Super! Denkt ook heel goed mee!

Snelle correspondentie naar aanleiding van onze vraag. Denkt graag mee in mogelijkheden en oplossingen. Snelle levering en de installatie is ook mooi verlopen. We zijn er erg blij mee en zouden designradiator zeker aanbevelen!

Levering van radiator is prima en snel verlopen.

Voor de aankoop diverse keren contact met de verkoper gehad via WhatsApp en telefoon. Goede communicatie en verdere afhandeling is zeer correct verlopen. Radiator voldoet aan de verwachtingen.

Kritisch blijven en je wensen steeds kenbaar maken.

De 5 ledenradiatoren en 2 plaatradiatoren zien er goed uit. Door de monteur uitstekend geplaatst en aangesloten. Alle lof voor de monteur (5 sterren). De communicatie met dhr Piëst had gedetailleerder moeten zijn. Door een paar fouten in de communicatie van zijn kant werd het aansluiten van de radiatoren vertraagd. Kritisch blijven op de uitvoer van wat je besteld hebt. Goed met hem doorspreken wat, hoe, waar en wanneer de radiatoren worden gebracht, geplaatst en aangesloten. De prijs van de radiatoren is concurrerend.

Geachte heer Morselt, Bedankt voor uw beoordeling. Het was inderdaad niet helemaal vlekkeloos verlopen bij uw project. De monteur had nog wat extra onderdelen nodig die ondergetekende was vergeten mee te nemen. Gelukkig was het daags daarna snel opgelost en mag het uiteindelijke resultaat er zonder meer zijn. Ik wens u dan ook veel plezier en comfort van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Eric Piëst

Simpelweg: zoals je het wilt hebben

Na lang zoeken op internet kwam ik bij de shop terecht. Bijna meteen antwoord op mijn vraag om informatie, met alvast een offerte, voor het geval ik de radiator wilde bestellen. En dat kon ik meteen doen, want ik had alle informatie over prijs, levertijd en meegeleverde artikelen al meteen ontvangen. Geen extra mailwisseling nodig! Geleverd binnen de beloofde termijn, en nog een stukje nazorg waarbij werd gevraagd of het geleverde aan mijn verwachting voldeed. Ging het maar altijd zo!

Goede service, zeer klantvriendelijk

Erg positief. Denkt mee in oplossingen!

Goede service en levering, komt afspraken na.

Zeer mooie radiotor met het juiste toebehoren. Ik heb helaas nog geen gelegenheid om hem te Installeren en twijfel nu om hem geheel elektrisch te maken, of in combinatie met de CV.

prima ervaring

Prima ervaring. Goede correspondentie omtrent een aantal openstaande vragen van mijn kant en vlotte levering nadien. Ik ben van plan het producten ergens in de komende weken te gaan installeren

Mooie radiatoren gekocht na goed geadviseerd te zijn.

Na een uitgebreid telefonisch advies van Eric hebben wij uiteindelijk gekozen voor een type radiatoren dat recht doet aan de bouwstijl van ons huis. Mijn dank voor het meedenken, het resultaat is prachtig. Ga vooral zo door. Lex.

Pluspunten

Professionaliteit en bevlogenheid.

Geen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Echt heel tevreden over de service en het product. Zowel telefonisch als per mail contact gehad. Altijd snel reactie gekregen. Veel kennis over het product en zeer betrokken geweest bij het aankoopproces en de levering. Is toch altijd lastig wanneer je online een aankoop doet op basis van een paar foto’s maar op deze manier was het heel prettig zaken doen. De radiator hangt prachtig. Zeer blij en tevreden!

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor de mooie woorden en blij te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier gewenst van uw aankoop!

Pluspunten

Doet pro actief aan informatie. Zorgt dat je als klant optimaal bent geïnformeerd en ontzorgd. Denkt mee met je vraag ook als dat niet tot een aankoop leidt. Persoonlijke aandacht!

Misschien de prijzen op de website iets helderder.

• Nazorg & Garantie

Bedankt voor het mooie commentaar. We hebben veelvuldig en prettig contact gehad, Veel plezier van de aankoop gewenst.

• Nazorg & Garantie

Hartelijk dank voor de ontvangst van uw beoordeling. Veel plezier van de nieuwe radiator gewenst.

Pluspunten

Zeer prettige communicatie, heldere uitleg

• Nazorg & Garantie

Hartelijk dank voor het, recent, ingevulde beoordelingsformulier. Wij wensen u veel plezier van de radiator!

Pluspunten

Snelle vakkundige service

Nvt

• Nazorg & Garantie

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met het uiteindelijke resultaat en de warmte!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prolix heeft prachtige designradiatoren. Geeft goed advies. Er is heel veel mogelijk in maat en uitvoering. Echt maatwerk. Zeer goede kwaliteit tegen een goede prijs. En het bedrijf levert conform afspraak.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goed product. Uitstekend bereikbaar. Fijne combinatie tussen website, digitale en persoonlijke/ telefonische communicatie. Ook als het even anders loopt word je prima geinformeerd. Bij vragen na montage goed geholpen. Advies op maat.

nog niet gevonden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uitstekend meedenken en vlot communiceren Radiator is nog niet geplaatst dus of het ook precies is wat we gedacht hadden weten we nog niet.

Combineer informatie op de site met de persoonlijke aanpak. Met name dat laatste voegt echt iets toe. Tip: blijf vinger aan de pols houden ook tijdens de levering (door derden).

• Afspraken nakomen

transporteur niet erg betrouwbaar.

• Afspraken nakomen

Geachte heer, (Klantnaam bekend) Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij nemen uw opmerking ter harte en buigen ons over een alternatieve logistieke oplossing, voor het door u bestelde product. Veel plezier gewenst van uw, uitermate decoratieve, aankoop!

Pluspunten

Via een installatie bedrijf in mijn woonplaats Breda heb ik ongeveer twee jaar geleden een op maat gemaakte Arbonia radiator besteld op pootjes. Bij levering bleek het bevestigingsmateriaal te ontbreken en de aansluiting tussen de pootje te zitten (niet echt handig bij het aansluiten). Omdat 'mijn' installateur niet echt behulpzaam bleek ben ik in mijn zoektocht naar bevestigingsmateriaal uiteindelijk uitgekomen bij Prolix/Designradiator.nl. Binnen een dag had ik het bevestigingsmateriaal in huis. Echter hiermee bleek het probleem nog niet opgelost; na montage door de loodgieter bleek de radiator nauwelijks warm te worden. Na herhaaldelijke bezoeken van de loodgieter en twee jaar een koude gang te hebben gehad heb ik recentelijk nogmaals contact opgenomen met Dhr. Priest en het probleem uitgelegd. En opnieuw bleek geen moeite teveel om alle scenarios van een mogelijke oorzaak door te lopen. Resultaat: oorzaak gevonden, loodgieter gebeld en probleem opgelost! In beide gevallen heeft het bedrijf niet aan mijn kunnen verdienen toch was geen moeite teveel....wat een service!!!

• Snelheid/Levertijd

Hoe mooi voelt het om op afstand iemand te kunnen helpen nadat zelfs een lokale specialist er niet is uitgekomen. Een (h)eerlijk vak!!

Pluspunten

direct contact, duidelijk en correct in afspraken.

prachtige rvs radiator en aansluit set helaas was montage systeem radiator een beetje goedkoop qua uiterlijk.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Geweldig bedrijf , heb bij een andere firma een elektrische design radiator gekocht en problemen er mee , zij gaven mij geen hulp . Deze firma heeft me geweldig geholpen en te woord gestaan . Niets dan lof en zal indien ik nog een radiator of ander produkt ga kopen wat zij in hun assortiment hebben daar kopen . Geef ze een dikke 10 + . Vriendelijk personeel dat zeer de tijd neemt om je te helpen .

Dank voor uw positieve beoordeling. Ook als het niet altijd direct iets in geld voor ons oplevert staan wij klanten graag met raad en daad bij.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

duidelijkheid, snelheid, bereikbaarheid