Een prima bedrijf

Altijd snelle levering en de producten zijn zeer smakelijk.

aarbeien smaak

deze smaak is heerlijk en snel te maken en helpt

Niet lekker

Voor het eerst de Lemon Orange shake besteld omdat de Mango passionfruit al een tijdje niet leverbaar was. Ik vind de Lemon Orange dus echt niet lekker, vind deze te chemisch smaken. Dus voor mij deze niet weer. Hoop dat de Mango Pasionfruit weer snel op voorraad is. Groet, Ankie

Heerlijk!

Ik ben vandaag begonnen en ik neem 1 Shake om 12 u en ik eet 1 koolhydraat arme maaltijd als avondeten, in combinatie met IF. Ik vind de aardbeien Shake heerlijk en krijg er geen buikpijn van! Ik ga dit 5 weken doen en ben benieuwd naar het resultaat.

heerlijke shakes!

Moeilijk om een keuze te maken uit de smaken, want ze zijn allemaal lekker. Ik neem om 7 uur een shake en hou het dan makkelijk vol tot 12.30u. Soms wel een stuk fruit tussendoor. De chocolate caramel vind ik wel meer naar chocola smaken dan dat ik de caramel proef, maar aangezien ik dol ben op chocola.......ik geniet ervan. Ben nog niet echt veel gewicht kwijtgeraakt, maar doordat het nu zomer is en er nog wel eens een terrasje op het programma staat (met een drankje en vooral hapje) vind ik dat niet erg. Na de zomer ga ik er volop tegenaan met deze shakes.

Lekkere shake

Al een tijdje op zoek naar een smakelijke glutenvrije en melkvrij proteïne shake. Eindelijk eentje gevonden die gewoon goed smaakt! Snel en correct geleverd.

Heerlijke smaak

Ik houd meestal niet van eiwitshakes, omdat die meestal echt zo’n chemisch smaakje hebben. Deze heeft het totaal niet. Wat ik ook fijn vind, is dat het lactose vrij is. Altijd lastig zoeken.

Niet het gevoel dat ik op dieet ben!

De producten van be-slank zijn erg lekker en wat ik vooral fijn vind is dat ze verantwoord zijn, er zit geen troep in, maar goede ingrediënten. Ze zijn erg verzadigend, geven voor langere tijd een vol gevoel. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik op dieet ben!

Valt tegen

De smaak van de shakes zijn prima. Maar als je deze met water mengt is het te dun en ik heb 2 uur later weer enorme trek. Shakes van IsaLife zijn romig en zelfs met water een dikkere substantie. Mag in prijs misschien aantrekkelijker zijn, maar is ook een veel mindere kwaliteit als IsaLife en bij IsaLife shakes heb je pas 4 uur later een beetje trek.

Hallo Petra, Spijtig om te horen dat de shakes je niet bevallen. Wij adviseren om de shakes ook in zuivel als melk, magere kwark of een plantaardige variant klaar te maken i.p.v. met water. Voordeel is dat de shake dan ook beter smaakt, meer vulling en dikker van structuur is. Groet, Janneke

Goede producten tegen goede prijs en snel geleverd!

Ik blijf hier zeker bestellen!

Zoals steeds alles top!

Ik bestel al jaren de shakes van Be-Slank. Gewoon als snelle lunch. Geen andere merken voor mij, enkel bij deze heb ik geen last van een opgeblazen gevoel en pijnlijke darmen. Ik bestel steeds de smaken vanille, cappuccino en de chocolade. Zeer lekker van smaak en een aangename structuur.

Zoals steeds alles top!

Qua producten top, qua informatie nog eea te verbeteren.

De shakes zijn heel goed van smaak, geven geen vervelende darmklachten oid, wat ik vaak bij andere shakes ervaarde. Ben nu anderhalve maand verder en sta eigenlijk al 3 weken stil qua gewicht. Daar baal ik wel van, ondanks dat ik me keurig aan de voedingsadviezen hou. Daar zou wat mij betreft een veel duidelijker stuk op de website mogen. Ik nuttig waarschijnlijk veel te weinig kcal (1000-1100 per dag). Maar hier lees je dus niks over. Informatie zou dus een stuk beter kunnen. Qua producten wat mij betreft 5 sterren, qua begeleiding/informatie hooguit 2.

Late levering, maar eind goed al goed!

De levering van mijn bestelling liep even grondig mis bij PostNL. Na ingrijpen door Be-Slank heb ik de bestelling anderhalve week later dan toch ontvangen. Daardoor heb ik nog niet veel kans gehad de producten te proeven en de eventuele effecten te zien. Nog even afwachten dus. Wel alvast zeer tevreden over de goede opvolging van Be-Slank!

Smaken zijn prima( proefpakket) niet te zoet

Super tevreden

Ik gebruik Be-slank al een tijd, blijft heerlijk, makkelijk en ik heb iig geen honger tot de lunch. Voor de chocolade en de aarbeien versie zijn mijn favoriet.

Product is goed, maar begeleiding kan beter

De shakes zijn lekker. De dieetcoach waarover wordt gesproken, geeft geen echte begeleiding. Wanneer je geen facebook hebt, blijf je qua voedingsschema op je honger zitten. Er wordt enkel verwezen naar het voedingsplan op de website. Een simpel kader wat je best eet, welke producten je best vermijdt, de tijdstippen waarop,... worden niet aangereikt ondanks de specifieke vraag.

Snel en duidelijke website

Alle info was duidelijk en overzichtelijk te vinden op de website. Fijn menu en snelle levering. Bedankt!

Heerlijke shakes

Ben erg tevreden over de shakes. Heerlijke smaken, vooral de Lemon Orange en Mango Passionfruit. Ik heb met deze shakes geen borrels in mijn buik, dat heb ik wel bij andere merken.

Ben nu 2 weken bezig met be slank, had dit niet gedacht maar wel gehoopt natuurlijk Maar ben 5 kg kwijt

De smaak nu twee Shakes al beter dan alle shakes die ik nu al heb gehad

Even afwachten ben al 1 maand bezig met andere shakes al 8 kilo afgevallen tot nu toe dus hopenlijk gaan we met deze shakes naar het gewicht dat ik wil, de smaak van de koffie en aardbeien was in ieder geval super

Mmmm...ik ga voor aardbei!

De bestelling binnen een paar dagen in huis levering is keurig netjes. Ik gebruik zelf de poeder in combinatie met magere yoghurt en een beetje fruit. Dit is goed vol te houden en 's avonds gewoon eten. De kilo's gaan er niet heel hard af maar heb wel het idee dat ik nu meer vitamine binnen krijg dan anders.

Altijd snelle levering, bijna alles is goed van smaak, veel variatie mogelijkheden

Snelle levering en goede service

Vragen worden snel beantwoord en bestellingen worden super snel verstuurd.

Shakes

Ik heb al een aantal smaken uitgeprobeerd, de ene is iets lekkerder dan de ander maar het is zo een gemakkelijk en evenwichtig ontbijt. De chocolade die is zo lekker. Je bent voldaan en kan verder tot het tijd is voor een tussendoortje.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.