Snelle levering, goede producten

Eerst het proefpakket met de verschillende smaken besteld. Dit beviel erg goed, de smaken zijn niet overdreven zoet en met 2 shakes per dag kan ik het goed volhouden. De levering is snel en het is ook fijn dat je niet alleen met ideal kan betalen, maar ook met afterpay, paypal e.d.

Ik Ben, blij dat ik be-slank heb leren, het is fantastisch.

Al bij de kennismaking van de producten, en wat ik gelezen had, gaf hetmij een gevoel van, dat is iets voor mij. Dus heb ik producten besteld en ben ik gestart. En als je de tips goed volgt, dan is het resultaat zeer goed. Ik heb al alle diëten geprobeerd, maar de resultaten waren niet zoals met be-slank. Hou vol ,het loontde moeite.

Erg lekker voor “dieetspul”

Ik heb nu meerdere keren een bestelling gedaan en ben heel erg tevreden. Hoe je de vele smaken van de shakes ervaart is natuurlijk per individu verschillend. Ikzelf vind vanille de allerlekkerste en bosvruchten het minst. Er zijn genoeg smaken, en allemaal lactosevrij en zonder suiker. Ook heb ik de proteïnerepen, chips, koekjes, chocobites en de penne geprobeert. Allemaal heel erg smakelijk. Geweldige produkten die zeer vezel- en eiwitrijk zijn. Bestellingen worden snel uitgevoerd en je spaart ook nog eens voor korting. Een echte aanrader.

Heerlijke smaak.

Leuk pretpakket.

Heb net een proefpaķket besteĺd gezonder en het smaakt ook nog lekker..! Wel lekkere en verschillende smaken in het pretpakket. Top pakket dus!

De shakes zijn heerlijk en vervelen echt nooit!

Ik heb tot nu toe dagelijks shakes genomen, heerlijk met wat diepvriesfuit en magere yoghurt en het is elke keer weer genieten. Wat het echt met mijn gewicht doet kan ik niet zeggen want ik heb daarnaast niet erg gelijnd.

Smaakvol

Smaakvolle producten 👍

Perfect!

Eindelijk weer mijn shakes binnen! Ik maak ze met soja melk, ijs en oploskoffie. Perfect ontbijt! Savonds groenten en een nieuwe ijskoffie van be slank als toetje. Kan niet lekkerder

Het zijn gewoon cadeautjes in de ochtend en tijdens de lunch

Ik heb meerdere varianten shakes geprobeerd. Van Camebridge tot Atkins en eigen merk kruitvat. Maar dit....ongelofelijk lekker!!!!!!! Die 4 kilo moet zeker lukken voor 5 sept :)

Bosvruchten heerlijk in kwark

Heel lekker wakker worden met kwark en wat extra bosbessen. Wat is de zomer toch heerlijk. Fris van smaak, niet te zoet, ik vind m heerlijk.

Lekker

Proefpakket besteld, stuk voor stuk lekkere smaken!

TOP!

Ik heb al meerdere keren bij Be-Slank besteld. Ik moet bekennen dat ik soms weleens een andere shake probeer, maar altijd bij dit bedrijf terugkom. Dat komt door de combinatie van smaak, hoeveelheid proteinen en het lactosevrije aspect. De eerste keer heb ik de shakes besteld om af te vallen en daar helpen ze echt heel goed bij, maar ik gebruik ze nu meer als proteinenshake voor na het sporten. Waarom Be-Slank? Ze zijn dus lactosevrij en sinds kort ben ik erachter gekomen allergisch voor melkproducten te zijn. Andere producten zonder whey smaken heel zemelig. Dan moet ik mn neus dichthouden om maar niks te proeven.. Dat heb ik bij deze shakes dus helemaal niet. Stiekem keek ik er alweer naar uit om de cappucino shake te drinken, zo lekker vind ik die! Smaak vind ik helemaal top, hoeveelheid proteinen is echt goed en het is lactoservrij. Ik ben een happy customer! (Ik heb cappuccino en banaan besteld, mijn favorieten! Cappuccino met sojamelk en wat ijsblokjes is goddelijk. Dieet-Frappuccino, die niet voor een "normale" frappuccino onder doet.

Goed te doen!

Even doorbijten, Daarna geen hongergevoel meer.Als het afslankproces op gang komt weet je waarom je het doet en motiveert het om door te gaan. Producten smaken prima en met wat extra groente maak je b.v. een heerlijke maaltijdsoep.

Goede website met duidelijke info

Smaakvolle producten, goede service

Snelle levering en goede shakes met mooi resultaat.

Heerlijke aanvulling op koolhydraatarm dieet

De producten van Be Slank gebruik ik als aanvulling naast een koolhydraatarmdieet. Door de aanwezigheid van weinig suikers vind ik dit geweldige shakes. Ik ben een echte zoete kauw en als ik een zwak moment heb neem ik een shake met yoghurt of kwark, net een heerlijk toetje! Vries het in het je hebt een roomijsje en heb er ook al een keer een mini cheeckecake van gemaakt. Plus als ik geen tijd heb 's morgens om een koolhydraatarm ontbijt of lunch te maken zijn deze producten erg handig. Binnen 2 minuten is het klaar.

Teleurgesteld

Ik ben enthousiast begonnen met de shakes en na het nu 5 dagen gebruikt te hebben , heb ik me gewogen Wat was ik teleurgesteld dat er geen gram van mijn gewicht af is. Ik ga er nog mee door maar ben bang dat ik geen nieuwe shakes meer bestel

Hallo Agnes, Het komt wel eens vaker voor dat men in de eerste week (vooral pas na een paar dagen) niet afgevallen lijkt te zijn. Dit komt doordat je vochtbalans behoorlijk kan veranderen door een ander eetpatroon (shakes). Het kan zijn dat je bijv 1 kilo vet kwijt raakt en je lichaam 1kg vocht vasthoudt. Dan lijkt er dus op de gewone weegschaal niets gebeurd te zijn, maar in werkelijkheid dus wel werkelijk. Meestal zie je in week 2 het totale echte resultaat. Mocht je dan nog geen resultaat zien, neem dan contact op met onze gratis dieetcoah, want niet afvallen bij gebruik van onze shakes is eigenlijk niet mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Be-Slank

Goede producten

De producten zijn goed van smaak!

Heerlijk!

Heerlijke en vooral frisse shakes! De fruitsmaken zijn mijn favoriet. Gecombineerd met yoghurt en verdund met wat water is het een heerlijk glas drinkyoghurt, alsof het optimel is maar dan beter!

Gewoon lekker en gemakkelijk

Ondertussen al meer dan 1 week bezig en verschillende smaken geprobeerd. Cappuccino is heerlijk's morgens met een koffiepotje erbij en 's middag hou ik van de aardbeismaak. Soms eet ik er een klein slaatje bij om toch iets te hebben om te bijten....We doen verder...en zien hoe plat onze buik wordt!

Heerlijk

Dit product bevat zoveel goede vezels en eiwitten, dat het goed vult als maaltijd. Ik ervaar zoveel rust op een dag dat ik controle heb over wat en hoeveel ik binnen krijg! Be slank is de beste shake ervaring!

lekker!

Ik heb wel eens andere shakes geprobeerd en deze waren snel wat dikkig en gaven een krijtachtige na smaak. Be-slank heeft dit niet. En de smaak is ook nog eens echt lekker!!

Lekkere shakes

Ik heb de aardbei shake geprobeerd. Lekkere smaak en ik zit er goed vol van. Ik meng hem met 250 Gr yoghurt en soms wat fruit er door.

De proefverpakking met verschillende smaken besteld en nu een aantal geprobeerd, ze smaken goed. Ik was nogal bang voor de aardbeiensmaak want dat is vaak mierzoet, maar deze was erg lekker.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.