site werkt niet !!!

hopeloos

Ik heb nog geen transactie maar het is tot nu toe prima

Goed met u site.

Goed overzicht zonder nonsens

x

VEEL TE VAAK NIET TOEGANKELIJK !!!!!!!!!

waardeloos als je wat op moet zoeken en hij blijft maar zoeken, en dat is niet 1 keer maar komt veelvuldig voor !!!!!!! Zorg dat jullie de servercapaciteit op orde hebben.

bijna compleet

Ik mis de vergelijkingsoptie zoals die bv wel bij mobil.de aanwezig is. Ook het zoeken op inclusief of exclusief btw mag beter, met name op je telefoon verdwijnt die informatie (als hij al in de kop genoemd wordt) vanwege de regellengte.

Kan nooit met eigen account inloggen

Verscheidene keren een nieuw wachtwoord moeten aanvragen maar steeds de melding emailadres en wachtwoord stemmen niet overeen

Prima aanbod

Prima aanbod aan auto's, voor ieder wat wils. Maar wel graag de auto's erafhalen die verkocht zijn. Helaas maak ik ook vaak mee dat er niet gereageerd word op je berichten. Dat noem ik een slechte service naar de klant!

auto reeds aangekocht

gewoon een Top site

Prima hulpmiddel als je een occasion zoekt

Je wordt snel doorverwezen naar een pagina van jouw voorkeuren.de keuze een wordt dan sneller en gemakkelijker gemaakt.

Snel krediet binnen 24 uur

Snel krediet binnen 24 uur Voor al uw financieringsaanvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via ons e-mailadres: [email protected] Eerst - hoeveel wil je geleend? - wat is de aflossingsperiode van uw bedrag? - wat is het doel van uw kredietaanvraag? - heb je al een keer geleend?

Het beste wat er is....

Al sinds jaren is gaspedaal.nl voor ons hét startpunt voor alle oriëntatie- of zoekacties naar een occasion. Dat resulteerde in drie aankoopacties in het verleden, en de vierde is aanstaande.

Prima informatie.

Eenvoudig keuze te maken.

Handige site

Handige site. Mis echter wel de optie om te zoeken naar meerdere merken of modellen auto's. Dus dat ik bij VW zoek naar de modellen Golf en Passat. Of alleen zoek naar modellen van Renault en Citroën. Dat zou de zoek ervaring nog beter makens.

zeer boeiende site

Een erg complete weergave van auto's die te koop staan in Nederland met een erg uitvoerige keuzemogelijkheid. Gewoon een erg prettige en bijna complete site. Deze heeft mijn eerste keuze.

Fijne site maar........

Ik surf graag over jullie site op zoek naar een andere auto. Waar ik alleen een punthoofd van krijg is aanbieders die een kilometerstand van 0 aangeven. Kan dat niet veranderd worden.

Goede site

Verbetering zou zijn dat je bij opties ook rijstrook sensor of lane assist kon aanvinken.

Prijsstelling moet duidelijker

Waarom prijzen exclusief BTW....? Ik vind het er dan niet duidelijker op worden. Gewoon inclusief doen. Dan kan een bedrijf het er vanzelf wel uithalen.

Niet alles van andere sites

Mijn eigen auto die al weken op 2 andere sites staat, is hier niet te vinden.

ik vindt het goede site maar ik heb helaas geen goede ervaring met de garage ik vindt dat ze heel slecht om gaan wat ik te bieden heb hun moeten alles hebben en ik het liefst met lege handen ik vindt het moet wel van twee kanten komen en dat heb ik tot nu toe niet mee gemaakt dat vindt ik diep treurig en nog dit ik heb gelezen van Bovag dat ze al in prijzen moet rekenen en geen aflevering kosten van 595 euro en eenandere 295 euro

niet makkelijk met betrkking tot het zoeken van een bakwagen bij de bedrijfs auto's

bij het zoeken van een bedrijfs auto zou ik graag een schufting kunnen maken met betrekking van combi's en bussen en bakwagens

prima site goed overzichtelijk heb eigenlijk zonder problemen gevonden waarnaar ik opzoek was

had weinig ervaring met gaspedaal.nl maar omdat ik opzoek moet naar een andere auto kwam ik hier ook terecht vandaar

Vraagprijzen onduidelijk, incl of excl BTW????

Prima site om een auto te vinden, echter is het per advertentie onduidelijk of de vraagprijs inclusief of exclusief BTW is. Ook andere kosten zijn vaag. Bijkosten zoals onderhoudsbeurt, APK en garantie zijn per advertentie verschillend.

test">

test">

ICT programmeur

groot

Veel keuze

Ik gebruik deze voor mijn volgende auto te kopen. Ik hoop dat ze nog meer sides kunnen aansluiten zodat er nog breeder gezocht wordt. 1 probleem met deze side is de zeer beperkte mogelijkheid om optie's te selecteren zoals bijv: Dodehoek, electric instelbare stoelen of 4x4 en ga zomaar door. dat mis ik enorm. Mijn tip is breidt die lijst met optie's enorm uit.