Lekkere shakes

Sommige smaken losten niet goed op in melk, maar wel in yoghurt of kwark. Ook waren bevielen niet alles smaken even goed. Over het algemeen ben ik erg tevreden door de afwisseling van structuur (melk, yoghurt, kwark etc) en zijn de shakes ook erg lekker.

Een super maaltijdvervanger...

Ikzelf heb een voorkeur voor volgende shakes: banaan, vanille en cappucino. Ze zijn superlekker en lossen goed op (enkel i.c.m. water heb ik een minder goede ervaring) in verschillende soorten melk. Echt lekker!

Heel tevreden

Alle bestellingen worden snel en professioneel afgehandeld en verstuurd

Smaakt heerlijk!

De shake was snel binnen en in tegenstelling tot andere vegetarische shakes, smaken deze heerlijk! Ik heb de triple chocolate en meng deze met amandelmelk. Heerlijke maaltijdvervanger en het geeft me een vol gevoel!

Goed vol te houden en als resultaat 17 kilo lichter

Ik kan be slank goed volhouden. Heb je lekkere trek pak ik koekjes of een lekkere reep. Zaterdagavond eet ik de lekkere bacon chips als mijn Kids ook chips eten. De shakes maak ik klaar met magere yoghurt vult goed. Nog 2 weken en dan gaan we op vakantie tot die tijd blijf ik be slank doen. Groetjes petronella

Mijn race tegen de kilo's wil me gewoon niet lukken.

sinds ik de be-slank gebruik heb ik regelmaat en resultaat. Het gaat niet snel maar wel naar mijn zin. De produkten zijn prima en goed van smaak. .Ik moet wel zorgen dat ik voldoende drink. En bestellen is de volgende dag leveren.Ik ben tevreden over be-slank.

Heerlijke vullende shakes

Ik heb verschillende smaken besteld om te kijken welke ik het lekkerste vind. De shakes zijn niet mierzoet wat ik erg fijn vind. Verder zit ik lange tijd vol en heb ik weinig behoefte aan tussendoortjes. Ik ben zeer tevreden!

helemaal top

super shakes, heerlijke smaken, vullen goed. Snelle levering

Goede gezonde manier om te lijnen

Fijne gezonde eiwitproducten die helpen om je doel te bereiken. Snelle en veilige verzending. Aanrader!

Snelle levering, heerlijke shake.

De shake is goed te combineren met melk of Griekse yoghurt. Géén chemisch smaakje in je mond en een behoorlijk wat uurtjes verder voordat je maag begint te knorren. Veel producten geprobeerd, dit is de topper en zou niet anders meer willen!

Lekkere shake

Ik heb de vanille shake. Deze combineer ik met vers fruit en sojayoghurt. Ik doe gewoon alles samen met de shake in de blender en dan krijg ik een heerlijk zachte shake. De shake vult goed, maar ik red het niet de hele ochtend hiermee.

Heel tevreden

Gelukkig hoeven er niet zo heel veel kilo's af...maar met be slank komt mijn einddoel nu wat sneller in zicht. In het begin ging het wat moeizaam..en mijn vertrouwen was daardoor niet zo groot. Maar ook hier geld...de aanhouder wint.

Lekkere shakes zonder minpunten!

Een goed resultaat gehaald door 2 shakes per dag gecombineerd met een gezonde warme maaltijd of salade. Echt top! Chocolade en aardbeishake zijn heel lekker!

Eindelijk voedzame en gezondere shakes!

Qua smaak, voedingswaarde en structuur overtreffen de shakes van Be-slank al mijn verwachtingen. De samenstelling (vooral suikers) was voor mij de reden waardoor mijn interesse gewekt werd. Waar ik bij andere merken al snel weer honger kreeg, maar ook trek bleef houden in koolhydraten ("gewoon" eten) heb ik met deze shake daar totaal geen last van doordat deze goed vullen en duidelijk een betere samenstelling van ingrediënten /voedingswaarde heeft. De proefpakketten waren langere tijd helaas uitverkocht, uiteindelijk toch maar gelijk 2 bussen besteld (er van uitgaand dat ze nooit slechter konden zijn dan de voorgaande merken die ik ooit gebruikt heb) en vanaf de eerste shake ook geen spijt van gehad. Ook wil ik opmerken dat ik bij andere shakes op dag 3 al tegen heug en meug de substanties weg kreeg wat diëten echt een kwelling maakte, maar nu totaal geen last van! :) Enne.. Het handgeschreven kaartje was een goed steuntje in de rug bij aanvang!

Goede en snelle service

Ik koop al jaren bij be-slank en ben er erg tevreden over. De producten zijn TOP, de bestellingen verlopen soepel en de verzending is snel. Een tevreden klant dus!

Gewoon geweldig !!! Top

Al zoveel producten en merken geprobeerd. Maar Dit is echt gewoon de beste !! Heeeerlijke smaken en heeeeerlijke tussendoortjes

Onwijs lekker !

Ik heb de smaken cappuccino en mango passievrucht al geprobeerd. De cappuccino is heel erg lekker. Ik hou enorm van ijskoffie, maar dat is natuurlijk niet erg gezond, de cappuccinosmaak shake van Be-slank is absoluut net zo lekker. De mango-passie meng ik in de ochtend met Kefir!

Valt helemaal niet tegen!

Ik zag er heel erg tegenop, maar deze is gewoon lekker! Ik ben pas een week bezig maar ik heb geen honger gevoel. Ik pureer de shake met bevroren blauwe bessen en biogarde kwark of yoghurt. Met een rietje is het net een milkshake. En dan niet zo een chemische maar echt lekker. Geen straf en zeker geen honger. Ik heb eens van een ander merk een sojavrije shake geprobeerd, maar dat was echt niet te doen.

Ik moet dit product nog uitproberen, maar voor zover ziet het er goed uit.

Het beste middel om af te vallen.

Aan die ene zin hiervoor voeg ik graag toen, dat voor mij deze shaken een bijzon der bij-effect hebben, namelijk dat ik zelden of nooit meer 's nachts wakker wordt door kramp im mijn benen. Alleen daarom al is het goed om deze shaken te gebruiken.

Snelle levering, goede smaak!

Ik heb cappuccino en vanille besteld van de shakes. 1 van de beste smaken die ik tot nu toe heb gehad met afval shakes. De repen vullen stukken minder dat de shakes.

Lekker en vullend

Deze shake is van fijne structuur, drink lekker weg. En is vol van smaak. Hij vuld goed. Maar na 4 uur krijg ik wel weer honger, maar dat is per persoon wellicht verschillend.

Blij verrast en erg tevreden

Vier weken geleden begonnen, ik doe het puur om een paar kilootjes kwijt te raken en me fitter te voelen. Ik combineer het daarom met 1 normale maaltijd per dag en ook wijn en taart in het weekend. Ik houd een vol gevoel en heb minder last van pieken en dalen in mijn energieniveau. Het bevalt me erg goed!

Genoeg variatie in smaken

veel variatie in smaken. Waardoor je veel kan afwisselen. Zo vermijd je snel eentonigheid en mss zo gemakkelijker vol te houden. De porties vullen ook wel. Toch redelijk tijdje voldaan gevoel. Of de shakes ook hun resultaat hebben ... daarvoor doe ik het nog niet lang genoeg om daarover te kunnen oordelen.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.