Prima product, prima support, prima levering!

Prima product, prima support, prima levering!

Top service en ontzettend goed geholpen!!!

Vanaf het eerste contact ontzettend goed geholpen door Eric van Prolix / Designradiator! Persoonlijk, deskundig, betrokken. Komen alle afspraken goed na. Levering sneller dan opgegeven! Aanrader!

Prachtige radiator voor badkamer

Op zoek naar een badkamerradiator van RVS bleek er niet zoveel beschikbaar. Deze firma heeft schitterende design artikelen. En de service is bijzonder persoonlijk

Heel fijn geholpen door Eric Piest

Er gingen dingen mis met de bestelling, maar dhr Eric Piest heeft het fantastisch op gelost. en mijn radiator is prachtig ! Het pronkstuk van de nieuwe badkamer.

Mooie radiator gevonden op de website, werd snel geleverd met prima communicatie.

adequate informatie en meedenken vanaf het begin

Vanaf het eerste telefoontje is met ons meegedacht, zelfs vanaf een vakantieadres. En we kregen antwoord op vragen waar we ons zelf (nog) niet bewust van waren, bijvoorbeeld waar rekening mee te houden als je stadsverwarming hebt. We voelen ons dus heel goed geholpen.

Goede service. Persoonlijk en snel.

Goede service. Persoonlijk en snel.

Prima bedrijf. Denken mee in oplossingen voor een mooi resultaat

Wij hadden specifieke design radiatoren nodig in een bepaalde kleurstelling, met specifieke afmetingen. Door de inzet van deze organisatie is het precies geworden wat het moest zijn. We zijn zeer tevreden.

Goede service!

Klantvriendelijk, goede afstemming over design radiator, tijdige levering en goede service na afloop. Top!

Complimenten voor Eric van designradiator.nl . Hij nam uitgebreid de tijd om te adviseren, ook nadat gebleken was, dat designradiator.nl vanwege de bestaande maatvoering helaas niet voor ons van betekenis kon zijn.

Correct en snelle levering

Plezierig

Super! Denkt ook heel goed mee!

Snelle correspondentie naar aanleiding van onze vraag. Denkt graag mee in mogelijkheden en oplossingen. Snelle levering en de installatie is ook mooi verlopen. We zijn er erg blij mee en zouden designradiator zeker aanbevelen!

Levering van radiator is prima en snel verlopen.

Voor de aankoop diverse keren contact met de verkoper gehad via WhatsApp en telefoon. Goede communicatie en verdere afhandeling is zeer correct verlopen. Radiator voldoet aan de verwachtingen.

Kritisch blijven en je wensen steeds kenbaar maken.

De 5 ledenradiatoren en 2 plaatradiatoren zien er goed uit. Door de monteur uitstekend geplaatst en aangesloten. Alle lof voor de monteur (5 sterren). De communicatie met dhr Piëst had gedetailleerder moeten zijn. Door een paar fouten in de communicatie van zijn kant werd het aansluiten van de radiatoren vertraagd. Kritisch blijven op de uitvoer van wat je besteld hebt. Goed met hem doorspreken wat, hoe, waar en wanneer de radiatoren worden gebracht, geplaatst en aangesloten. De prijs van de radiatoren is concurrerend.

Geachte heer Morselt, Bedankt voor uw beoordeling. Het was inderdaad niet helemaal vlekkeloos verlopen bij uw project. De monteur had nog wat extra onderdelen nodig die ondergetekende was vergeten mee te nemen. Gelukkig was het daags daarna snel opgelost en mag het uiteindelijke resultaat er zonder meer zijn. Ik wens u dan ook veel plezier en comfort van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Eric Piëst

Simpelweg: zoals je het wilt hebben

Na lang zoeken op internet kwam ik bij de shop terecht. Bijna meteen antwoord op mijn vraag om informatie, met alvast een offerte, voor het geval ik de radiator wilde bestellen. En dat kon ik meteen doen, want ik had alle informatie over prijs, levertijd en meegeleverde artikelen al meteen ontvangen. Geen extra mailwisseling nodig! Geleverd binnen de beloofde termijn, en nog een stukje nazorg waarbij werd gevraagd of het geleverde aan mijn verwachting voldeed. Ging het maar altijd zo!

Goede service, zeer klantvriendelijk

Erg positief. Denkt mee in oplossingen!

Goede service en levering, komt afspraken na.

Zeer mooie radiotor met het juiste toebehoren. Ik heb helaas nog geen gelegenheid om hem te Installeren en twijfel nu om hem geheel elektrisch te maken, of in combinatie met de CV.

prima ervaring

Prima ervaring. Goede correspondentie omtrent een aantal openstaande vragen van mijn kant en vlotte levering nadien. Ik ben van plan het producten ergens in de komende weken te gaan installeren

Mooie radiatoren gekocht na goed geadviseerd te zijn.

Na een uitgebreid telefonisch advies van Eric hebben wij uiteindelijk gekozen voor een type radiatoren dat recht doet aan de bouwstijl van ons huis. Mijn dank voor het meedenken, het resultaat is prachtig. Ga vooral zo door. Lex.

Pluspunten

Professionaliteit en bevlogenheid.

Geen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Echt heel tevreden over de service en het product. Zowel telefonisch als per mail contact gehad. Altijd snel reactie gekregen. Veel kennis over het product en zeer betrokken geweest bij het aankoopproces en de levering. Is toch altijd lastig wanneer je online een aankoop doet op basis van een paar foto’s maar op deze manier was het heel prettig zaken doen. De radiator hangt prachtig. Zeer blij en tevreden!

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor de mooie woorden en blij te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier gewenst van uw aankoop!

Pluspunten

Doet pro actief aan informatie. Zorgt dat je als klant optimaal bent geïnformeerd en ontzorgd. Denkt mee met je vraag ook als dat niet tot een aankoop leidt. Persoonlijke aandacht!

Misschien de prijzen op de website iets helderder.

• Nazorg & Garantie

Bedankt voor het mooie commentaar. We hebben veelvuldig en prettig contact gehad, Veel plezier van de aankoop gewenst.

• Nazorg & Garantie

Hartelijk dank voor de ontvangst van uw beoordeling. Veel plezier van de nieuwe radiator gewenst.

Pluspunten

Zeer prettige communicatie, heldere uitleg

• Nazorg & Garantie

Hartelijk dank voor het, recent, ingevulde beoordelingsformulier. Wij wensen u veel plezier van de radiator!

Pluspunten

Snelle vakkundige service

Nvt

• Nazorg & Garantie

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met het uiteindelijke resultaat en de warmte!