Heerlijk producten

Goede en eerlijke producten. En vol gevoel

Goede kwaliteit en service

Ik bestel al jaren de produkten van Be-Slank. De produkten die ik tot nu toe besteld heb vind ik erg lekker. Met name de vanille shake is aan te raden. Snelle verzending en veel betaalmogelijkheden. Top bedrijf met top produkten.

Geweldige producten en service !!!

Ik ben zo tevreden van Be-slank !! Het is en blijft een dieet en alles begint bij jezelf maar wanneer je dit kan doen met ECHT LEKKERE shakes en producten dan gaat het toch een stuk makkelijker... Be-slank, zou ik niet meer kunnen missen.. Ondertussen al 28kg kwijt... En voor iemand die graag eet, drinkt en suikers nodig had... Ben ik best fier te kunnen zeggen, dat het me met Be-slank lukt !! Er is altijd wat wilskracht en karakter nodig, das bij elk dieet, maar het is geen straf voor mij om een shake te moeten drinken, of om een lekkere wrap te nemen en die te vullen met lekkers. Heb ik toch nog trek neem ik een reep.. Ik luister vooral naar mijn lichaam en ben veel bewuster met voeding bezig en ik voel me niet slap of loom, ik voel me geweldig !! Ook is de service van Be-slank geweldig !!!! Ze zijn steeds te bereiken.. Een probleempje bij het plaatsen van een bestelling, zij lossen het voor je op !! Ongerust over het afhaalpunt, vraag het gewoon.. Zij weten raad... Be-slank, is geweldig over heel de lijn.. Geen praatjes, maar waarheden...

Goed te doen

2 x per dag gebruik ik een shake, s avonds groente met vis of vlees. Nu 1 week bezig en t gaat heel goed. Hoop hiermee een gezond gewicht te behalen

Erg lekker en goed vullend

Vanmorgen mijn eerste Shake klaar gemaakt met magere Franse yoghurt de forest fruit. Erg lekker en de kids smulden mee. Ik zit echt goed vol. Op naar de volgende smaak vanmiddag. Resultaat uiteraard nog niks over te zeggen

Goed smaakvol product.

Dit.product na advies besteld. Goede site, duidelijke communicatie van levering. Persoonlijk kaartje doet goed en goede ingrediënten en smaakvol.

Gemakkelijk op vol te houden

De smaken kan je variëren naar hartelust. Hierdoor is het aangenaam en perfect te doen.

Goed vol te houden, smakelijk, geen honger gevoel.

De smaak van de shakes van be slank is erg goed, in tegendeel tot andere shakes kijk ik er zelfs naar uit om er weer eentje te mogen maken. Zelf mix ik ze met magere melk, banaan is ook voor mij de favoriet! Ik doe sochtends en smiddags een shake, als tussendoortjes eet ik rauwkost en fruit. Wanneer ik niet hoef te werken neem ik smiddags een pannekoek of omelet van be slank. Aan het einde van de middag een reep. Savonds een gezonde maaltijd, in het weekend ook wel is een pizza o.i.d. En veel water drinken. Op deze manier voor mij geen hongergevoel, erg goed vol te houden en ook resultaat. Ik ben blij!

Gluten en lactose vrij, uitstekende samenstelling

Zelf mag ik geen gluten en lactose eten. Veel shakes bevatten soja, iets wat ik minder verdraag. Ik was dan ook erg blij de shakes van be-slank te ontdekken. De samenstelling van de shakes hebben mij overtuigd, naar mijn gevoel maakt be-slank hiermee het onderscheid van de vele andere shakes. Lekkere smaken en goede samenstelling, meer is er niet nodig! Ook de levering was erg snel.

Erg lekker

Het gebruik is erg makkelijk. De smaak super, is erg goed te combineren met vers fruit.

Gewoon zeer tevreden over alles

Ik heb nog niks gekocht van shakes of repen die ik niet lekker vond. Als sporter wou ik een strakker lichaam en dat is me zeer goed gelukt,nooit stop ik nog ik er meer om de dag te starten met mijn Shake,ik zeer handig,voedzaam en ik kom er de voormiddag mee door. Wou het eerst eens proberen al had ik voor de start er mijn bedenkingen bij,was voor niks nodig wand het werkt gewoon,als je daarnaast kan bewegen en gezond eet is be-slank gewoon de ideale combinatie

snelle levering, goed product

De dag na bestellen geleverd. De Shakes hebben een goede volle smaak en zijn vullend.

NOG EEN KEER WAUW!

Op 1 april begonnen met Be-Slank met m'n eigen 100-dagen-challenge (100 dagen, -100 ons). Na 50 dagen; -55 ons behaald. Totaal geen hongergevoel, lekkere shakes (triple choc-aardbei-banaan), heerlijke tussendoortjes zoals de repen en baconchips. Zo is het wel vol te houden voor de volgende 50 dagen. Een aanrader voor iedereen!!

Smaak is erg lekker en heerlijk vol gevoel

De smaak van de Shake (ik eet hem met lactose vrije yoghurt) is erg lekker. Ook top te gebruiken in mijn smoothie voor onderweg. Na het eten een vol gevoel en dat is top.

Voorheen kon ik ze halen bij de sportschool. Prima smaak (melk of water, ieder zijn voorkeur). Niet de chemische smaak die ik bij vele andere soorten had. Ideaal voor ontbijt of om snel wat kracht te hebben voor het sporten.

Lekker!

Eindelijk een shake die echt lekker is. Ben benieuwd naar andere smaken!

heel fijn!

Wat een lekkere shakes! die zo natuurlijk mogelijk zijn naar mijn idee, Be slank heeft veel keus in smaken, ik heb wat onderzoek gedaan en deze waren voor mij de beste qua ingredienten. die je verantwoord kan nemen en je lichaam niet uit hongert! ze zijn Veggie, en bevatten ook nog eens vitamines en mineralen! toen ik op de achterzijde keek, zag ik zelfs vitamines die ik niet zo vaak voorbij zag komen! zoals molybdeem en jood, folaat.

Minder trek na een shake.

Ik heb net mijn eerste proefdoosje op, maar het valt me nu al op dat ik na consumptie van een shake minder trek in meer heb. De shake vult dus echt. De indruk is wat vers, maar ik houd u op de hoogte.

Heerlijke glutenvrije shakes

Door mijn Coeliakie moest ik op zoek naar glutenvrije shakes. Die heb ik bij Be-Slank gevonden en ook nog eens met heel weinig suiker. Smaken zijn heerlijk en vind het ideaal. Beker yoghurt + een bus Be-Slank in de tas mee naar het werk en klaar is kees.

Lekker

Heb de proefbox besteld. Heb 4 smaken geproefd tot nu toe en ik vind ze allemaal lekker. Smaakt als een milkshake. Geen bijsmaak.

Wat een TOP product!

Na al vele Shakes te hebben uitgeprobeerd heb ik nu de beste voor mij zelf gevonden. Minste suiker en heel erg smaakvol. Ik had eerst het proefpakket genomen, echt een aanrader zodat je kunt proeven welke smaken jouw favoriete zijn. Inmiddels heb ik de 2de bestelling binnen met 2 smaken. Top en super snel verzonden. Ik ben fan!!

Lekkere smakelijke shakes

Ik heb de chocolade en de mango- passievrucht geprobeerd. Beiden zijn heel lekker van smaak. Ik doe de chocolade meestal met melk of ongezoete amandel melk. De mango-passie, doe ik met kwark en een beetje melk zodat je nog wel kunt shaken. Dan vult het ook wat beter.

Snelle, juiste levering

Ik heb het budget pakket besteld, met probeersmaken, de shaker en een paar repen. De levering was snel en alles zat erin. De shaker werkt erg goed, lekt niet en drinkt goed. De smaak van de repen en de shakes vind ik echter tegenvallen, zijn mij te zoet. Ik ben totaal geen zoetekauw, en was daarom op zoek naar shakes die niet zo zoet zijn, helaas hier ook niet gevonden. De poeders lossen goed op, dat dan weer wel.

Bevalt ons prima

Ik was op zoek naar een maaltijdvervangende shake hoog in de proteine en laag in suikers. Be-Slank is hier perfect voor en wat mij helemaal blij maakte is relatief veel vezels. De smaken zijn tot nu toe ook erg goed bevallen

Wow super lekker

Ik heb pas 2 shake’s gehad en een reep. Maar ik ben echt super enthousiast wat een lekker spul. En de shake’s zijn ook nog glutenvrij. En ben blij dat het ook met water gemengd kan worden want ik lust geen melk of yoghurt. Dus ik ga nog even lekker meer smaken proberen dat is wel erg leuk aan zo’n proefpakket. Heb nu de chocolade en de bosvruchten gehad. Maar ben tot nu toe erg tevreden. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat ik de uitwerking mbt het afvallen nog niet weet. Maar mocht dat ook lukken geef ik zeker 5 sterren.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.