Fijne servive

Ook voor kleine leveringen zet dhr. Piëst zich volledig in.

Prachtig product en volgens afspraak geleverd.

Serieuze firma, die afspraken na komt en over een assortiment prachtige design radiatoren beschikt, welke zich sterk onderscheiden van de op de markt beschikbare standaard radiatoren. Materialen keurig verpakt en voorzien van alle bevestigingsmaterialen.

Goed meegedacht wat betreft de mogelijkheden in onze situatie.

Levering helaas iets langer dan verwacht, waarschijnlijk door de corona-omstandigheden. Maar uiteindelijk netjes afgeleverd aan huis. Gelukkig heeft onze installateur heel snel iemand gestuurd om hem te installeren, dus al met al toch snel extra warmte in onze badkamer!

Zee goes.

Ik ben professioneel en vriendelijk geholpen. Eric was goed bereikbaar en deskundig. Hij stelt hoge kwaliteitseisen. Ik raad ze van harte aan en zal ik zeker volgende keer op nieuw bij hem bestelen.

Goed advies, eerlijk en snelle service

Prettig geholpen, door Dhr Piëst. Goede levering en de radiator met toebehoren zijn van hele mooie en goede kwaliteit. Zelfs advies voor de monteur voor het plaatsen van de radiator. Deze kan weet waarover hij het heeft.

Prachtig kwaliteitsprodukt

Mooie designradiotor in chroom gekocht. Bij ontvangst was ik aangenaam verrast door de prachtige kwaliteit van het chroom. Echt niet te vergelijken met het chroom van goedkopere radiatoren.

goed geholpen, want ben leek wat aangaat aanbrengen van radiatoren.

goed geholpen.

Thuis besproken

Alles top geregeld

Goed advies en snel geleverd

Zeer tevreden over advies en levering

Betrouwbare vriendelijke service. Drie prachtige radiatoren gekregen volgens afspraak

Geweldig geholpen, zelf na levering.

Mijn ervaring met het bedrijf Prolix van dhr Priëst uit Eelde is als volgt: Vooraf geweldig geholpen met advies en uitleg. Tot in de kleinste details. Zelfs na levering, drie maanden later, ivm vertraging van de aannemer van het plaatsen van de radiator, kon ik nog voor advies terecht en werd weer heel vriendelijk en professioneel geholpen. Dit bedrijf is zonder twijfel een fantastische aanrader.

Van het 1e gesprek tot na de aflevering goede en prettige communicatie.

De communicatie over de telefoon, mail en app verliepen prettig. Wat heeft geleid tot aankoop van 2 prachtige designradiatoren.

Alle tijd voor advies en actief meedenken, persoonlijk contact, geen vraag is teveel, op tijd geleverd

Deskundig , hulpvaardig , Cordaid en accuraat kortom een tien !

Uitstekend in alle opzichten

Prima product, prima support, prima levering!

Prima product, prima support, prima levering!

Top service en ontzettend goed geholpen!!!

Vanaf het eerste contact ontzettend goed geholpen door Eric van Prolix / Designradiator! Persoonlijk, deskundig, betrokken. Komen alle afspraken goed na. Levering sneller dan opgegeven! Aanrader!

Prachtige radiator voor badkamer

Op zoek naar een badkamerradiator van RVS bleek er niet zoveel beschikbaar. Deze firma heeft schitterende design artikelen. En de service is bijzonder persoonlijk

Heel fijn geholpen door Eric Piest

Er gingen dingen mis met de bestelling, maar dhr Eric Piest heeft het fantastisch op gelost. en mijn radiator is prachtig ! Het pronkstuk van de nieuwe badkamer.

Mooie radiator gevonden op de website, werd snel geleverd met prima communicatie.

adequate informatie en meedenken vanaf het begin

Vanaf het eerste telefoontje is met ons meegedacht, zelfs vanaf een vakantieadres. En we kregen antwoord op vragen waar we ons zelf (nog) niet bewust van waren, bijvoorbeeld waar rekening mee te houden als je stadsverwarming hebt. We voelen ons dus heel goed geholpen.

Goede service. Persoonlijk en snel.

Goede service. Persoonlijk en snel.

Prima bedrijf. Denken mee in oplossingen voor een mooi resultaat

Wij hadden specifieke design radiatoren nodig in een bepaalde kleurstelling, met specifieke afmetingen. Door de inzet van deze organisatie is het precies geworden wat het moest zijn. We zijn zeer tevreden.

Goede service!

Klantvriendelijk, goede afstemming over design radiator, tijdige levering en goede service na afloop. Top!

Complimenten voor Eric van designradiator.nl . Hij nam uitgebreid de tijd om te adviseren, ook nadat gebleken was, dat designradiator.nl vanwege de bestaande maatvoering helaas niet voor ons van betekenis kon zijn.

Correct en snelle levering

Plezierig