Lekker gezond tussendoortje

Erg lekkere chips, maar je proeft wel dat het een “gezonde” variant is. Zeker aan te raden!

altijd correcte afhandeling volgens gegevens website

altijd correcte afhandeling volgens gegevens website

Te dun en niet vullend

Ik was juist zo blij dat hier geen melk in verwerkt zit en geen troep. Maar de shakes zijn veel te dun, je kunt het eigenlijk geen shake noemen. Het is water/melk (heb het ook met lactose vrije melk geprobeerd!) met een smaakje. Daarnaast is het voor mij absoluut geen maaltijdvervanger, vult niet. Het is gewoon een hoop calorieën voor een niet echt smakelijk drankje. Wat wel fijn is dat ze niet te zoet zijn. Dat zijn andere shakes weer wel.

Hallo Kimberley, Jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over onze shakes. Het klopt dat onze shakes geen dikke volle shakes zijn. Dit is bewust, want niet iedereen houdt van dikkere en vaak lobbige shakes en dunner maken van deze shakes is lastig. Maar onze shakes kan je wel eenvoudig dikker/voller maken, door je shake klaar te maken in magere yoghurt/kwark of een plantaardige versie hiervan. Probeer het eens en het zal hopelijk een stuk beter bevallen! Groet, Janneke

Lekker shakes en goede proteïnerepen

Na het proefpakket heb ik 5 verschillende smaken shakes besteld, zodat ik tijdens de 3 en 2 shakes per dag de nodige afwisseling kan hebben. Ik heb gekozen voor mango passievrucht, aardbei, vanille, chocolat karamel en cappucinno. Daarnaast heb ik voor de lekkere trek en omdat je naast de shakes soms iets wil om te kauwen, de proteïnerepen besteld. Deze zijn zeer voedzaam, vullen snel en nog lekker ook. Ik zocht zelf een afvalprogramme wat lactosevrij is en vond dit in be slank. Kortom zoek je verantwoorde, lekkere shakes en repen om verantwoord af te vallen, dan zou ik zeker be slank aanraden.

Top product!

Gezonde levenstijl onderhouden met shakes en eiwitrijke producten van be-slank is ideaal!

Helemaal top

Had ze gemails voor informatie en kreeg ook heel snel uitgebreid antwoord! Bestelling is ook goed en snel verlopen :)

Verrassend lekker

Alle smaken zijn lekker, zelf heb ik ze aangemaakt met amandelmelk. Wel is dieet 1A te rigoureus voor mij en bleef honger hebben na 2 dagen. Nu 2x shakes en 1x avondeten.

Leuke kennismaking !

Na lang twijfelen het proefpakketje besteld , supersnelle levering en onmiddellijk aan de slag gegaan ! Wat een lekkere shakes zijn dit seg ! Makkelijk te bereiden , geen klontertjes en super lekkere smaken ! De banaan is mijn favoriet ! Ik ben fan !

Heerlijk

Had ik eerder moeten weten. Smaakt heerlijk,geen rare nasmaak ofiets

Fantastisch, superlekker!

Super lekkere aardbeienshake! Ik maak ‘m klaar met yoghurt en magere kwark en smaakt erg lekker! Niet te zoet, lekker romig! Echt een genietmomentje!

Lekkere smaken en goede service

Lekkere smaken eiwitpoeders zónder soja en goede service.

Lekker blijven eten kan gewoon!

Ik heb nu al enkele keren een bestelling geplaatst en ben nog steeds zeer tevreden. De leveringen zijn vlot, zo niet snel te noemen. Alles keurig verpakt. De keuze is reuze, shakes, repen, koekjes, chips. Noem het maar op, het is er. Alles zodat je op een verantwoorde manier jezelf kunt helpen om wat gewicht te verliezen dan wel op gewicht te blijven. Echt een aanrader!

Heb er alle vertrouwen in

Hallo, ik heb het pakket goed ontvangen. Ben er onmiddellijk mee gestart. Heb totaal geen hongergevoel .Had gekozen voor proefpakket en heb het alweer opnieuw besteld. Zo heb je variatie in de smaken en is het niet eentonig. Hoop snel mijn 5 overtollige kilo's kwijt te zijn. Vriendelijke shake groetjes

Vandaag gestart en tot nu tie geen honger.

Heerlijk

De shakes smaken allemaal heel lekker en puur. Ik doe ze in magere yoghurt kokosmelk, of in sojamelk en ze smaken stuk voor stuk lekker. Eindelijk heb ik een shake en maaltijdrepen gevonden waarvan mijn darmen zich niet opblazen. Bij andere bekende shakes of repen heb ik binnen een half uur een reactie op mijn darmen en bij deze gelukkig niet. Ik ga er zeker mee door want het is goed vol te houden. Ik vervang 2 maaltijden en in de avond eet ik gewoon met de rest mee, maar wel minder natuurlijk.

Heerlijke shakes.

Heerlijke shakes niet melig. Ik volg de vliegende start 5 dagen 3 shakes per dag. Dat valt niet mee. Ik zit nu op dag 4 en ik heb wel een onderliggend hongergevoel. Je raakt zeker kilo's kwijt. Ik ga na die 5 dagen door met 2 shakes per dag en dat is veel beter te doen. Ik ben van plan om de shakes te blijven gebruiken omdat ze heerlijk smaken en je op gewicht blijft.

Lekker

Heb al veel geprobeerd en echt het meeste is ontzettend lekker en maakt dat dit heel goed vol te houden is!

heerlijke shakes

ik had het proefpakket besteld om uit te maken welke smaak ik het liefst zou hebben, maar 1 voor 1 zijn ze heel lekker. Dat kan een probleem geven om te kiezen, maar ik zie het positief en zal genieten van de variatie.

Alles wat voor mij werkt

Be Slank is alles wat ik nodig heb. Heerlijke smaken, geen vies nasmaakje en geen hongergevoel. Snelle levering en een mooie quote erbij.

Heerlijke producten

Als je echt wilt afvallen dan kan ik je de producten van Be-Slank zeker aanraden. Alle smaken en producten zijn lekker en het dieet is goed vol te houden door zijn variëteit.

Hele lekkere shakes, geen honger gevoel en goed afvallen!

Net mijn eerste shake gedronken: Cappuccino met melk en een ijsblokje!

Ik was op zoek naar shakes zonder chemische toevoegingen! Deze zijn echt top! Heel lekker

Lekkere shakes

Al vaker deze shakes gehad! Dan weer even gestopt en nu toch weer beginnen. Je merkt meteen wat in je gewicht!

Veel variatie en goed resultaat!

Lekkere producten, veel keuze in smaken en soorten maaltijdvervangers en het belangrijkste: resultaat! Afvallen en toch niet de hele dag honger hebben. Wel best prijzig, maar in ieder geval niet zonder resultaat!

Niets voor mij

Smaak is goed maar de textuur is zeer lopend. Ik heb ook geen voldaan gevoel. Niets voor mij dus.

Hallo Hedvig, Jammer om te horen dat de shakes niet helemaal zijn wat je had verwacht. Heb je al contact gezocht met onze gratis online dieetcoach? Wij kunnen je namelijk tips geven, om je shake eenvoudig minder 'lopend' tot zeer stevig te maken. De smaak was al goed namelijk. Mocht je nog vragen hebben of tips willen ontvangen, kan je gebruik maken van de online chat op de site of mailen naar info@be-slank.nl. Ook vind je deze tips in de begeleidende email die je hebt gehad bij je bestelling of op de verpakking. groet, Janneke

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.