Snelle levering en héérlijke smaken

Nadat ik besteld had, werd het pakket snel en netjes bezorgd. Ik ben heel bekend met allerlei soorten maaltijd vervangers/shakes, maar deze smaken staan aan de top! Stuk voor stuk erg lekker. Ik houd niet van chocola, maar zelfs de triple-chocolade vond ik heerlijk in melk. Geen hongergevoel en vol goede moed begonnen aan drie dagen 3 maaltijden vervangen. En het gaat prima. Ik ben blij en ga zeker de potten ook bestellen!

Be- slank shakes smaakt het lekkerst

Ik bestel steeds weer be-slank shake omdat ik ze lekker vind. Ik combineer vanille en of cappuccino smaak met ongesuikerde amandelmelk.

Lekkere shakes

Lekkere shakes En de mensen zijn van hun woord eens 4 extra zaljes gekregen met dat er 4 ooen waten in mijn proefpakket

Al enige tijd vaste klant

Wordt altijd netjes geleverd in 10 jaar nog nooit echt problemen gehad.

Geen honger

Proefpakket besteld en echt heerlijk van genoten. Wat mij opviel is dat ik geen honger maar (heel belangrijk) ook geen snaaitrek heb!

super snelle levering . bedankt

super snelle levering waarvoor dank

Erg lekker van smaak! :-)

De bestelling is vlot en snel verlopen. De bestelling was snel in huis. Maar nu het belangrijkste de smaak ik heb al veel soorten shakes geprobeerd maar er zaten vaak ook echt niet lekkere tussen. Vandaag maandag begonnen ik heb al twee smaken geprobeerd de aardbei en de chocolade caramel allebei lekker. Het enige waar ik aan moet wennen is dat ze erg dun zijn. Ik ben gewend uit eerdere ervaringen dat ze "vullend" zijn. Nu afwachten wat de resultaten zullen zijn. Ik zal proberen om elke keer mijn ervaringen te delen om zo andere te helpen en mijzelf en anderen te motiveren Gr Isabel

lekkere shakes!

Ik gebruik deze shakes en ze geven mij een voldaan gevoel, en ze werken! Vandaag besteld is snel in huis, dat is ook fijn. Je spaart punten voor korting.

GEWELDIG

De producten smaken uitstekend en heb het gevoel dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg met een shake. Ik combineer ook verschillende smeken in 1 shake dus variatie genoeg. Afvallen gaat er ook prima mee als ik voor de rest niet al te wild doe . Ik ben erg tevreden over de producten van Be-Slank en raad ze zeker aan!

Lekker

De chakes zijn heel lekker van smaak . Ben nu 3dagen bezig en het voelt goed en natuurlijk de smaak. Had het niet verwacht dat ze zo lekker zijn . Dankjewel

Ze zijn lekker

Vandaag dag 1 van de proef shakes. Het is vandaag nog goed te doen en ook lekker. Op naar morgen.

Eindelijk lekkere allergievrije shakes

Ik ben lang op zoek gegaan naar Shakes waar veel eiwitten in zitten, maar die ook glutenvrije en melkvrij zijn. Eindelijk de juiste shakes gevonden. Ze zijn allemaal goed van smaak en ook tw combineren in (plantaardige) yoghurt. De vegan shakes vind ik qua structuur wel lekkerder. Die zijn wat dikker en romiger. Dat zou het enige minpuntje zijn bij de shakes. Ze zouden wat dikker mogen

Heel lekkere shakes

Super snelle levering en heel lekkere shakes zonder chemische bijsmaak! Echt een aanrader!

Lekkere shakes!

Ik koos voor het proefpakket om zo te kunnen kiezen van welke smaak ik een volledige doos wenst te kopen. De smaken die in tot nu toe al heb geproefd zijn echt lekker. Ook minder suikergehalte in vergelijking met maaltijdvervangende shakes van andere merken.

Lekker en vegan

Ik vind het heel fijn dat er een proteïne poeder vegan en lekker is. Wel een beetje prijzig, maar dat is logisch.

LEKKER!

Hoewel de maaltijdshakes iets duurder zijn dan sommige concurrenten zijn ze qua smaak de meerprijs waard. Afvallen zonder vieze of slecht opgeloste shakes te drinken.

Lekker

Lekkere shakes. Al vaker besteld. Aanrader

Goede smaak

Ik gebruik het poeder voor in mijn groene smoothies. Hierdoor voeg ik eiwitten toe en door de zoete smaak heb ik minder fruit nodig. Heerlijke combinaties maak ik bijvoorbeeld: appel, komkommer, citroen, bleekselderij en vanillesmaak eiwitpoeder :)

Erg blij mee en lekkere shake!

Al geruime tijd gebruik ik de chocolade-shake en ik ben er zeer tevreden over…!!

Heerlijke smaken, heerlijk om de dag mee te beginnen

Geen chemische smaak zoals bij andere maaltijdshakes, heerlijk om de dag mee te beginnen

Fijn dat het ook glutenvrij is.

Fijne shake.

Top! Geen hongergevoel en ook nogeens lekkere shakes

Heel blij met mijn aankoop, na jaren af en aan andere shakes geprobeerd te hebben. Dat kon ik nooit volhouden, de shakes van be slank wel. Je zit vol tot de volgende maaltijd/shake. En voor een lekker tussendoortje heb ik de maaltijdrepen aangeschaft. Blij met de producten van be slank!

Snelle levering, andere dag in huis !!

Fijne snelle levering de andere dag in huis ! Smaken van de shake’s zijn ook lekker. Ik heb al van alles geprobeerd, maar deze shake’s smaken het beste .

Heerlijk shake

Dit is een heerlijk smaak, ik meng het met 350 ml ongezoet soja melk en geen enkel klonten.

Betrouwbaar en goed

Eerlijke producten en een vlotte service. De producten worden altijd snel opgestuurd en geleverd.. Chapeau!

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.