Lekkere producten

Net begonnen met de producten. Shakes en bars. Smaken zijn prima. Levering was op tijd. Heel tevreden

De beste maaltijdshakes

Lekkere smaken, en het label toont geen rare ingrediënten of onnodige suikers en dingen die er niet in zouden moeten. Maar wel vezels, vitamines en mineralen. Ik voel me er goed bij.

Lekkere producten, snel geleverd.

Ik ben begonnen met Be-slank om op een gezonde manier gewicht te verliezen. Een aantal jaren geleden Herbalife gebruikt. Nu gekozen voor Be-slank. Deze producten bevatten heel weinig suiker en zijn volledig natuurlijk.

Proefpakket

Een proefpakket gekocht. Het werd snel geleverd en de eerste indruk is goed. Lekker van smaak en de shakes vullen goed.

Top producten!

Veel gezonde keuzes en altijd een snelle levering!

In 1 woord toppie

Dit is de 1ste shake die voor mij goed is. Ik neem smorgens met yoghurt en als lunch met melk en ik red het tussen door echt. Ik ben dr super blij mee dus de volgende bestelling gaat er van de week weer uit. Ik zr super

Zeer snelle levering en lekkere producten

De shakes zijn lekker, uiteraard heb ik mijn favorieten. Maar ze zijn allemaal niet korrelig en hebben geen nare nasmaak. Ook heb ik snacks besteld, heb nog niet alles geprobeerd, maar dat wat ik heb geprobeerd is echt top, gevoel dat je lekker mee kunt snacken terwijl het verantwoord is. De levering was ook al de volgende dag! Al met al ben ik zeer tevreden!

Snel geleverd en heerlijke cappuccino shake!

Ik ben herstellende van een ingrijpende operatie om kanker de baas te worden. Om het herstel te helpen, kreeg ik de tip extra eiwitten te eten en met de cappuccino eiwitshake is dat helemaal geen straf. Heerlijk als ontbijt of tussendoor!

Verassend lekker.

Budget pakket: Fijn om kennis te maken met de 9 maaltijdshakes smaken. Samen met een handige beker waarin je de shake bereid en repen naar keuze. Geen klontjes gehad en geen nasmaak. Fijn vindt ik dat de maaltijdshakes geen whey isolaat bevat en zeer laag zijn in suikers. Mijn darmen reageren ook goed op de maaltijdshakes van Be-Slank. Mijn favorieten smaken zijn Triple chocolade en mango passionfruit, ik meng de shake (2 schepen) met 200-250 ml (lactose vrije) melk, ik hou van de intense smaak.

Super goed

Geweldige feedback

Na 7 jaar nog steeds goed

Gewoon goed.

Voorheen cambridge gedaan die zijn wel voller van smaak, deze zijn een beetje waterig ook met melk, maar prima te doen!! Verder duidelijke website en informatie

Elke keer weer (h)eerlijk genieten van de diverse smaken shake.

De shake is in diverse smaken te verkrijgen. Lekker door bijvoorbeeld griekse yoghurt, melk, of in een zelfgemaakte smoothie. Je krijgt er een vol gevoel van. Ook het kaartje met een mooie spreuk die bij de bestelling zit motiveert, vooral als je hem als affirmatie gebruikt. Achterop staat een attente geschreven tekst. Komt persoonlijk over. Bij elke bestelling krijg je spaarpunten die je weer in kunt wisselen voor korting.

Hele fijne werkende producten

Erg lekkere shakes en ook nog eens lactosevrij. Voor mij perfect om te drinken. Ze werk goed en ik voel me ook gevuld.

Nog steeds niets gekregen. Al een week besteld

Al een week 2 shakes besteld en nog steeds niets geleverd gekregen!

Zoals steeds super tevreden!

Is al mijn derde bestelling bij Be-Slank en zal zeker mijn laatste niet zijn! Heel tevreden over de samenstelling van de shakes, de smaak én de structuur (die durft nogal vervelend korrelig zijn bij andere merken). Heb nu eens de Triple Chocolate en de Lemon Orange besteld, als afwisseling. De vanille smaak is mijn constante, die heb ik nu voor de derde keer al mee besteld. Ik kijk er telkens naar uit om mijn shake te drinken. Dat is dus goed nieuws!

Lekkere shakes!

Be slank heeft een ruime keuze in maaltijdshakes. Ze vullen goed en mengen ook goed, gelukkig geen stukjes wat je bij andere shakes wel eens hebt. Vaak neem ik een vanille en een andere smaak, choco caramel is heerlijk! Deze smaken kun je ook goed met elkaar mengen, een schep vanille, een schep choco. Ze zijn niet te zoet en ook niet chemisch van smaak, echt een aanrader!!! Het kost wel wat meer dan De gemiddelde shakes, maar dat proef je zeker en zie je ook terug in de voedingswaarden.

Heerlijke smaken!

Ik ben voor het proefpakket gegaan omdat ik niet kom kiezen. Hier kwamen meerdere favorieten uit en ik ben nog niet eens door de alle proefversies heen. Overtreft nu al mijn verwachtingen, ben heel benieuwd naar de anderen die ik nog over heb. Aanrader!

Goede smaak

Ik had het proefpakket besteld met 9 smaken shakes erin en wat zijn ze lekker! Geen chemische na-smaak of poederstructuur. Dus nu een startpakket aangeschaft want hier ben ik zo tevreden over

Makkelijk en lekker!

Met mijn drukke baan ideaal te combineren! Een shake met melk of yoghurt smaakt heerlijk! De proteïne repen zijn een welkom tussendoortje! S’avonds een normale maaltijd, tot nu toe goed vol te houden!

Redelijk.

De producten zijn niet allemaal goed vullend, dus ik heb best wel een hongergevoel. Ik eet er wat kha producten bij. De smaak van de vegan chocolate shake is erg lekker.

Toppie

Be-slank heeft overheerlijke shakes, die perfect smaken en met veel goede toevoegingen. Daarnaast zijn er veel extra eiwitrijke producten die ook erg lekker zijn. Na een kleine dip vanweg familie-omstandigheden, heb ik deze week de draad weer opgepakt en ik voel mij er goed bij.

Vegan shake vanille

Erg lekkere shake. Maak de shake met soja melk. En gebruik hem 2x per dag ochtend en middag. Ik ben sinds mijn gebruik van de b slank shake en mijn levenstyl die ik heb aangepast al een aantal kilo's kwijt. Tot nu toe erg tevreden en bestel vandaag mijn 3e pot

Heerlijk en voedzaam

De Be-Slank shakes zijn erg goede maaltijd vervangers die ik gebruik als aanvulling op mijn gewone voeding maar ook als echte maaltijd vervanger. Erg mooi ook bij het intermitted vasten. Ik voel mij er erg goed bij.

Super snel geleverd. De shakes zijn erg lekker en makkelijk om mee te nemen.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.