MarcoVerdam in Hengelo

Prima vindbaar. Vriendelijk en behulpzaam. Verstand van zijn vak

Mooi overzicht maar te veel manipulatie van zoekresultaten mogelijk

Budget is - na merk en model - een van de belangrijkste criteria. Erg vervelend is het dan als resultaten vervuild worden door aanbieders die ex BTW prijzen hanteren. Dat maakt de vergelijkbaarheid waardeloos. Daarom niet vraagprijs als zoekcriterium maar vraagprijs ex BTW (voor BTW-wagens) én vraagprijs incl BTW (voor alle auto's bij elkaar). Streng zijn voor aanbieders die manipuleren.

teveel import auto,s

Veel teveel import auto,s. Je kan wel aanklikken NL aanbod, maar dan krijg je nog steeds auto,s die net op nl kenteken gezet zijn. Dit kan je niet filteren. Er zijn veel mensen (waaronder ik) die nooit import kopen.

Beste autosite tot nu toe.

Goed autosite. Kijk tegenwoordig alleen hierop, Enigste punt is dat ik graag de sorteer keuze " Merk, Model, Uitvoering" toegevoegd zie worden

Veel auto's aangeboden excl BTW terwijl dit verboden is

Er worden steeds meer auto's aangeboden exclusief BTW. Dit is bij wet verboden wanneer je je advertenties (ook) aan particulieren richt. Gaspedaal.nl zou dit makkelijk op kunnen lossen maar doet er niets aan. Site was eens zo mooi, is nu waardeloos.

GP vindt ze allemaal?

Behalve de Fiat Giulia en Giulietta...

Voldoende voor Gaspedaal dikke onvoldoende voor adverteerders

Ik irriteer me kapot aan de autobedrijven die adverteren met verkoopprijzen ex BTW. In mijn zoekopdracht voer ik een maximale prijs in die voor mij interessant is om vervolgens door een batterij aan advertenties te moeten scrollen met auto's die ex btw worden aangeboden of zelfs pas na de advertentie uitvoerig door te lezen ergens onderaan moet constateren dat de prijs ex btw is. Deze advertenties voldoen dus in het geheel niet aan mijn zoekopdracht maar wijken 21% af. Nu belde ik vandaag met een verkoper van een auto waarop ik mijn oog had laten vallen en die vertelde mij nota bene dat de ex BTW prijs alleen wordt vermeld omdat als de auto aan een buitenlandse ondernemer wordt verkocht die geen btw hoeft te voldoen. Wat een kul argument. Wij potentiële kopers hier in Nederland, zowel particulier als zakelijk zijn gehouden altijd de prijs inclusief btw te betalen. Het zijn lokkertjes waarmee ze mensen op het verkeerde been zet. Dus verplicht alle adverteerders een prijs inclusief BTW te vermelden!!

niet helemaal top

krijg wel eens een bericht dat er een nieuwe zoekresultaat is ,probeer ik deze te openen is er geen auto te zien. Krijg net een bericht met meerdere mutaties en ook nieuwe zoekresultaten ,maar kan deze niet openen

Het is heel plezierig auto’s op te zoeken op Gaspedaal.n.

Eenvoudig en uitgebreide zoekmogeijkheden.

Bijna perfect

Bijna helemaal goed op een paar zaken na die ik mis of die irritant zijn. Maar al met al een prima site die ik zeker minstens een keer per week bezoek.

Een woord is voldoende: top!

Al meerdere autos op deze site gezien en gekocht Ik ga nooit iets aanbevelen...maar mits men me vraagd, geef ik antwoord

Waardeloos zet indien nodig niet op Gaspedaal

Van der Linden Motorcars 2 jaar actief op AutoWereld.nl 4261CB Wijk en Aalburg/Veen Koop nooit een auto bij dit bedrijf Dit bedrijf verkoopt met o.a. auto's die olie lekken en als je beroep doet op de wettelijke garantie zegt ie breng m maar en BRAST HIJ DE ZOOI AAN ELKAAR MET KIT EN LEKT DE AUTO NOG STEEDS OLIE. DIT KEER ZEGT HIJ ALS WE ER OVER TERUG BELLEN EN ZEGGEN DAT HIJ TE VER IS GEGAAN EN EEN AANGETEKENDE BRIEF STUREN OOK NOG HEM DE KANS GEVEN 14 DAGEN OM TE REAGEREN "BEKIJK HET MAAR" a sociale reactie. DUS KOOP NIKS BIJ DEZE AUTOHANDELAAR. EN ZET M NIET OP UW GASPEDAAL ADVERTENTIE PAGINA BEDRIJF HEET: Van der Linden Motorcars 2 jaar actief op AutoWereld.nl 4261CB Wijk en Aalburg/Veen

Goede Site mist alleen huidige opties

Ik maak graag gebruik van Gaspedaal echter ben ik op zoek naar auto met Adaptief Cruise Controle. hier kan je niet goed op filteren wat de concurrenten wel al hebben ingevoerd. ik zie de optie ook graag bij jullie mvg Sebas

Nuttig maar vaak niet goed ingedeeld.

Als ik een bepaald type auto zoek komen vaak andere types in de selectie en als je op prijs selecteert zitten er vaak ex btw exemplaren tussen die dus 21% duurder zijn !

Site zou alleen voor autobedrijven zijn, helaas barst het van de veilingboeren

Zoeken zonder veilingboeren zou prettig zijn.

de verkochte auo,s blijven te lang op gaspedaal staan heeelllll frusterend

Onze Mercedes A 140 automaat met kenteken 19-LB-HS hebben we inmiddels verkocht, maar wat hebben we een problemen gehad om mensen te overtuigen dat we de auto gerepareerd hadden uiteindelijk hebben we de auto verkocht. Nadien belde de nieuwe eigenaar ons nog op dat hij de auto had gezien op gaspedaal en hij staat er nog steeds op in en in triest

De selectiumcriteria Accucapaciteit (in kWu) en Accuhuur ontbreken

De selectiumcriteria Accucapaciteit (in kWu) en Accuhuur (ja, nee), beide belangrijk voor elektrische auto's, ontbreken.

Slecht!

Wijzigen password onmogelijk!

Echt heel slecht dat er zoveel auto's exclusief BTW geprijsd staan.

Teveel auto's staan ex btw geprijsd, dat is vooral ook in het nadeel van de incl. btw geprijsde auto!!!

Snel alle aanbieders van occasions op één site

Goede zoek site voor het kopen van een occasion. Alle aanbieders van andere sites bij elkaar.

overzichtelijk

weer een leuke auto gevonden binnen het budget en afstand.

duidelijk

advertenties zijn goed en de auto die je wil is snel te vinden

slecht

als men een auto van een bepaald merk invoert met prijs word je telkens doorverwezen naar een of andere Autociruit waar je niet het voertuig te zien krijgt maar alles weer opnieuw moet invullen .. en uiteindelijk staat de gezochte auto er niet bij .en terug knop naar gaspedaal zit er niet bij dus alles weer opnieuw .ik baal daarvan omdat ik eerst deze site veel bezocht en van een opkoper goede adviezen kreeg over jullie site maar ook nu het zelfde probleem ondervonden heeft en is overgestapt op rechtstreeks naar andere aanbieders en deze onzin nooit naar voren kwam. dus ik zal ook ff vermelden dat als men een auto zoekt je ook al heb je aangevinkt geen lease er toch telkens lease naar voren komt .. ik vul in automaat en wat krijg ik te zien .. schakelbak.. ik begrijp heus wel dat jullie moeten adverteren om aan geld te komen maar deze vorm van autocircuit zit niemand op te wachten

Geen gebruik gemaakt. Het lijkt mij wel een goede site om goed te zoeken .

Ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat ik tóch een privatelease auto heb genomen. Ik vind het slecht dat ik mij ( moeilijk?) niet uit kan schrijven. Zo blijf ik de e-mails ontvangen. Dat is nutteloos

Als blijkt dat de prijs een AANBETALING blijkt, verdwijderen!

Hallo, Goeie site, maar er komen te veel bedrijven die niet de werkelijke prijs opgeven, maar iets schandaligs als in mijn onderwerp. Mvg, Wesley

Basisweg 30

1043AP Amsterdam