Pluspunten

Zeer professionele ondersteuning, we hebben bezoek aan de showroom gebracht waar alle mogelijkheden duidelijk waren. Het is een maatproduct dus de levertijd is iets langer maar dat weet je van te voren en maakt dat je je product helemaal naar persoonlijke wens kunt laten maken. Verder zowel telefonisch als online uitstekende ondersteuning. Alle beloftes zijn waar gemaakt, kom gerust eens kijken bij onze radiator!

niet van toepassing!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prachtige producten, veel kennis snelle levering

Geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Laat ik U niet vervelen met hoe e.e.a. gebeurd cq verliep of verlopen is. Dat zou een te groot relaas worden omtrent een simpele, in uitvoering, maar mooie radiator. Althans die hádden we ruim 5 jaar geleden.... en nu na ruim 5 jaar bleken er allemaal blazen te verschijnen onder de lak. En dat voor een radiator die eigenlijk voor de badkamer bedoeld is, maar bij ons in de hal hangt...dus vocht van buitenaf komt niet ter sprake in deze. Den fabrikant kon ons alleen helpen als het een fabrieksfout betrof binnen 5 jaar, dus heb ik contact opgenomen met de leverancier van Prolix Designradiatoren voor goede raad. De heer Piëst heeft hetgeen ik te melden had zó ter harte genomen en heeft uitstekend meegedacht om e.e.a. zéér naar behoren op te lossen. Plan werd, de chauffeur haalt het op, brengt het naar dhr. Piëst die beoordeelde hetgeen ik had gemeld, bracht het subiet naar een zaak waar e.e.a. gezandstraald werd, althans dat denk ik, en daar werd ie weer als nieuw, tegen kostprijs, ge-poedercoat. Wat heeft geresulteerd in een zéér puike 2e leven voor een simpele, in uitvoering, maar nu een nog mooiere radiator. Ik kan niet anders zeggen dat ik om die reden zeer tevreden ben hoe de heer Piëst mijn probleem heeft afgehandeld. Zo tevreden zelfs dat ik eigenlijk hoop dat ik over ruim 5 jaar weer mag aankloppen bij Prolix Designradiatoren, chapeau!! A.Kappetein

Geen enkele

• Afspraken nakomen

Pluspunten

direct en vakkundig advies , mbt kapaciteit correcte levering ,en voor gevulde electrische radiatoren.

Burg JG Legroweg 86

9761 TD Eelde