Een top product!

Ik gebruik ben gestart met een pakket zodat ik alles in huis had om met een gerust hart te kunnen beginnen aan deze uitdaging. Het ideale hiervan vond ik dat je meteen alle shakes kunt proberen, niet hoeft na te denken wat je gaat eten en zo dus afslankt op een hele makkelijke manier. De smaken van de shakes vond ik allemaal erg lekker. Net een nieuwe bestelling gedaan!!

Super lekkere shakes

Al vele shakes in mijn leven geprobeerd, maar zo lekker als deze ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Aanrader!

Forest fruit Shake is heel goed .

Ik gebruik forest fruit Shake al jaren.

Hartstikke goed!

De shakes zijn lekker Worden mooi snel geleverd

Combineer met yoghurt voor natuurlijke smaken

Ik probeerde al banaan in melk. Dit was veel te zoet voor mij, bijna snoepsmaak. Aardbei met yoghurt is heel lekker. Het heeft een natuurlijke smaak en vult goed de buik. Deze zal ik zeker bijbestellen.

Net mijn bestelling na een vlotte levering met een persoonlijk kaartje binnen . Snel een blik opengemaakt. Geroken en geproefd, wouw fantastisch. Een echte aanrader. Vanille karamel shake en bacon ships. Hier ga ik.mijn doelstelling halen. Heel.blij met deze keuze.

Snelle levering van fijne producten!

Ik bestel sinds een jaar producten van be- slank. Ik ben erg enthousiast over het feit dat er weinig suiker in zit en daardoor in mijn dieet past. Ik begin elke dag met een maaltijd shake die voedzaam genoeg is om de ochtend mee te beginnen en om op gewicht te blijven!

Het perfecte ontbijt!

Goh, hoe beschrijf ik het best, sinds ik deze shakes drink, ben ik enthousiast voor mijn ontbijt: lekker, gevarieerd, rap. Ik heb zo drie favoriete smaken: triple chocolate, vanille en vooral cappuccinno <3 <3 <3 's Morgens kies ik welke het vandaag wordt, ze zijn rap bereid (glas water, aanvullen tot 50cl met sojamelk: dark chocolate almond resp vanille resp macchiato, 2 schepjes poeder erbij, blenden en dan ... Genieten!! Hemels en het helpt mijn gewicht naar beneden (alsof perfect lekker nog niet genoeg was) Het is geen tien geworden omdat de chocolate caramel niet echt mijn ding was... helaas...

Heerlijk

Ben vandaag begonnen met de smaak Mango/passionfruit heb het met magere yoghurt en wat aardbeien en banaan door gedaan. Vindt het een heerlijke zachte smaak hebben. Ik vervang me maaltijden 2 Keer per dag ermee.

Lekker makkelijk en gezond!

Ik gebruik de verschillende shakes afwisselend iedere ochtend als ontbijt. Naast dat ze heerlijk zijn met yoghurt en kwark, vult het goed en voorkomt het dat je snel weer iets wilt eten. Past prima in een koolhydraatarm dieet.

Snelle verzending. Ben er net 2 dagen mee begonnen en vind het wel lastig om vol te houden. Maar de smaken zijn erg lekker. Tot nu toe was alleen forest fruit niet lekker.

Heerlijke shake

Ik mix mango passievrucht met vanille en magere melk dan is het precies goed van smaak. Ik heb nog nooit zo n goed smakende shake gehad. En geen buikpijn want ik heb lactose intolerantie.

Elke dag een heerlijk ontbijt met deze frisse shake!

Omdat ik gluten en suiker vrij/arm eet is dit een ideale maagvulling en nog lekker ook!

lekker van smaak, pure ingrediënten en aansprekende verpakking

Enkele dagen geleden ontving ik mijn shakes van be-slank. Ik heb tot nu toe aardbei en triple chocolate geprobeerd. Heerlijk van smaak. Andere merken die ik geprobeerd heb worden vaak wel iets dikker, maar dat is makkelijk op te lossen met een beetje (plantaardige) yoghurt of bv een beetje lijnzaad. Vult prima, dit ga ik zeker wel een tijd kunnen volhouden!

Lekkere shake, lossen goed op. Dus geen klontjes. Smaak is is ook lekker. Zeer tevreden dit over dit product en de snelle levering. Ga hier zeker vaker bestellen.

Effectief & lekker

Het werkt en nadien geen jojo-effect. Ook de verhoudingen eiwitten - suikers / koolhydraten en vetten, tov andere shakes, waren voor mij doorslaggevend om voor BE SLANK te kiezen. Tevreden klant. Vooral fan van de Triple Chocolate shake :)

Ben nu aantal maanden bezig en resultaat is er geen honger

Geen honger en resultaat zich baar en ook na het eten niet van moet nog meer ! Vergeet zelf dat ik moet eten wat ik wel gelijk doe als ik er aan denk!

Nog steeds tevreden

Na een maand ben ik nog steeds tervreden over de producten, enkel de forest fruit vind ik iets minder dan verwacht en dat terwijl ik graag forest fruit thee drink, verder vind ik het super lekker en heb er weinig of geen honger tussendoor. ik ga zeker nog verder doen.

Lekkere shakes en repen die natuurlijk smaken!

Ik vind het erg fijn dat de shakes niet zo zoet zijn. Ze smaken naar natuurlijke ingrediënten. En die zitten er ook in volgens de ingrediëntenlijst. Geen onduidelijke E-nummers!

Goede, snelle levering van de producten

Heerlijke shakes, müsli en tussendoortjes. Ben al jaren fan!

Valt tegen

Ik was met deze shakes begonnen na veel lovende reviews te hebben gelezen. Helaas werken ze voor mij niet en blijf ik met een honger gevoel zitten na het eten van een shake. Geeft voor mij niet genoeg energie. Ik heb ook ervaring met andere shakes zoals modifast en deze vult wel.

Beste, Jammer om te lezen, dat de shakes niet aan je verwachting voldoet. Wist je trouwens dat je altijd gebruik kan maken van onze gratis online dieetcoach? Want honger hebben met onze shakes is echt niet nodig, zij kunnen je tips geven, zodat ook jij succes kan boeken zonder hongergevoel. Groet, Moniek

Lekker

De shaken met water mengen is niet lekker. Zelf meng ik ze het liefst met amandel yoghurt omdat ik het liefst zo min mogelijk koemelk binnen krijg. Klein beetje noten en zaden erover en ik heb een heerlijk ontbijt en/of lunch. Ik kreeg bij de bestelling een super leuk en motiverend kaartje waarop Inge nog een persoonlijke boodschap schreef. Dat voelt wel heel persoonlijk! Ik heb voor be-slank gekozen omdat er weinig suikers in de Shake zitten.

Prima en snelle service. Heerlijke shakes, aardbei is mijn favoriet! Niet te zoet, niet te chemisch maar gewoon lekker! Eet m altijd met yoghurt en kwark.

Erg tevreden

Al een aantal kilo afgevallen met de producten van Be Slank. Geen last van honger en ook steeds minder behoefte aan ongezond eten. Het proefpakket is erg leuk om te ontdekken welke smaken jij lekker vindt. Ook erg goede service!

Uitstekende service!

Je besteld vandaag en de volgende dag wordt het al geleverd, echt super deze service! De smaken zijn lekker. Echt een aanrader!

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.