Het werkt, maar...........

Ik ben nu aan de tweede pot begonnen en zie dat het werkt. Mijn plan was om maandag t/m vrijdag twee shakes per dag te nemen en in het weekend normaal te eten. Dat werkt bij mij dus niet. Ik merk dat dit de werking van het product teniet doet en ik er in ieder geval dan niet meer van afval. Ik blijf op hetzelfde gewicht dan. (weeg ik me op zaterdagochtend, dan zie ik dat die 5 dagen wel degelijk effect hebben +/- 0,5kg eraf) Dus ga ik na mijn aanstaande vakantie in het weekend door en heb er dan alle vertrouwen in. Moet wel zeggen dat 2 shakes en wat fruit voor mij (man van 104Kg en 185cm) voldoende is om mijn dag door te komen.

Doet wat het beloofd en kost niet al te veel moeite

1 Januari begonnen met het Be-Slank programma. Eerste dagen is het even doorbijten maar prima te doen. Nu 23 dagen bezig en we vallen goed af. Eten 's avond een lichte maaltijd en overdag een shake en een reep. Bestellingen worden snel geleverd, spullen zijn goed te doen. Geen kartonsmaak en ook geen hele dagen met hongergevoel. Als je je aan het programma houdt ben je binnen een paar maanden klaar voor de zomer.

nooit meer iets anders

Sinds ik be slank shakes gebruik ben ik al afgevallen. ook met mijn lactose vrije dieet lukt het om het goed vol te houden. bestellen online is simpel en de levering is binnen een dag of twee. op aanraden van een goede vriendin die ook al heel veel is afgevallen gaan gebruiken. beste tip ooit.

Snelle levering, fijne shakebekers, gemakkelijk te maken met water.

Al veel soorten shakes gebruikt. Deze shakebekers werken erg goed, geen klontjes en makkelijk in gebruik. Na al vaker geshaket te hebben staan de shakes me wel tegen. Maar kwestie van doorzetten. De cappuccino shake vind ik wel lekker, terwijl ik een zwarte koffie drinker ben. Ook de repen met kokos zijn heerlijk!!

Verrassende smaak

De smaak mango passionfruit was verrassend fris-zoet. Bij shakes van andere merken accepteer ik vaak de smaak, maar deze smaak vind ik echt heel verrassend. Ik wou dat ik dit eerder had ontdekt, want dit stimuleert mij om vol te houden!

Erg fijn

Ik ben net een week bezig met de shakes. Het valt me erg goed. De shakes zijn overheerlijk. Ik heb eerder shake dieeten gedaan en dat was vaak pittig. Ook hadden de shakes een chemische smaakt. Deze shake's smaken echt naar meer! Ik weet niet hoeveel er van ben afgevallen, maar daar ben ik nog niet mee bezig nu. Ik ben vooral bezig met het GENIETEN van mijn shakes!!

Hele lekkere smaken.

Ben pas 1 dag bezig, en dat is goed gegaan zonder honger, ga streng 5 dagen daarna met een avond maaltijd. Heb ook al contact gehad, en daar hebben ze me goed voorgelicht, heel fijn product

Lekkere produkten en goede kwaliteit

Heb lang gezocht naar geschikte produkten maar de meeste bevatten als je goed kijkt nog steeds veel suikers of weinig vezels etc. Als je goed vetgelijkt spreekt de keuze daarom voor zich. Maar dan moet het ook nog smaken. Mijn beoordeling: geen twijfel meer over, Be Slank is niet alleen kwalitatief erg goed maar ook nog eens erg lekker. Geen straf dit en goed vol te houden.

Snelle levering en de producten zijn erg lekker

I love choco

Elke keer kijk ik weer uit naar de chocolade shake! Verveeld niet en is echt lekker. Na verschillende smaken geprobeerd te hebben is dit toch echt de favoriete!

Verrast

Omdat ik gluten en lactose intolerant bent is het erg moeilijk te vinden een shake wat bij mij past. Na een lange zoektocht Be-Slank gevonden. Ik moet zeggen dat het even wennen is maar zeker haalbaar. De shake's zijn lekker en je krijgt er een vol gevoel van. Ik ga het zeker blijven gebruiken. Tevens erg te spreken over de levertijd!

Snelle levering, prima producten, tevreden klant.

Dit is mijn eerste kennismaking met shakes. De vegan vanille is prima te doen. Volgende keer probeer ik de gewone vanille shake. De chocolade shake is heerlijk.... Die bestel ik zeker weer. De chocolade caramel muesli is heerlijk. Wel weinig caramel smaak, maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijk. Door wat yoghurt. Verder vind ik het heel prettig dat de shakes van be slank op natuurlijke basis gemaakt zijn. De levering was zeer snel. Ik ga zeker door met afvallen.

Topproduct

Dit is genieten heerlijke smaken vol en romig zonder klontjes na vele merken geprobeerd te hebben krijgt de Be-slank shake van mij een 🏆 Eind januari maar eens kijken hoeveel kilo's eraf zijn Word vervolgd😊

Lekkere goede producten

Smaakvolle shake kun je maken. Ook heel fijn voor mensen met allergie voor melk of lactose intolerantie. Heb de volgende bestelling alweer binnen.

Mijn favoriet is e vanille en de lemon orange. Met name de laatste is lekker fris.

De smaak van de shake is echt boven verwachting zeker in vergelijk met andere merken. Mijn favorieten zijn de lemon orange en de vanille, die ik met yoghurt meng.

Uitstekende produkten

De produkten die ik tot nu toe gekocht hebben waren allemaal van uitstekende kwaliteit en hielpen mee gewichtsverlies te realiseren. Ook zijn snacks erg lekker. Produkten zijn wel aan de dure kant, maar dat is volgens mij bij heel veel afslankprodukten (ook elders). Bestellen en betalen gaat zeer eenvoudig. Levering is snel. Enige minpuntje is dat er nooit eens een sample bijzit van een van de produkten. Ik heb al meerdere bestellingen gedaan, maar er zit nooit iets extra’s bij. Jammer.

Zeer blij met de nieuwe vegan shakes

Ik vond de shakes van Be-Slank altijd al lekker en goed vullen. Recent vanwege een grote korting heb ik ook eens de vegan variant geprobeerd (ik ben zelf niet per se veganistisch). Deze shake, vanille, vond ik net zo lekker als normale vanille. Maar ik vond deze nog beter vullen, voor langere periode om specifiek te zijn. Lange tijd geen honger. Ik hoop dat Be-Slank hier mee door gaat de vegan shakes, omdat al een tijdje ze in de uitverkoop zijn.

Super! En lekker ook!

Ben gemottiveerd door de shakes om wat aan mijn gewicht te doen. En het werkt! Dus me Happy!

Mijn ervaring met het product is goed

Snelle levering, goed ingepakt. Ik had een proefpakket en de smaak ik prima. Ik ga mijn smaak bestellen.

Heerlijke shake

Nu 2 smaken besteld cappuccino en vanille, zijn beide erg lekker. Zijn makkelijk in gebruik en geen klontjes.

Geweldig goed product!

Door mijn lactose intolerantie kan ik weinig tot geen shakes gebruiken, totdat ik de producten tegen kwam van Be-Slank. Als eerste het proefpakket besteld met diverse smaken om het te testen. Ik kreeg gelukkig geen klachten, maar bovendien vind ik de shakes heerlijk van smaak, niet te dikke structuur en zeker geen klonten. Mijn favoriete smaken zijn Banaan en Cappuccino (terwijl ik helemaal geen koffie lust😜) Net weer 2 bussen besteld en gewoon de volgende dag in huis, met als leuke aanvulling een kortingsbon voor de volgende bestelling!

Smaakt heerlijk

Heb nu 3 smaken geprobeerd aardbei, cappuccino, chocolade karamel. En alle 3 heerlijk van smaak en wat ik ook heel belangrijk vind goed te mengen zonder klontjes

Altijd naar tevredenheid

Lekker shakes. Mijn favoriet zijn banaan en vanille. De bestelling is altijd op tijd binnen.

Producten worden netjes verpakt en snel verzonden , met altijd een persoonlijke kaartje erbij.

So far so good

Ik heb de try out box gekocht voor 14 dagen. Ik ben pas net een paar dagen bezig, maar de smaak van de shakes bevalt mij prima. Cappuccino smaakt echt naar de ice koffie van Starbucks, de aardbei smaakt naar fristi, de mango/passievrucht is lekker fris en de chocolade smaken waren wel oké, maar net even wat minder dan de rest vond ik zelf (maar goed smaken verschillen) Ik heb er nog een aantal te gaan, dus verder dan dat kan ik nog niet oordelen. Zelfde geldt voor de soep, pasta en repen. Ik ben er nog niet aan toe gekomen. De eerste volledige dag alleen shaken vond ik wel pittig, had ervoor 2 flinke snoep dagen gehad, dus was even een flinke omslag. Soms voelde ik me wat flauw, maar met genoeg water drinken wilt het wel. Ik heb ‘s avonds nog wel 2 vega nuggets gegeten, omdat ik het kauwen toch wel miste. Merk dat ik nu wel sneller vol zit en de behoefte aan eten wel verminderd is. (Al vind ik het mentaal nog wel jammer om nee te moeten zeggen tegen bijv een lekker plakje cake) het feit dat ik dit pakket heb aangeschaft houdt mij wel gemotiveerd om door te gaan. Nog niet echt gekeken naar resultaat, maar ben ook nog te kort bezig. Word vervolgd 😄

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.