lunch. Voor de chocolade en de aarbeien versie zijn mijn favoriet.

Product is goed, maar begeleiding kan beter

De shakes zijn lekker. De dieetcoach waarover wordt gesproken, geeft geen echte begeleiding. Wanneer je geen facebook hebt, blijf je qua voedingsschema op je honger zitten. Er wordt enkel verwezen naar het voedingsplan op de website. Een simpel kader wat je best eet, welke producten je best vermijdt, de tijdstippen waarop,... worden niet aangereikt ondanks de specifieke vraag.

Snel en duidelijke website

Alle info was duidelijk en overzichtelijk te vinden op de website. Fijn menu en snelle levering. Bedankt!

Heerlijke shakes

Ben erg tevreden over de shakes. Heerlijke smaken, vooral de Lemon Orange en Mango Passionfruit. Ik heb met deze shakes geen borrels in mijn buik, dat heb ik wel bij andere merken.

Ben nu 2 weken bezig met be slank, had dit niet gedacht maar wel gehoopt natuurlijk Maar ben 5 kg kwijt

De smaak nu twee Shakes al beter dan alle shakes die ik nu al heb gehad

Even afwachten ben al 1 maand bezig met andere shakes al 8 kilo afgevallen tot nu toe dus hopenlijk gaan we met deze shakes naar het gewicht dat ik wil, de smaak van de koffie en aardbeien was in ieder geval super

Mmmm...ik ga voor aardbei!

De bestelling binnen een paar dagen in huis levering is keurig netjes. Ik gebruik zelf de poeder in combinatie met magere yoghurt en een beetje fruit. Dit is goed vol te houden en 's avonds gewoon eten. De kilo's gaan er niet heel hard af maar heb wel het idee dat ik nu meer vitamine binnen krijg dan anders.

Altijd snelle levering, bijna alles is goed van smaak, veel variatie mogelijkheden

Snelle levering en goede service

Vragen worden snel beantwoord en bestellingen worden super snel verstuurd.

Shakes

Ik heb al een aantal smaken uitgeprobeerd, de ene is iets lekkerder dan de ander maar het is zo een gemakkelijk en evenwichtig ontbijt. De chocolade die is zo lekker. Je bent voldaan en kan verder tot het tijd is voor een tussendoortje.

zeer goed van smaak

is wel lekker van smaak ,maar helaas zie ik geen effect van afslanken neem dit 2 x per dag en 1 keer warm eten en heb het gevoel na een uur later nog veel honger, en drink ook veel water. en snoep of koeken ook niet.

Heerlijke producten

Ik gebruik de Shake nu een paar dagen, 2x per dag. In het begin even wennen aan de structuur vd Shake. De smaken bevallen goed vooral banaan, mango passievrucht en aardbei zijn erg lekker. Ook de krokante repen, pasta en de muesli smaken goed. Ik meng het ook met magere kwark en dat is ook lekker. Met het avondeten eet ik een gezonde maaltijd. De Shakes hebben geen chemische smaak en dat vind ik echt een pluspunt.

Verbeterpuntje

Zoals gewoonlijk heb ik mijn bestelling weer keurig en super snel in huis gekregen. Een minpuntje dit keer waren de wraps die "over decdatum" zijn. Nu blijkt na een telefoontje dat je ze alsnog een maand kunt bewaren en dat dat ook.op de site staat Alleen zie je die melding niet als je vanuit de lijst met producten gelijk op "bestellen" drukt. De tekst over de datum is pas zichtbaar als je eerst verder klikt en dan staat het helemaal onderaan. Dat zou anders kunnen. Zet het gelijk in de eerste regel dat je het dus bij bestellen vanuit de lijst met artikelen ook mee krijgt. Het staat naar mijn idee nu een beetje weggemoffeld en dat is hopelijk niet jullie bedoeling.

Lekkere smaken, simpele methode

Heel fijn dat je verschillende smaken kan kiezen, lekker in sojamelk en yoghurt. Snel geleverd en efficiënt verpakt, heel tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Doel bereikt

Dankzij de Be-Slank shakes heb ik mijn doel bereikt. Voor een operatie moest ik in korte tijd 6 kilo afvallen en dat zijn er 7,5 geworden dus erg blij. De shakes smaken goed en zijn goed te verwerken in bijvoorbeeld melk of yoghurt. IK heb geen honger gevoel gekregen.

Net gestart met een goed gevoel

Ik ben net klant geworden en tot nu toe zeer tevreden en positief gestemd. Alle producten werden snel en netjes geleverd. Ik vond het ook erg leuk dat er een motiverend kaartje bij zat met een handgeschreven tekstje erop. Dat geeft het contact een persoonlijk tintje. De website is heel erg duidelijk, ik kan er alles vinden wat ik wil weten. Door dit alles ben ik met een positief gevoel van start gegaan.

Ik heb eerst een proefpakket besteld om te kijken welke smaak ik lekker vindt, ben wel een beetje gestart, en ben in 3 dagen 2.3 kg kwijt. Ik doe op het moment s'morgens een shake maken met yoghurt of sojamelk, s'middags een zoete paprika met kruidenkaas en een plakje kaas en s'avonds eet ik gewoon mee, wel minder. Ik wil naar 2x de poeder en 1 x gewoon eten en dat, als ik mijn gewicht flink naar beneden heb, dit afbouwen met 1x per dag de poeder. Ik voel mij goed!

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.