Prettig .... snelle levering .... betrokkenheid ...!

Vanmorgen voor het eerst de omelet gemaakt ..... was heerlijk ... een echte aanrader .... !

Fijn afvallen zonder honger of vieze smaakjes

Ja, het was zover de kilootjes moesten er af. Maar hoe? Na de reviews van diverse producten gelezen te hebben gekozen voor shakes van be slank. De shakes smaken heerlijk. Het is net of je dagelijks je mag vergrijpen aan de lekkerste milkshakes. De eerste week wel een beetje hoofdpijn en wat licht in mijn hoofd omdat mijn suikerverslaving best groot was (nooit begrepen waarvoor die stickers op de m&m zakken waren ­čśť). Maar nu in twee weken al aardig wat afgevallen. Moet nog wel even doorzetten maar dat moet lukken met de shakes en repen van be slank. De chocolate crispie reep is ook een echte traktatie. Andere repen die ik heb geprobeerd vond ik nogal taai (ik noemde dat schoenzolen­čśë) dus makkelijk afvallen omdat de producten goed en lekker zijn ­čĹŹ.

Prima smaken en vult goed

Ik ben net een paar dagen begonnen dus resultaten nog onbekend. Maar tot nu toe prima tevreden, smaken zijn goed. Even wennen omdat ze niet heel zoet zijn en ik veel suiker gewend was. Maar dat is juist ook de bedoeling. De shaker vind ik nog niet heel handig maar met een vork roeren werkt ook prima. Ben vooral fan van de ingredi├źnten, kwam de vergelijking hier op de site tegen en daarom besteld. Heb zelf ook nog wat pakken in de drogist en supermarkt bekeken maar daar zitten inderdaad veel suikers in. Ik hoop hiermee een begin te maken en te wennen aan veel minder suikers eten.

Werkt echt

Ik gebruik nu Be-slank 3 weken en de kilo's vliegen eraf ,ik heb ook de 5 daagse shake week gedaan dat was best pittig maar het resultaat was er ook naar 2 kilo in 5 dagen te gek. Nu doe ik 2 shakes op de dag en s'avonds gewoon eten het gaat wat langzamer maar nog steeds val ik 1 kilo per week af dus ik ben heel tevreden ik ga nog even door.

Het pakketje was snel bezorgd dus wat was positief. De smaak vind ik niet heel lekker (maar dag blijft natuurlijk persoonlijk), maar het is te doen. Ik heb nooit andere shakes geprobeerd dus wat dat betreft ook geen vergelijkings materiaal. Wel zou het handig zijn als er een maatschepje bij zou zitten, of er bij te bestellen zou zijn.

Hallo Nanouk, Bedankt voor je uitgebreide en positieve beoordeling. Wat betreft de smaak, dit is inderdaad persoonlijk, maar er zou wel een maatschepje in de pot moeten zitten. Soms zit deze (helaas) onderin de pot onder de poeder verstopt. Mocht dit niet zo zijn, kan je altijd even contact opnemen met ons via info@be-slank.nl Met vriendelijke groet, Team Be-Slank

Helemaal top!

Ik had banaan besteld en per ongeluk de verkeerde smaak gekregen. Mail gestuurd en dezelfde dag nog antwoord terug en 2 dagen later de goede smaak gekregen. Top!

Zoals altijd: snel, betrouwbaar en goed.

Ik ga het liefst even langs de zaak in Haren om mijn bussen op te halen: als het even kan op de fiets, want gezond ritje van 25 km. heen en idem dito terug ene altijd gezellig praatje aan de bar Helaas past dit niet altijd in de agenda en dan vallen we terug op de online-bestellingen en die gaan ook altijd goed.

Net begonnen

Ik ben pas begonnen en ben benieuwd of het bij mij ook werkt. Ik heb proefpakket besteld in de eerste instantie.

Gewoon top zoals altijd

Wat kan ik zeggen.. al ruim 5 jaar trouwe klant.

Snelle service en enorm lekkere shakes!!! Daarmee is lijnen geen straf....

Uitstekende profucten, zeer goede smaak.

Producten smaken zeer goed (ik drink de shakes in combinatie met ongezoete amandelmelk; aanrader!). Als ik dan een kritische noot zou moeten plaatsen is het de prijs. Toch neem ik dat voor lief als ik de kwaliteit vergelijk met andere aanbieders van shakes.

Super snel geleverd­čśÇ­čśÇ

Vandaag ontvangen, morgen starten. Zin in.

Lekkere shakes!

Heerlijk door de Griekse yoghurt, zo blijft m'n hongergevoel langer weg. Goede smaak en je proeft de stevia ook bijna niet en daardoor smaakt het ook niet (te)zoet. Stevia is namelijk erg overheersend. Lekker met ongezoete amandelmelk. Nu 4 smaken geproefd en allemaal lekker. Ik ga hier z├ęker mee door!

Snelle levering. Smaak is erg goed.

De levering van Be-Slank is heel snel, en netjes verpakt. Ik vind de smaken die ik tot nog toe heb geprobeerd (probeer-pakket) erg lekker en ik hoop dat het me ook het gewenste resultaat brengt, maar het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Met vr. gr. J.N.

Beter dan verwacht!

Ik heb in het verleden meerdere soorten shakes geprobeerd.. Merken, smaken en met verschillende doelen. Ik heb de chocolade besteld omdat ik gewoon een chocofan ben. In combinatie met sojamelk/producten gezien mijn gevoeligheid is dit echt een schot in de roos! Niet te heftig of zoet. En ideaal met de beker die gewoon goed afsluit en niet knoeit. Ben ik goed in namelijk. Ik las over de beker dat mensen de dop vervelend vonden maar als ik de beker een kwartslag draai zodat de dop langs mijn gezicht gaat is er niets aan de hand. Erg blij dus met mijn aankoop en het smaakte beter dan verwacht. Niet een chemische smaak zoals vaak. Dus prettig om ze te drinken.

Lekkere smaak

Ik gebruik de shake mn als maaltijdvervanger tijdens intermittend fasting. De rest van de tijd eet ik normaal zonder calorieen te tellen. Mijn eerste indruk is dat deze shake ook voor dit doeleinde geschikt is. De smaak vind ik goed, niet te zoet. Geen bittere nasmaak van de stevia.

Goed vullende en lekkere shakes

Ik heb nu 5 van de 9 shakes uitgeprobeerd. Tot nu toe allemaal lekker! En, geen honger gevoel! Zeker een aanrader.

GE-WEL-DIGE shakes die lactosevrij zijn

Als je een lactoseintollerantie hebt, is het vaak lastig om met shakes te beginnen. De meeste merken shakes bevatten lactose. De (meeste) shakes bij Be- Slank zijn lactosevrij. Heerlijk met (lactosevrije) melk of yoghurt!

Prima te doen, lekker plantaardig.

Hectische goed vol te houden. Ik mix de shake met karnemelk of ongezoete amandelmelk. Dan vind ik het het lekkerst.

Smaakvolle shakes

Ik had een proefpakket besteld. Snel ontvangen. Heerlijke smaken allemaal.

Goede producten, snelle service

Mijn dochter heeft eiwit intolerantie en ze eet erg slecht. Ze neemt de plantaardige shakes met soja melk of soja yoghurt als aanvulling op de normale maaltijden. De smaak ( vooral banaan) is heerlijk en ze krijgt zo in ieder geval extra voedingsstoffen , vitaminen en mineralen binnen . Ze voelt zich veel beter en heeft meer energie . Dus een goed product en de levering is snel en netjes verpakt .

Goed en lekker

Het is enorm lekker en goede shakes! Pak nu elke dag een shake en blijf goed op gewicht!!

Snelle levering en zoals ik op het etiket kan lezen, erg goede shakes zonder kunstmatige zoetstoffen. Nu de eerste shake gehad en de smaak is heel goed.

Super levering

Zeer tevreden met de snelle levering. Veel verschillende smaken!

Vlugge levering en heel lekkere shakes.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingredi├źnten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.