Heel lekker

De shakes zijn heel lekker , veel smaken . De repen zijn ook super lekker en de chips ook

Super shake

Bestel altijd de cappucino shakes. Heerlijke smaak.en vult goed. Snelle levering en mooie site. Zelf gooi in bij de cappucino shakes nog een zakje Oploskoffie voor de extra pit.even in de blender met ijsblokjes en je hebt een heerlijke ijskoffie

Lekkere luchtige Shake!

Snelle levering en lekkere shakes en repen

Geen hongergevoel

Ik drink de vanille shake elke middag op m'n werk. Totaal geen honger gevoel. Dit met mijn koolhydraat beperkt dieet is het perfect

Mijn dagelijkse fitboost

Fijne shakes. Goed van smaak, veel eiwitten en heel goed te mixen.

Snelle levering en smakelijke producten.

De choco bites en choco koekjes zijn heerlijk. Welke smaak shake ik het lekkerste vind hem ik nog aan het ontdekken tot nu vind ik de chocolade erg lekker maar ook de lemon sinaasappel is heerlijk.

Snelle levering ondanks vakantie periode

Ik betrok de producten van be slank bij een studio echter ontdekte de webwinkel en dacht geef het een kans… ik was verrast dat ondanks de melding op de site dat de vakantie voor vertraging kon zorgen de producten snel geleverd. De shakes zijn voor mij een uitstekend hulpmiddel..

Snelle levering en lekkere shakes!

Ik ben nu drie weken bezig en het bevalt me zeer goed. Shakes zijn lekker van smaak en geven geen gevuld gevoel!

Heerlijk

Ik neem het smorgens met yoghurt, beetje water en aardbeien. In de blender en het is net een aardbeien milkshake, zo lekker

Lekker!

Ik had oorspronkelijk een ander merk van shakes besteld maar die waren niet te drinken. Op je lijn letten is niet bepaald leuk en als hetgeen je dan mag eten echt vies is dan is het gewoon niet vol te houden. Deze shakes van BE SLANK zijn heerlijk. Ik kijk er naar uit om een shake te kunnen drinken. Het enige minpuntje is dat ze niet heel lang vullen. Ze zijn redelijk vloeibaar en geven naar mijn mening een iets minder lang vol gevoel. Toch ben ik blij met deze shakes omdat ik niet het gevoel heb veel te moeten opgeven en het is gemakkelijk. Persoonlijke aanrader: chocolade smaak en banaan!

Lekkere smaken

Ik ben sinds gisteren met de shakes begonnen ivm zware ingreep bevalling. En ik moet zeggen de strawberry en triple chocolate zijn super lekker! Ik heb al eerder shakes gehad van bepaalde dieet zoals cambridge maar deze smaken 10 x beter. Vullen goed en shake zijn totaal niet korrelig! Ik ben tevreden

Zeer lekkere shakes

Voor 2e keer bestelling gedaan, zeer snelle levering! Aardbeien shake en chocolade caramel shake. Zijn zeer lekker. Ik eet het met opgeklopte magere kaas en daarbij kiwi en banaan. Mijn honger is hiermee gestild. Er zijn nog enkele lekkere smaken maar die zijn voor de volgende bestelling.

Lekkere Shakes voor een redelijke prijs

Ik gebruik be slank al maanden.. blijft lekker en vult prima.

Smaakt goed

Ik was op zoek naar Shake zonder soja en dat valt niet mee. Toen vond ik Be-slank en dit bevalt heel goed. 1x per dag doe ik een Shake met bevroren fruit en 2 schepjes be-slank vanille in magere melk dit vult goed en smaakt lekker en ik val af.

Lekkere shakes die goed vullen

Ik heb het proefpakket besteld zodat ik alle smaken kan proberen. In 1 week bijna 1 kilo kwijt geraakt. De shakes vullen goed met yoghurt en melk.

Echt top

Smaken zijn prima en ik ben nu in 3 weken 5 kilo kwijt. Heel makkelijk in gebruik en absoluut geen honger gevoel. Echt een aanrader

Fijne service! Mijn pakketje was retour gestuurd. Na 1 mail, snel reactie en opgelost.

Heerlijke smaken en niet korrelig

De shakes zijn allemaal erg lekker. Soms wel wat minder vullend, maar stuk fruit erbij. De proteïne reep choco karamel en de chocolade koekjes zijn ook erg lekker. Jammer dat de eiwitrijke cornflakes niet op voorraad zijn. Die wil ik ook nog proberen.

Prettige smaken

Voor het eerst een bestelling gedaan. Nav een vergelijkings bericht met een ander merk wat ik eigenlijk al gebruik. Het schokte mij om te zien dat de hoeveelheid suiker bij het andere merk aanzienlijk hoger was dan bij Be-Slank. Dus ik werd erg nieuwsgierig. Ik heb dan ook een proefpakket besteld met repen. Alle smaken die ik tot nu toe geprobeerd heb, zijn heel erg lekker. Vooral Passievrucht verraste me in positieve zin enorm! (Ik houd meest niet van passievrucht). Verder nog geen ervaring met afvallen. Dus wie weet ga ik hier op door…. En verander ik misschien van merk..

werkt goed en smaakt goed!

Ik heb diverse smaken in huis na eerst n proefpakket te hebben besteld. De shake vult goed, ik meng het poeder met yoghurt. En doe er dan nog wat stukjes fruit bij. Heerlijk als maaltijd. Voor mij is dit goed te doen en werkt goed. Bestelling supersnel geleverd en je kunt ook contacten als je vragen hebt. Ik raad deze aan , vooral omdat de smaak ook niet chemisch is zoals bij veel dieetproducten. Goede voedingswaarde.

Altijd uitkijken naar mijn ontbijt… lekker, Snel en voedzaam!

Doet wat het moet, en nog lekker ook

Heel goede ervaringen met deze producten, zowel op gebied van bestellingen, leveringen, smaak en efficiëntie.

Heerlijke shakes en fijn dat het glutenvrij is

Tot nu toe twee shakes en een reep op en allemaal heel lekker. Geven echt een vol gevoel. Ik ben fan!

Heel erg lekker dus goed vol te houden!

Met de producten van Be-Slank blijft ik goed op gewicht! Ik vind het fijn dat er zoveel verantwoorde ingrediënten in zitten waardoor je ook een vol en verzadigd gevoel hebt en ze zijn ook nog eens heel lekker, daardoor goed vol te houden! Levering altijd keurig en snel, ook het persoonlijke kaartje met bemoedigende woorden vind ik heel lief!! Alleen maar goede ervaring voor mij!

Lekker fris

Ik neem altijd de aardbei shake, die vind ik het lekkerst. De shake is een goede maaltijd vervanger. Goed te gebruiken met melk en/of kwark.

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.