Goede service, snelle levering en gewoon lekker!

Tot op heden heb ik alleen de shakes geprobeerd, in totaal 5 verschillende smaken. Ik vind ze allemaal lekker, niet zo mierenzoet, net zoet genoeg, en ik krijg er tot nu toe nog geen genoeg van. Wat mij betreft een aanrader! Overdag doe ik 2x een bakje yoghurt met 2 scheppen poeder, in de avond eet ik gewoon gezond. Gaat top! Aanrader voor iedereen die wil afvallen, en snel ontbijt of lunch wil.

Toppp

Ik ben al een aantal kilos afgevallen, het is suppper makkelijk vol te houden met overheerlijke shakes. Ik heb veel vergeleken en geprobeerd en dit zijn toch wel echt de beste producten!

Perfecte service!

Snelle levering van de door mijn bestelde producten!

Ben nu 2 weken bezig en het gaat lekker. Maaltijden zijn echt heel goed! Ik ga zeker door!

Lekker

Smaken lekker

Goed vol te houden

Ik gebruik de shakes nu al 6 weken. Ik drink 's morgens een shake, tussendoor fruit, 's middags meestal soep met een cracker of een restje groenten van de dag ervoor. In de namiddag krijg ik altijd een dip en dan drink ik de tweede shake. In de vooravond dan wat soep en 's avonds een normale maaltijd. Op die manier is het goed vol te houden. Gewichtsverlies gaat heel geleidelijk en dat vind ik prima zo. De uitdaging zal zijn om de shakes te vervangen door gezonde alternatieven en dit ook vol te houden. Maar voorlopig ga ik nog heel even door. Over de eiwitwraps ben ik ook heel positief, die vullen heel goed. Mijn favoriete shakes zijn chocolade, cappuccino, banaan en aardbei. Levering gaat altijd vlot.

Snelle correcte levering.

Start al geruime tijd s ochtend s heerlijk met mag kwark met beslank. Fijne voedzame start van de dag. In bij een zeer drukke dag vervang ik de lunch voor een shake. Voelt beter dan verleiding van snack in de bedrijfskantine. Voel me er fit en goed bij.

Zeer smaakvolle maaltijdvervanger...

Ik gebruik de shake 1xdaags als maaltijdvervanger. Dit werkt goed voor mij. Ik moet zeggen, in combinatie met gezond eten toch al een 10-tal kilo's kwijt. De lekkerste smaken vind ik: cappucino, vanille en banaan. Ik meng het poeder altijd met magere melk. Er staat op dat dit ook kan met water, echter vind ik dit niet. Het poeder lijkt dan toch niet op te lossen. Voor de rest alles super!!!

Ideaal voor overeters

Het lijkt me handig even kort te zeggen wat voor eter ik ben voor ik men 'review' schrijf: Ik ben zelf iemand die al talloze diëten heb geprobeerd en telkens er niet in slaag deze vol te houden of zonder gigantische boefkicks. Ook kan ik absoluut niet stoppen met brood eten, eens ik een boterham eet (en dat is dan 's ochtends en 's middags) dan moet ik me echt mentaal sterk houden er maar 2 tot 3 te eten maar vaak eindigt dit met 5 tot 6 boterhammen en veel schuldgevoel. Ik ben nu 2 weken bezig met de shakes en ik heb soms nog zin in boterhammen maar dat bijna zelfden of nooit! Ik dacht altijd dat ik een shakes dieet niet zou kunnen volhouden aangezien je niet kan 'knabbelen' maar eigenlijk valt dit echt goed mee en heb ik maar een paar momenten de verleiding actief moeten weerstaan om geen boterhammen te eten. Ook mijn hongergevoel is verkleind! Ik ben enorme fan en ga zeker verderdoen met de shakes! Deze keer gaat het me lukken die vele kilo's te verliezen

Ik voel mij goed

De shakes zijn lekker en ik voel dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg. Ik vind het fijn dat de shakes volkomen natuurlijk zijn en vrij van melk en soja. Ik heb gekozen om de schakes als aanvulling te gebruiken bij een koolhydraat arm dieet en op deze manier is dit erg goed vol te houden. Vooral als je af en toe een stukje reep mag nemen van be-slank. Kortom ik ben er blij mee!

Ontzettend snelle en goede levering

De eerste keer kreeg ik per ongeluk bij mijn bestelling de verkeerde smaak, maar dat werd supersnel opgelost en had een dag later de goede in huis. Ik ben erg blij met de service en snelle levering en als je belt word je ook heel vriendelijk te woord gestaan.

Valt alles mee

Mijn eerste ervaring: Smaak: Alle smaakjes uitgeprobeerd. Tja de chocolade is mijn favoriet. Echter iedere smaak valt heel goed te doen. Reden: ik eet overdag te weinig, start nooit met ontbijt. Daardoor houdt het lichaam alles vast wat het binnen kreeg. Ik ben niet echt een eter, laat staan een snoeper. Mijn eerste ochtend ritueel is, Shake met mijn dagelijkse medicijnen ( bloeddruk verlager en cholesterol verlager ). Mijn eerste stap is gezet. Blij mee😊

de eerste week zit er op!

Week 1 zit er op. 3 keer per dag een shake.....tjonge jonge daar reageert mijn lichaam wel op! Het lijkt wel echt afkicken! Shakes zijn heel goed te doen. Ik had de proefverpakking en de strawberry gebruikt.....met melk, yoghurt of magere kwark. Daarnaast veel water en thee gedronken. Heb zojuist mijn tweede bestelling gedaan....ik ga er voor!

Shakes erg lekker

Hallo, ik ben sinds maandag begonnen met de shakes, en heb het pakket besteld waar 9 verschillende smaken in zitten. Ik meng de shakes met half melk half yoghurt en vind ze echt allemaal erg lekker! De chocolade shake doe ik alleen met melk. Ook die is erg lekker. Het word nu alleen moeilijk kiezen! Succes allemaal!

Super lekker!

Ik heb al veel verschillende shakes uitgeprobeerd, maar geen één is zo lekker als die van Be-Slank. Ontzettend blij mee, dit is op een leuke manier afvallen. Lemon-orange is mijn favoriet.

Makkelijk en erg lekker

Shakes zijn erg goed,zeker door de yoghurt of kwark,en de maaltijdrepen bijna te lekker. Vooral tijdens mijn werk goed te combineren met de reguliere maaltijden.

Heerlijke producten niks mis mee

Heerlijke shakes

Door mensen uit mijn omgeving ben ik op deze website terecht gekomen. Ik wilde graag wat kilo’s eraf maar vond het moeilijk om elke dag goed op mijn voeding te letten. Door deze shakes hoef je niet na te denken omdat het maaltijd vervangend is. Ik gebruik de shakes als ontbijt en lunch en in de avond eet ik gewoon normaal. Goed aan te raden en heel erg lekker!

Lekkere shakes!

Vanille is tot dit moment voor mij de lekkerste, forest fruit iets minder, maar deze valt beter mee met wat frambozen in. Ideaal met amandelmelk van alpro.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle levering.

Goede kwaliteit shakes voor een relatief lage prijs. Eerst gebruik gemaakt van het proefpakket en daarna de lekkerste smaken besteld. De enige opmerking die ik heb is dat de shakes alleen lekker zijn met melk, absoluut niet met water. Op het moment van deze beoordeling heb ik twee bestellingen gedaan. Beide waren de volgende dag in huis.

Goede shake!

De shake is met melk goed te drinken, fijne smaak, niet te heftig. Met water (omdat je dan minder kcal bij me krijgt dan met melk) ook geprobeerd, maar dan is het heel dun, dit vond ik iets minder lekker.

net begonnen maar nu al enthousiast

Ik zit nu in de opstart fase en ben begonnen met het proefpakket zodat ik alle smaken even kan testen. Net de tripple choco op met koude melk. Jammie!! Gisteren wat smaken geprobeerd met magere yohurt en savonds wat rood fruit voor een beetje een bite.. Drie shakes op een dag zonder extra is pittig maar zeker te doen. Ga vanaf morgen weer savonds eten. Ben voornemens dit vol te gaan houden tot mijn 15 kilo teveel er weer af zijn maar ben helemaal niet bang dat ik ga falen want het is allemaal erg lekker en voel me prima!

Super lekkere shakes!

Heb meerdere shakes van andere merken geprobeerd en de meeste grof van structuur en chemies van smaak. Deze shakes zijn super fijn en heerlijk van smaak. Nu nog afwachten of ik er van af ga vallen. De kokos repen zijn ook super lekker. Echt een aanrader 👍

Nog maar net een paar dagen alle bestelde producten binnen, de smaak is verrassend goed en dat icm met de gezonde ingrediënten maakt dit een zeer fijn product. Ik was al een tijd op zoek naar een gezond alternatief voor de cambridge shakes, deze zijn beter en vooral goedkoper en ontzettend veel variatie. Ook de afterpay service vind ik super goed. Ik hoop voor de zomer mn streefgewicht te behalen, lijkt mij geen probleem, de heerlijke en gezonde tussendoortjes maken dat een stuk makkelijker. De bacon chips is heerlijk, de muesli heerlijk krokant en de soep ook verrukkelijk icm met de mini gressins een heerlijke maaltijd voor de avond. Bij de volgende bestelling neem ik de repen en hoop dat die net zo lekker zijn als de andere producten.

Goede 1e indruk

Proefverpakking net aan begonnen, gemengd met sojadrink, makkelijk te verwerken, smaak is prima. Keuzes nog maken voor grootverpakking.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.