Doet wat het moet, en nog lekker ook

Heel goede ervaringen met deze producten, zowel op gebied van bestellingen, leveringen, smaak en efficiëntie.

Heerlijke shakes en fijn dat het glutenvrij is

Tot nu toe twee shakes en een reep op en allemaal heel lekker. Geven echt een vol gevoel. Ik ben fan!

Heel erg lekker dus goed vol te houden!

Met de producten van Be-Slank blijft ik goed op gewicht! Ik vind het fijn dat er zoveel verantwoorde ingrediënten in zitten waardoor je ook een vol en verzadigd gevoel hebt en ze zijn ook nog eens heel lekker, daardoor goed vol te houden! Levering altijd keurig en snel, ook het persoonlijke kaartje met bemoedigende woorden vind ik heel lief!! Alleen maar goede ervaring voor mij!

Lekker fris

Ik neem altijd de aardbei shake, die vind ik het lekkerst. De shake is een goede maaltijd vervanger. Goed te gebruiken met melk en/of kwark.

Alles is super vlot verlopen van raad tot bestelling tot levering. De produkten zitten netjes verpakt en komen tijdig toe.

Smakelijk, makkelijk èn succesvol.

Als ik echt wil afvallen zijn de shakes van Be-Slank een super hulpmiddel. Shakes zijn makkelijk te maken, lactosevrij en smaken goed.

Als altijd alles snel geleverd

Allemaal kekkere dingen. Ik ben fan!

Lekker!

Alles is gewoon top van smaak. Geen chemische toestanden, wat de producten erg toegankelijk maakt.

Lekkere shakes en handig in gebruik. Je heb een gevuld gevoel.

Snelle en goede levering van prima product.

Heerlijk van smaak.

Varieteit aan smaken

Sinds lange tijd gebruik ik de shakepoeder. Veel keuze in smaken, voor iedereen wat wils. Goed te mengen (met kwark), alleen de aardbeismaak moet wat langer omgeroerd worden vanwege meer klonten.

goed en smaakvol

Voor mij zijn de Be-Slank maaltijdvervangers inmiddels een onmisbare aanvulling op mijn dagelijkse voedingspatroon. In combinatie met intermitted vasten en bijna dagelijks sporten. De smaak, weinig suiker, en het hoge eiwit gehalte maken dit mijn favoriete shake.

Fijne shakes

De shakes zijn heel fijn eerst wel wennen ivm andere melk lactosevrije melk maar deze gaat nu ook super :) ook allemaal zonder klontjes :)

Prettige succesvolle manier om af te vallen

Ik ben gestart met het proefpakket, daarmee gestart volgens aangeboden schema en naarmate de successen volgde heb ik een aantal producten bij besteld. De smaak is goed en het schema is heel goed vol te houden. Voor mij een hele goeie manier om af te vallen.

Prima geen honger

Ik denk nu voor de derde zomer Bevalt erg goed . Twee shakes en 's avonds gewoon een maaltijd

Uitstekend!

De bestelling wordt met zorg klaargemaakt. De smaken van de shakes zijn erg lekker (wij doen het door de karnemelk, lekker fris). Ons favoriet is de Rode Vruchten Muesli (door de yoghurt met vers fruit), deze vult goed en is heerlijk van smaak.

Superlekkere cappucinoshake

Shake smaakt superlekker met magere melk :) Heb al vele shakes geprobeerd maar deze vielen allemaal tegen qua smaak en daardoor gaf ik het rap op.....tot ik deze ontdekte hij is echt superlekker

Zeer tevreden van de shakes

Ik gebruik de shakes al een tijdje en ze hielpen me om op mijn streefgewicht te komen. Nu drink ik ze af en toe 's ochtends en blijf ik mijn gewicht behouden.

Bananna en Forest fruit shekes zijn lekker

Snelle leveren..

In één woord uitstekend!

Zeer goed geholpen door de klantenservice na problemen met de verzending van mijn pakket. De shakes zijn verrassend lekker.

Be Slank geeft mij weer de moed en motivatie om mijn kilo's kwijt te raken met de heerlijke shakes. Ik heb eerst de 9 smaken zakjes geprobeerd welke ik lekker vind, ik maak het met Griekse yoghurt 0,4 % vet ik ben geen melk drinker en yoghurt geeft mij een goed vol gevoel, wat ook prettig is voor mijn werk om het langer vol te kunnen houden voordat ik weer met mijn 2e shake kan beginnen. De shake beker geeft een romig structuur aan de yoghurt je kunt het drinken of uit lepelen. Wat mijn betreft, shaket it baby en geniet.

heerlijke shake

Van mijn proefpakket nog niet alle smaken geproefd maar tot nu toe vind ik alle smaken heel lekker. (vanille, aardbei, triple chocolat , lemon sinas en passie/mango. )Lekker door de yoghurt. het effect weet ik nog niet. De shake vult goed!

Lekker en gezond

Mijn man start de dag altijd met een aardbeien shake. Die vind hij het lekkerste. Vroeger nam hij het 2 maal per dag om gewicht te verliezen. Nu dus nog alleen als ontbijt om op gewicht te blijven. En dát lukt goed! Vroeger heeft hij ook andere merken geprobeerd, maar dit is een eerlijke gezonde shake zonder allerlei chemische rommel en dito smaakjes. Hij moet wel extra vezels erbij nemen voor de stoelgang.

Fijne producten, snelle levering en behulpzame klantenservice! Top!!

Met het bestellen van het Enjoy-pakket allerlei lekkere producten gekozen. Al heel anel het pakketje in huis, jeej! Helaas bij het openmaken zak ik al gauw dat een van mijn keuzes, de nieuwe cornflakes rings er niet bij zaten. Direct een mailtje gestuurd met uitleg en foto van inhoud van de doos. Kreeg al heel snel een berichtje terug dat dit niet de bedoeling was en deze z.s.m nageleverd zouden worden... En de volgende dag had ik ze al in huis! :) Ik bestelde hier al zo nu en dan, maar nu helemaal! Love it!

Zoals bekend was bij mij is de service nog steeds prima! Zeer snelle levering, heerlijke smaken, volop keuze!

Anjerplein 1

9753GT Haren

Over Be-Slank

Al onze maaltijdshakes worden gemaakt met hoogwaardige plantaardige eiwitten en zijn met zorg voor jou geselecteerd. De maaltijdshakes zijn op basis van natuurlijke ingrediënten en dat proef je. Geniet van de rijke, natuurlijke smaak. Vrij van o.a kunstmatige kleurstoffen en bewaarmiddelen.