Persoonlijke aandacht én kwaliteit; advies op maat

Designradiator heeft tijd en geeft persoonlijke aandacht, en neemt tijd om alle vragen te beantwoorden. Laagdrempelig en snel contact.

Onze radiator in de badcel was voor de tweede keer doorgeroest. Dus geen gewone radiator meer voor ons Na contact kwam de firma snel in actie, want "je kan met de kerst toch niet met een koude badkamer zitten" . Helaas, de kranen waren verkeerd gemonteerd. Ze hebben een ander besteld en zo snel mogelijk geplaatst. Daar staat hij dan, onze RVS Mistral radiator. En hij staat al minstens 15 jaar warmte te geven. Echt een top product.

fijne en prettige ervaring.

Heb een hele fijne samenwerking gehad met Eric, een ervaren goede verkoper. Eric Stond mij enkele malen telefonisch te woord, waarbij ik goede info kreeg over het artikel. Ook mijn vragen via de mail werden vrij snel beantwoord. Zo kon ik dezelfde dag nog tot de koop overgaan.

Uitgebreide informatie op maat

Er werd snel contact opgenomen en alles werd stap voor stap doorgenomen. Er is goed meegedacht op verschillende gebieden voor onze situatie.

Top levering

Heel goed en betrouwbaar.

Mooie radiator en prettige service

Geborsteld RVS radiator uit Italië besteld. Mooie afwerking en geen gedoe toen ik een aansluitstuk wilde retourneren.

Geweldige ervaring

Een gebogen designradiator - met de juiste ronding - is geen gemakkelijke opdracht. En vele bedrijven beginnen er niet eens aan. Maar Prolix is de uitdaging aangegaan en heeft het tot een geweldig goed einde gebracht. Daarnaast is de service boven verwachting; zelfs meerdere keren vanuit Groningen naar Den Haag gekomen. Ik kan iedereen, die een fraaie radiator zoekt, dit bedrijf aanbevelen. Mar.

Geweldige service verleent!

Na een kleine miscommunicatie is de service optimaal geweest en zijn wij uitermate tevreden met het resultaat, de manier waarop het is opgelost is buitengewoon professioneel en gaat zelfs verder dan dat :) TOP !!!

Goed meegedacht en geleverd

Designradiator (Eric) heeft vanaf begin meegedacht en geadviseerd over minimaal benodigd vermogen en heeft ons voor de juiste kleur zelfs thuis bezocht met stalen. De levering was iets vertraagd, een probleem van deze tijd , maar ik werd hierover goed op de hoogte gebracht.

Had een specifieke wens. Prima inlevingsvermogen van de eigenaar. Ook tussentijds op de hoogte gebracht over de status. Dat kom je niet vaak meer tegen. Radiator volgens afspraak geleverd met de daarbij behorende ( verschillende) installatie materialen. Erg prettig

Snelle levering conform afspraak en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Designradiator besteld, in kleur gespoten. Tijdens wachttijd geswitcht qua thermostaatkraan. Was ook geen probleem. Top!

Snelle, correcte levering met een zeer goede after sales,

Makkelijke bestelling, markt conforme prijs stelling, snelle en correcte levering. In mijn geval ook een zeer goede after sales. Zeer zeker een aanrader als je op zoek bent naar een designradiator.

Zeer tevreden.

Goede service.

Er werd met je meegedacht en er werd goed advies gegeven

Geen van de vragen was de heer Piëst te veel en deze werden snel en naar volle tevredenheid beantwoord. Telefoon en e-mail contact was altijd heel plezierig.

Zeer betrouwbaar en kwalitatief uitstekend

Eric is een zeer betrouwbare man die kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft staan en hij maakt het waar. Wij hebben in eerste instantie niet exact gekregen wat wij hadden besteld, hier kon Eric overigens niets aan doen, maar de manier waarop hij dit heeft opgelost was echt fantastisch. Super service en zeer correcte wijze van communiceren. Zo kom je ze niet vaak meer tegen.

Ik had een.super verkoper, hij dacht met je mee en leverde ook! We hebben een top service gehad. Dank u wel dhr. Piëst. Het is van zeker aan te bevelen

Toch tijdens de verbouwing er achter komen dat de verkeerde radiator qua maat is besteld. Kontakt gezocht en perfect en snel geregeld. Een echte verademing deze service!

Betrouwbaar!

Alles online / telefonisch geregeld. Product goed omschreven en voldoet prima aan de verwachtingen ; Ribbenbuis radiatoren. Ook levertijd prima op orde. Altijd snel op zowel telefoon als email antwoord! Kortom perfect bedrijf om radiatoren te bestellen ; ook als het net buiten normaal valt. Complimenten!

Fijne samenwerking en correcte service

Prolix leverde heel correct en conform de afspraken, en zorgde voor een fijne service na verkoop, waarbij elk probleem vakkundig werd beantwoord en opgelost. Aanrader!

Fijne servive

Ook voor kleine leveringen zet dhr. Piëst zich volledig in.

Prachtig product en volgens afspraak geleverd.

Serieuze firma, die afspraken na komt en over een assortiment prachtige design radiatoren beschikt, welke zich sterk onderscheiden van de op de markt beschikbare standaard radiatoren. Materialen keurig verpakt en voorzien van alle bevestigingsmaterialen.

Goed meegedacht wat betreft de mogelijkheden in onze situatie.

Levering helaas iets langer dan verwacht, waarschijnlijk door de corona-omstandigheden. Maar uiteindelijk netjes afgeleverd aan huis. Gelukkig heeft onze installateur heel snel iemand gestuurd om hem te installeren, dus al met al toch snel extra warmte in onze badkamer!

Zee goes.

Ik ben professioneel en vriendelijk geholpen. Eric was goed bereikbaar en deskundig. Hij stelt hoge kwaliteitseisen. Ik raad ze van harte aan en zal ik zeker volgende keer op nieuw bij hem bestelen.

Goed advies, eerlijk en snelle service

Prettig geholpen, door Dhr Piëst. Goede levering en de radiator met toebehoren zijn van hele mooie en goede kwaliteit. Zelfs advies voor de monteur voor het plaatsen van de radiator. Deze kan weet waarover hij het heeft.

Prachtig kwaliteitsprodukt

Mooie designradiotor in chroom gekocht. Bij ontvangst was ik aangenaam verrast door de prachtige kwaliteit van het chroom. Echt niet te vergelijken met het chroom van goedkopere radiatoren.