Enige met weinig calorieën

Ik neem dagelijks als lunch een shake, lekker makkelijk en snel en eigenlijk de enige met zo weinig calorieën. Favoriet zijn cappuccino, forest fruit en strawberry yogurt.

Errug lekker in de koffie!!

Ik heb eerst het proefpakket geprobeerd, alle smaken prima, wel goed zoet. Ik ben echter gek op latte macchiato met salted caramel, dus de chocola en salted caramel in de koffie geprobeerd. Echt heel lekker dus! Een opwekkende koffie die verzadigd, wat wil je nog meer!!! Vanille doet het overigens ook goed in de koffie!!

Smaakt heerlijk en doet wat het moet doen.

Super tevreden. Shakes, chips en repen smaken heerlijk.

Heerlijk

Wil graag een paar kilo kwijt , de vanille shake smaak heb ik gekozen om uit te proberen. Doe het met melk , maar je moet wel goed schudden, maar heerlijke shake!

Lekkere shakes

Wij zijn 62 en 65 jaar en zijn nu 14 dagen met dit dieet bezig. De shakes vinden we lekker vooral de chocolade en cappuccino, de bananensmaak vinden we minder. De chocoladereep is lekker crunchy. Het afvallen gaat traag maar is wel te doen zo op deze manier, s avonds nemen we dan de warme maaltijd, zo kunnen we het toch volhouden want we zijn al afgevallen en dat geeft toch moed om verder te gaan.

Heerlijke shakes

Ben nu 3 weken bezig en naar volle tevredenheid. Ik neem 2 shakes per dag. "s morgens en 'smiddags. De shakes zijn heerlijk de omelet is lekker en de soep is super lekker. Dus makkelijk vol te houden. Dus een aanrader!!!!

Tot nog toe gaat het prima!

Ik heb eerst een pakket met allerlei smaken besteld. Ik vind de aardbei en banaan het lekkerst en heb daar dus een bus van besteld. Twee schepjes in 300ml yoghurt en je hebt een heerlijke maaltijd. De eerste dagen waren pittig omdat je lichaam er aan moet wennen, maar daarna gaat het goed. Tussen door neem ik fruit, gekookte kipfilet, een ei of een opkikker.

• Crunchy Coconut Proteinereep een lekkere bite

Halverwege de ochtend een halve proteinereep is iets om naar uit te kijken! Een traktatie!

Lekker!

Altijd even afwachten als je voor het eerst een product online en zonder ervaring besteld. Blij met de keuze voor Be-slank. Snelle levering en de smaak van het product is echt aan te raden(strawberry). Het vult goed, geen hongerig gevoel.

Mooie en duidelijke webshop, goede prijs/kwaliteit verhouding, bijna of geen suikers in de producten, snelle levering en bovenal : heel erg lekker!! Toppie, team LineStyle!!

Heel goed En ook Op tijd. Ik had per ongeluk mijn huis nummer verkeerd ingetoetst zag heel laat gelijk email opgestuurd en gelijk doorgegeven maar ik maakte mij wel zorgen dat het op verkeerde huisnummer zou bezorgd worden. Ik kreeg gelijk email terug dat het huisnummer gecorrigeerd is en het pakket was bij mijn buurvrouw ingeleverd omdat mijn deur niet hoor was nog aan het slapen toen thuis was was mijn pakket er niet weer email opgestuurd en weer gelijk antwoord gekregen dat mijn pakket bij buurvrouw nummer 10 was geleverd. Pakket opgehaald bij buurvrouw en toch nog een keer email gekregen of pakket goed in orde ontvangen was terug antwoord gegeven dat het goed is gekomen. En netjes en vriendelijkweer email terug gekregen. Ik heb hele goeie ervaring gehad dat jullie snel reageren en daar ben ik blij. Iedereen zou denken waarvoor al die paniek. Ik had huisnummer van buren pee ongeluk opgeschreven die heel langg ziek zijn en heel lang al in ziekenhuis liggen

De producten zijn super, de leveringen zijn super snel en de smaak van alles is ook helemaal geweldig! Het is echt een aanrader voor iedereen. Bij twijfel?? DOEN!

Mirac heeft nog steeds een buikje

Ik beoordeel hierbij mijn collega, hij gebruikt de shake en is er zelf erg van overtuigd dat hij zal afvallen. Helaas zie ik geen enkele progressie. Ben benieuwd of het zal gaan werken.

De smaken zijn zoals je mag verwachten

Proefpakket genomen en een aantal smaken zijn echt naar wens. Jammer dat je niet zelf een proefpakket mag samenstellen, want ik wist op voorhand al dat ik 2 smaken niet lekker vind. Ook de dark chocolate bite gekocht en ook die vind ik fantastisch qua smaak!

Smakelijk

De bestelling was snel binnen. Tot nu toe diverse shakes geprobeerd en tot nu toe allemaal lekker. Ontbijt shake doe ik in amandelmelk en de lunch shake in magere kwark. Het is meer de " psychische " honger waar ik van af moet kikken dan lichamelijk. Maar daar helpt dit programma waarschijnlijk wel bij. Ik wil mij hier aan houden.

Lekkere shakes !

Prima shakes met weinig suikers, komt in verschillende smaken.

Heerlijk fris

Lekkere frisse shake, eet deze met magere kwark en een appel, heerlijk

Smakelijk

Ik heb nu 2 dagen de maaltijdshakes in huis, caramel/choclade en bosvruchten. Ik ben zeer tevreden over de smaak, reuk en structuur(niet korrelig). Dit kan ik zeker een paar keer per dag drinken zonder dat het mij tegen gaat staan.

Goed gevoel

Maaltijdvervanger die een lekkere smaak heeft. Een langdurig verzadigd gevoel geeft. En psychisch goed voelt doordat het op natuurlijke basis is.

Weinig suikers, veel eiwitten en granen

Het is voor het eerst dat ik aan de shakes ben gegaan. Ik was er behoorlijk huiverig van en geloofde er niet zo in, zeker niet als je leest hoeveel suikers er in andere merken zitten, bijna de helft of zelfs meer dan dat! Toen in de samenstelling van Be-Slank zag wilde ik het toch eens proberen. Ik heb de vanille en cappuccino gekozen. Bij de Vanille vind ik het eerste slokje echt niet lekker en daarna gaat het wel. Ik ga het vandaag eens proberen met magere yoghurt ipv magere melk, misschien dat het dan beter is. Smaken verschillen. De Cappuccino daarentegen is echt heerlijk!!! Die neem ik volgende keer weer! Het is geen sterke koffie smaak en ook niet te zoet, gewoon lekker. Verzending was ook super snel, tot op heden ben ik zeer positief over Be-Slank.

Smakelijk

Dit is de eerste shake die lekker is. Meestal zijn ze zanderig en lokt het niet aan, om er nog één te nemen.

De shakes die ze verkopen zijn heerlijk en een prima vervanger voor reguliere maaltijden.

De aardbei shake is heerlijk met magere kwark. Ik heb geen hongergevoel,

Fijne afhandeling; lekkere opties

Van bestelling tot afhandeling ben ik erg tevreden met Be-Slank. Ik heb Be-Slank gevonden in mijn zoektocht naar Vegan eiwitshakes met de juiste voedingstoffen; en dit heb ik zeker gevonden in de heerlijke Vegan Caramel Chocolate shakes. De communicatie verloopt erg fijn en het proces is duidelijk. Ik ben inmiddels bijna een jaar met regelmaat de potten aan het aanschaffen en beveel het ook mensen in mijn omgeving aan.

Snelle bezorging, producten zien er mooi uit, smaken van de shakes zijn heel lekker.

Ik heb het proefpakket aangevraagd voor mijn dochter. Deze shakes met hoogwaardige eiwitten en weinig tot geen suiker, gaven ons een goed gevoel. De producten zien er mooi en aantrekkelijk uit. De shakes zijn makkelijk te maken in de bijgeleverde shaker (ook heel prettig dat die er bij zat) en de smaken zijn echt lekker. Ook de reep als tussendoortje is lekker. Het honger gevoel in de morgen is zeker voor langere tijd weg, dus dat is winst. Het is nu nog te kort tijd om te zeggen of mijn dochter er ook daadwerkelijk door af gaat vallen. Ze neemt nu 1 shake als ontbijt, bevalt het goed dan willen we een nieuwe bestelling plaatsen om ook een shake tijdens de lunch te nemen. Maar voor alsnog zijn we zeer positief!

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.