Goed te doen

Nog maar enkele dagen bezig met 2x per dag een shake en tot nu toe goed te doen. Lekkere smaken. Benieuwd naar resultaat.

Yes, zonder koemelk

Door de jaren heen heb ik veel soorten shakes geprobeerd. Be-Slank is de enige die voldoet aan al mijn verwachtingen: koemelkvrij, geen chemische smaak, niet mierzoet en gezoet met stevia zonder vervelende nasmaak.

Top produkt.

Dit zijn de lekkerste shakes die ik heb gehad. Ga n uh ook wat andere producten proberen voor de variatie. Moet zeker 25 kilo afvallen maar zie het positief in met de be slank produkten.

Perfecte service

Ik had de shakes en shaker al snel binnen, dus kon ik aan de slag. Heerlijke shakes, waar ik lang op kan doorwerken, maar wat een draak van een shaker. Deze lekte aan alle kanten, kleding onder de vlekken, de keuken en mijn werkplek! Maar na een mailtje naar de klantenservice, waar ik ook direct antwoord op kreeg. Nu heb ik, met 24 uur, een nieuwe EN wat extra chips en bites erbij gekregen!! Super service, een echte aanrader dus, ga zo door!

Erg lekker!

De meeste smaken zijn heerlijk. Fijn dat je een proefsetje kunt bestellen. Nu bosvruchten en cappuccino in een bus besteld. Ook de repen chocolade crisp en peanut smaken prima. Wat betreft de shakes zou het fijner zijn als ze iets beter zouden vullen.

Ja super smaakvol

Ik gebruik het nog te kort om resultaat te boeken. Ik ben nu de smaken nog aan het uitproberen. Maar wil ik er 4 uur tegen aan kunnen doe ik er half kwark/melk door, heb dan zelfs geen tussendoortjes nodig.. Erg lekker... Hoop dat het me gaat lukken

Vegan shale: lekker, makkelijk, geen gedoe meer.

Onlangs ging ik op consultatie bij de voedingscoach omdat ik voordurend last had van mijn darmen. Wat bleek: ik kan niets verteren... Geen zuivel, geen soja, geen suiker, geen lactose, ... Best moeilijk. Aangezien ik mijn werk op de baan uitoefen (thuisverpleging) was dit altijd een gedoe om 'normaal en speciaal' te eten tussendoor de huisbezoeken. Dus zocht ik naar een snel en makkelijk alternatief; veganshake it was! Zo ben ik hier terecht gekomen. Ik krijg geen buikpijn van dit product, heb een vol gevoel en het geeft me de nodige energie om de dag door te komen. Het afvallen is een bijkomend pluspunt. Ik raad deze veganhake (vanille & choco caramel) ten zeerste aan voor mensen die last hebben van hun darmen, weinig tijd hebben, snel de nodige voedingstoffen willen binnenhebben, ... Hij is lekker van smaak, persoonlijk het lekkerste van al met haverdrank.

ben al zes kilo afgevallen ik ben er heel blij mee ik gun het iedereen gr anja

Deze gaan gebruiken ivm Lactose intolerantie. Idd geen klachten. Smaken niet allemaal weggelegd voor mij. Chocolade /caramel repen smaken goed.

Praktisch en smaakvol!

Een prettige nieuwe eetstijl. Niet alleen de shakes zijn lekker maar ook de andere artikelen. Kan er een lange werkdag van 11 uur prima op vol houden. Hou energie over én de kilootjes gaan er ook nog af. Win win situatie.

Heldere site, snelle levering en de 2 smaken die ik gekozen heb zijn heerlijk. Niet zo zoet.

Shakes smaken prima maar over resultaat kan ik nog niet oordelen

Heb een proefpakket besteld en nu de 5e shake gedronken. Misschien wat vroeg om op verzoek een beoordeling te schrijven omdat ik nog niet kan beoordelen of ik er werkelijk van af zal vallen. Ik laat dart nog wel weten. Wel een paar blikken besteld want ik ga er in ieder geval mee door. De vijfde ster komt dus wanneer ik daadwerkelijk resultaat zie.

Lekker

Het product is lekker. Maar ik heb het persoonlijk niet gekocht om snel gewicht te verliezen. Ik vind shakes gewoon makkelijk om de nodige vitamines binnen te krijgen en vooral omdat ik soms heel drukke dgen heb waarop ik eigelijk niet de tijd heb pm deftig te lunchen. Ipv snel een boterham met choco is dit dan een gezonder alternatief.

Smaak is goed, smaak natuurlijk

Net twee proefzakjes gehad, smaak is goed. Ik heb wel het idee dat ik een minder bol gevoel heb dan bij andere merken, maar er zit hier dan ook heel weinig suiker in.

lekkere smaken

Beste, ik heb al veel shakes gedronken van andere merken, wat me erg opvalt is dat jullie smaken heel lekker zijn en geen chemische smaak nalaat, luchtig en vlot te drinken en gemakkelijk oplosbaar zijn! Momenteel drink ik het proefpakket met alle smaken, het zal moeilijk kiezen zijn welke ik ga nemen....

Gelukkig niet zoet zo dat je meer wil gewoon goed !

Of het doet waar voor ik het besteld heb weet ik nog niet ben net 2dagen bezig geen honger gevoel!

Snelle reactie en goede service

Proefpakket besteld, hele lekkere smaken en voor mij heel fijn dat ze lactosevrij zijn. Shaker meebesteld, bleek helaas na twee keer al lek en na een mailtje heb ik meteen een nieuwe ontvangen bij mijn bestelling van grote potten. Heel tevreden. Met de service.

prima producten voor een prima prijs

Ik ben al een tijdje bezig, er zijn al best wat kilootjes af maar het gaat langzaam maar er gebeurd zeker wat...In tegenstelling tot andere shakes blijft de stoelgang "gewoon" doorgaan! Top product en zeker aan te raden...Het spaar systeem zou misschien iets interessanter gemaakt kunnen worden.

Pittig begin maar lekkere smaken

Inmiddels heb ik alle smaken van het starters pakket geprobeerd en die vielen niet tegen, alleen triple chocolate vond ik niet zo choco als ik had gehoopt. Cappucino was dan weer lekkerder dan ik had gedacht. De eerste dagen vond ik zwaar, ik had hoofdpijn, honger en voelde me matig. En dan at ik nog een lichte avondmaaltijd. Dit omdat ik van nature wat hangry kan zijn (=understatement) en het moet kids en andere huisgenoten ook leuk blijven. Maar de honger is nu beter en mijn mindset is aan, ik sla met gemak taart en ander lekkers af. Ik eet bij de lunch ook een bakje rauwkost met een schep cottage cheese en ik eet wat fruit. In het weekend heb ik trouwens ook de wraps en de pasta gegeten, die zijn top. De chocolade koekjes... Mwoh. Beter dan niks, dat wel. Al met al positief, ik ga door!

Lekkere shakes, vullen goed

De shakes zijn lekker en gezond, zit geen rommel in. Vullen goed. Natuurlijk is het de eerste 5 dagen, wanneer je alleen shakes neemt soms best even doorzetten (zeker als iemand naast je aan het warm eten is), maar na die 5 dagen mag je gewoon weer avondeten en dan shake je alleen nog met ontbijt of lunch. Ik ben fan!

Superlekker

De Lemon/orange, Strawberry en Forest fruit Shakes roer ik in natuur yoghurt. Ik doe er respectievelijk stukjes sinaasappel, aardbei of blauwe bessen bij. Superlekker!

goed en snel

goed: de shakes zijn wat het beloofd. snel: afhandeling en levering.

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis! Direct aan de slag gegaan met 2 shakes per dag. Ik moet wel zeggen dat ik even moest wennen aan de shakes, want ik had echt nog wel honger. Maar na een paar dagen ging het beter. De shakes zijn heel lekker, geen chemische smaak.

Fijne shakes

Ik gebruik de shakes in de ochtend en dit vult me goed. De smaken zijn subtiel. Wel wisselt de triple chocolate van smaak, soms lijkt hij meer op caramel dan chocola en dan voeg ik er zelf cacao aan toe.

Hele lekkere Shakes!

Hele lekkere Shakes en snel bezorgd. Ook fijn dat ze een assortimenten box hebben zodat je ze eerst allemaal kunt uitproberen.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.